FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.04.2024 klo 02:14:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: Kuninkaan muotokuva julkistetaan!  (Luettu 7780 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kakaa

Paikalla Paikalla


Vastaus #75 : 24.10.2008 klo 23:39:12

Kyllähän sen nyt näkee Hämäläisen ilmeestäkin, että onko maalaus onnistunut vai ei!  :D

sama :D toisaalta, voiko tälläset maalaukset olla koskaan onnistuneita ???
Teuvo Bucharest

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Istanbul United


Vastaus #76 : 24.10.2008 klo 23:51:09

Onko Pexi tulossa aamujäiltä, kun hammassuojat loistavat tänne asti  ??? Vaiko onko se jotakin katkarapuvaahtoa?
Ralliraita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tjerna kraft, JA tack!


Vastaus #77 : 25.10.2008 klo 00:02:58

Olipa huikea maalaus  :D Ylos Huomatkaa maalarin loihtima casual hiustyyli verrattuna live-Pekkaan taulun edessä  Ylos
Incarnation

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PoPa, Huuhkajat


Vastaus #78 : 25.10.2008 klo 00:07:05

Koljosen poseeraus on vähintään legendaarinen. Tuotahan voisi käyttää vaikka minkä kuvan "lisänä". Kääntyilevänä voisi olla mahtava!  Ylos
lasse11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: itäinen taivas


Vastaus #79 : 25.10.2008 klo 00:11:03

http://www.youtube.com/watch?v=folOprNfSRg  :(

RealColo



Joined: 02 Nov 2004
Posts: 107

 Posted: Sat Jan 15, 2005 6:26 pm    Post subject: All the kings men - Kaikki kuninkaan miehet   

--------------------------------------------------------------------------------
 
Eletään vuotta 2005. Mikään ei ole entisensä, Suomen maata hallitsee ilkeä Prinssi Hämäläinen ja hänen uskollinen ystävänsä käärme Sir Holopainen. He ovat linnoittautuneet linnaansa ja hallitsevat sieltä köyhiä alamaisia. Linnan avaimia pitää hallussaan Finnforestin Sherffi mr. Alaja. Prinssi Hämäläinen on kaapannut valtaistuimen oikealta kuninkaalta, joka on ollut jo vuosikymmenen ajan ristiretkillä ympäri Eurooppaa ja joka on jo palannut alamaistensa keskuuteen, mutta esiintyy edelleen valepuvussa.

Joukko lainsuojattomia on kuitenkin ruvennut uhmaamaan Ilkeää prinssiä ja Finnforestin sheriffiä. He ovat jo vuosien ajan valmistelleet oikean kuninkaan paluuta, jotta tämä voi ottaa valtaistuimen haltuunsa ja palauttaa kunnian päivät... jatkuu...

http://members.lycos.co.uk/adressi/kuningas.jpg[/url
 
« Viimeksi muokattu: 25.10.2008 klo 00:12:19 kirjoittanut lasse11 »
Fenley Stastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -


Vastaus #80 : 25.10.2008 klo 02:49:28

Näyttää ihan Lasse Lehtiseltä.
BrDead
Vastaus #81 : 25.10.2008 klo 03:44:32

Näyttää ihan Lasse Lehtiseltä.

Taiteilija, malli vai maalaus?
Jackie

Poissa Poissa


Vastaus #82 : 25.10.2008 klo 05:51:19

Huutonaurua maalaukselle (sekä idealle että toteutukselle), pekalle ja toteutukselle vielä kerran.

mutta kovimmat huutonaurut poseerauksesta tossa maalauksen vieressä :D :D :D pekan hivenen vaivaantunut olotila ja taiteilijan kummallinen mutka-muoto :D
sonny burnett

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset


Vastaus #83 : 25.10.2008 klo 08:47:05

Käsien pitäminen puuskassa kyllä kertoo karulla tavalla, että Pexillä on paljon salattavaa vaikka ilme onkin mairea. Kun kerran tää Pele Koljonenkin on asian havainnut, niin taitaa niitä kupruja olla paljoa luultua enemmän..  >:(
jiibzter

Poissa Poissa


Vastaus #84 : 25.10.2008 klo 09:08:31

Katkaravut olivat hyviä ja tarjoilu pelasi..
Ezsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #85 : 25.10.2008 klo 09:57:52

Lainaus
Palloilija joka pantiin puheenjohtajan tehtävään

Elintarviketeollisuus syöttää ihmisiä. Jalkapallossa pelaaja syöttää toiselle. Pekka Hämäläinen on johtanut Suomessa sekä elintarviketeollisuutta että jalkapalloilua.

Palloliiton puheenjohtajan syntymäpäivän kynnyksellä suomalainen jalkapalloilu kaatui sekä eteen- että taaksepäin. Ensin 21-vuotiaat raivasivat hulppeasti tiensä EM-lopputurnaukseen. Mutta jo seuraavana päivänä Siperian hyytävä viima puhalsi. Venäjä rökitti Moskovassa A-maajoukkueen 3-0.

- Kun 21-vuotiaat nyt pystyivät nappamaan yhden seitsemästä tarjolla olleesta kisapaikasta, niin mikä etteivät ne tulevaisuudessa tekisi samaa temppua miesten karsinnoissa, kun paikkojakin on jaossa paljon enemmän, Hämäläinen laskeskelee.

- Miesten ottelussa Venäjä oli selvästi parempi, se on kova joukkue. Mutta ei meidän MM-karsintamme todellakaan siihen hyytynyt, puheenjohtaja vakuuttaa.

Hämäläinen luonnehtii itseään järjestöihmiseksi.

- Elintarviketeollisuudessa toimin lähes 40 vuoden ajan ja Palloliitossakin olen ollut jo melko pitkään, jos nyt niin uskaltaa sanoa. En sitten tiedä, onko se hyvä vai huono asia, Pekka Hämäläinen naurahtaa.

Ei Hämäläisestä suinkaan vahingossa tullut Palloliiton pomo. Hän sanoo aina rakastaneensa jalkapalloilua. Pikku-Pekka sai joululahjaksi Ruotsista tuodun pallon. Tuleva puheenjohtaja otti sen jopa yökaverikseen sänkyyn.

- Pelasin juniorina Karhu-Kissoissa jääkiekkoa. Kesällä sama joukkue pelasi jalkapalloa. Mutta minä olin aina halunnut Helsingin IFK:n pelaajaksi. A-junioreissa minä sitten tuppauduin sinne mukaan.

IFK:ssa Hämäläinen voitti Suomen mestaruudenkin.

- Mestaruusvuonna pelasin sentterinä, mutta kaikki pelipaikat tuli käytyä läpi. Johtuiko se sitten siitä, että minulle sopivaa pelipaikka ei ollutkaan vai siitä, että kaikki paikat olivat minulle sopivia, niin sitä en tiedä.

Hämäläisen mielestä jalkapalloilulle ja elintarviketeollisuudelle on yhteistä elämyksien tarjoaminen.

- Arvostan maukasta ruokaa ja hyvää viiniä. Olen itse asiassa syönyt vähän liikaakin. Sen takia olen joutunut erilaisilla dieeteillä pudottamaan painoa yhteensä 700 kiloa. Kerran osallistuin laihdutuskilpailuun ja pudotin viidessä viikossa 24 kiloa. Voitin kanssakilpailijoilta 2 400 markkaa, mikä kyllä hävetti. Se kun oli suorastaan ryöstö, koska olin varma voitostani.

- Minulla oli paino-ongelmia jo pelaajauran aikana. Kun pelikausi loppui ja sisäruokintakausi alkoi, painoa tuli aina yli kymmenen kiloa lisää, hyvän ruokahalun omaava elintarvikemies sanoo.


Pianistiäidin poika on ehtinyt elämänsä aikana musisoidakin. Hän on säveltänyt, sanoittanut ja levyttänyt taiteilijanimellä Johannes Jupperi muun muassa elintarvikealan ammattilaiselle erinomaisesti sopivan kappaleen Salmonellavalssi. Mutta ihmekös tuo, kun sama mies on pelannut jalkapalloa joukkueessa nimeltä Palloseura Trikiinit.

Hämäläinen palvelee jalkapalloilua vielä vuoden.

- Toivon, että seuraajani on futisihminen. Minäkin olen loppujen lopuksi vain jalkapalloilija, joka on pantu tähän tehtävään.

ANTTI EEROLA

Aamukahvit näppikselle.
jmh77

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sir Ryan Giggs


Vastaus #86 : 25.10.2008 klo 10:05:50

Lainaus
Pekka Hämäläinen
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun

Pekka Timo Juhani Hämäläinen (s. 25. lokakuuta 1938, Helsinki)[1] on Suomen Palloliiton puheenjohtaja.

Hämäläinen on toiminut Palloliiton puheenjohtajana vuodesta 1998, ja valittiin neljännelle kolmivuotiskaudelle 22. lokakuuta 2006.[2] Hämäläinen on toiminut monessa muussakin urheilun luottamustoimessa, muun muassa SLU:n hallituksessa, Stadionsäätiön hallituksessa ja Euroopan jalkapalloliitto UEFA:n eri komiteoissa. Hän toimii UEFA:n Assistance Programmes Committee -komitean puheenjohtajana vuoteen 2009 asti.

Varatuomari Pekka Hämäläinen toimi Elintarviketeollisuusliiton toimitusjohtajana kesäkuuhun 2002 asti, jolloin hän jäi eläkkeelle. Hämäläinen asuu Espoossa Inkeri-vaimonsa kanssa.
:D Ylos
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.


Vastaus #87 : 25.10.2008 klo 10:19:35

Kiekkomies ja kova syömään. Voiko Palloliitto parempaa johtajaa edes toivoa?
JuQi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: maajengi


Vastaus #88 : 25.10.2008 klo 10:26:54

Unohtamatta että varmasti myös kova pan...... Ylos Pekalle, nyt ja aina!  Tuoppi Tuoppi
Fenley Stastus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -


Vastaus #89 : 25.10.2008 klo 11:50:42

Taiteilija, malli vai maalaus?
Maalaus :-[
Pyhäinhäväistys

Poissa Poissa


Vastaus #90 : 25.10.2008 klo 11:56:36

Lainaus
Pianistiäidin poika on ehtinyt elämänsä aikana musisoidakin. Hän on säveltänyt, sanoittanut ja levyttänyt taiteilijanimellä Johannes Jupperi muun muassa elintarvikealan ammattilaiselle erinomaisesti sopivan kappaleen Salmonellavalssi.

Tässä vaiheessa alkoi tulla mieleen jo, että tämä on taas joku 'nistin keksimä juttu, sen verran kovaa tykitystä koko haastattelu.  :D
Nybergin poika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: korv eller fotboll?


Vastaus #91 : 25.10.2008 klo 12:27:46

Vaadin posterimyynnin aloittamista!
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #92 : 25.10.2008 klo 21:51:36

Tässä vaiheessa alkoi tulla mieleen jo, että tämä on taas joku 'nistin keksimä juttu, sen verran kovaa tykitystä koko haastattelu.  :D

Sama!

Miksei Salmonellavalssi kuulu SMJK:n ohjelmaan?
Zaroza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomasz Sajdak


Vastaus #93 : 25.10.2008 klo 21:56:07

Pekka, olet muotokuvasi ansainnut  Ylos
Crespo9

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen Maajoukkue, CFC


Vastaus #94 : 25.10.2008 klo 22:53:13

Moniko täällä Pexiä tylyttävustä on kuulunut Suomen mestaruuden voittaneeseen jengiin :( ::)
No, Pexi eläkkelle ja uutta verta kehiin ja kohti arvokisoja
niko1900

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #95 : 26.10.2008 klo 22:33:27

Minun mielestäni ihan hieno taulu. Huomaa että on luonnon kuvaukseen keskittynyt maalari kyseessä. Ei turhaa tekotaiteellista paskaa.

Omasta mielestä on aika paskaa maalata taulu, jonka sommittelee päin persettä ja kaiken lisäksi tekee taustalle vielä typerän näköisen taulun (toden näköisesti joku oman taulun mainos) jonka kehys painautuu tyylikkäästi pään läpi meneväksi viivaksi.

Hirvittävän näköinen.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa