hertsi-
Poissa
Suosikkijoukkue: olavi mäenpää
|
|
Vastaus #25 : 07.11.2008 klo 21:14:17 |
|
Tonne ois kiva päästä pelaamaan suosittelen haarniskassa pelaamista
|
|
|
|
soininjo
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS, FCB ja Kustaa II Adolfin valtava poni
|
|
Vastaus #26 : 07.11.2008 klo 21:30:35 |
|
Kauhajoki mukaan alustaviin tiimeihin E. Alustavana nimenä Kauhajoen Foorumnistitoverit
|
|
« Viimeksi muokattu: 07.11.2008 klo 21:36:48 kirjoittanut soininjo »
|
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
|
Vastaus #27 : 08.11.2008 klo 00:47:36 |
|
Saako soihduttaa?
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
|
Vastaus #28 : 08.11.2008 klo 02:58:56 |
|
^Vaadin Rafua Hunajahuulten joukkueeseen!
Liian nuori sulle!
|
|
|
|
Rafu
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #29 : 08.11.2008 klo 08:57:29 |
|
suosittelen haarniskassa pelaamista
Minä mitää haarniskassa pelaa, muitten kannattaa tosin ottaa Ja Ezsin joukkueeseen tulen jos pääsen sinne
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
|
Vastaus #30 : 08.11.2008 klo 09:00:00 |
|
Minä mitää haarniskassa pelaa, muitten kannattaa tosin ottaa Ja Ezsin joukkueeseen tulen jos pääsen sinne Se on naisten joukkue. Rafu asiantuntijaraatiin, otetaa yhdessä limonaadia
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
|
Vastaus #31 : 08.11.2008 klo 09:02:53 |
|
Se on naisten joukkue. Rafu asiantuntijaraatiin, otetaa yhdessä limonaadia
Okei, käy mulle
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
|
Vastaus #32 : 08.11.2008 klo 09:06:47 |
|
Okei, käy mulle Näinköhän äiti sanoo että et pääse? Sun pitää keksiä hyvät perustelut, no onhan tässä aikaa
|
|
|
|
Rafu
Poissa
|
|
Vastaus #33 : 08.11.2008 klo 09:19:14 |
|
Näinköhän äiti sanoo että et pääse? Sun pitää keksiä hyvät perustelut, no onhan tässä aikaa
Voi olla No sanon, että pitää päästä Hupin kanssa juopottelemaan limulla
|
|
|
|
Iskender
Poissa
Suosikkijoukkue: Craig Bellamy
|
|
Vastaus #34 : 09.11.2008 klo 00:09:26 |
|
Voisiko tonne ottaa semmosen joukkueen kun FF Juniors? Siinä vois pelata kaikki alle 18-vuotiaat forumistienalut, esim. mä, Aachi, Rafu, Tolsa jne. Oma osaanottoni on vielä mysteeri, mutta yritän päästä paikalle
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
|
Vastaus #35 : 09.11.2008 klo 00:13:21 |
|
Voisiko tonne ottaa semmosen joukkueen kun FF Juniors? Siinä vois pelata kaikki alle 18-vuotiaat forumistienalut, esim. mä, Aachi, Rafu, Tolsa jne. Oma osaanottoni on vielä mysteeri, mutta yritän päästä paikalle Lupaan ajella jokaisen West Ham-huoran :keskari:
|
|
|
|
Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
|
Vastaus #36 : 09.11.2008 klo 01:15:28 |
|
Junnujoukkuehan on hauska idea, tosin vanhemmilla foorumisteilla vois ottaa luonnon päälle kun kakarat antaisivat kentällä kunnon löylytyksen
|
|
|
|
Freddy
Poissa
Suosikkijoukkue: Mikkelin Palloilijat
|
|
Vastaus #37 : 09.11.2008 klo 01:25:08 |
|
Freddy ja nimppe on tulossa myös, katsojiksi
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
|
Vastaus #38 : 09.11.2008 klo 01:55:34 |
|
Junnujoukkuehan on hauska idea, tosin vanhemmilla foorumisteilla vois ottaa luonnon päälle kun kakarat antaisivat kentällä kunnon löylytyksen Kuningasideatahan ei voittaisi edes U-18 maajoukkue! Freddy ja nimppe on tulossa myös, katsojiksi onko siellä jo pantu?
|
|
|
|
Tolsa
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, SGE
|
|
Vastaus #39 : 09.11.2008 klo 20:58:49 |
|
Voisiko tonne ottaa semmosen joukkueen kun FF Juniors? Siinä vois pelata kaikki alle 18-vuotiaat forumistienalut, esim. mä, Aachi, Rafu, Tolsa jne. Oma osaanottoni on vielä mysteeri, mutta yritän päästä paikalle Mukana!
|
|
|
|
ref
Poissa
Suosikkijoukkue: Giallorossi
|
|
Vastaus #40 : 09.11.2008 klo 21:00:16 |
|
Lupaavalta näyttää tässä vaiheessa, mutta toivottavasti taas ei käy niin, että tapahtuman lähestyessä moni porukka jääkin pois ja lopulta pelataan pelkästään Kuningasidea vs. muu foorumi : Jos sinne tulee noin paljon porukoita, pelien määrä on melko suuri, joten sanon jo tässä vaiheessa referee3000:lle, että saa luvan värvätä jonkun muunkin sinne tuomariksi seisoskelemaan. Näissä peleissä kun tuomari on muutenkin melko turha henkilö, eikä homma motivoi edes vähää alusta, niin minäkin harkitsen vahvasti pelaamista. Pelataan sitten vaikka ilman tuomareita.. Täsmennetään siis vielä, että olen periaatteessa valmis olemaan myös "tuomarina", kuten viimekin vuonna, mutta jos pelien määrä nyt nousee (viime vuonna yht. 7 peliä), niin ei niitä kyllä huvita kahteen pekkaan vetää. Yksi vaihtoehto on toki se, että myös tuomari saisi pelata jossain joukkueessa (vaikka peleissä onkin toki niin kovat panokset, että tuomarointi herättää varmasti tunteita ). Jos näin olisi, niin ehkä sitten huvittaisi pari peliä tuomaroidakin.
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
|
Vastaus #41 : 09.11.2008 klo 21:04:37 |
|
markkanen viheltään
|
|
|
|
Iskender
Poissa
|
|
Vastaus #42 : 09.11.2008 klo 21:11:26 |
|
Mukana!
Toivottavasti mahdollisiman moni tulis mukaan, niin että saadan joukkue kasaan
|
|
|
|
Mxyz
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC ´95, RoPS ´85, FF2 Kuningasidea ´07
|
|
Vastaus #43 : 09.11.2008 klo 21:54:43 |
|
Epäilen tuota alaikäisten joukkueen paikalle saapumista, tokkopa saavat matkustuslupaa vanhemmiltaan.
|
|
|
|
referee3000
Poissa
Suosikkijoukkue: Tamperelainen jalkapallo & futsal
|
|
Vastaus #44 : 09.11.2008 klo 21:57:15 |
|
Aloitetaan ensinnäkin muistamalla turnauksen reaaliteetit. Turnauksen kesto tulee olemaan 4-6 tuntia, joten ottelumääräkin on rajoitettu. Viimekertaisen turnauksen tahdilla pelattaisiin kaksi peliä tunnissa ja kaikki voivat siten laskea, että mikä on suurin mahdollinen ottelumäärä peliaikaa muuttamatta. Rangaistukilpailukin pitää tietenkin mahduttaa ohjelmaan. Vaikka tällä hetkellä alustavasti joukkueita on melkein kymmenen, mutta en jaksa uskoa lopullisen joukkuemäärän vastaavan alustavaa määrää. Jos lopullinen joukkuemäärä myös ratkaisee turnauksen pelisysteemin jne. Olen itse oppinut kahdesta edellisestä turnauksesta, että alunperin mukaan on ollut tulossa iso nippu porukkaa, mutta jengi on aina hävinnyt jonnekkin. Realistisena arviona voisin pitää 4 osallistuvaa joukkuetta, koska 2007 oli 2 joukkuetta, 2008 oli 3 joukkuetta ja ilman suurta pelaajaryntäystä 4 joukkuetta on mielestäni todennäköisin vaihtoehto.
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
|
Vastaus #45 : 09.11.2008 klo 21:58:15 |
|
Epäilen tuota alaikäisten joukkueen paikalle saapumista, tokkopa saavat matkustuslupaa vanhemmiltaan.
nyt ei eletä vuotta 1995, hyvä ystävä
|
|
|
|
Iskender
Poissa
|
|
Vastaus #46 : 09.11.2008 klo 22:07:50 |
|
Kyllä mä ainakin saan
|
|
|
|
batteri
Poissa
|
|
Vastaus #47 : 09.11.2008 klo 22:34:40 |
|
Aloitetaan ensinnäkin muistamalla turnauksen reaaliteetit. Turnauksen kesto tulee olemaan 4-6 tuntia, joten ottelumääräkin on rajoitettu. Viimekertaisen turnauksen tahdilla pelattaisiin kaksi peliä tunnissa ja kaikki voivat siten laskea, että mikä on suurin mahdollinen ottelumäärä peliaikaa muuttamatta. Rangaistukilpailukin pitää tietenkin mahduttaa ohjelmaan. Vaikka tällä hetkellä alustavasti joukkueita on melkein kymmenen, mutta en jaksa uskoa lopullisen joukkuemäärän vastaavan alustavaa määrää. Jos lopullinen joukkuemäärä myös ratkaisee turnauksen pelisysteemin jne. Olen itse oppinut kahdesta edellisestä turnauksesta, että alunperin mukaan on ollut tulossa iso nippu porukkaa, mutta jengi on aina hävinnyt jonnekkin. Realistisena arviona voisin pitää 4 osallistuvaa joukkuetta, koska 2007 oli 2 joukkuetta, 2008 oli 3 joukkuetta ja ilman suurta pelaajaryntäystä 4 joukkuetta on mielestäni todennäköisin vaihtoehto.
Jos joukkueita tulee niin Pyynikillä on helppo järjestää kahta ottelua vierekkäin kentän koon takia. Vaikka kahdessa lohkossa jne.
|
|
|
|
hertsi-
Poissa
|
|
Vastaus #48 : 09.11.2008 klo 22:36:08 |
|
Jos joukkueita tulee niin Pyynikillä on helppo järjestää kahta ottelua vierekkäin kentän koon takia. Vaikka kahdessa lohkossa jne.
mahtuu kolme, testattu on
|
|
|
|
Kansio
Poissa
Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney
|
|
Vastaus #49 : 09.11.2008 klo 22:47:22 |
|
En ole tulossa. Olen Italiassa tuulettamassa voittoa.
|
|
|
|
|
|