FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 05:20:57 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 34

Kirjoittaja Aihe: FF2 HUNAJAHUULET 08-09  (Luettu 34689 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Nomina

Poissa Poissa

Vastaus #625 : 07.08.2009 klo 09:38:02

Moro, laitan nyt tähän, koska en pääse Feisbuukkiin työkoneelta. Eli se treenimatsi, mistä alustavasti puhuttiin, niin sopiskohan keskiviikkona joko 19. tai 26. teille? Kelle ja kelle ei ja kumpi päivä ja mikä aika? Ois loistavaa, jos saatais vaikka 6+1-pelit (onko meitä edes niin paljon?), mutta jos ei, niin pienemmällä kokoonpanolla sitten.

Varmaan saatais Maitiksilta hyvin turpaan, me ollaan aika kovia ;) mut ei se mitään. Ja kattoo nyt onko siellä edes innostusta.
hullu jannika

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: euroklubi

Vastaus #626 : 07.08.2009 klo 15:35:23

musta ei ole kyllä kunnon vääntöihin enää.. treeneissä huomaa jo miten nopsaan syke nousee eli vaihtopelaajien kanssakin aika riskihommaa. möhömaha kuittaa :D !
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat

Vastaus #627 : 10.08.2009 klo 17:16:31

Pelataanko tällä viikolla nyt sitten keskiviikkona? Jos mullakin olis tällä kertaa vähän parempi päivä - viimeksi ei kyllä onnistunut yhtään mikään.

Pannaan vielä sellanen selitys tuolle raivoamiselle viime harkoissa, että noin ylipäätään olen aina inhonnut joukkuepelejä koska a)olen niissä niin paska b)vaadin itseltäni aina ihan älyttömiä c)jos muut näkevät mokaamiseni, lannistun eikä mistään tule enää mitään ja d)olen varma, että koska olen niin paska ihmiset alkavat syrjiä minua ja puhua paskaa selän takana ::) Ja nyt kun toi treenaaminen on alkanut tuntua ihan oikealta harjoittelulta, mullakin on naksahtanut joku päässä että tässä pitäisi oikeasti olla muka jotenkin pro. Koitan tässä parissa päivässä naksauttaa asennetta takaisin höntsämeiningin suuntaan :D
Nomina

Poissa Poissa

Vastaus #628 : 10.08.2009 klo 21:00:32

a) check!
b) check!
c) check!
d) luulen että ihmiset keksivät kyllä muuta puhuttavaa musta kun pelitaidot tai niiden puute.

Mutta sä unohdit, että kun kerran onnistuu, niin yhtäkkiä huomaa pystyvänsä melkein mihin vaan kun tosissaan yrittää. Ja joo, me ollaan yritetty harjoitella ihan oikeasti, mutta ei me mitään litmasia olla, vaikka jollain meneekin aina joku paikka rikki. (Kaikella kunnioituksella Kuningasta kohtaan..) Niin lässytykseltä kuin se kuulostaankin, tärkeintä on sitoutuminen ja täysillä yrittäminen (just joo, nii mäki aina! ::))
Kartanonherra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu

Vastaus #629 : 10.08.2009 klo 21:12:40

Uusi terapiaketju? Piu liittyy höntsäporukkaan tällä viikolla, niin saapi ainakin juosta kun ei teidän treeneihin pääse.
Piu

Poissa Poissa

Vastaus #630 : 10.08.2009 klo 21:20:34

Tavoitteena päästä rantakuntoon viikossa :D Ylos
Nomina

Poissa Poissa

Vastaus #631 : 10.08.2009 klo 21:24:43

Uusi terapiaketju?

Täällä läskiperseet ja muut nahjukset voivat itkeä yhdessä ja voimahalia toisiaan.
No ei ku se on vaan fakta, että josei kiinnosta sitoutua, ei pysy tahissa. Me kehitytään hurrjaa vauhtia, niin säälimättömästi toi JoJO meitä piiskaa.
Vilkkumaa

Poissa Poissa

Vastaus #632 : 10.08.2009 klo 21:58:07

Höntsämeinigille iso keskari. Tavoitteena kaiketi on kuitenkin kehittyä. Tähän ollaan porukalla pyritty ja jopa onnistuttu paikoitellen. Nyt kunnon tekemisellä mukaan porukkaan, niin kaikki on hyvin. Ja Kartsa voi lopettaa meidän muiden mollaamisen, kyllä me yritetään sata lasissa ja Piu on ihana, onneksi aina valmis meidän lössiin. <3
Waikku

Poissa Poissa

Vastaus #633 : 10.08.2009 klo 22:10:34

No mä voin kyllä sanoa että en ole aikeissa ottaa tätä liian vakavasti. Totta kai tarkoitus on oppia ja kehittyä, mutta ainakin mä olen niin huono että jo pelkkä pallon kanssa leikkiminen kehittää :D Mulle ainakin isoin haaste on ylipäätään jaksaa pelata monta peliä näin surkealla peruskunnolla !HUOM! kävin eilen juoksulenkillä !HUOM! Mikään veren maku suussa tekeminen ei vaan mua just nyt kiinnosta eikä jatkossakaan, vaan musta olisi ainakin kiva että treeneissä ja peleissä olis kivaa. Käy muuten vähän liian raskaaksi ainakin mulle. Ja siis, musta on oikeasti ihan mukavaa pelata mutta mä en haluais sotkea hirveästi kunnianhimoa tähän.  
Vilkkumaa

Poissa Poissa

Vastaus #634 : 10.08.2009 klo 22:15:53

No mä voin kyllä sanoa että en ole aikeissa ottaa tätä liian vakavasti. Totta kai tarkoitus on oppia ja kehittyä, mutta ainakin mä olen niin huono että jo pelkkä pallon kanssa leikkiminen kehittää :D Mulle ainakin isoin haaste on ylipäätään jaksaa pelata monta peliä näin surkealla peruskunnolla !HUOM! kävin eilen juoksulenkillä !HUOM! Mikään veren maku suussa tekeminen ei vaan mua just nyt kiinnosta eikä jatkossakaan, vaan musta olisi ainakin kiva että treeneissä ja peleissä olis kivaa. Käy muuten vähän liian raskaaksi ainakin mulle. Ja siis, musta on oikeasti ihan mukavaa pelata mutta mä en haluais sotkea hirveästi kunnianhimoa tähän.  

Aha. Ei siihen tarvitse kauheasti kunnianhimoa sotkea, että haluaa kehittyä. Toisaalta mulla taas on sellainen lähestymistapa, että en halua olla muiden jarruna. Eli teen kaikkeni, etten huononna joukkuetta. Tämä tarkoittaa siis sekä kunnon että pelituntuman kehittämistä. En toki halua määrittää muiden tavoitteita, tämä siis vain omasta näkökulmastani. Ja siis huonoja ollaan oltu kaikki alunperin, mutta halu on ollut kehittyä ja ollaan myös opittu yhtä sun toista matkan aikana.
Kartanonherra

Poissa Poissa

Vastaus #635 : 10.08.2009 klo 22:16:19

Kartsa voi lopettaa meidän muiden mollaamisen
Missä kohdin mollattu?
Vilkkumaa

Poissa Poissa

Vastaus #636 : 10.08.2009 klo 22:18:22

Missä kohdin mollattu?

Kunhan aattelin, että meitä laiskimuksia mollaat (mikä toki ollaan ansaittu, ja tarvitaan lisää samaa) ;)
Waikku

Poissa Poissa

Vastaus #637 : 10.08.2009 klo 22:35:21

No mä olen kyllä ihan tasan yhtä paska kuin viime vuonna, tosin en ole ollut niin paljoa treeneissä mutta Tampereelta käsin se oli hiukkasen hankalaa. En mä tiedä miten tähän pitäis suhtautua, kun mä olen joka tapauksessa se jarru ja se ottaa varmaan mulle paljon kovemmille kun muille. En mä tiedä onko mun mitään järkeä roikkua tässä mukana, kun pelkkä tän ketjun lukeminen pistää itkemään ihan oikeasti. Mä vain en yksinkertaisesti pysty tavoitteelliseen joukkueurheiluun ja valitettavasti mä en ihan kauhean paljon asialle voi tehdä. Pahoittelen tilitystä, mutta kun se nyt vaan on näin :(
Dropkick Ortiz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: CFC, Team Pulver

Vastaus #638 : 11.08.2009 klo 05:59:45

Waikku sä mietit asioita ihan liikaa. Siinä missä toiset treenien jälkeen puhuvat muista asioista paskaa tai treenien aikaan keskittyvät tekemiseen ja touhuavat, sä mietit että kuinka oot paska, mitähän ne minusta nyt oikein ajattelevat jne jne. Kokeileppa joskus vaan heittää aivot narikkaan ja annat mennä. Toi on tosi kuluttavaa syödä omaa itseään ja kuvitella asioita, sillä eihän ny hemmetti puulaakiporukassa kukaan mieti kuka on paska ja kuka ei. Tai jos miettii niin mitä sitten, ei teillä leipä ole kiinni tuossa hommassa. Sama koskee tavoitteita. Eikö voi hommaa ottaa ns. tosissaan ja kehitää kuntoa ja taitoa? Ei tuossa ole mitään suurta epäonnistumisen mahdollisuutta kuten loppukoetta tai muuta. Menette puulaakiturnaukseen, jossa voi käydä ihan miten vain, oli taitoa ja kuntoa tai ei. Syö muiden motivaatiota harjoitella, jos joku siellä hidastaa hommaa ja löysäilee vain sen takia, että on jotain omia ihmeellisiä asenteita hommaa kohtaan.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 klo 10:58:30 kirjoittanut Dropkick Ortiz »
Lääkintämies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: H I F K

Vastaus #639 : 11.08.2009 klo 16:04:32

Tulisikohan teidän palkata psykologi joukkueeseen?
Vilkkumaa

Poissa Poissa

Vastaus #640 : 11.08.2009 klo 20:29:06

Ei mitään puunhalaamista vaan oikeeta tekemistä. Harjoittelu on oikeasti hauskaa, siinä mitään surkuttelua tarvita. Muutenkin kyllä vaikeaa ymmärtää, mikä tässä tekemisessä on niin itkettävää. Sen sijaan se, että joku tulee sanomaan, että otetaan asiat liian vakavasti on loukkavaa. Ollaan harjoiteltu talvesta lähtien, yhdellekään tämä ei varmasti tullut yllätyksenä, ja kaikilla on ollut mahdollisuus kehittää itseään. Waikkua ei ole mikään estänyt tulemasta harkkoihin, mutta välillä on rehellisesti sanoen tuntunut, että syitä olla tulematta on helvetin paljon helpompi keksiä kuin syitä tulla. Ollaan myös pidetty omia harkkoja pienemmälläkin porukalla, tämäkään tuskin on Tampereella kiellettyä. Pelaamiseen liittyy tietyt haaverit ja loukkaantumiset, kipua pitää pystyä kestämään jossain määrin, jos pallopeleja haluaa harrastaa. Kai olen sitten ilkeä, mutta en ymmärrä, miten aikuinen ihminen itkee pienen kivun takia. Itse olen ainakin tottunut puremaan huulta ja jatkamaan harjoittelua. Mutta ilmeisesti olen siis ilkeä.

Niin ja lisäksi, ollaan saatu mukaan aktiivisia valmentajia, joilla on selkeä halua auttaa pelin kehittämisessä. Tämänkin takia meillä on velvollisuus harjoitella ja tehdä kunnolla valmentajien määräämät harjoitteet. Jos vastaus pelaajalta on usein, että ei halua tai jaksa, niin tämäkään tuskin parantaa valkkujen motivaatiota. Jos pelituntuma ja pallonhallinta tuntuu tuottavan ongelmia ei siihen ole mitään muuta vastausta kuin harjoittelun lisääminen
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 klo 20:44:35 kirjoittanut Vilkkumaa »
Kartanonherra

Poissa Poissa

Vastaus #641 : 11.08.2009 klo 20:33:04

Pelatkaa vähemmän ja lörpötelkää enemmän, niin vaikullekin alkaa harkkarit maistua. Keskustelunaiheiksi voitte ottaa muuton ja helsingin ihmeet.
Waikku

Poissa Poissa

Vastaus #642 : 11.08.2009 klo 20:51:52

Mun olis pitänyt tajuta lähtiessäni tähän touhuun mukaan, ettei tästä mitään tule kuitenkaan. Mä en vain pysty jättämään traumojani kentän laidalle, ja sitten kun alkaa ottaa päähän niin jokainen pikku ventti sormessa tuntuu amputaatiolta. Mä en jaksa alkaa selittää kaikkia ongelmiani tässä, mutta tuskin niitä kukaan tosissaan ottaisikaan. Mun päähän vaan ei pääse sisälle kukaan muu kuin minä. Vaikka se voi olla helvetin vaikeaa ymmärtää, niin tajutkaa se että mä en oikeasti ole terve. Tämä ei tietenkään ole teidän vikanne.

Talvella en potkinut palloa koska kukaan ei halunnut potkia mun kanssa. Mulla ei ole juuri kavereita ja ne vähätkin ovat erittäin epäliikunnallisia, korkeintaan kävelylle saattavat venyä. Yksin en kehtaa.

Mä vaan kuvittelin ilmeisesti tämän ihan erilaiseksi kuin muut. Kun mulle tuollainen treenaaminen on ihan oikeasti totista hommaa, jollaista en ole koskaan tehnyt urheilun saralla. Ja jos mä otan jonkun asian tosissani, mä alan vaatia itseltäni täydellisyyttä mihin mä en kuitenkaan pysty. Ja kun ihmiset katsovat mun virheitä, mä en kestä sitä. Mä ajattelin että potkittaisiin palloa yhdessä ja kaikilla olis kivaa ilman mitään ihmeempiä tavoitteita, mutta mä olin sitten käsittänyt väärin.

Ihan koko tän homman kannalta on parempi että mä jätän tän, sekä topikin että pelaamisen, tähän. Viime harkoissa mun päässä alkoi pyöriä sellaisia asioita joita siellä ei ole pyörinyt aikoihin, eivätkä ne olleet hyviä eivätkä positiivisia asioita vaan mä aloin oikeasti huolestua. Ja tosiaan, oon nytkin itkenyt ehkä puoltoista tuntia putkeen ilman että sillä on mitään tekemistä jalkapallon kanssa. Tää on mulle "normaali" tapa reagoida ihan kaikkeen, aloin myös itkeä tänään apteekissa kun näin esitteessä suloisen kissan kuvan. Jep.

Ei mulla sitten muuta. Ja mulle saa kyllä olla ihan vapaasti myös ilkeä.
FC Apollo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Iiro Aalto, SMM

Vastaus #643 : 11.08.2009 klo 21:27:59

Vaikka se voi olla helvetin vaikeaa ymmärtää, niin tajutkaa se että mä en oikeasti ole terve.

aloin myös itkeä tänään apteekissa kun näin esitteessä suloisen kissan kuvan. Jep.

Eiköhän näillä kohta jo työkyvyttömyyseläke irtoa Ylos
Waikku

Poissa Poissa

Vastaus #644 : 11.08.2009 klo 21:40:07

Niin joo, ja tällä mun jutulla ei ole oikeastaan edes mitään tekemistä tän joukkueen, pelaamisen tai minkään muunkaan yksittäisen asian kanssa. Musta vaan ei ole tällä hetkellä oikein mihinkään.
Bale

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HyPS & SMJ

Vastaus #645 : 11.08.2009 klo 21:43:43

Yksin en kehtaa.

Asiahan ei minua pätkän vertaa kiinnosta, mutta mikset vaan mene vaikka yksin pimeään aikaan kun kukaan ei huomaa niin pelaamaan? Kukaan ei näe eikä kenenkään tarvi nähdä. Harjoitus tekee mestarin vaikka et kehtaisi harjoitella.

Edit. Olipas turha :D
Beevee

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hamburger SV, Barca, HyPs

Vastaus #646 : 11.08.2009 klo 21:50:34

Edit. Olipas turha :D
Vahva sama tälle mun kommentille, mutta onpahan pakko se silti kirjoittaa.

Ymmärrän aivan hiton hyvin ton, ettei kehtaa pelailla koska ei muka osaa tarpeeks hyvin. Se on suunnilleen ainoa asia mikä omassakin
päässä pyörii jo pelkästään erittäin tutulla kaveriporukalla höntsäillessä, eikä sille (kai) voi mitään. Oon ite viimeset 3kk venyttänyt
futiksen uudestaan alottamista, koska en kestä sitä että en voi heti ekoissa treeneissä olla yhtä hyvä kun sillon joskus olin. "Ylos" Ja se
ei tosiaan kiinnosta siellä kentällä ketään muuta kun itseä, mutta se riittää.

Futiksen pitäis kuitenkin olla etupäässä hauskaa, eikä sitä että joutuu stressaamaan koko ajan. Jos ei tunnu hyvältä niin ei kannata
väkisin mennä kentälle pomppimaan, vaan koittaa joskus myöhemmin paremmilla fiiliksillä.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2009 klo 21:55:11 kirjoittanut Beevee »
Dropkick Ortiz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: CFC, Team Pulver

Vastaus #647 : 11.08.2009 klo 21:53:50

Nyt alkaa tulemaan sellaista settiä, ettei "hei yhdessä tsempataan"-toteamukset enää varmaan tehoa, vaan lähinnä manaaja kutsutaan apuun.

Siis millaisissa tilanteissa tunnette itsenne paskaksi ja alkaa vituttamaan? laukaisu?kunto?kaveri menee ohi?

en ymmärrä.
Ilmari Autere

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 5,7 on suurempi kuin 94,3

Vastaus #648 : 11.08.2009 klo 22:09:32

Jos ei taidot riitä, niin sukille vaan Ylos
Vilkkumaa

Poissa Poissa

Vastaus #649 : 11.08.2009 klo 22:16:03

Ei helvetti, ei tämä nyt noin vakavaa ole. Kyseessä ei siis todellakaan ole mikään vakavamielinen joukkue harjoittelemassa suu verillä. :D Ainoa mitä tässä on vaadittu on harjoittelu ja itsensä kehittäminen, ei nyt kuitenkaan mitään aivan mielettömiä vaatimuksia. Kyllä jokainen jaksaa juosta kentän ympäri pallon kanssa, pujotella pallon kanssa ja pelata höntsyjä. Jos ei näitä jaksa tehdä, voi katsoa peiliin. Luovuttaminen ja itsensä surkuttelu eivät vie millään tavalla eteenpäin.

Sivuja: 1 ... 25 [26] 27 ... 34

Siirry: