FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 12:59:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 23 [24] 25
 
Kirjoittaja Aihe: Suomen Cupin loppuottelu FC Honka - HJK @ Finnair Stadium 1.11.  (Luettu 13634 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #575 : 02.11.2008 klo 15:08:25

Varmaan myös tällainen käytäntö on mahdollinen, kun dumareista on kysymys. Mutta sekin on mahdollista, että neljäs erotuomari tuomitsee tilanteen kentän laidalta, kun kentällä oleva erotuomari ei osaa tehdä sitä. Näinhän kävi mm. MyPa-Grasshoppers -matsissa aikoinaan.  8)

Onhan näitä nähty ihan arvoturnauksissa asti 8)
Tangomursu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c


Vastaus #576 : 02.11.2008 klo 15:55:51

Edelliskerralla jalkapallon hienosta jatkuvuudesta ja turhien katkojen puutteesta (vrt kendo) innostunut HH ei taida ihan äkkiä uudestaan futismatsiin lähteä.
"Senkin sika! sinä lupasit lutuuria" :(
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat


Vastaus #577 : 02.11.2008 klo 23:08:01

Vituttaa vieläkin. >:(

Miksi, Peltonen, miksi?  ???
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #578 : 02.11.2008 klo 23:30:27

Haluan vain tulla vielä jälkijunassa kertomaan, että itse en jaksa kitistä mistään yleisömääristä, tuomareista, cupin heikosta yleisjamasta tai muusta. Minä koin hienon ja hyvätasoisen cup-finaalin jossa oli tilanteita ja draamaa, ilma oli raikas ja tunnelma hieno. Poistuin stadionilta pohtien kuinka uskomattoman hieno laji jalkapallo on ja kuinka hienoja elämyksiä se tarjoaa. Onnittelut Klubille Cup-mestaruudesta.  Ylos
Uuno Front

Poissa Poissa


Vastaus #579 : 03.11.2008 klo 00:06:00

Voi sitä KIIMAA, kun Pexi duunas  Ylos Tuoppi
Emirates

Poissa Poissa


Vastaus #580 : 03.11.2008 klo 00:15:40

Juhlinta jatkuu ensi Suomen Cuppiin asti.  8)
« Viimeksi muokattu: 03.11.2008 klo 00:21:25 kirjoittanut Emirates »
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #581 : 03.11.2008 klo 16:51:59

Haluan vain tulla vielä jälkijunassa kertomaan, että itse en jaksa kitistä mistään yleisömääristä, tuomareista, cupin heikosta yleisjamasta tai muusta. Minä koin hienon ja hyvätasoisen cup-finaalin jossa oli tilanteita ja draamaa, ilma oli raikas ja tunnelma hieno. Poistuin stadionilta pohtien kuinka uskomattoman hieno laji jalkapallo on ja kuinka hienoja elämyksiä se tarjoaa. Onnittelut Klubille Cup-mestaruudesta.  Ylos

Tähän täytyy kyllä laittaa että tismalleen sama. Jännittävä ja vauhdikas matsi jota oli mukava katsoa vaikkei ollut kummankaan puolella ja tuntui että ympärillä tuularitkin olivat tunteella mukana ja purnasivat vääryyksistä ja juhlivat maaleja antaumuksella. Vaikea sanoa kumman kannattajia oli enemmän, aikalailla 50/50 tais mennä kun katsoi maaleja juhlivien määrää. Cup-huumalle  Ylos , yks parhaista finaaleista mitä olen nähnyt. Joku TPS-Haka nevöfoget.

Aika koomisesti iltapäivä alkoi kun porteilla järkkärislutti ihmetteli Ärrältä hakemaani lippua joka ei ollut perinteinen sinivihreä vaan kellertävä, "onko tämä nyt ihan oikea lippu". Voi vittu. Samaan aikaan 90% katsojista käveli ilmaiseksi sisään ilman mitään lippua.
Jackie

Poissa Poissa


Vastaus #582 : 03.11.2008 klo 17:19:36

Vaikea sanoa kumman kannattajia oli enemmän, aikalailla 50/50 tais mennä kun katsoi maaleja juhlivien määrää.

tarkoitatko ns. oikeinkannattajia vai yleisesti kannattajia? Nimittäin oikeinkannattajien määrässä Klubi vei ilmeisesti voiton:

ozku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #583 : 03.11.2008 klo 17:55:10

Itse laskin Hongan kannattajia olleen 49 ja Klubin kannattajia tosta kuvasta 78.
Armfelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsinki


Vastaus #584 : 03.11.2008 klo 18:20:55

Itse laskin Hongan kannattajia olleen 49 ja Klubin kannattajia tosta kuvasta 78.
Itse laskin 82, ja mielestäni myöhemmin tuolla seisoi enemmän ihmisiä.
bluevitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MP


Vastaus #585 : 03.11.2008 klo 20:56:23

Haluan vain tulla vielä jälkijunassa kertomaan, että itse en jaksa kitistä mistään yleisömääristä, tuomareista, cupin heikosta yleisjamasta tai muusta. Minä koin hienon ja hyvätasoisen cup-finaalin jossa oli tilanteita ja draamaa, ilma oli raikas ja tunnelma hieno. Poistuin stadionilta pohtien kuinka uskomattoman hieno laji jalkapallo on ja kuinka hienoja elämyksiä se tarjoaa. Onnittelut Klubille Cup-mestaruudesta.  Ylos

Tähän täytyy kyllä laittaa että tismalleen sama. Jännittävä ja vauhdikas matsi jota oli mukava katsoa vaikkei ollut kummankaan puolella ja tuntui että ympärillä tuularitkin olivat tunteella mukana ja purnasivat vääryyksistä ja juhlivat maaleja antaumuksella. Vaikea sanoa kumman kannattajia oli enemmän, aikalailla 50/50 tais mennä kun katsoi maaleja juhlivien määrää. Cup-huumalle  Ylos , yks parhaista finaaleista mitä olen nähnyt. Joku TPS-Haka nevöfoget.

Liityn joukkoon ja tunnustan nauttineeni kovasti lauantai-iltapäivän ohjelmasta. Canalplussaa ehtii kyllä katsoa kun kotimainen kausi on ohi (siis viime sunnuntaista alkaen).

Myös minä olin puolueeton katsoja, paitsi että olin lyönyt euron pitkävedon, jossa yhtenä kohteena Hongan voitto. Oletukseni perustui liigaotteluiden voimasuhteisiin, varsinkin tuohon viimeiseen HJK - Honka-matsiin, jonka espoolaiset veivät ansaitusti.

Mutta lauantaina HJK:n hyvä peli sai minut puolelleen ja olin lopulta iloinen mielestäni niukasti paremman joukkueen voitosta. Joskin oli surullista, että niin hyvä joukkue kuin Honka joutui tyytymään tappioon.

Kentällä nähtiin useita mielenkiintoisia pelaajia: Jalasto, Hakanpää, Bah, Medo, Parikka, Turunen, Vasara, Pelvas, Weckström,..jne jne. Eihän tuosta kauden päätös voi parantua.

Katsoin myös naisten finaalin, joka sekin oli erittäin jännittävä kun altavastaaja (Kuusysi) meni juuri ennen taukoa yllätysjohtoon. Toisella puoliajalla sitten kentällä nähtiinkin oikeastaan vain yksi pelaava joukkue kun HJK teki näyttävillä kuvioilla tarvittavat maalit.

Yhteislippu finaaleihin oli todella edullinen ja jalkapallon ystävänä löydän yhden positiivisenkin puolen siitä tosiasiasta, että jalkapallo on Suomessa pieni laji. Nimittäin otteluihin mahtuu aina, liput ovat halpoja eikä niitä tarvitse ostaa ennakkoon ja istumapaikkaa voi vaihtaa jos takana olevan jutut ärsyttävät.
Hincha en cancha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä


Vastaus #586 : 03.11.2008 klo 21:03:10

Tässä kohtaa pitää kyllä nostaa hattua Wallenille. Maalivahtipeli on tällä hetkellä ainoa osa-alue missä Honka on jäljessä.

Ja toinen on tulostaulu. Ylos
Johnny99

Poissa Poissa


Vastaus #587 : 03.11.2008 klo 21:41:33

Ja toinen on tulostaulu jatko-ottelussa. Ylos

Korjasin.
Jackie

Poissa Poissa


Vastaus #588 : 03.11.2008 klo 21:45:20

Finskillähän tulostaulu on aina vähän sekaisin... :D ;)
Bristol Rovers

Poissa Poissa


Vastaus #589 : 03.11.2008 klo 21:57:39

tapiolassa tulostaulu tosiaan oli puolikautta paskana
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #590 : 03.11.2008 klo 22:49:46

Finskillähän tulostaulu on aina vähän sekaisin... :D ;)

Toinen on, toinen ei. Alkoi naurattaa kun vieressä istuvista toinen sanoi että viis minuuttia jäljellä ja toinen että minuutti. Molemmat olivat oikeassa riippuen siitä kumpaa valotaulua katsoi  :D Vastaavalla logiikalla toimii kyllä monen muunkin stadionin taulut Suomessa, eikö niitä palaneita lamppuja/ledejä(?) ole oikeasti mahdollista vaihtaa aika iisisti? En tiedä Finskistä mutta monessa paikassa sama ongelma on ollut vuosia ilman muutosta.
Jackie

Poissa Poissa


Vastaus #591 : 03.11.2008 klo 22:52:51

Toinen on, toinen ei. Alkoi naurattaa kun vieressä istuvista toinen sanoi että viis minuuttia jäljellä ja toinen että minuutti. Molemmat olivat oikeassa riippuen siitä kumpaa valotaulua katsoi  :D Vastaavalla logiikalla toimii kyllä monen muunkin stadionin taulut Suomessa, eikö niitä palaneita lamppuja/ledejä(?) ole oikeasti mahdollista vaihtaa aika iisisti? En tiedä Finskistä mutta monessa paikassa sama ongelma on ollut vuosia ilman muutosta.
finskillä ei taida olla ledejä/lamppuja vaan sellanen vanhanaikainen "kääntyvät muovinpalaset"-järjestelmä. :-[ Ylos
samokuu

Poissa Poissa


Vastaus #592 : 04.11.2008 klo 19:15:49

Paikalla olin, minäkin. Nautin siitä mitä näin: vauhdikasta ja taitavaa palloilua. Voimasuhteet olivat lopulta todella tasaiset ja kumpikin olisi ansainnut voiton tästä pelistä.

Onnittelut Klubille voitosta, jatkoajan (tai -ottelun, we) perusteella tosin olisin uskonut Hongan voittavan. Mutta vain maalit lasketaan ja tämäkään tulos ei ollut vääryys.

Kentällä oli tosiaan monta mielenkiintoista pelaajaa. Hongan taitoa ja yritystä pelata maltillisesti maita pitkin täytyy Suomen veikkausliigan ilmastossa pitää todella hienona eteenpäinmenemisenä. Hongan nuoret pelaajat erottuivat yritteliäisyydellään, ärhäkkyydellään ja vaarallisuudellaan HJK:n vastaavasta osastosta. Hongan korkea sijoitus liigassa ei tämänkään pelin perusteella ollut ollenkaan yllättävää.

Olin myös yllättynyt Puustisen hyvästä kentälletulosta. Kaverilla on nopeutta ja potenssia hyväksi kärkipelaajaksi. Ehkä penkittäminen on tuonut Jamille oikeanlaisen räyhäkkyyden takaisin (liekö sitä sitten aiemmin ollut, en tiedä). Bäckman oli myös vaarallinen ja erityisen silmille pistävää oli todella huikea kamppailutahto. Poika menee tilanteisiin todella lujaa, välillä saaden tekemisensä tosin näyttämään punaisen kortin metsästykseltä.

Niin, hyvää viihdettä sai opiskelija tällä kertaa aivan ilmaiseksi. Pitkät kalsarit ja villasukat jalassa ottelun seuraaminen oli todella hubaa.
Semmosta. 
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #593 : 04.11.2008 klo 23:37:04

  Pitkät kalsarit ja villasukat jalassa ottelun seuraaminen oli todella hubaa.
Semmosta. 

Englannissa kun joku lädi menisi t-paitakelissä pitkät kalsarit ja villasukat jalassa katsomaan potkupalloa niin hänethän naurettaisiin pihalle.  :D Alas
Kilhammer

Poissa Poissa


Vastaus #594 : 04.11.2008 klo 23:56:42

Englannissa kun joku lädi menisi t-paitakelissä pitkät kalsarit ja villasukat jalassa katsomaan potkupalloa niin hänethän naurettaisiin pihalle.  :D Alas

Kalsarikyttääjille katsomossa  Alas
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #595 : 05.11.2008 klo 00:11:22


Olin myös yllättynyt Puustisen hyvästä kentälletulosta. Kaverilla on nopeutta ja potenssia hyväksi kärkipelaajaksi.

Puustisen potenssille  :o ::)
samokuu

Poissa Poissa


Vastaus #596 : 05.11.2008 klo 04:21:28

Kalsarikyttääjille katsomossa  Alas

Tekisi kovasti mieli haistattaa paskat. Mutta enpä taida moiseen ryhtyä, kysyn vain että mikä vitun pakko on istua kylmissään jossain saatanan hypotermian rajoilla? Katsomossa oli sellaiset 5 lämpöastetta, baltiarallaa. Ja koska en kuulunut kummankaan joukkueen kannatusjoukkojen ääriryhmiin, olisi ollut yleisen tunnelman nimissä kylähulluuden rajat ylittävää sekoilua riehua ja pitää tunnelmaa yllä katsomossa vain lämpimänä pysyäkseen. Istuin kiltisti paikallani ja pidin ääntä välillä kovastikin (väärin kannatettu??), niinkuin suurin osa muustakin mukavasta yleisöstä.

Lempinimen "kalsarikyttääjä" otan ilolla ja liikutuksella vastaan. Oivallisesti sanottu!
samokuu

Poissa Poissa


Vastaus #597 : 05.11.2008 klo 04:29:37

Englannissa kun joku lädi menisi t-paitakelissä pitkät kalsarit ja villasukat jalassa katsomaan potkupalloa niin hänethän naurettaisiin pihalle.  :D Alas

Ei oltu Enklannissa, eikä niin ollen naurettu pihalle. Eikä kenenkään tietoisuuteen, luulen niin, tullut minun farkkujenalainen kalsarisuuteni. Englanti on sitä paitsi aika paska maa, paskempi kun Saksa. Tämä ihan noin kirjoista luettuna ja elokuvista/tv-sarjoista naurettuna. Sille mantereelle en ole jalallani astunut, en ehkä astukaan, jokin siinä maassa ja sen kuivassa (lue: huonossa) huumorissa masentaa minut jo näin kaukokatseltuna.
Että vertaus lädikulttuuriin ei saa minua menettämään itsetuntoni rippeitä. Mikäs vitun tarve tässä muuten iski asettua puolustamaan omia kylmältäpuolustautumismetodejaan? Kaipa ne villasukat ja pitkät kalsarit ovat joku alkukantainen merkki jostain impotenssilta haiskahtavasta luovuttenuisuudesta. En tiedä, jotenkin ikävällä ja silti perin hauskalla tavalla tämä asia jäi kutittamaan sisuksia.

Hauskaa tämä kirjoittelu on, ainakin näin aamuyön pitkinä ja unettomina tunteina.
samokuu

Poissa Poissa


Vastaus #598 : 05.11.2008 klo 04:31:05

Puustisen potenssille  :o ::)

hehe
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1


Vastaus #599 : 05.11.2008 klo 23:07:28

Laitan taas raportin keskeneräisenä ja täydentelen sitä mukaan kun työkiireiltä ehdin: Suomen Cup finaali HJK - FC Honka 2-1 (1-1)(0-0)[01.11.2008]

 
Sivuja: 1 ... 23 [24] 25
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa