FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 22:19:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 36

Kirjoittaja Aihe: JS EOM  (Luettu 37386 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
HyväTavaton

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS

Vastaus #800 : 02.04.2011 klo 09:14:03

Eiköhän nuo ole, itsekin tarkoitus olla mukana tällä kertaa. Turnaus taitaakin sitten omalta osalta jäädä valitettavasti väliin lomareissun ja yleisen perhesovun vuoksi.
Kutvonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valioliiga-RoPS

Vastaus #801 : 02.04.2011 klo 10:12:54

Eiköhän nuo ole, itsekin tarkoitus olla mukana tällä kertaa. Turnaus taitaakin sitten omalta osalta jäädä valitettavasti väliin lomareissun ja yleisen perhesovun vuoksi.
Täytyykin antaa näyttöjä nyt ja maanantaina, että pääsee turnaukseen haistelemaan edes vaihtopenkille tunnelmaa. Mulla on edelleen tavoitteena virallisessa ottelussa virallinen pöytäkirjamerkintä :D
Lunkii

Poissa Poissa

Vastaus #802 : 02.04.2011 klo 21:00:58

Perinteinen Ounashallin puulaakiturnaus lähestyy taas. Onko EOM mukana jälleen kahden joukkueen voimin, vai tuleeko peräti kolme joukkuetta? Maanantain höntsissä oli viimeksi ihan kivasti väkeä, toivottavasti sama trendi jatkuu myös ensi viikolla.

Kyllä EOM osallistuu tähän turnaukseen vain yhdellä joukkueella. Tosiaan pre-seasonin ensimmäinen turnaus häämöttää ja odotukset tähän turnaukseen ovat hieman sekalaiset; kokeilussa on ollut uusi kenttäryhmitys, jonka toimivuudesta ei aivan täyttä varmuutta ole.(?) Toki yksi asia on ainakin satavarma turnauksen suhteen ja muutenkin, meillä on tähtimaalivahti, joka luultavasti joutuu huhkimaan jälleen täysin palkkansa edestä.

Muuten fiilikset joukkueen sisällä ovat varovaisen optimistiset turnauksen edellä. Tokihan viime kaudella aukesikin jo voittotilikin ja pääsimme turnauksessa jatkopeleihin asti, joista sitten harmillisesti tipuimme vasta rangaistuspotkuilla, kaaduimme kylläkin täysin saappaat jalassa. Todettaakoon toki vielä se, että 0-0 tulosta lähdemme lähtökohtaisesti hakemaan joka ottelusta (Y).
muumi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa

Vastaus #803 : 03.04.2011 klo 15:23:36

kokeilussa on ollut uusi kenttäryhmitys, jonka toimivuudesta ei aivan täyttä varmuutta ole.(?)

tilastojen ja havaintojen valossa uusi kenttäryhmitys on ylivoimainen aikaisempaan verrattuna. ja onhan 1-3-2 systeemistä 2-3-1 systeemiin siirtyminen oikea ratkaisu, niin viestinä pelaajille kuin myös painopisteen siirtämisenä puolustukseen.
pikkupelle
Vastaus #804 : 03.04.2011 klo 21:45:57

Nää matsit on kyllä todella pienestä kiinni puulaakissa. Ilmeisen vahva joukkue joka tapauksessa teiltä tulossa, kun yhteen joukkueeseen olette saaneet ringin typistettyä? Aiempien tosikohtaamisten perusteella voi kuulostaa oudolta, mutta mä en JS EOM:ää haluais kohdata ainakaan alkulohkossa, saattas tulla jopa kuokkaan. Se on ainaki varmaa, että teitä vastaan mä en saa maalia tehtyä ikinä. (okei, kerran oon teitä vastaan puulaakissa pelannu ja myös kerran maaliverkkoa heiluttanut, mutta ainaki höntsissä on ollu todella hiljaista.)
Kutvonen

Poissa Poissa

Vastaus #805 : 04.04.2011 klo 08:30:08

(okei, kerran oon teitä vastaan puulaakissa pelannu ja myös kerran maaliverkkoa heiluttanut, mutta ainaki höntsissä on ollu todella hiljaista.)
Mulla on semmonen muistikuva että eräänkin kerran olisit noussut koko kentän läpi ja tehnyt maalin ja arvaa kuka yritti vielä miesvartioida?
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #806 : 04.04.2011 klo 08:31:53

Mulla on semmonen muistikuva että eräänkin kerran olisit noussut koko kentän läpi ja tehnyt maalin ja arvaa kuka yritti vielä miesvartioida?

no täyttä höpötystä ja valetta tuo pikkupellen viesti oli muutenkin, joten sama se on oma maalisaldokin valehdella. kyllä nyt taas JS EOM:ssä lyödään.
Kutvonen

Poissa Poissa

Vastaus #807 : 04.04.2011 klo 08:43:30

no täyttä höpötystä ja valetta tuo pikkupellen viesti oli muutenkin, joten sama se on oma maalisaldokin valehdella. kyllä nyt taas JS EOM:ssä lyödään.
Tai sitten kyse oli ns. käänteispsykologiasta tai jostain vastaavasta.

Tänään lyötäneen joukkue lukkoon turnausta varten? Tähtäimessä vaihtopelaajan ja penkiltä hävyttömyyksiä huutelevan profiilipelaajan rooli. Turnauksessa minuutiksi kentälle ja rapata ittelle kortti, niin saa nimensä historiankirjoihin.
pikkupelle
Vastaus #808 : 04.04.2011 klo 15:37:33

Koko kentän läpi oon varmaan noussu monestiki, mutta maalia tuskin noista tehny ikinä ainakaan hallissa?

Harmi, ettet ole tänään näkemässä, miten EOM:n pakit taas vaihteeksi kyykyttää allekirjoittanutta, tai maalivahti viimeistään pysäyttää.

Psykologisesta sodankäynnistä ei ole kyse, vaan pikemminkin toteamus siitä, että tasoerot ovat pienentyneet. Eteenpäin on teidän osalta todellakin menty paljon. Ylos
pikkupelle
Vastaus #809 : 05.04.2011 klo 09:13:36

Kutvonenhan avas ketsuppipullon ihan huolella eilen. Ylos

Olihan toi aivan hirveetä, varsinki oma meno kentällä, hyi hitto. Ois ehkä pitäny jättää väliin.
Kutvonen

Poissa Poissa

Vastaus #810 : 05.04.2011 klo 09:36:12

Kutvonenhan avas ketsuppipullon ihan huolella eilen. Ylos
Kaks maalia kävelevää puolustusta vastaan joista toinen lipsahti vahingossa veskarilta ja toinen yksin vapaasti maaliviivalta.. enpä hirveästi vielä scouteille soittelisi
pikkupelle
Vastaus #811 : 08.04.2011 klo 20:53:33

En löytäny REK:n kotisivuilta noita otteluohjelmia, joten kysytäänpäs nyt täällä, että minkälainen otteluohjelma JS EOM:llä on tuohon viikon päästä starttaavaan halliturneeseen?
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Vastaus #812 : 08.04.2011 klo 21:06:29

En löytäny REK:n kotisivuilta noita otteluohjelmia, joten kysytäänpäs nyt täällä, että minkälainen otteluohjelma JS EOM:llä on tuohon viikon päästä starttaavaan halliturneeseen?

perjantaina 17.30 vs Eliphänt
perjantaina 19.00 vs Middle east
perjantaina 20.30 vs Rommelin kuninkaat
Lunkii

Poissa Poissa

Vastaus #813 : 16.04.2011 klo 14:46:52

perjantaina 17.30 vs Eliphänt     0-1
perjantaina 19.00 vs Middle east     protestilla 3-0
perjantaina 20.30 vs Rommelin kuninkaat     1-2

turnausha kokonaisuudessaan meni enemmä tai vähemmä vituillee. unohettii se meän vahvuus eli puolustaminen ja höntyiltii missä sattuu. asenne ja puolustuspelaaminen suurimmat puutteet. maalivahti piti lukemat siedettävinä, luvassa bonareita, saunaillassa saa noutaa. lopuksi sen verran et jos es onnistuneella protestilla ei mennä jatkoon, ni millä sitte?! mihin tämä maailma on menossa? :P
Kopite81

Poissa Poissa

Vastaus #814 : 16.04.2011 klo 18:44:16

Mikä oli tuon protestin syy? Onko tietoa kuka vei pokaalin?
muumi

Poissa Poissa

Vastaus #815 : 16.04.2011 klo 19:33:28

Mikä oli tuon protestin syy?

Vastustaja peluutti lisenssipelaajaa.
Lunkii

Poissa Poissa

Vastaus #816 : 25.04.2011 klo 00:28:10

Jokohan tulevalla viikolla tapahtuu siirtyminen ulkokentille??

edit. tuliha nuot jo eilen korkattuaki
« Viimeksi muokattu: 26.04.2011 klo 12:04:46 kirjoittanut Lunkii »
pikkupelle
Vastaus #817 : 15.05.2011 klo 14:47:27

Huomenna mennään raviradan sametilla lujaa. Ylos Toivottavasti saadaan ihan viime syksyn kaltaiset reenipelit pystyyn, eikä astetta kovempi pelin taso olisi ollenkaan pahitteeksi. Tästä se kausi taas todenteolla alkaa.
HyväTavaton

Poissa Poissa

Vastaus #818 : 30.05.2011 klo 20:15:23

No niin nostellaanpa tätäkin hieman ylös. Se on sitten kausi Rovaniemen erotuomarikerhon järjestämän puulaakin merkeissä avattu. Avauspelissä vastassa Nampa ja lopputulos 3-3. Ensimmäinen puolikas hyvää taistelua, 1-0 sateessa ja tuulessa. Toisella puolikkaalla sitten välillä jo 3-1, kunnes paska alkoi perinteisesti valua märkää lahjetta pitkin. Peruuttelua, pitkän roiskimista ja pelin hallinta täysin vastustajalle. Kiitämme hyvää viimeistelyä ja maalivahdin torjumaa pilkkua. Moitimme notkahdusta lopussa. Tilanteiden valossa tulos ihan ok ja ansaittu, mutta johdon menettäminen tietysti aina korpeaa. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee

Vastaus #819 : 06.06.2011 klo 11:59:14

en jaksanut kahlata koko topikkia läpi, tässä siis muutama perustavaa laatua oleva kysymys:

- pääseekö JS EOM:n mukaan höntsäämään?
- jos pääsee, onko taitovaatimuksia? Omat saavutukseni futiksessa ovat enemmänkin katsomon puolella

edit: vai onko EOM:n kotipaikka Rovaniemellä?!

« Viimeksi muokattu: 06.06.2011 klo 12:01:49 kirjoittanut Kuqqen »
vaihtopenkin vasenlaita

Poissa Poissa

Vastaus #820 : 06.06.2011 klo 12:33:20

en jaksanut kahlata koko topikkia läpi, tässä siis muutama perustavaa laatua oleva kysymys:

- pääseekö JS EOM:n mukaan höntsäämään?
- jos pääsee, onko taitovaatimuksia? Omat saavutukseni futiksessa ovat enemmänkin katsomon puolella

edit: vai onko EOM:n kotipaikka Rovaniemellä?!

Rovaniemellä on. Laitappas yksityisviestiä nimimerkille muumi. Tänään JS EOM - Sonera @ Korkalovaaran pallokenttä 1 klo 17:30 jossa voi käydä katsomassa millaista menoa tuo on.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee

Vastaus #821 : 06.06.2011 klo 12:37:03

Rovaniemi tosiaan turhan kaukana meikälle.

Mika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Las Vegas Bingo

Vastaus #822 : 06.06.2011 klo 12:38:58

Vittu. Ehdin jo innostua Kutvosen uudesta kärkiparista :(
Kutvonen

Poissa Poissa

Vastaus #823 : 06.06.2011 klo 13:50:36

Vittu. Ehdin jo innostua Kutvosen uudesta kärkiparista :(
Jaa meinaatko että kentälle asti pääsisin?
Kutvonen

Poissa Poissa

Vastaus #824 : 06.06.2011 klo 19:27:55

Jaa meinaatko että kentälle asti pääsisin?
Niin no.. voihan sinne kentälle päästäkin mutta pitäisi varmaan saada jotain aikaiseksikin.. vähissä oli onnistumiset tänään. Ellei lasketa hyvää syöttöprosenttia sekä voitettuja hyökkäyspään kaksinkamppailuja.

Sivuja: 1 ... 32 [33] 34 ... 36

Siirry: