FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.04.2024 klo 00:23:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 283 [284]
 
Kirjoittaja Aihe: TPS 2009 - ainakin Turun ykköset  (Luettu 469940 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kosh

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège


Vastaus #7075 : 19.10.2009 klo 01:22:57

Andreasen teki 8 pelissä 5 maalia, joka jo osoittaa jonkin tason kliinisyydestä maalipaikoissa.

8 ottelua, joissa 365 minuuttia peliaikaa. Eli aika tasan neljä kokonaista ottelua ja viisi maalia. Kyllä tuota minun mielestäni voi jo maalintekijäksi kutsua.
Willer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #7076 : 19.10.2009 klo 08:30:34

Roope Riski saa toivottavasti muutaman pelin, lisäksi tarvitaan vaihtoehtoja. Koljonen, Dickson, Nam, Hjelm...

Hieman ennenaikaista ehkä, eli katsellaan miten tilanne kehittyy seuraavien kuukausien aikana.

Roope Riski tosiaan voisi saada muutaman pelin tai sitten lainalle johonkin kaudeksi kehittymään entistä enemmän. Ei todellakaan mitään Hjelmiä tai vastaavia, mutta Koljonen olisi jo habituksensa puolesta mielenkiintoinen tapaus. Dicksonia nyt todennäköisesti viedään täältä vauhdilla pois.


Offtopicia ihan mielenkiinnosta, mitä Heimolle kuuluu nykyään?

KaaPossa edelleen palloillee, mutta tällä kaudella maalimäärä sama kuin Roope Riskillä eli vain 9 maalia. Hakala puolestaan teki 16 häkkiä. :)
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #7077 : 19.10.2009 klo 09:12:15

Et ymmärtänyt väärin: "Hyvää työtä TPS:n päävalmentajana tehnyt Pasi Rautiainen jatkaa aiemmin tehdyn sopimuksen mukaisesti valmennusuraansa Turussa myös ensi kaudella. "

http://fc.tps.fi/ajankohtainen_20090901%20130600

Vaan sanoiko Pasi jossain kohtaa itse ääneen: "Jatkan Tepsissä myös ensi kaudella", kun en millään muista sanoiko vai ei. Tuossa linkin jutussakin on Casa äänessä. Sanasta miestä, sarvesta härkää. Eli jos Pasi itse ei koskaan asiaa vahvistanut, niin jätti portin kuitenkin auki, koska lähtiessään ei rikkoisi mitään lupaustaan. Sen verran kryptisiä vaan olivat ne Pasi kommentit lauantain Urheiluruudussa et kyllä tässä taas huomaa omankin pinnan kiristyneen. Toivottavasti HJK ilmoittaa uuden valmentajansa nimen tai Muurisen jatkon helvetin äkkiä jotta tässä voisi kääntää katseensa rauhassa ens kauteen.
PallonPyörittäjä

Poissa Poissa


Vastaus #7078 : 19.10.2009 klo 09:22:28

Vaan sanoiko Pasi jossain kohtaa itse ääneen: "Jatkan Tepsissä myös ensi kaudella", kun en millään muista sanoiko vai ei. Tuossa linkin jutussakin on Casa äänessä. Sanasta miestä, sarvesta härkää. Eli jos Pasi itse ei koskaan asiaa vahvistanut, niin jätti portin kuitenkin auki, koska lähtiessään ei rikkoisi mitään lupaustaan. Sen verran kryptisiä vaan olivat ne Pasi kommentit lauantain Urheiluruudussa et kyllä tässä taas huomaa omankin pinnan kiristyneen. Toivottavasti HJK ilmoittaa uuden valmentajansa nimen tai Muurisen jatkon helvetin äkkiä jotta tässä voisi kääntää katseensa rauhassa ens kauteen.
ja Pasia ei näkynyt juhlissakaan....on se kumma kun on niin vitun kiire sinne kenkälaatikon luo:)
Orion

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #7079 : 19.10.2009 klo 09:33:17

Joku voisi tosiaan väsätä sen uuden kausiotsikon. Statisti?
Maakuntasatraappi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Armas Paskiainen päätykatsomossa


Vastaus #7080 : 19.10.2009 klo 17:01:23

Joku voisi tosiaan väsätä sen uuden kausiotsikon. Statisti?

Kun uusi kausiotsikko nyt löytyy, niin tämä jää arkistomateriaaliksi.

 
Sivuja: 1 ... 283 [284]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa