hiekkakenttä
Poissa
|
|
Vastaus #175 : 09.11.2008 klo 22:13:16 |
|
^ Kyllähän se noin on että uuteen porukkaan tutustuminen livenä vaatii sen "alkushokista" selviämisajan vaikka kuinka olisi samanhenkisiä ihmisiä. Helkkarin mukavaa puuhaa tuo kuitenkin on, vaikka pelitaidot ovat mitä ovat. Pitäisi muuten jokaisen, joka vähättelee Veikkausliigaa tai vaikkapa Ykköstä, käydä itse kokeilemassa pelaamista vaikkapa juuri puulaakitasolla ja huomata itse että ei niitä liigapeleissä nähtäviä perussuorituksiakaan tehdä noin vain jos ei ole kunnon harjoittelutaustaa.
Monesti riittää, kun käy kattoon kolmosta tai nelosta , niin saattaa mieli muuttua, että ne sarjat on puulaakitasoa, niin ku aina väitetään.
|
|
|
|
Savonmies
Poissa
|
|
Vastaus #176 : 20.01.2009 klo 19:11:36 |
|
Moro
Oon noin puol vuotta asuno Rovaniemellä ja oon innokas pallon potkija et oisko mitään mahdollisuutta päästä mukaan porukkaan? Ois kiva päästä pelaamaan ja vaikuttaa vielä ihan tosi mukavalta porukalta.
Terveisin: Ville
|
|
|
|
Mika
Poissa
Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo
|
|
Vastaus #177 : 20.01.2009 klo 19:20:11 |
|
Voin kertoa, että JS EOMin tuliterät nettisivut on avattu osoitteessa http://geocities.com/js_eom/. Sivujen rinnalla kalpenee manut, juventtukset ja muut rahaseurat.
|
|
|
|
Savonmies
Poissa
|
|
Vastaus #178 : 20.01.2009 klo 19:24:37 |
|
Joo sivut oli kyllä tosi näyttävät!! keltä voisin kysyä mukaan pääsyä?
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
|
Vastaus #179 : 20.01.2009 klo 19:26:31 |
|
Käykö JS EOM edes harjoittelemassa näin talvisin? Tai edes kesäisin...
|
|
|
|
DarkFather
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS ja JS EOM
|
|
Vastaus #180 : 20.01.2009 klo 20:40:45 |
|
Käykö JS EOM edes harjoittelemassa näin talvisin? Tai edes kesäisin...
Eihän niitä vuoroja hallille herunut, joten paha mennä reenaileen. Vutsaali ois ollu toinen varteenotettava harjotus muoto, mutta eipä siihenkään vuoroa ole saatu varatuski. Savonmiehen kannataa varmaan kysellä paikkaa Kikkaralta vaikka paikka on luultavasti sinun jos joukkue vielä on pystyssä seuraavassa turnauksessa Kotisivuille
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.01.2009 klo 20:42:19 kirjoittanut DarkFather »
|
|
|
|
|
Savonmies
Poissa
|
|
Vastaus #181 : 20.01.2009 klo 20:46:33 |
|
Selvä laittelen kikkaralle tossa viestiä... ois tosi nasta homma jos pääsis mukaan..
|
|
|
|
Rusakko
Poissa
|
|
Vastaus #182 : 21.01.2009 klo 08:40:12 |
|
Voin kertoa, että JS EOMin tuliterät nettisivut on avattu osoitteessa http://geocities.com/js_eom/. Sivujen rinnalla kalpenee manut, juventtukset ja muut rahaseurat. No olipa sivut...tässä mallia: http://rusakot.net
|
|
|
|
Mika
Poissa
Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo
|
|
Vastaus #183 : 21.01.2009 klo 11:21:16 |
|
No kai niillä on eroa, jos toiset on tehty Joomlan avulla ja toiset yläasteella opituilla taidoilla. Joukkueella tasoisensa sivut
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.01.2009 klo 11:22:40 kirjoittanut Mika »
|
|
|
|
|
Savonmies
Poissa
|
|
Vastaus #184 : 23.01.2009 klo 13:49:25 |
|
Joo eli minut on hyväksytty mukaan tiimiin et terve vaan kaikille! Kovasti tässä kevättä odotellessa pitää treenailla kunto kohilleen ladulla..
|
|
|
|
Savonmies
Poissa
|
|
Vastaus #185 : 25.01.2009 klo 20:42:35 |
|
Onko kellään tiedossa mitään futsal joukkuetta johon pääsis mukaan ees sellasta joka vaan ilokseen potkii palloa salissa? Ois kiva näin talvella päästä potkimaan..
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
|
Vastaus #186 : 25.01.2009 klo 21:36:17 |
|
Rovaniemen futsalskene taitaa olla aika heikoilla kantimilla?
|
|
|
|
vaihtopenkin vasenlaita
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS
|
|
Vastaus #187 : 25.01.2009 klo 22:19:00 |
|
Rovaniemen futsalskene taitaa olla aika heikoilla kantimilla?
Eipä täällä tosiaan tuolle futsalille ole minkäänlaista harrastesarjaa olemassa, joten eipä tuota pelimuotoa voi täällä pelata kuin korkeintaan kaveriporukassa kun tahtoo tuo futsalin kakkosdivari olla jo vähän turhan ammattimaista sunnuntaipelaajalle
|
|
|
|
Savonmies
Poissa
|
|
Vastaus #188 : 26.01.2009 klo 10:08:18 |
|
Harmi.. ois kiva päästä jotain näin talvisin varsinkin nyt kun työt loppui niin ei ole päivisinkään mitään tekemistä ja samalla näkis ihmisiä kun jotain harrastas.. on tää vaikeeta tää ihmisen elämä...
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #189 : 26.01.2009 klo 17:05:24 |
|
Jep jep. Meitä salijalkapallon puutteesta kärsiviä taitaa olla reilu muutama jo tässä topikissa, joten joku voisi tehdä jotain...
|
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #191 : 26.01.2009 klo 17:34:19 |
|
Jep. Ja saisihan noita salivuoroja monesta muustakin paikasta kohtuuhintaan, kun nuo päivämäärät on tosiaan jo ohitettu. En muista oliko siitä täällä puhetta, mutta muutamaan paikkaan tuossa alkutalvesta soittelin, ja ei ne salivuorot kauhean kalliiksi tulisi, jos vain pelaajia riittäisi.
|
|
|
|
Savonmies
Poissa
|
|
Vastaus #192 : 26.01.2009 klo 18:13:35 |
|
No minä oon ainakin mukaan tulossa jos vaan porukkaa saa kasaan.. Tutustuis taas uusiin ihmisiin kun ei oo noita kavereita vielä kovin montaa..
|
|
|
|
Savonmies
Poissa
|
|
Vastaus #193 : 26.01.2009 klo 21:12:15 |
|
Paljonko on minimäärä jolla kannattas vuoro varata?
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #194 : 08.02.2009 klo 12:31:31 |
|
Paljonko on minimäärä jolla kannattas vuoro varata?
Ringissä vähintään parikymmentä nimeä, ettei muutama poissaolo pilaa täysin pelejä. Tässä kevättä kohti mennessä ja futsalia katsellessa on iskenyt kova pelihimo. Miten on, saisiko JS EOM:n porukoista + miksei myös ulkopuolisista koottua sen lähelle parikymmentä nimeä, jotta voisi kerran viikossa käydä vähän pelailemassa? Saisi kesääkin varten hiukan kuvioita kasaan.
|
|
|
|
Kutvonen
Paikalla
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
|
Vastaus #195 : 09.02.2009 klo 18:02:54 |
|
Kysäisin piruuttani koululla liikuntasalin varaamisesta futsaliin, kun top-paikkaa varten varailuja muutenkin tein. Kielteisen vastauksen perustelu oli kerrassaan ennenkuulumaton: "salin lattia ei kestä futsalia". ->
|
|
|
|
STRIKER
Poissa
|
|
Vastaus #196 : 09.02.2009 klo 18:20:33 |
|
Kysäisin piruuttani koululla liikuntasalin varaamisesta futsaliin, kun top-paikkaa varten varailuja muutenkin tein. Kielteisen vastauksen perustelu oli kerrassaan ennenkuulumaton: "salin lattia ei kestä futsalia". -> Rovaniemellä on tosiaan olosuhteet jalkapallon/futsalin pelaamiseen kunnossa.
|
|
|
|
Kutvonen
Paikalla
Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS
|
|
Vastaus #197 : 09.02.2009 klo 19:12:59 |
|
Rovaniemellä on tosiaan olosuhteet jalkapallon/futsalin pelaamiseen kunnossa. Mahtaisikohan mitenkään olla mahdollista pitää edes yksi ainoa otsikko siistinä ilman tätä samaa ainaista paskanjauhamista? Onko liikaa vaadittu?
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
|
|
Vastaus #198 : 09.02.2009 klo 19:16:42 |
|
JS EOM:n pelaajana minun täytyy kohdistaa hieman kritiikkiä joukkuejohdolle. Joukkue on erittäin epäaktiivinen, mutta syy ei ole pelaajissa, vaan laiskassa manageroinnissa. Enemmän jäntevyyttä toimintaan johtoportaassa, niin alkaa futsalvuorot ja ulkohöntsätkin porukkaa kiinnostamaan. Tämä taas johtaa pelillisen tason kehittymiseen -> menestystarina on valmis alkamaan. Tällä hetkellä JS EOM on pahassa lamassa, ja siitä suurimman vastuun kantaa Kikkara ja muu päällystö. Enemmän tekoja, vähemmän puhetta!
|
|
|
|
STRIKER
Poissa
|
|
Vastaus #199 : 09.02.2009 klo 19:22:12 |
|
Mahtaisikohan mitenkään olla mahdollista pitää edes yksi ainoa otsikko siistinä ilman tätä samaa ainaista paskanjauhamista? Onko liikaa vaadittu?
Anteeksi Tarkoitus oli vain hieman vitsailla. Tätä topikkia tuskin niin monet lukevat, että täällä sen kummempaa paskanjauhamista pystyy edes syntymään. Etelän phelle siirtyy takavasemmalle, ja JS EOM:n etäkannattajana jää mielenkiinnolla odottamaan seuran tulevia koitoksia. ps. Jos RoPSista on puhe niin erittäin mielelläni näen lappalaiset jatkossakin Veikkausliigassa. Rollossa on aina kiva käydä piipahtamassa... ps2. ja rollossa vieraillessani olen tietenkin käytettävissä joukkueen tarvitessa vahvistusta. Viimeksikin onnistuin maalinteossa.
|
|
|
|
|
|