Jester32
Poissa
|
|
Vastaus #4800 : 22.10.2010 klo 13:21:26 |
|
"Pelattiin olosuhteisiin nähden hyvät karsinnat"
|
|
|
|
radics
Poissa
|
|
Vastaus #4801 : 22.10.2010 klo 13:48:29 |
|
Eli mikä muuttuu?
Se voi vielä muuttua että San Marino nousee Suomen edelle. Muistaakseni San Marino teki historiansta ensimmäisen karsintamaalin Suomea vastaan. Nyt häämöttä historian ensimmäinen karsintavoitto. En haluaisi maalailla piruja seinille, mutta Suomen voitto 17.11. on hyvin epätodennäköinen. Tasapeli olisi Suomelta itsensä ylittämistä.
|
|
|
|
Chuck
Poissa
Suosikkijoukkue: Путiн хуйло!
|
|
Vastaus #4802 : 22.10.2010 klo 14:01:13 |
|
Muistaakseni San Marino teki historiansta ensimmäisen karsintamaalin Suomea vastaan. Nyt häämöttä historian ensimmäinen karsintavoitto.
Tarkennetaan sen verran, että kyseessä oli S/M:n ensimmäinen vierasmaali karsinnoissa.
|
|
|
|
Mr. Brownstone
Poissa
Suosikkijoukkue: SAPA
|
|
Vastaus #4803 : 22.10.2010 klo 14:03:30 |
|
En haluaisi maalailla piruja seinille, mutta Suomen voitto 17.11. on hyvin epätodennäköinen. Tasapeli olisi Suomelta itsensä ylittämistä.
No älä nyt viitti San Marinoa ei voi tasoltaan verrata edes Andorraan ja Liechtensteiniin. Hyvin mahdollista toki on, että pelistä väännetään perse ruvella joku hikinen 2-1 voitto.
|
|
|
|
Inzaginho
Poissa
Suosikkijoukkue: Joulukuusi
|
|
Vastaus #4804 : 22.10.2010 klo 15:24:15 |
|
En haluaisi maalailla piruja seinille, mutta Suomen voitto 17.11. on hyvin epätodennäköinen. Tasapeli olisi Suomelta itsensä ylittämistä.
Jotain rajaa hassutteluihinkin. Serie D:n amatöörit pitäisi kuitenkin voittaa asenteesta riippumatta, vaikka ei sitä tiedä mihin tässä baxterin aikana vielä päätyy.
|
|
|
|
vasurinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi
|
|
Vastaus #4805 : 23.10.2010 klo 00:00:39 |
|
- mainitaan hyvästä 20 minuuttisesta MM-kakkosta vastaan. Korostetaan että Ruotsi hävisi vastaavan matsin matsin paljon rumemmin
Lisäsin
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #4806 : 23.10.2010 klo 00:02:40 |
|
Ruotsissa "miestä" tunnutaan arvostavan, paikallinen Mursu. Etenkin AIK:lla menee sen verran vituiksi että kohta alkaa olla ajankohtaista kun vain ymmärtäisivät päästää lähtemään, mutta tätä lienee turha odottaa kun ei edes mitään välähdyksen merkkejä lähes lottovoittoon verrattavassa Celtic-keissin kohdalla.
|
|
|
|
Tveni Trii
Poissa
Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!
|
|
Vastaus #4807 : 23.10.2010 klo 15:31:02 |
|
Laitetaan nyt tänne, kun toinen meni lukkoon. Tässä Baxin tapauksessa on hiukan samaa kuin Rooneyn viime viikkojen hullunmyllyssä. On loukkaantumista, siirtohuhuja, avautumisia puolin ja toisin...
Eli mahtaako tässä lähiviikkoina tulla ilouutinen ja kuullaan kun Pexi, Sauli & Kumpp. ovat saunassa miettineet asiat puhki ja tarjonneet Baxterille reilua jatkosopparia, että mies saa rauhassa keskittyä suomifutiksen nostamiseen Euroopan huipulle!
Näinhän se tulee menemään.
|
|
|
|
Tresor
Poissa
|
|
Vastaus #4808 : 27.10.2010 klo 12:46:51 |
|
Baxter: En eroa, mutta... 27.10.2010 13:33
Suomen jalkapallomaajoukkueen päävalmentaja Stuart Baxter käy parhaillaan keskusteluja omasta ja maajoukkueen tulevaisuudesta Palloliiton puheenjohtajan Sauli Niinistön ja toimitusjohtajan Kimmo J. Lipposen kanssa. Keskustelujen lopputulema ei ole vielä valmis, mutta yksi asia on varma:
- En aio jättää työtäni, mutta en poissulje muita vaihtoehtoja, Baxter sanoo.
Baxter ei vanno olevansa päävalmentaja, kun EM-karsinnat päättyvät ensi vuoden syksynä.
- Minun työssäni ei uskalla katsoa ensi peliä tai edes ensi viikkoa pidemmälle.
- En mieti karsinnan loppua, vaan aion nyt tehdä kovasti töitä saadakseni suomalaista jalkapalloa eteenpäin.
Palloliitto ei ole kehoittanut Baxteriä etsimään uutta työtä, mutta valmentajan mukaan on mahdollista, että hänelle sellaista tarjotaan.
- Suomen valmentaja-aikanani olen kieltäytynyt kolmesta työtarjouksesta. Yksi niistä oli Lähi-idästä. Siitä työstä olisin saanut valtavasti rahaa. Olen mielestäni siis ollut lojaali Palloliitolle.
- On kuitenkin mahdollista, että minua lähestytyään uudelleen ennen sopimukseni päättymistä Suomessa. Palloliitto tietää varmaankin sen.
- En itse koskaan puhu muiden työnantajien kanssa, mutta jalkapallomaailmassa tulee soittoja agenteilta ja toimittajilta. Kukaan Palloliitossa ei ole komentanut minua työnhakuun, mutta uskon, että he tuntevat jalkapallomaailman, Baxter sanoi. http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=2269257
|
|
|
|
superDISA
Poissa
|
|
Vastaus #4809 : 27.10.2010 klo 12:54:18 |
|
Tää kuulostaa taas huonolta vitsiltä. Meillä on nyt käsissämme huonosti motivoinut valmentaja, joka haluaisi lähteä kunhan saa toisen tarjouksen, palloliitto joka haluaisi valmentajan lähtevän kunhan saa toisen tarjouksen ja faneja, joista 90% haluaisi valmentajan lähtevän.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #4810 : 27.10.2010 klo 13:06:39 |
|
Mediapeliä kuten viimeksikin. En usko että Palloliitto menee kuitenkaan samaan lankaan kuin viimeksi ja ripulihousuissaan hätäisesti sorvaa uuden jatkosopimuksen ettei huippuosaaja karkaa.
|
|
|
|
Jupesteri
Poissa
Suosikkijoukkue: Aston Villa
|
|
Vastaus #4811 : 27.10.2010 klo 13:07:33 |
|
Tää kuulostaa taas huonolta vitsiltä. Meillä on nyt käsissämme huonosti motivoinut valmentaja, joka haluaisi lähteä kunhan saa toisen tarjouksen, palloliitto joka haluaisi valmentajan lähtevän kunhan saa toisen tarjouksen ja faneja, joista 90% haluaisi valmentajan lähtevän.
samaa mieltä. onko tälläinen mediassa esitetty avoin työhakemus nyt oikeasti enää sitten kenenkään etu?
|
|
|
|
Taffarel
Poissa
|
|
Vastaus #4812 : 27.10.2010 klo 13:15:43 |
|
Huhhuh, on tämä ihan oikeasti noloa kaikille osapuolille. Ei hyvänen aika sentään.
|
|
|
|
D mies
Poissa
|
|
Vastaus #4813 : 27.10.2010 klo 13:27:43 |
|
Hävettääköhän Pexiä tällä hetkellä tämä huippusignauksensa nyt edes vähäsen?
|
|
|
|
Seitan
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP
|
|
Vastaus #4814 : 27.10.2010 klo 13:36:05 |
|
- En mieti karsinnan loppua, vaan aion nyt tehdä kovasti töitä saadakseni suomalaista jalkapalloa eteenpäin. SIIS MITÄ V*TTUA! Minne eteenpäin!!!??? Kisapaikka on ainoaa eteenpäinmenoa A-Maajoukkueelle. Muuta paskaa voi kehittää joku muu kuin päävalmentaja. Eikä ainakaan tolla motivaatiolla, että samalla odotellaan tarjouksia muualta. Onko hiukan noloa. Miten on noin väärä mies voitu valita alunperin tehtävään, vaikka rauhassa saatiin etsiä. Niinistö voisi nyt tehdä palloliittouransa ensimmäisen kunnon ratkaisun ja antaa Baxterille POTKUT!
|
|
|
|
Ricardo Leite
Poissa
Suosikkijoukkue: Ylimieliset
|
|
Vastaus #4815 : 27.10.2010 klo 13:54:35 |
|
SIIS MITÄ V*TTUA! Minne eteenpäin!!!??? Kisapaikka on ainoaa eteenpäinmenoa A-Maajoukkueelle. Muuta paskaa voi kehittää joku muu kuin päävalmentaja.
Siis mitä vittua? Näin asia ei todellakaan ole.
|
|
|
|
Savon keisari
Poissa
|
|
Vastaus #4816 : 27.10.2010 klo 13:56:46 |
|
Siis mitä vittua? Näin asia ei todellakaan ole.
Ei olekaan Suomessa, koska Lipposen puheiden perusteellahan maajoukkueen päävalmentajan ensisijainen tehtävä ei ole maajoukkueen menestys vaan "iso kuva".
|
|
|
|
Teuber
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #4817 : 27.10.2010 klo 14:41:17 |
|
Huhhuh, on tämä ihan oikeasti noloa kaikille osapuolille. Ei hyvänen aika sentään.
Täysin sama. Kaikki nolaavat itsensä. Hyvin hoidettu
|
|
|
|
peng.xuefeng
Poissa
Suosikkijoukkue: 臥虎藏龍
|
|
Vastaus #4818 : 27.10.2010 klo 14:43:55 |
|
Lopputuloksena Baxter nauttii pidemmän ajanjakson tuplapalkkaa kahdesta puolipäiväduunista?
|
|
|
|
peng.xuefeng
Poissa
Suosikkijoukkue: 臥虎藏龍
|
|
Vastaus #4819 : 27.10.2010 klo 14:45:52 |
|
Hävettääköhän Pexiä tällä hetkellä tämä huippusignauksensa nyt edes vähäsen?
Pexi ja Makran omistajasuku nauttivat nyt menneiden tv-soppareiden hedelmistä. Ei ole aikaa surkuttelulle.
|
|
|
|
Natte
Poissa
|
|
Vastaus #4820 : 27.10.2010 klo 14:50:09 |
|
Mitäs täällä taas panikoidaan? Kuka yllättyi? Baxterin vaihtoehdot olivat: 1. Eroan itse ja palkanmaksu päättyy siihen paikkaan 2. Jatkan peräsimessä ja jos tulee työtarjous muualta, niin otan sen ehkä vastaan, jolloin saan palkan uudelta työnantajalta Palloliiton vaihtoehdot olivat: A. Baxter ulos, korvauksien + palkan kera B. Jatkakoon toistaiseksi, mutta peukut pystyssä toivotaan, että saa kiinnostavan tarjouksen jostain muualta Tietyllä tapaa siis pattitilanne, ellei Palloliitto tai Baxter kumpikaan halua ottaa taloudellisesti turpaan tässä asiassa, varsinkin kun asialla ei nyt varsinaisesti mikään kiire ole. Seuraava oikeasti merkityksellinen peli on ensi kesänä. - En itse koskaan puhu muiden työnantajien kanssa, mutta jalkapallomaailmassa tulee soittoja agenteilta ja toimittajilta. Kukaan Palloliitossa ei ole komentanut minua työnhakuun, mutta uskon, että he tuntevat jalkapallomaailman, Baxter sanoi.
Tämän ymmärtäisin ainakin itse niin, että rivien välistä on lukenut, että rajatonta luottamusta ei ole, joten on vapaa lähtemään, jos paikka aukeaa.
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #4821 : 27.10.2010 klo 14:53:56 |
|
Miten olis sellanen ratkasu, et Baxter asettuu eduskuntavaaleihin Kokoomuksen, RKP:n tai Perussuomalaisten ehdokkaaks, ja futisihmiset yhteisellä sopimuksella äänestää sen läpi. Näin se sais uuden homman, johon paskanpuhujalahjansa ansiosta sopii kuin valettu, ja Palloliitto vapautuis rasitteeksi käyneestä surkimuksesta. Sale opastais vastuullisesti Baxteria talon tavoille.
- Kuinkas kauan sä Jutta olet puhunu tai kuunnellu paskaa? - Ensimmäiseksi haluaisin kliittää kaikkia paskanpuhujia, jotka ovat osallistuneet ihanalla tavalla paskan puhumiseen. Itse olen ihan 110% lasissa puhunu pitkään, ja vielä ei ole kukaan löytänyt ajatuksistani mitään järkevää, kuunnellut olen ihan lapsesta saakka, kun isäni aina kertoi olleensa ylitöissä, kun tuli kännissä kotiin ja tuoksu hajuvedelle. - I say, mun äitini kuunteli faijani ja mun paskapuheita 50 vuotta, ja se bitch on vielä tänäkin päivänä umpirehellinen höppänä.
|
|
|
|
Natte
Poissa
|
|
Vastaus #4822 : 27.10.2010 klo 14:57:35 |
|
Miten olis sellanen ratkasu, et Baxter asettuu eduskuntavaaleihin Kokoomuksen, RKP:n tai Perussuomalaisten ehdokkaaks, ja futisihmiset yhteisellä sopimuksella äänestää sen läpi. Näin se sais uuden homman, johon paskanpuhujalahjansa ansiosta sopii kuin valettu, ja Palloliitto vapautuis rasitteeksi käyneestä surkimuksesta. Sale opastais vastuullisesti Baxteria talon tavoille.
No nyt!
|
|
|
|
Callit
Poissa
|
|
Vastaus #4823 : 27.10.2010 klo 15:06:06 |
|
Pexi ja Makran omistajasuku nauttivat nyt menneiden tv-soppareiden hedelmistä. Ei ole aikaa surkuttelulle.
Sama. Sehän näissä menneiden aikojen ns. suurissa johtajissa usein naurattaa, että ei niitten kauheasti tarvitse miettiä töppäyksiään, kun muotokuva on naulattu tai peräti pultattu kunniapaikalle. Pexi näkee itsensä "sankariajan" kapteenina tai peräti ylipäällikkönä. Pikkukonjakeissa saattaa kehaista, että "mun aikana maajoukkue oli Fifa-rankingissa niin ja niin korkea, mun seuraajani, joka oli maan ylistetyin poliitikko ja tuleva pressa, aikana sijoitus romahti..."
|
|
|
|
bounty
Poissa
|
|
Vastaus #4824 : 27.10.2010 klo 15:53:49 |
|
Mielestäni Baxterin ei pitäisi erota, jos nyt ihan järkevästi ajatellaan niin voisi tää paljon huonomminkin mennä.
-Moldova pelissä kenttä oli heikossa kunnossa ja sen takia hävittiin. -Hollantia vastaan pelattiin ihan pirteästi ja paremmalla tuurilla oltaisiin yksi piste saatu. -Unkaria vastaan saatiin lopussa kulma josta olis voinut tulla voittomaali.
Eli paremmalla tuurilla olis 7 pistettä ja Baxterilla olis jatkosopimus.
|
|
|
|
|
|