Aamusella ei kyrpimiseltä jaksanut kommentoida mutta laitetaan nyt vähän päällimmäisiä "ajatuksia" jakoon.
- Yleinen taloustilanne on sellainen, että emme uskalla tehdä hirveitä sopimuksia vielä tässä vaiheessa, sanoo KooTeePeen puheenjohtaja Matti Koski.
Kuulostaa ihan kivalle itse PJ luovuttaa meille tavallisille kuolevaisille
tietoa siitä miten maailma makaa.
Oikeastihan tämä tarkoitaa että on onnistuttu perselemään seuran maine
siihen jamaan että ei juurikaan yhteistyökumppaneita ole.
- Sopimusasioista vastaava Jukka Vilkki tekee kovasti hommia sen eteen, että nuo 11 pelaajaa olisivat myös sellaisia, jotka pelaavatkin joukkueessa ensi kaudella, Koski sanoo.
Oletettavasti Palloliiton vaatima lista koostetaan nuorista kotkalaisista pelaajista.
- Näin annetaan aikaa joukkueen rakentamiseen, Koski jatkaa.
Joopa joo vähän kuulostaa kymiläiseltä tipattomalta tammikuulta
"Kyyl mie ilma viinaa pärjään ku kaljaa riittää"
Oletettavasti lista koostuu omista junnuista ja oletettavasti
sen jälkeen ollaan hissuksiin ja odotetaan ihmettä oletettavasti.
- On minulla tilanteesta oma käsitykseni, mutta en halua tuoda sitä julki lehtien palstoilla. Mutta on niitä pelaajia tähän aikaan joskus ennenkin etsitty.Olisihan se tietysti parempi, jos minulla olisi jo nyt 20 pelaajaa.
Yhden pelaajan, Tomi Saarelman sopimuksen KooTeePee on purkanut pelaajan halutessa liigakentille. Ratkaisu on herättänyt pientä ihmetystä - myös Marttilassa
Marttila jos luet niin vinkkinä jos et niin asia valkenee sulle muutenkin.
Älä nyt vaan kuvittele olet nähnyt vielä mitään et todellakaan ole.
Jos viina maistuu niin äkkiä antabusta hakemaan ja paljon sillä
Matti ja Jukka saa raittiinkin ryyppäämään.
- Liigassa pelataan ammattimaisesti, Ykkösessä ollaan amatöörejä. Se näkyy kaikessa. Esimerkiksi Ykkösessä pelimatkat ovat pidempiä ja rankempia kuin liigassa, ja ne tehdään yleensä muulla tavoin kuin lentäen. Matkustetaan yötä myöten eivätkä kaikki pelaajat edes voi lähteä vieraspeleihin työesteiden takia.
Just näin veikkausliigassa olettiin pärjäävän ykkösen tarpeilla ja nyt ykkösessä
kakkosen.
Linja ei lipsu PERKELE