FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.11.2024 klo 10:07:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Futsal maalivahti hakusessa  (Luettu 1376 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Antti73

Poissa Poissa

: 29.10.2008 klo 17:55:33

Moi
Me pelamme harraste divaarissa ja etsimme maalivahti (ei tarvitse olla Buffon...).
Joukkuemme on kansainvälinen (2 englantilaisia, 1 espanial, 1 italial, 1 mexico, 1 holl...) ja olisi mukava jos suomalainen maalivahti olisi kiinnostunut. Ei tarvitse jalkapallon kokemusta, hyvä myös käsipallo tai salibandy.
Pelamme lauantaina hakaniemessa. Ota yhteyttä!

A.
Busta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hull City AFC , Manchester United , SAPA

Vastaus #1 : 30.10.2008 klo 15:37:07

Moi
Me pelamme harraste divaarissa ja etsimme maalivahti (ei tarvitse olla Buffon...).
Joukkuemme on kansainvälinen (2 englantilaisia, 1 espanial, 1 italial, 1 mexico, 1 holl...) ja olisi mukava jos suomalainen maalivahti olisi kiinnostunut. Ei tarvitse jalkapallon kokemusta, hyvä myös käsipallo tai salibandy.
Pelamme lauantaina hakaniemessa. Ota yhteyttä!

A.

Minkäs ikänen pitää olla, että saa pelata harrastesarjassa aikuisissa, ja pitäiskös tuosta jotain maksaa? Olen nimittäin itse B-junnu, maalivahti, mutta pelaamme kyllä itsekin futsalia.. Voiko pelata junnusarjassa ja aikuisten sarjassa samaan aikaan?

referee3000

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal

Vastaus #2 : 30.10.2008 klo 16:09:42

Minkäs ikänen pitää olla, että saa pelata harrastesarjassa aikuisissa, ja pitäiskös tuosta jotain maksaa? Olen nimittäin itse B-junnu, maalivahti, mutta pelaamme kyllä itsekin futsalia.. Voiko pelata junnusarjassa ja aikuisten sarjassa samaan aikaan?
Harrastesarjassa ei ole tietääkseni mitään ikärajoja, joten oman harkinnan mukaan mennään. Jos pelaat junnuissa piirinsarjassa futsalia niin voit pelata saman seuran sisällä äijissä piirin- tai liitonsarjaa, mutta voit samalla pelata myös harrastesarjaa. Kilpasarjassa ja harrastesarjassa voi siis pelata samaan aikaan. Muista, että tulevalla futsal-kaudella mennään junnuissa uusien ikäryhmien mukaan, joten 91-syntyneet lasketaan jo A-junnuihin.
Busta

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hull City AFC , Manchester United , SAPA

Vastaus #3 : 30.10.2008 klo 16:55:11

Harrastesarjassa ei ole tietääkseni mitään ikärajoja, joten oman harkinnan mukaan mennään. Jos pelaat junnuissa piirinsarjassa futsalia niin voit pelata saman seuran sisällä äijissä piirin- tai liitonsarjaa, mutta voit samalla pelata myös harrastesarjaa. Kilpasarjassa ja harrastesarjassa voi siis pelata samaan aikaan. Muista, että tulevalla futsal-kaudella mennään junnuissa uusien ikäryhmien mukaan, joten 91-syntyneet lasketaan jo A-junnuihin.

Aikas hyvää informaatiota, kiitos siitä!

Katsotaan nyt jos kuitenkaan menen tuonne.. Ehkäpä en..  ::)

Sivuja: [1]

Siirry: