Mikäpä siinä, ovet ryöppiin, topikki lukkoon ja suut tukkoon vaan! (, siis vanhaa ajattelijaa
'Lutviikkia' melko vapaasti mukaillen:
'Siitä, mistä ei saa puhua, siitä pitää vaieta').Mutta, yleisön pyynnöstä huolimatta totean vielä, että asiat ollenevat nyt näin, vai... ?: Ykkösessä pelaa FC KTP (minulle
'äf se ja sama KooTeePee'). Sen sijaan
KTP (1927) (minulle nyt ja aina
Kotkan Työväen Palloilijat) ei pelaa enää missään sarjassa. Olipahan sentään lyhyt terminaalihoito, kun asialla olivat alan ammattimiehet, jotka hallitsevat soitannan tahdin ja rahan mahdin.
- No, tämä nyt on tällaista surutyötä. Lohtua tuo kuitenkin (vielä luettavissa oleva) lainaus
KTP:n (1927) sivuilta :
"KTP on ainoa kotkalainen jalkapalloseura, joka on voittanut jalkapallon Suomen mestaruuden ja myös ainoa kotkalainen jalkapalloseura, joka on voittanut Suomen cupin mestaruuden". - Noihin saavutuksiin ei ihan heti edes tämä
'äf see' ( siis se
FC KTP, perustettu 2000) ole yltämässä. No, jalkapalloilu ei tietenkään Kotkasta mihinkään katoa, vaikka KTP (1927) jalkapallokartalta hävisikin (hävitettiinkin = katukuvaan siirrettiin uusi valmentaja, joukkueellinen pelaajia ja kohtuullinen määrä uskollisia kannattajia (minä heidän mukanaan), jotka eivät nyt enää pääse AT-Areenalle oikean KTP:n (1927) matseja seuraamaan. No, voihan sitä kaakonkulman jalkapalloa seurata vaikkapa muilla kentillä alasarjojen pelejä katsomalla).
Sen sijaan
FC KooTeePee (sepä hyvinkin !) toivotteli taannoin sivuillaan ja 'Vihreät Jääkärit'-asussaan menestyksekästä vuotta 2014 ! (...itselleen?
) - Hyvä, kun sanotaan asiat ja nimet niin kuin ne oikeasti ovat !
Ynnä yks: Näköjään on topikin avain hukkunut, kun aina vaan (12.02.2014) on ovi selkosen selällään...