FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
02.12.2024 klo 15:46:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 36

Kirjoittaja Aihe: JS EOM  (Luettu 37393 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #150 : 07.11.2008 klo 20:48:07

Huomasi varmaan eka matsista että meikäläistä ainakin jännitti ihan perkeleesti, en vain käsitä että miksi :D

No uusia ihmisiä ja hirveät näyttöpaineet pelikentällä, tottakai se jännittää. Ja ennen kaikkea kun tapasit legendaarisen muumin, siinähän hämmentyy Jari Sarasvuokin.

Mutta olihan etenkin ensimmäinen peli jo paljon parempaa kuin viime turnauksessa. Valitettavasti alun kymmenen minuuttia oltiin helisemässä, jolloin vastustaja pääsi maalilla vai kahdella karkuun. Toinen peli olikin jo vaikeampi, kun vastustajalla oli todella hyvin liikkuvia hyökkääjiä, pari nopeaa ja erittäin juoksuvoimaista pelaajaa, jotka yksinkertaisesti juoksu puolustukselta karkuun. Oli ruman näköistä välillä, vaikka saatiin me muutama ihan kontrolloitu hyökkäys ja tehtiin se hieno maalikin.

Itseasiassa molemmissa peleissä tehtiin maali, joten ihan hyvinhän se meni. Maalivahtimme oli jälleen kerran varsin työllistetty ja piti numerot pieninä. Huomenna jatketaan, toivottavasti taas parannetaan hieman. Edelleen pakko mietiskellä sitä ääneen, että jos vähän sovittaisiin etukäteen mitä yritämme kentällä tehdä, parantaisimme peliä paljon enkä usko että se siitä vakavaa tekisi... Mutta eteenpäin on menty, mennään jatkossakin  Ylos
Kutvonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS

Vastaus #151 : 08.11.2008 klo 08:40:19

^ Kyllähän se noin on että uuteen porukkaan tutustuminen livenä vaatii sen "alkushokista" selviämisajan vaikka kuinka olisi samanhenkisiä ihmisiä. Helkkarin mukavaa puuhaa tuo kuitenkin on, vaikka pelitaidot ovat mitä ovat. Pitäisi muuten jokaisen, joka vähättelee Veikkausliigaa tai vaikkapa Ykköstä, käydä itse kokeilemassa pelaamista vaikkapa juuri puulaakitasolla ja huomata itse että ei niitä liigapeleissä nähtäviä perussuorituksiakaan tehdä noin vain jos ei ole kunnon harjoittelutaustaa.
tassu

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 08.11.2008 klo 12:05:57

Hienoa JS EOM Ylos Urheiluhengelle ja asenteelle Tuoppi
Mika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo

Vastaus #153 : 08.11.2008 klo 12:31:34

Hienoa JS EOM  Urheiluhengelle ja asenteelle Tuoppi

:D

Tänäänkään ei eräitä vittupäitä kiinnostanut lähteä pelaamaan, ja tuloksena luovutus. Uuh. Hyvälle asenteelle siis Ylos
viulisti

Paikalla Paikalla

Vastaus #154 : 08.11.2008 klo 14:04:37

:D

Tänäänkään ei eräitä vittupäitä kiinnostanut lähteä pelaamaan, ja tuloksena luovutus. Uuh. Hyvälle asenteelle siis Ylos
Sama! Kikkara tosin piiloutui miesvajauksen taakse, en usko ::)
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #155 : 08.11.2008 klo 15:06:50

Joo eilen tuli suuri vitutus kun tuossa yöllä saan viestin, että ilmottaa parille pelaajalle, että ei tulekkaan pelaamaan ja itse olisin ollut valmis pelaamaan vaikka alivoimalla jos siitä on kiinni. Surkeaa ei voi muuta sanoa Alas
Kutvonen

Poissa Poissa

Vastaus #156 : 08.11.2008 klo 15:35:38

Sanopa muuta. Seuraavaan turnaukseen (koskas sellainen muuten ylipäätään on?) pitäisi sopia sitova ilmoittautuminen, että ei tule näitä poissaoloja ja säätämisiä. Pelihaluja kyllä olisi riittänyt aamulla ja -kuntoakin myös.
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 08.11.2008 klo 15:37:43

Sanopa muuta. Seuraavaan turnaukseen (koskas sellainen muuten ylipäätään on?) pitäisi sopia sitova ilmoittautuminen, että ei tule näitä poissaoloja ja säätämisiä. Pelihaluja kyllä olisi riittänyt aamulla ja -kuntoakin myös.
Turnausta ei taida enään olla. Seuraavana onkin vuorossa itse sarja ja siihen onkin jo aika paljon vielä aikaa.
Kutvonen

Poissa Poissa

Vastaus #158 : 08.11.2008 klo 15:45:41

Okei, hyvä tietää.
POW

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 08.11.2008 klo 21:52:06

Turnausta ei taida enään olla. Seuraavana onkin vuorossa itse sarja ja siihen onkin jo aika paljon vielä aikaa.
Kyllä perinteisesti Esko on järjestänyt keväisin turnauksen joskus maaliskuussa ja syksyisin masrraskuun aikana. Että eiköhän se kevät turnee tule ennen kesäpuulaakia. Toivottavasti sattuisi teidän tiimi ZSKA kans samaan lohkoon niin saatais hyvä väännöt :)
Kikkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään

Vastaus #160 : 09.11.2008 klo 00:53:12

Joo eilen tuli suuri vitutus kun tuossa yöllä saan viestin, että ilmottaa parille pelaajalle, että ei tulekkaan pelaamaan ja itse olisin ollut valmis pelaamaan vaikka alivoimalla jos siitä on kiinni. Surkeaa ei voi muuta sanoa Alas

Helppo sieltä maalista on huudella. Varmaan vastustajaa kiinnostaa kävelevä Kikkara ja reilu alivoima. Toki onhan se mukava vedellä maalivahdille palloja mikäs siinä. Se vaatis aika paljon Mikan kuuluttamaa ASENNETTA maalivahdilta  :-[

Ennemmin luovutus kuin se, että lähdetään värkkäämään alivoimalla. Niin se suuressaki maailmassa jos on esim vatsatauti koko joukkueella tai sen verran ettei peliä voida pelata 11 miehellä. Tosin silloin pelejä saatetaan jopa siirtää.

Toki jos EOM ottaa joka turnaukseen "rinkiinsä" 20 pelaaja ni jo sieltä se 7 eksyy viimeiseen peliin varmaan.

Sitten olisi myös mahtavaa jos mukana olisi porukkaa jotka jaksaisivat herätä seuraavan aamun peleihin. Toissa turnauksessa pelattiin alivoimalla ja vitutti, se noissa kahden päivän turnauksissa onkin ongelma, ensimmäisenä päivänä menetetään peli kokonaan, toiselle päivälle (aamulle) ei ole panosta niin pelaamaan lähtemisen kynnys nousee huomattavasti.

Onneksi tämän turnauksen aikana ja jälkeen minä en vetänyt suurimpia ressejä, en oikeastaan yhtään. Se jätettiin joukkueen maalivahdille ja tiedotusvastaavalle. Onko tämä sitä eteenpäin menoa?

!HUOM!

Kesän puulaakisarjassa jokaisessa pelissä oli pelaajia tarpeeksi ja mukavasti ylikkin, eli pari penkillä. Johtui varmaan siitä, että yksi peli viikossa ja sekin iltapäivällä. Lisäksi kyseessä maanantai ja kellään ei ole viinat mielessä jos sellaista sattuisi.
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 klo 01:07:26 kirjoittanut Kikkara »
Kikkara

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 09.11.2008 klo 01:11:04

Sama! Kikkara tosin piiloutui miesvajauksen taakse, en usko ::)

Luopio voi olla kommentoimatta mihinkään mikä liittyy JS EOMiin. Sinullekin löytyi korvaaja, tosin korvaaja tuli, mutta monia monia joukkueen tukirankoja ja suuria vahvistuksia oli pois paikalta, yksi pippaloiden, toinen töiden ja kolmas ruumiillisten vammojen vuoksi.
Mika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo

Vastaus #162 : 09.11.2008 klo 01:57:48

Onneksi tämän turnauksen aikana ja jälkeen minä en vetänyt suurimpia ressejä, en oikeastaan yhtään. Se jätettiin joukkueen maalivahdille ja tiedotusvastaavalle. Onko tämä sitä eteenpäin menoa?
Jos minulle on tämä tiedotusvastaavan titteli tarkoitettu, niin en ole kyllä mitään ylimääräistä ressiä ottanut. Lähinnä huvittavaa, kun yksi joukkueen perustajajäsenistä, jos tätä termiä voi käyttää, kieltäytyy tulemasta joukkueensa otteluun. Ei se olisi ollut kuitenkaan mikään katastrofi pelata yhden(?) miehen alivoimalla. Jos ei kiinnosta, niin eikö olisi helpompaa laittaa pillit pussiin tai vaihtoehtoisesti hommata vitusti pelaajia, joita saattaisi kiinnostaakin?
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 klo 02:07:25 kirjoittanut Mika »
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 09.11.2008 klo 02:01:47

Eipä siellä nyt kukaan ressannut toisin kuin katsotaan viime turnausta. Itselläni paloi käämit toisessa pelissä vähän surkastuneeseen puolustustyöskentelyyn, mutta jos kokonaisuutta katsotaan niin eteenpäin on menty.
Kikkara

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 09.11.2008 klo 02:06:03

muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #165 : 09.11.2008 klo 02:32:41

Helppo sieltä maalista on huudella. Varmaan vastustajaa kiinnostaa kävelevä Kikkara ja reilu alivoima. Toki onhan se mukava vedellä maalivahdille palloja mikäs siinä. Se vaatis aika paljon Mikan kuuluttamaa ASENNETTA maalivahdilta  :-[

Ennemmin luovutus kuin se, että lähdetään värkkäämään alivoimalla. Niin se suuressaki maailmassa jos on esim vatsatauti koko joukkueella tai sen verran ettei peliä voida pelata 11 miehellä. Tosin silloin pelejä saatetaan jopa siirtää.

Ottamatta nyt enempään kantaa tämän joukkueen asioihin, niin uskoisin kyllä, että vastustaja mielummin höntsää puoli tuntia vajaalukuista EOM:ä vastaan, jos vaihtoehtona on luovutusvoitto mistä todennäköisesti kuulivat vasta paikanpäällä. Kyllähän se kuuluu puulaakipelien henkeenkin, että vedetään loppuun asti eikä jätetä epäurheilijamaisesti pelejä väliin, koska siinä jää vastustajiltakin peli väliin. Ja tiedä muista, mutta ainakin minä olisin mielummin pelannut vajaalla kuin jättänyt nöyrästi ja nolosti väliin. Mutta eipä tästä enempää, turnauksia tulee jatkossa lisää.
viulisti

Paikalla Paikalla

Vastaus #166 : 09.11.2008 klo 03:56:15

Luopio voi olla kommentoimatta mihinkään mikä liittyy JS EOMiin. Sinullekin löytyi korvaaja, tosin korvaaja tuli, mutta monia monia joukkueen tukirankoja ja suuria vahvistuksia oli pois paikalta, yksi pippaloiden, toinen töiden ja kolmas ruumiillisten vammojen vuoksi.
Minua on mahdoton korvata 8) Ei kun noita futispuulaakeja koluaa koulukaveriporukka joka konttaa turnauksesta toiseen lohkon hännillä ja porukka johon kuuluu muutama hyvä tuttu ja joka pääsee turnauksissa sentään jatkoon, niin kyllä minä ainakin haluaisin pelata sitä suht. hyvätasoista futista enkä EOMin perseroiskintaa ja luovutuksia. Siksi siis olen valinnut "luopion" tien ja olet lynkkaamassa minua :(

Edith Södergran: oltiin muuten neljänsiä Ylos
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 klo 03:59:03 kirjoittanut viulisti »
viulisti

Paikalla Paikalla

Vastaus #167 : 09.11.2008 klo 03:57:54

Toivottavasti sattuisi teidän tiimi ZSKA kans samaan lohkoon niin saatais hyvä väännöt :)
Meidän joukkue pelasi perjantaina teitä vastaan ja myllytettiin lukemin 4-1  jatkoon ;)
Kutvonen

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 09.11.2008 klo 09:50:32

Ottamatta nyt enempään kantaa tämän joukkueen asioihin, niin uskoisin kyllä, että vastustaja mielummin höntsää puoli tuntia vajaalukuista EOM:ä vastaan, jos vaihtoehtona on luovutusvoitto mistä todennäköisesti kuulivat vasta paikanpäällä. Kyllähän se kuuluu puulaakipelien henkeenkin, että vedetään loppuun asti eikä jätetä epäurheilijamaisesti pelejä väliin, koska siinä jää vastustajiltakin peli väliin. Ja tiedä muista, mutta ainakin minä olisin mielummin pelannut vajaalla kuin jättänyt nöyrästi ja nolosti väliin. Mutta eipä tästä enempää, turnauksia tulee jatkossa lisää.
Näin juuri. Mullakin oli aamulla jo kamat pakattuna kun ilmoitus tuli, pelihaluja kyllä oli. Tosin olisiko ottelun tuomaristo edes päästänyt aloittamaan jos pelaajia olisi ollut esim. kaksi paikalla.

Mutta ei mietitä tuota enää, se oli ja meni. Tulevaisuudessa tulee taas uusia mahdollisuuksia uusien turnausten ja kesän sarjan muodossa.
Kikkara

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 09.11.2008 klo 09:58:21

luovutuksia.

Siihen aikaan kun herra pelasi vielä EOMissa luovutuksia ei tapahtunut. Joten turha nostaa tälläisiä esille.
POW

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 09.11.2008 klo 10:56:41

Meidän joukkue pelasi perjantaina teitä vastaan ja myllytettiin lukemin 4-1  jatkoon ;)
Onnittelut siitä. Taisi olla kuulille ensimmäinen voitto meistä.
Luovutuksille puulaakipeleissä iso :keskari:
DarkFather

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS ja JS EOM

Vastaus #171 : 09.11.2008 klo 12:51:45

Itsestänikin viimeksi alivoimalla peli Kuulia vastaan tuntui mukavammalta kuin luovuttaminen!
Itse olin lähdössä loppuun asti, mutta kun tieto yhden miehen vajauksesta sai pari muutakin miettimään lähtöään, alkoi Etuote peliin lähtö tuntua epätodennäköiseltä. ´
Eihän sinne sitten lähdetty  Alas
Kikkara

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 09.11.2008 klo 16:01:39

Onnittelut siitä. Taisi olla kuulille ensimmäinen voitto meistä.
Luovutuksille puulaakipeleissä iso :keskari:

Eikös viime kesän puulaakiSARJASSA ollu joku pelaajaraja jollon peli laitetaan luovutukseksi?  :o
« Viimeksi muokattu: 09.11.2008 klo 16:04:38 kirjoittanut Kikkara »
Mxyz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07

Vastaus #173 : 09.11.2008 klo 17:39:35

Kikkaralle sanktioita perseilystä?
Kikkara

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 09.11.2008 klo 19:03:45

Kikkaralle sanktioita perseilystä?

Joo omistan joukkueen  :D :keskari:

Älkää vain syytettä nostako ettei kyseinen seura joudu konkurssiin. Muuten joudutaan keksimään puulaakipeleihin FC AC  :-[

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 36

Siirry: