Tässä minun näkemykseni tämän kauden pelaajista.
Olen laittanut kaikista plussat sekä miinukset, jollekin enemmän ja jollekin vähemmän.. Mietin myös ensi kauden pelipaikkaa jos jatkaa ja mikä silloin olisi rooli joukkueessa.
Mv:t Parpala: + Perusvarmaa, välillä jopa hyvää! - Huonot ja hitaat avaukset. Tyhmiä virheitä ja välillä helppoja maaleja
Kolmosveskaksi. Nylund: + Paransi joka pelissä. Raamit maalivahdiksi. Hyvät pitkät ja nopeat avaukset. - Ei johda puolustusta tarpeeksi.
Ehdoton YKKÖNEN. Wentin: + Nuori ja kehittyvä. Nopeat refleksit. Kelvollinen äänenkäyttö. - Tarvitsee kokemusta. Ailahteleva ja väärässä seurassa.
Takaisin mielellään Nylundin kirittäjäksi. Puolustajat : Granholm: + Tekninen ihan hyvin ylöspäin pelaava pakki. Kokemus. - Puolustaminen heikkoa, eikä muutenkaan oikeen onnistunut tällä kaudella. Riippuvainen Ainasta?
Jatkoon, mutta vaihdosta sisään piristämään peliä. Jylhä: + Vahva pääpeli. Hyvä kaksinkamppailussa. Varmaa puolustuspelaamista! - Hidas sekä pelinavaamienn pitemmillä syötöillä heikkoa.
Ehdottomasti avaukseen toppariksi. Kiiskilä: Vahva härkä, vaikea pysäyttää laidalla. Pystyy pelaamaan pakkia ja topparia. Puolustaminen hyvää. - Kömpelön näköistä pelaamista. Peliäly ja avaaminen.
Jatkoon, mutta ei säännöllisesti avaukseen. Reinikainen: Tekninen ja fiksu puolustaja. Peliäly. Avaa kelvollisesti ja nousee laidalla hyökkäyksiin. - Hidas ja puolustaminen vaikean näköistä.
Kuitenkin Granholmia parempi vaihtoehto. Tulevaisuutta on! Nyberg: + Joukkeen johtohahmoja. Hyvät nousut ja ajoittain vaarallisia keskityksiä! Puolustaminen ja katkominen hyvää. - Vaikeuksia nopeita pelaajia vastaan. Loukkaantumisherkkä.
Ehdoton vasenpakki! Johansson: + Teknisesti hyvä. Peliäly. Monipuolinen, tulevaisuudessa tärkeä. - Koko ei riitä, eikä kovuus. Itseluottamus?! Lisää rohkeutta.
Oikea sopimus käteen ja tulevaisuutta GBK:lle. Vielä kuitenki vaihdossa. Ainasoja M: Tänä vuonna ei pelannut, eli ei kommentteja. Sopimus jo ensi vuodelle ja toivottavasti kapteeni pysyy kunnossa!
Itse näkisin oikeana pakkina tai topparina. Todella tärkeä! K:kenttä : Ågren: + Monipuolinen. Pystyy pelaamaan melkei missä vaan. Hyvää peruspeliä. - Pelipaikka!? Pystyykö pelaamaan koko kauden tasaisen hyvin kakkosen kärki joukkueessa?!
Jatkoa ja paljon näytönpaikkoja eri pelipaikoilla. Vitao: + Loistava tekninen taito. Korkea itseluottamus. - EI PELAA JOUKKUEELLE! Liian tärkeä asema seurassa?! Itsekäs, sekä haitta joukkuehengelle?!
Paremman puutteessa pakko jatkaa. Ei kuitenkaan kausikortilla! Marcelo: + Taistelee, repii, rikkoo ja katkoo. Tekee paljon töitä. Tärkeä puolustaessa. - Heikko rakentamaan peliä. Huonot pitkät syötöt. Tyhmät menetykset.
Mikäli parantaa syöttämistä. Todella tärkeä ensi vuonna! Suutari: + Hyvää perus Sutkua. Varmaa syöttöpelaamista, ei menetä palloa. - Vaaraton ylöspäin. Tehot!?
Itse näkisin Sutkun loistavana oikeana pakkina, ei tarpeeksi vaarallinen ylöspäin keskikentän laidalle. Sunabacka: + Nopea, haastaa 1 vs 1. Vaarallinen ylöspäin. Hyvä laitapelaaja. - Syöttövarmuus. Tehoja!? Itseluottamus!? Ei vakuuta keskellä! Välillä näkymätön.
Ensi vuonna toiselle laidalle.. Jos keskellä ei jatkoon. Piispanen: + Vahvaa toppari pelaamista. Katkoo ja taistelee hyvin. Asenne kohdallaan. - Syöttöpelaaminen ei riitä keskikentällä, eikä nopeus toppariksi.
Tällä kaudella todella tärkeä, mutta rooli Ainan palatessa!? Byskata: + Paras syöttötaito koko joukkueessa. Pelaa rauhallisesti ja kovalla itseluottamuksella. Hyvä keskikentän rakentaja. - Äkäpussi. Ailahteleva..
Ensi kaudella saisi jo syrjäyttää Vitaon ja pyörittää GBK:n peliä.Hyökkäys: Alemao: + Filmaaminen. - Kaikki muu!!!
Ehdottomasti EI jatkoon! GBK:n B-junnuissa on todella paljon parempia hyökkäjiä! (K-kenttä) Ainasoja K: + Potkutekniikka hyvä ja vaaralliset erikoistilanteet. Nopea. Paras maalintekijä. - Ei riittävästi tehoja pelitilanteista! Pelipaikka!?
Jatkaa, mutta itse näkisin kymppipaikalla tai kk enemmin kuin kärjessä. Hohental: + Maalivainu ja viimeistely. Vaarallinen ylöspäin. - Pelipaikka!? Motivaatio!? Huonossa kunnossa.
Tällä kaudella ruuti kostea, ehkä pelipaikasta ja vähäisestä peliajasta riippuen. Kärjessä parhaimmillaan. Iivonen: + Fyysinen presens. Ihan älykäs pelaaja. Nopeus ja pääpeli. - Surkeasti tehoja! 2 maalia?! Opettelee käyttämään kokoaan.
Jos jatkoon niin vähintään on nelinkertainen maaliluku oltava ensi kaudella. Kivinen: + Nopeus.. - Vaikea sanoa pelannut niin vähän..
Ei jatkoon, jos ensi vuonna joukkuetta vielä vahvistetaan, muuten voi tuoda leveyttä ryhmään ja toivotaan kehitystä. Siinähän niitä oliki!
Nämä ovat tietenkin vain minun mielipiteeni, mutta kokeilin olla mahdollisimman tasapuolinen arvosteluissa!
Toivottavasti Frans Kluns ei pahastu kun käytin hänen taulukkoaan alustana.