FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.11.2024 klo 02:53:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Hakan sijoitus Veikkausliigassa 2009
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
Liverpool voittaa!

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 256

Kirjoittaja Aihe: Valkeakosken Haka 2009 | Viihdyttävä ja hyökkäävä, menestyvä Haka!  (Luettu 297454 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 30.10.2008 klo 14:48:06

joenmäen peluuttamista vasenpana pakkina tukee ainakin se ajatus että mieshän on entinen kärkimies ja hakassa pakit nousevat. olisiko ollut rokelvis kuka sanoi että joenmäki ei kovin loistava ole vielä puolustus suuntaan mutta hyvät erikoistilanteet.

nikkilä voisi hankkia pelitilanne kovuutta talven aikana!! ei herranen aika kuinka kevyesti miestä vietiin kumoon cupin pelissä :keskari:

viljanen voisi ottaa sen kauan odotetun askeleen eteenpäin jotta olisi mahdollisesti ogin korvaaja parviaisen rinnalla ensi kaudella.

nyt kun haka puppeloi tämän kauden, niin suurten muutosten aika on todellakin NYT! toivottavasti sedun lompakossa riittää massia..

kk keskustaan ehdottomasti pelaajia joilla pallo ei polta jaloissa, vallu alkaa olemaan jo eläkeiässä, joten ei liikaa saa odottaa siltä suunnalta. mäkitalo on aika iso kysymysmerkki minulle, mutta toivotaan. ei se ainakaan paskempi ole kuin fowler!!

odotukset korkealla ensi viikon torstaista+seuraavista 4kk

tällä kaudella nähtiin ehkä paskin fc haka moniin vuosiin. mitä tapahtui sedun tulon jälkeen?

ainii. loistava avaus vastis!! Ylos
« Viimeksi muokattu: 30.10.2008 klo 14:49:21 kirjoittanut Ensio »
Lazy Town

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCK

Vastaus #51 : 30.10.2008 klo 15:32:13

- Cherno Samba, tämä Seppo Koskisen lontoon ystävän Joelin "superlöytö" voidaan myydä Toijalan palloon mikäli he siihen suostuvat. Ilman näyttöjä ei suurta virkaa ja ilmeisesti lämpimän ottaminen vaikuttaa liian tylsältä ja turhauttavalta.

Eri. Brian Gimour on toki täyttä tusinaa ja ansaitseekin lähteä, mutta Sambassa on sitä jotakin. Varmasti peliesityksiin on vaikuttanut kova MM-karsintaruljanssi Afrikassa Gambian paidassa. Maa sijoittui hienosti omassa lohkossaan toiseksi jättäen vuoden 2002 MM-puolivälierämaan Senegalin taakseen. Algeria tosin harjasi lohkovoiton pisteen erolla ja Gambian kohtalona oli ns. "suomiunkarit" eli jääminen ensimmäisenä rannalle jatkolohkoista kahden maalin erolla :(. Tuollaisen pettymyksen jälkeen edes Jari Litmanen ei yltäisi parhaimpaansa. Ishakallakin taisi olla joku draamatilanne kotimaassaan, joten hieman pyytäisin ymmärrystä näitä afrikkalaispelaajia kohtaan. Ishakaa en Kooteepe-maalista huolimatta olisi valmis roikottamaan ringissä. Liigacup olkoon kummankin kiirastuli, joko tulosta siellä tai laukut koneeseen ja kohti ulkomaita.

Pelaajahankinnoista vastaavan tahon tulisi luodata katseensa tulevaisuuteen. Ulkomaalaisvahvistukset ovat ok-juttu, mutta Gilmourit ja vastaavat soisi jättävän vastaisuudessa Ollikselle ja muille puuhastelijoille. Muutenhan Hakan ulkkarihankinnat ovat pääsääntöisesti täyttäneet tehtävänsä, parhaimpana esimerkkinä nyt Klubiin siirtyvä Cheyne Fowler. Lisää näitä Sedu, niin Haka on varmasti takaisin kärkinelikossa ensi kaudella Ylos
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #52 : 30.10.2008 klo 15:40:58

Eri. Brian Gimour on toki täyttä tusinaa ja ansaitseekin lähteä, mutta Sambassa on sitä jotakin. Varmasti peliesityksiin on vaikuttanut kova MM-karsintaruljanssi Afrikassa Gambian paidassa. Maa sijoittui hienosti omassa lohkossaan toiseksi jättäen vuoden 2002 MM-puolivälierämaan Senegalin taakseen. Algeria tosin harjasi lohkovoiton pisteen erolla ja Gambian kohtalona oli ns. "suomiunkarit" eli jääminen ensimmäisenä rannalle jatkolohkoista kahden maalin erolla :(. Tuollaisen pettymyksen jälkeen edes Jari Litmanen ei yltäisi parhaimpaansa. Ishakallakin taisi olla joku draamatilanne kotimaassaan, joten hieman pyytäisin ymmärrystä näitä afrikkalaispelaajia kohtaan. Ishakaa en Kooteepe-maalista huolimatta olisi valmis roikottamaan ringissä. Liigacup olkoon kummankin kiirastuli, joko tulosta siellä tai laukut koneeseen ja kohti ulkomaita.

Pelaajahankinnoista vastaavan tahon tulisi luodata katseensa tulevaisuuteen. Ulkomaalaisvahvistukset ovat ok-juttu, mutta Gilmourit ja vastaavat soisi jättävän vastaisuudessa Ollikselle ja muille puuhastelijoille. Muutenhan Hakan ulkkarihankinnat ovat pääsääntöisesti täyttäneet tehtävänsä, parhaimpana esimerkkinä nyt Klubiin siirtyvä Cheyne Fowler. Lisää näitä Sedu, niin Haka on varmasti takaisin kärkinelikossa ensi kaudella Ylos

Tiedä sitten kuinka paljon Gambian MM-karsinnat vaikuttivat oikeasti Sambaan, joka ei Gambian maajoukkueessa ollut vielä tuolloin mukana. Vaikka itse olisinkin valmis lähettämään tämän trion samantien muille maille, niin on hieno huomata, että en ole ainoa optimisti Hakan kannattajien harvalukuisessa joukossa tällä forumilla.
Ensio

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 30.10.2008 klo 15:43:11

Tiedä sitten kuinka paljon Gambian MM-karsinnat vaikuttivat oikeasti Sambaan, joka ei Gambian maajoukkueessa ollut vielä tuolloin mukana. Vaikka itse olisinkin valmis lähettämään tämän trion samantien muille maille, niin on hieno huomata, että en ole ainoa optimisti Hakan kannattajien harvalukuisessa joukossa tällä forumilla.
ei tämän kauden jälkeen voi olla optimisti varsinkaan jos sama joukkue jatkaisi ensi kaudella, mutta onneksi muutoksia tulee
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy

Vastaus #54 : 30.10.2008 klo 15:45:16

Edit: Samba ei tainnut olla eilen kokoonpanossa lainkaan?

Oli ainakin ottelupöytäkirjassa ja kuulutettiin vaihtopelaajaksi - eli oli.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 30.10.2008 klo 15:47:04

Oli ainakin ottelupöytäkirjassa ja kuulutettiin vaihtopelaajaksi - eli oli.

Näinhän se taisi tosiaan olla.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 30.10.2008 klo 17:31:30

kk keskustaan ehdottomasti pelaajia joilla pallo ei polta jaloissa, vallu alkaa olemaan jo eläkeiässä, joten ei liikaa saa odottaa siltä suunnalta. mäkitalo on aika iso kysymysmerkki minulle, mutta toivotaan. ei se ainakaan paskempi ole kuin fowler!!

Ainiin, tähän piti tarttua. Mäkitalo on oman käsitykseni mukaan nimenomaan pallovarma pelinrakentaja, jolla se pallo ei polta jalassa liikaa. Fowleriin häntä on kuitenkin mielestäni turha verrata, sillä vaikka miehet pelaavat keskikentän keskustassa molemmat, niin roolit joukkueissa ovat olleet silti varsin erilaiset. Omat odotukset Mäkitalon suhteen ovat varsin korkealla.
raxdsc

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 31.10.2008 klo 00:38:34

Sellasta huhua olen kylällä kuullut, että Hakaan on ensi viikolla tulossa testille -93 syntynyt Joni Mäkelä OLS:ista. Joni on syntynyt koskissa, mutta muutti jo pienenä poikana pois isänsä töiden perässä. Joni on siis esiintynyt jokaisessa ikäluokkansa maajoukkuetapahtumassa ja hän oli kesällä pelatussa Kai Pahlman- turnauksessa turnauksen paras maalintekijä ja hänet valittiin turnauksen parhaaksi pelaajaksi.
Vornander

Poissa Poissa

Vastaus #58 : 31.10.2008 klo 01:10:58

Cupin matsin (ja oikeastaan koko loppukauden) perusteella ei tule Cheyneä ikävä. Aikaisemmin tarvittiin työmiestä Vallun alapuolista tilaa täyttämään. Ensi kaudella pitää pelinrakentelun toimia myös keskeltä ja siihen tarvitaan Cheyneä tarkempaa syöttelijää.
petepeters

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Haka Valkeakoski, sympatiat Napapiirille.

Vastaus #59 : 31.10.2008 klo 01:54:30

Mattilalle voisi tehdä jatkoa, mutta mieluiten rinkiin leveyttä tarpeeksi ettei joka paikalle tarvis miestä laittaa. Kärkimiehenä aiheuttaan hämminkiä tarvittaessa lopussa. Ja joku oma kasvattikin olis kiva olla :)
Eki83

Poissa Poissa

Vastaus #60 : 31.10.2008 klo 02:13:36

Korkataanpas nyt sitten tämä uusikin kausiotsikko.

Kuten joku tuolla ylempänä jo huutelikin niin kyllä minustakin Vastapallon pelaajille antamat arvosanat ovat jonkun verran yläkanttiin. Itse ainakin tiputtaisin Samban kutosen ihan tylysti neloseksi, joku yksi syöttö Kotkaa vastaan ei paljoa paina. Hirmuinen palkka ja pelaajana täysi rotsi. Noista ulkomaalaisista Ishakassa oli ehkä jonkunlaista potentiaalia nähtävissä. Gilmourin tasoista pelaajaakin voisi ehkä juuri ja juuri roikottaa ringissä mukana, jos pelaisi jollain ihan minimipalkalla ja olisi oma kasvatti.

Okalle, Tsaarille, Cheynelle, Juusolle ja Mahlakaarrolle tarjoaisin itse arvosanaa sinne seiskan pintaan. Minkenen on kaiketi joku hakapeliittojen saunakaveri, kun kaverille kymppiä on laitettu.

Tuo avausviestissä kuvattu optimiavaus ei myöskään koveta yhtään. Toivottavasti vahvistusta tulee vielä reilusti. Tuossahan on Lehtinen korvattu Ikävalkolla ja Manninen Strandvallilla mikä on jo itsessään massiivinen askel taaksepäin. Toivottavasti myös Okkoselle tai jollekin muulle kovalle topparille tehtäisiin jatkosopimus, sillä itse olen aika lailla kyllästynyt jatkuvasti loukkaantuneena olevaan Viljaseen, joka ei terveenäkään ole mitenkään hirveän häävi, sellainen perusveikkausliigajyrä.
Kynäseppä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotimainen jalkapallo

Vastaus #61 : 31.10.2008 klo 02:29:30

Valkeakoskella ollaan aina niin ihanan positiivisia, eikä kyynisiä minkään asian suhteen!
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #62 : 31.10.2008 klo 02:31:01

joenmäen peluuttamista vasenpana pakkina tukee ainakin se ajatus että mieshän on entinen kärkimies ja hakassa pakit nousevat. olisiko ollut rokelvis kuka sanoi että joenmäki ei kovin loistava ole vielä puolustus suuntaan mutta hyvät erikoistilanteet.

Tiedä sitten, että riittääkö nopeus laitapakiksi.
vargas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #63 : 31.10.2008 klo 03:36:28

Voisiko noissa Mannisen puheissa olla pohjana se, että avauksen miehenä halusi parempaa palkkaa kuin penkillä istuvat ulkomaalaiset, eikä haka ollut valmis sitä maksamaan? En tiedä tilanteesta muuta kuin mitä täältä olen lukenut, mutta itse ainakin tuossa tilanteessa vaatisin parempaa palkkaa kuin ulkomaalaisilla penkkiveikoilla. Ja jos seura olisi sitä mieltä että minulle ei voi maksaa enempää kuin näille "vahvistuksille" lähtisin kyllä muualle, vaikkei siellä sen enempää maksettaisikaan.
Kilhammer

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 31.10.2008 klo 07:05:22

Voisiko noissa Mannisen puheissa olla pohjana se, että avauksen miehenä halusi parempaa palkkaa kuin penkillä istuvat ulkomaalaiset, eikä haka ollut valmis sitä maksamaan?

Tämä on teoria, johon olen valmis myös itse uskomaan. Jos asiat (esimerkiksi kontakti seurajohtoon, valmennukseen ja pelaajistoon) ovat muuten ihan kunnossa, melkein ainoaksi vaihtoehdoksi jää kyseinen teoria. Mannisen pyyntö on todennäköisesti ollut protesti Samban ja kumppanien palkoille, ja Haka on heti tehnyt selväksi, että yksikään pelaaja ei ole seuraa suurempi. Näin ollaan ajauduttu vääjäämättä nykyiseen tilanteeseen.

Tämä on ikävä yksityiskohta, jolla Sedu voi jatkossakin sotkea Hakan pelillisen toimivuuden. Onnelan isännän pitää pysyä kaukana pelaajahankinnoista ja palkata vaikka asiantunteva urheilutoimenjohtaja hoitamaan pelaajahankintoja ja palkkakysymyksiä kuin alkaa itse sooloilla. Mahdollinen Korhosen hankinta on hyvä päänavaus kunnolliselle pelaajapolitiikalle. Kallis ja ei pelkästään komea pelaaja, mutta varmasti arvokas myös pelillisesti.
petepeters

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 31.10.2008 klo 07:47:21

Valkeakoskella ollaan aina niin ihanan positiivisia, eikä kyynisiä minkään asian suhteen!

Oliko tässä mukana hiukan sarkasmia...
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #66 : 31.10.2008 klo 07:57:32

Korkataanpas nyt sitten tämä uusikin kausiotsikko.

Kuten joku tuolla ylempänä jo huutelikin niin kyllä minustakin Vastapallon pelaajille antamat arvosanat ovat jonkun verran yläkanttiin. Itse ainakin tiputtaisin Samban kutosen ihan tylysti neloseksi, joku yksi syöttö Kotkaa vastaan ei paljoa paina. Hirmuinen palkka ja pelaajana täysi rotsi. Noista ulkomaalaisista Ishakassa oli ehkä jonkunlaista potentiaalia nähtävissä. Gilmourin tasoista pelaajaakin voisi ehkä juuri ja juuri roikottaa ringissä mukana, jos pelaisi jollain ihan minimipalkalla ja olisi oma kasvatti.

Okalle, Tsaarille, Cheynelle, Juusolle ja Mahlakaarrolle tarjoaisin itse arvosanaa sinne seiskan pintaan. Minkenen on kaiketi joku hakapeliittojen saunakaveri, kun kaverille kymppiä on laitettu.

Tuo avausviestissä kuvattu optimiavaus ei myöskään koveta yhtään. Toivottavasti vahvistusta tulee vielä reilusti. Tuossahan on Lehtinen korvattu Ikävalkolla ja Manninen Strandvallilla mikä on jo itsessään massiivinen askel taaksepäin. Toivottavasti myös Okkoselle tai jollekin muulle kovalle topparille tehtäisiin jatkosopimus, sillä itse olen aika lailla kyllästynyt jatkuvasti loukkaantuneena olevaan Viljaseen, joka ei terveenäkään ole mitenkään hirveän häävi, sellainen perusveikkausliigajyrä.

No minä kun pääsin puikkoihin topicin avaajana, niin ei pitäisi tulla puun takaa, että sitä optimismia on viljelty vähän joka suuntaan :D

Se optimiavaus oli toki tehty tämän hetken sopimuspelaajista, (+Holopainen) enkä nyt tiedä, että miten siitä olisi näillä miehillä paremmankaan saanut. Ja olihan siinä mainitsemiesi muutosten lisäksi Cheyne korvattu Mäkitalolla, joka on jo sinänsä mielestäni iso askel pelaavampaan suuntaan. En silti kiellä edelleenkään sitä, että ei tuo automaattisesti ole se puhuttuu "kivikova" avaus, vaikka potentiaalia siihen löytyykin. Onnistuneilla 2-4 pelaajan hankinnoilla tuosta sen kivikovan avauksen pystyy mielestäni tekemään.
Vornander

Poissa Poissa

Vastaus #67 : 31.10.2008 klo 08:12:36

Voisiko noissa Mannisen puheissa olla pohjana se, että avauksen miehenä halusi parempaa palkkaa kuin penkillä istuvat ulkomaalaiset, eikä haka ollut valmis sitä maksamaan? En tiedä tilanteesta muuta kuin mitä täältä olen lukenut, mutta itse ainakin tuossa tilanteessa vaatisin parempaa palkkaa kuin ulkomaalaisilla penkkiveikoilla. Ja jos seura olisi sitä mieltä että minulle ei voi maksaa enempää kuin näille "vahvistuksille" lähtisin kyllä muualle, vaikkei siellä sen enempää maksettaisikaan.

Tältähän se tosiaan vaikuttaa. Oli niin tai näin, niin Sedu vois korjata mokansa aika pian eli heti. Jos sopimus sitoo ensi vuodeksi, niin sitten vaikka vuokralle. Ihan sama vaikka jokaista palkkapenniä ei saataisi vuokra-rahoilla katettua. Kaikki säästyvä massi on kotiinpäin, niin talouden kuin joukkuenhengenkin kannalta.

Muuten olen sitä mieltä että Minkesen sopimus on uusittava.
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #68 : 31.10.2008 klo 08:17:32

Muuten olen sitä mieltä että Minkesen sopimus on uusittava.

Tästä täysin samaa mieltä. Eihän Minke nyt välttämättä mikään pelillinen maestro ollut kauden lopussa, mutta joka tapauksessa kauden jälkimmäisen puolikkaan harvoja oikeita onnistujia. Ja siinä jätkässä on ihan oikeasti potentiaalia paljon korkeammalle. Toivotaan, että Haka tarttuu siihen potentiaaliin kiinni.
sepisaikepi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea

Vastaus #69 : 31.10.2008 klo 09:51:23

Tästä täysin samaa mieltä. Eihän Minke nyt välttämättä mikään pelillinen maestro ollut kauden lopussa, mutta joka tapauksessa kauden jälkimmäisen puolikkaan harvoja oikeita onnistujia. Ja siinä jätkässä on ihan oikeasti potentiaalia paljon korkeammalle. Toivotaan, että Haka tarttuu siihen potentiaaliin kiinni.

En usko, että sopimus on pelkästään okasta ja sedusta kiinni, vaan myös miehen halusta jatkaa.. Vallu käy varmastikkin näytillä ulkomailla ja sitten katsoo tilannetta!! Ehkä miestä kiinnostaa katsoa riittääkö rahkeet Allsvenskaniin ja AIK:hon kenties ::) ;)
yyber

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Periaatteen Jatkuvuus

Vastaus #70 : 31.10.2008 klo 09:53:29

En usko, että sopimus on pelkästään okasta ja sedusta kiinni, vaan myös miehen halusta jatkaa.. Vallu käy varmastikkin näytillä ulkomailla ja sitten katsoo tilannetta!! Ehkä miestä kiinnostaa katsoa riittääkö rahkeet Allsvenskaniin ja AIK:hon kenties ::) ;)

Muutaman vuoden päästä ehkä..
päätykatsomo

Poissa Poissa

Vastaus #71 : 31.10.2008 klo 11:11:32

Sellasta huhua olen kylällä kuullut, että Hakaan on ensi viikolla tulossa testille -93 syntynyt Joni Mäkelä OLS:ista. Joni on syntynyt koskissa, mutta muutti jo pienenä poikana pois isänsä töiden perässä. Joni on siis esiintynyt jokaisessa ikäluokkansa maajoukkuetapahtumassa ja hän oli kesällä pelatussa Kai Pahlman- turnauksessa turnauksen paras maalintekijä ja hänet valittiin turnauksen parhaaksi pelaajaksi.

Tästä viestistä tulikin mieleen, että HH eilen kertoi heidän luokalleen tulevan ensi vuoden tammikuussa uudesta oppilaasta joka on silloin saanut suoritettua armeijan loppuun ja tulee Hakaan pelaamaan. Tuo tulee sana sai kiinnostuksen kasvamaan kun alkulöpinät olivat suunnilleen toisesta korvasta jo kadonnut pois.

Arvausvisa käyntiin siis kuka on saanut intin suoritettua tammikuuhun mennessä ja aloittaa opiskelemaan merkonomiksi  tai jotain. Luokka on muuten lukiopohjainen joten tuskin sentään kyseinen jannu ole junnuihin menossa pelaamaan..
petepeters

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 31.10.2008 klo 12:56:11

Tästä viestistä tulikin mieleen, että HH eilen kertoi heidän luokalleen tulevan ensi vuoden tammikuussa uudesta oppilaasta joka on silloin saanut suoritettua armeijan loppuun ja tulee Hakaan pelaamaan. Tuo tulee sana sai kiinnostuksen kasvamaan kun alkulöpinät olivat suunnilleen toisesta korvasta jo kadonnut pois.

Arvausvisa käyntiin siis kuka on saanut intin suoritettua tammikuuhun mennessä ja aloittaa opiskelemaan merkonomiksi  tai jotain. Luokka on muuten lukiopohjainen joten tuskin sentään kyseinen jannu ole junnuihin menossa pelaamaan..

Voihan se tulla A-junnuihin. Ja kun kerta opiskelee, niin tähtääkö ammattilaiseksikaan  ::)  Urheilijoiden opiskelulle  Ylos
Vastapallo

Poissa Poissa

Vastaus #73 : 31.10.2008 klo 12:58:21

Huhutopicissa Orion heitti ilmoille Lucas Hradeckyn siirron Hakaan, joskin vain yhdellä tähdellä höystettynä. Hradecky on syntynyt -89 eli ainakin siltä pohjalta armeija voisi olla ajankohtainen. En tosin tiedä, että on hän Slovakiassa syntyneenä kyennyt kikkailemaan itselleen jopa vapautuksen armeijalarpeista. Mene ja tiedä.
Toivo K.

Poissa Poissa

Vastaus #74 : 31.10.2008 klo 14:04:12

Ilveksen sivuilla mielenkiintoista juttua

Lainaus
Neljä junnua Hakan testiin

Ilari Ruuth, Kimmo Ruukki, Jaakko Ruuskanen ja Aapo Lappalainen ovat saaneet kutsun osallistua FC Hakan testileirille ensi viikolla. Kahden päivän testileirisessio kokoaa Valkeakoskelle talentteja eri puolelta Suomea. Testijaksolle osuu myös talenttien harjoitusottelu Hakatemia vs TamU -akatemia.

"Asiasta keskusteltiin myös TamU -akatemian rehtorin Jarkko Wissin kanssa. Sovimme miehen kanssa hyvässä yhteisymmärryksessä pelaajien osallistumisesta Hakan testileirille. Kaikki neljä Ilveksen talenttia saavat näyttöpaikan myös TamU:ssa. Meillä ei ole mitään syytä kiirehtiä asiassa. Kaikilla on kuitenkin sopimus Ilvekseen ja yhdessä mietimme järkevimmän vaihtoehdon, joka palvelee niin poikia kuin Ilvestäkin. Mielellämmehän pojat Tampereella pitäisimme. Olemme käyneet myös TamU:n kanssa syvällisempiä yhteistyö-keskusteluja ja noiden pohjalta on syytä uskoa, että suhteemme on lämpenemässä yhä edelleen. Wissin Jallu on vanha tuttu jo lapsuudesta ja keskustelu on ollut helppoa vaikka kaveri Tapparan mies olikin", valotti Ilveksen manageri Erola tulevaa.

Tähän testileirisessioon ilmeisesti sit se OLS:n Joni Mäkeläkin osallistuu ja jutun perusteella moni muukin nuori suomalaispeluri.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 256

Siirry: