Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
|
Vastaus #225 : 03.03.2009 klo 21:24:24 |
|
Tjoo, aika yksipuolista keskustelua. Sen takia olis kyllä ihan kiva kuulla, mitä kukakin ajattelee tekevänsä kunnon ja pallonhallinnan kohentamiseksi. Samalla innostetaan toisiamme erilaisilla ideoilla. Tavoitteena on kuitenkin, että jokainen jaksaa yrittää ens kesänä joka minuutin täysillä. (Oletko sinä heikoin lenkki? menee vähän natsivalmentamisen puolelle, mutta sitä me tarvitaan. ) No kertoillaanpa tässä sitten mitä itse aion tehdä, selätettyäni sitkeän flunssan kun sujuu jo muukin kuin kauppareissukävely. Elikkä peruskuntoa ja veskarille hyödyllistä notkeutta haetaan kuten ennenkin astangasta, jota on tarkoitus harrastaa koko kevät 1-2 kertaa viikossa - tänäänkin olin 1h 45min treeneissä ja pikkasen vielä jalat tärisee... Reippaille kävelylenkeille aion entää heti kun säät sallivat, juoksuun en aio revetä kun ei noi polvet oikein siitä tykkää. Myöhemmin keväällä sitten palloharjoittelua/höntsäilyä ÄKn kanssa, etenkin kun tuo Viinikan kenttä tuosta vierestä sulaa ja alkaa vihertää jännästi. Mulla on se ongelma, että oon noin valmiuksiltani helvetin huono futaaja eli vahvuudet on enemmänkin kestävyyslajien puolella - siinä vaiheessa kun minä pääsen vasta vauhtiin, vastapeluri on edennyt jo metritolkulla. Räjähtävä nopeus ei ole koskaan ollut suurin valttikorttini... täytyy koittaa jotenkin tuotakin puolta kehittää. Mun urheilullisuudestani kertoo ehkä se, että yläasteella ja lukiossa olin kaikessa muussa koululiikunnassa jossen paskin niin ainakin heikommasta päästä, mutta 1500 metrin juoksussa mulla oli aina vuosikurssin paras aika. Revi siitä sitten... Noh, mutta kyllä tämä tästä.
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #226 : 03.03.2009 klo 22:26:23 |
|
Ai, täällä on käyty moderoimassa?
|
|
|
|
SSL20
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna
|
|
Vastaus #227 : 03.03.2009 klo 22:55:51 |
|
Näyttää nyt kyllä hyvin vahvasti siltä, etten pääse osallistumaan.
|
|
|
|
hullu jannika
Poissa
Suosikkijoukkue: euroklubi
|
|
Vastaus #228 : 03.03.2009 klo 23:07:01 |
|
e. oukei SSL, myöhemmin ehkä sitten.. cone, siksikö sun tarvitsee postata jotain merkityksetöntä? aika päätön filosofia oon tiukentanu treenaamista pl. tää viikko. on tullu nyt syötyä hiton järkevästi ja punnerrettua ynnä vähän vatsoja, 50/50 staattisia harjotuksia + sitten peruspunnerruksia/rutistuksia (niin, nyt oon vähän lintsannu viikon mutta lomalla tei huolella!). aerobista kuntoa lähinnä vaan treeneissä (laiska!) mutta kävely/ hölkkä jatkunee taas kun lakkaan selittämästä asiaa itselleni lumen vittumaisuudella. peruskunto on parantunu huomattavasti, selkä reagoi lihasten kasvuun rentoutumalla eli töissä seisominenki on nyt jo tooosi paljon kevyempää. liikunta on palkitsevaa! treeneistä noin muuten yhteen, aika paljon ollaan nyt vaan pyssytelty 'mahdollisimman kovaa, mahdollisimman kohteeseen', JJOn ja chievon ja jackien toimiessa hurjan hienoina veskoina/pallonpalauttajina/ keskittäjinä <3 treenailen siinä sivussa kyllästyttyäni pääjuttuja (noniin..) ja käännöksiä ynnä hölkät oon nyt parikertaa vetäny kokonaisuudessaan pallon kanssa (se on pieni mutta hiton hyvä lisä alku/loppulämppiin, normilenkeillä potkin lumikokkareita : ). selkeää on tämä: nomi<3 on ainakin meiän vaparispesialisti ja vilkkumaa on parhaimmillaan ihan maalin tuntumassa, joten AIVAN selkeä ylin pelaaja <3 piu tuli viimetreeneihin joten perushommista alkuun <3. tulihan jo <3 ?
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.03.2009 klo 23:15:38 kirjoittanut hullu jannika »
|
|
|
|
|
Elba
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Huuhkajat
|
|
Vastaus #229 : 03.03.2009 klo 23:14:03 |
|
Kieltävä vastaus ehti siis tulla jo mutta postaan silti kun nyt ehdin jo kännykällä näpertää..
Tällä hetkellä ei käsittääkseni oo varma, onko joukkue täynnä. Ilmeisesti mayela ei oo tulossa.. (Vahvistatko Elba tämän?) Tällöin varmat lähtijät on Nomina, Vilkkumaa, hullu jannika, Waikku, Elba (eiks nii?) ja Piu. Jos Jaana ja SSL20 vielä vahvistaisi osallistumisensa tai osallistumattomuutensa, niin tiedetään mahtuuko vielä mukaan.
Jep, enköhän mä tässä vaiheessa voi luvata olevani mukana. Ainoa mikä mun osallistumista olis voinut estää olis ollut kesäloman sattuminen juuri tuohon ajankohtaan ja sen myötä Italian-reissu, nyt ei siitäkään ole pelkoa kun matkaseuralla ei ole kesälomaa ensi kesänä ollenkaan Mayela käsittääkseni ei ole osallistumassa, miehellään on tuolloin loma ja suunnittelevat jotain reissua (tästä tosin puhuttiin joskus ennen lapsen syntymää, mutta kaipa tuo olis mulle kertonut jos olis mieltään muuttanut).
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #230 : 03.03.2009 klo 23:31:57 |
|
Jep, enköhän mä tässä vaiheessa voi luvata olevani mukana. Ainoa mikä mun osallistumista olis voinut estää olis ollut kesäloman sattuminen juuri tuohon ajankohtaan ja sen myötä Italian-reissu, nyt ei siitäkään ole pelkoa kun matkaseuralla ei ole kesälomaa ensi kesänä ollenkaan Mayela käsittääkseni ei ole osallistumassa, miehellään on tuolloin loma ja suunnittelevat jotain reissua (tästä tosin puhuttiin joskus ennen lapsen syntymää, mutta kaipa tuo olis mulle kertonut jos olis mieltään muuttanut). Fasebuukiin mukaan ei ollut tulossa, mutta joku varmistus ois kuitenkin hyvä ettei sitten kellekään tule paha mieli kun haluiskin tulla ja joukkue on jo buukattu uudestaan täyteen. SSLläkin oli vasta varoittanut ettei välttämättä pääse osallistumaan, mutta kaiketi tuon ylläolevan viestin perusteella voimme olettaa yhden paikan olevan auki, vai kuinka S?
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #231 : 03.03.2009 klo 23:32:59 |
|
Tässä vaiheessa voi vielä vetää peruskuntoa, mutta lumien sulaessa on aika heittää köpöttelylenkit hiuksista vittuun ja alkaa tehdä vetoja. Samoin lihaskuntopuolella se naisten perinteinen "kiinteyttäviä pitkiä sarjoja" ei toimi, vaan lyödään pienen totuttelujakson jälkeen rautaa tankoon. Penaa, vinopenaa, vatsoja ja torsotwistia, niin lähtee vastustaja nopeasti pois maalinedustoilta. Vuoroviikoin sitten reisiin jerkkua kyykyillä ja selkä pidetään kunnossa maaastavedoilla.
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #232 : 03.03.2009 klo 23:37:59 |
|
Tässä vaiheessa voi vielä vetää peruskuntoa, mutta lumien sulaessa on aika heittää köpöttelylenkit hiuksista vittuun ja alkaa tehdä vetoja. Samoin lihaskuntopuolella se naisten perinteinen "kiinteyttäviä pitkiä sarjoja" ei toimi, vaan lyödään pienen totuttelujakson jälkeen rautaa tankoon. Penaa, vinopenaa, vatsoja ja torsotwistia, niin lähtee vastustaja nopeasti pois maalinedustoilta. Vuoroviikoin sitten reisiin jerkkua kyykyillä ja selkä pidetään kunnossa maaastavedoilla.
Ja sama suomeks? Mitä vittua tarkoittaa "kiinteyttäviä pitkiä sarjoja" ?
|
|
|
|
hullu jannika
Poissa
|
|
Vastaus #233 : 03.03.2009 klo 23:44:09 |
|
painu vittuun pätemästä homo, tällä joukkueella on jo valmentaja ja omistaja : sä et tiedä meistä mitään! lyö vaan jollekki waikulle<3 rautaa tankoon niin hyvä tulee? elballe<3 vähe smithpenkkiä mjötöh. eiköhän meistä kaikki osaa treenata järkevästi oman kuntonsa ja tarpeittensa mukasesti. itse esim. laitan lihasmassaan lisää voimaa. en mitään hönö-15x3 toistoja, vaan esim. vatsoja suoraan useamman kymmenen ja punnerruksia kunnolla 20 kahdesti päivässä, unohtamatta niitä staattis-juttuja. noi riittää mulle hienosti tuomaan vahvan keskivartalonkontrollin, ilman että vatsa/selkä menee pököksi tai että lihasmassa kasvaa tarpeettoman paljon. jalat treenaantuneeks hienosti tuossa juostessa pallon kanssa (lumi on melkosen liukasta, cpt. obvious), oikean polven ollessa romu en voi juuri kyykkiäkään tanko ja levyt selässä - hyvä että jalka pysyy kasassa. eli tästä eteenpäin nämä valkuilta tai pelaajilta, waikun ÄK sallittava myös.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.03.2009 klo 23:48:56 kirjoittanut hullu jannika »
|
|
|
|
|
Waikku
Poissa
|
|
Vastaus #234 : 03.03.2009 klo 23:50:37 |
|
Joo, itte en ainakaan aio ruveta tän takia itteeni kiusaamaan. Kevään tultua on tarkoitus muutenkin aloittaa höntsäily tutussa porukassa, viime kesä jäi aika lailla väliin arvattavista syistä Kuntoa on siis tarkoitus kohottaa muutenkin, mutta esimerkiksi salille en aio mennä
|
|
|
|
Arpin Lusène
Poissa
|
|
Vastaus #235 : 03.03.2009 klo 23:54:55 |
|
Montas matsia jannika voititte viimeksi? Sitähän minäkin. Ihan hyvää hyvyyttäni tässä yritän jaella vähän ohjeita treenailuun, kun minulta noita meriittejä jalkapallon puolelta löytyy aika paljon enemmän kuin teidän joukkueelta yhteensä. Mutta jos haluatte hävitä taas jollekin vitun kaljamahaisille sairaanhoitajille, kun ei talvella kiinnostanut harjoitella kunnolla, niin aivan sama mulle.
|
|
|
|
hullu jannika
Poissa
|
|
Vastaus #236 : 04.03.2009 klo 00:01:35 |
|
haluutko myös tietää monta kertaa treenattiin? sitähän mäkin. mene nyt hus vittuun siitä, kuten sanottu meillä on valkut.
e. ruma sana pois.
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.03.2009 klo 00:05:43 kirjoittanut hullu jannika »
|
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #237 : 04.03.2009 klo 00:02:55 |
|
Älkääs hanit tapelko.
|
|
|
|
Elba
Poissa
|
|
Vastaus #238 : 04.03.2009 klo 00:03:20 |
|
Fasebuukiin mukaan ei ollut tulossa, mutta joku varmistus ois kuitenkin hyvä ettei sitten kellekään tule paha mieli kun haluiskin tulla ja joukkue on jo buukattu uudestaan täyteen. Kysäisen jos muistan kun rouva varmaankin huomenna tulee näyttämään pikkuista työpaikalle Ja joo, kunhan saan käpälän kuntoon niin ajattelin jatkaa ihan sillä vanhalla hyväksi havaitulla saliohjelmallani. Pitkiä sarjoja pienillä painoilla en ole koskaan harrastanut, enkä aio niitä nytkään alkaa harrastamaan. Oikea polvi paskana täälläkin eli sekin luo jonkinmoisia rajoitteita treenaamiseen. Joo, itte en ainakaan aio ruveta tän takia itteeni kiusaamaan.
Sama, ei tätä nyt kuitenkaan NIIN vakavasti pidä ottaa... Toki treenata pitää ja jokainen meistä varmasti ymmärtää niin tehdäkin mutta kamoon, eihän tän turneen idea ole hampaat irvessä vääntäminen vaan hauskanpito.
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #239 : 04.03.2009 klo 00:15:11 |
|
Oikea polvi paskana täälläkin
Sama. Itellä on toki muutenkin tarkoitus päästä jonkinmoiseen pelikuntoon kesäksi. Kävely, lenkkeily, futsal, höntsäily ymsit kuuluu ohjelmistoon. Lihaskunnosta huolta pitää ratsastus (kyllä, se on hitonmoista vatsa- ym.lihastreeniä, vaikkei pojat uskokaan:) ) sekä joskus jopa päivittäiset (eli aina kun muistaa) vatsat, selät ja joogat. Salilla en oo koskaan osannu käydä enkä mene. Yksin ainakaan. Hui.
|
|
|
|
SSL20
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna
|
|
Vastaus #240 : 04.03.2009 klo 00:33:16 |
|
Fasebuukiin mukaan ei ollut tulossa, mutta joku varmistus ois kuitenkin hyvä ettei sitten kellekään tule paha mieli kun haluiskin tulla ja joukkue on jo buukattu uudestaan täyteen. SSLläkin oli vasta varoittanut ettei välttämättä pääse osallistumaan, mutta kaiketi tuon ylläolevan viestin perusteella voimme olettaa yhden paikan olevan auki, vai kuinka S? Kyllä se taitaa valitettavasti näin olla, hyvin vaikealta osallistuminen tänä vuonna näyttää. Mutta jatkossa olisin kyllä mielelläni mukana ja voisin nytkin koittaa osallistua ainakin sponsorina!
|
|
|
|
Waikku
Poissa
|
|
Vastaus #241 : 05.03.2009 klo 14:06:35 |
|
Reenataanko me nyt sitten vai ei
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #242 : 05.03.2009 klo 14:15:50 |
|
Sopii lauantai su klo 12-> | su klo 15-> su klo 19-> || muu (ehdota)
e. waikku ei taida enää noin myöhään olla maisemissa?
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.03.2009 klo 14:32:20 kirjoittanut Nomina »
|
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
|
Vastaus #243 : 05.03.2009 klo 14:26:07 |
|
valmennusosasto ehdottaa su 19-20
|
|
|
|
Waikku
Poissa
|
|
Vastaus #244 : 05.03.2009 klo 14:33:25 |
|
valmennusosasto ehdottaa su 19-20
Eiköhän tuo käy, täytyy sitten siirtää Tampereelle paluu maanantaille.
|
|
|
|
hullu jannika
Poissa
|
|
Vastaus #245 : 05.03.2009 klo 14:58:42 |
|
käypi! jee waikku! hinoo <3
|
|
|
|
Elba
Poissa
|
|
Vastaus #246 : 05.03.2009 klo 15:31:05 |
|
Niin, eilen varmistin että mayela ei osallistu. Ukollansa on tosiaan tuolloin jotain isyyslomaa/kesälomaa vai mitälie, ja suunnittelevat etelänmatkaa. Mitä noihin treeneihin tulee niin mulle kävis vain lauantaina mikä tahansa aika ennen klo 18, sunnuntaina en enää viitsi toista kertaa Helsinkiin ajella. Pääsen toki tarvittaessa Helsinkiin kevään aikana muulloinkin jos vaan sattuu duunista vapaata, eiköhän noita treenejä saada joskus järjestymään niinkin että mäkin pääsen osallistumaan
|
|
|
|
Vilkkumaa
Poissa
|
|
Vastaus #247 : 05.03.2009 klo 15:59:17 |
|
Sunnuntai käy. (Ja miksei lauantainakin, kuka kieltää pitämästä kahdet harkat viikonlopun aikana?)
|
|
|
|
mawerick41
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, KaVo
|
|
Vastaus #248 : 05.03.2009 klo 16:57:10 |
|
Sunnuntai käy. (Ja miksei lauantainakin, kuka kieltää pitämästä kahdet harkat viikonlopun aikana?) ALKO
|
|
|
|
Vilkkumaa
Poissa
|
|
Vastaus #249 : 05.03.2009 klo 17:02:49 |
|
ALKO Kangasalan brenkuttelevalla polvivammasella nämä.
|
|
|
|
|
|