Vilkkumaa
Poissa
|
|
Vastaus #675 : 14.08.2009 klo 15:59:08 |
|
Eiku joo sori seiskalta oli, meen jo sekaisin, kun keskustelu käy niin olennaisissa asioissa.
|
|
|
|
TheCat
Poissa
|
|
Vastaus #676 : 14.08.2009 klo 19:53:06 |
|
Nyt olet oikeassa topikissa. Ens vuoden Unelma Cup -joukkueeseen mahtuu varmasti, kuitenkin joku rupee lisääntymään tai joku ruumiinosa hajoaa. Kiitos, mutta mun pitää palkata varmaan joku privaattikoutsi ennen joukkueeseen liittymistä, että tajuan edes alkeet siitä, miten sitä palloa potkitaan niin, että se vois lentää osuttuun suuntaan (meinaan esim syötellessä tällanen taito vois olla hyväksi...).
|
|
|
|
Kartanonherra
Poissa
Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu
|
|
Vastaus #677 : 14.08.2009 klo 20:13:42 |
|
TheCat ei ole ikinä koskenutkaan palloon? Ei tullut yllätyksenä.
|
|
|
|
Vilkkumaa
Poissa
|
|
Vastaus #678 : 14.08.2009 klo 20:50:54 |
|
Täytyy kyllä ihmetellä, mitä naiset jotka eivät tykkää pelata jalkapalloa tai joita koko laji ei varsinaisesti tunnu edes kiinnostavan, tulevat forumille. Mutta ei kai se väärin ole ja tosiaan tervetuloa harkkoihin.
|
|
|
|
Tangomursu
Poissa
Suosikkijoukkue: https://youtu.be/nR_p5ne2j6c
|
|
Vastaus #679 : 14.08.2009 klo 21:50:23 |
|
Kiitos, mutta mun pitää palkata varmaan joku privaattikoutsi ennen joukkueeseen liittymistä, että tajuan edes alkeet siitä, miten sitä palloa potkitaan niin, että se vois lentää osuttuun suuntaan (meinaan esim syötellessä tällanen taito vois olla hyväksi...). Voin valmentaa sinua henkilökohtaisesti.
|
|
|
|
TheCat
Poissa
|
|
Vastaus #680 : 14.08.2009 klo 22:06:58 |
|
Täytyy kyllä ihmetellä, mitä naiset jotka eivät tykkää pelata jalkapalloa tai joita koko laji ei varsinaisesti tunnu edes kiinnostavan, tulevat forumille. Mutta ei kai se väärin ole ja tosiaan tervetuloa harkkoihin. ööh, siis tarkoittaako se, että jos ei itse pelaa automaattisesti, ettei LAJI kiinnosta...? Kyllähän mua futis kiinnostaa, ei kai täällä kukaan muuten jaksaisi olla, tai en ainakaan minä. Ja Kartsa: jos en olisi ikinä koskenut palloon, niin tuskin tietäisin, etten osaa. Koulussa oli vähän pakkokin pelata niin jalkapalloa kuin sählyä, koska olin poikaluokalla.
|
|
|
|
Vilkkumaa
Poissa
|
|
Vastaus #681 : 14.08.2009 klo 22:15:16 |
|
En tiedä, kuvittelin vain, että forumin tilastot kertoisivat jotain kiinnostuksen aiheista ja jos todella suuri osa viesteistä on muihin kuin jalkapallokeskusteluihin niin luulin, että jalkapallo ei ole pääasiallinen syy olla forumilla.
|
|
|
|
TheCat
Poissa
|
|
Vastaus #682 : 14.08.2009 klo 23:48:50 |
|
^^Niin no, tilastot ei ehkä kuitenkaan kerro sitä, miten paljon jalkapalloaiheisia viestejä lukee tai miten paljon esim. aiheesta keskustelee ihmisten kanssa livenä. Olen jossain vaiheessa vastaillut kysymyksiin, miksen kirjoita enemmän jalkapallosta tai aiheista, joten en jaksa enää uudestaan selostaa. Lähinnä kyse on siitä, että forumiin käyttämäni aika on rajallinen, joten keskityn pääasiassa lukemaan futisaiheista ja kirjoittamaan muusta. Ja pakko todeta kyllä, että mulla ei ole ainakaan aikaa tai kiinnostusta seurata yksittäisten kirjoittajien tilastotietoja, kun en tiedä omianikaan (eipä juuri kiinnosta).
|
|
« Viimeksi muokattu: 14.08.2009 klo 23:53:55 kirjoittanut TheCat »
|
|
|
|
|
|
Vilkkumaa
Poissa
|
|
Vastaus #684 : 15.08.2009 klo 09:19:42 |
|
Tilastojen katsominen nyt ei ole mikään kovin vaikea tai aikaavievä juttu, mutta pyydän anteeksi, kun kyseessä kuitenkin ilmeisesti on intohimoisesti jalkapalloon suhtautuva henkilö, joka nyt sitten vain sattuu spämmäämään satoja tai tuhansia viestejä yleiselle.
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #685 : 15.08.2009 klo 09:36:20 |
|
Toisaalta joku tilastojen nussiminen olisi tässä tilanteessa vähän omaan nilkkaan kusemista, kun me kuitenkin tarvittais enemmän jengiä. Sitä paitsi enpä usko, että meistä kellään on aihetta millään tilastoilla brassailla.
|
|
|
|
hullu jannika
Poissa
Suosikkijoukkue: euroklubi
|
|
Vastaus #686 : 15.08.2009 klo 09:37:57 |
|
Tämä on kyllä aika hieno topikki. tää topic on nyt sitten se meidän pukkari, missä ei yleensä oikeen ehditä istua
|
|
|
|
TheCat
Poissa
|
|
Vastaus #687 : 15.08.2009 klo 10:43:58 |
|
Ei tässä tarvitse mitään herneitä nenään vetää. Tarkoitin lähinnä sitä, että ainakaan itse en tekisi mitään syväanalyysiä forumilla kirjoittavista henkilöistä kuin korkeintaan sen perusteella, mitä kirjoittajien viestien sisällössä on, ts onko asiasta, asian vierestä, onko ko. henkilöllä taipumusta tarttua provoihin tai olla itse lietsomassa taisteluita tai esim. onko lähinnä vittuilemassa muille. Aika monella täällä taitaa olla "forumpersoona", joka voi olla joko lähellä sitä oikeaa persoonaa tai jotain ihan muuta. Mä olen valinnut sen tien, että lähinnä luen noita futisaiheita, mutta koska en ole varmastikaan niin intohimoinen futisfani kuin täällä moni muu (ja senkin olen tunnustanut ihan avoimesti jo aiemmin:) ), niin en usko, että mulla olisi moneenkaan aiheeseen mitään sellaista sanottavaa, mitä ei joku jo olisi sanonut. Ja mua kiinnostaa jalkapallo nimenomaan lajina, taktiikat ja pelin älyllisyys, mutta en oikeastaan gloorihunttaa mitään joukkuetta niin, että olisin esim jokaisessa matsissa tai fanikatsomossa tai tapetoisin kämppäni julisteilla. EM- ja MM-kisat katson yleensä mahdollisimman kokonaisina, mikäli ei ole työvuoroja tmv, mutta en mä niistäkään mitään tilastoja osaa. HJK:n matseissa käyn, jos olen Hgissä kun on kotimatsi, mutta taas: vaikka siellä huudan kurkku suorana, niin multa on turha tulla kyselemään mitään nippelitietoja. En tiedä selvensikö tämä yhtään? Pointtina lähinnä oli, että jalkapallokiinnostuneisuutta lienee yhtä paljon ja erityyppistä kuin on niitä kannattajia, eli vaikka itse olisi hc-fani ja osaisi tilastot ylös alas ja ympäri ja suhtautuisi lajiin jonkinlaisella intohimolla, niin en tiedä onko toisenlainen kannattaminen tai kiinnostuneisuus yhtään enempää "väärin kannatettu". Tai minusta ei ainakaan ole, mutta asiasta voi toki olla useaa mieltä.
|
|
|
|
Lisbie
Poissa
|
|
Vastaus #688 : 15.08.2009 klo 13:06:20 |
|
tää topic on nyt sitten se meidän pukkari, missä ei yleensä oikeen ehditä istua Joo. Aika kiihottavaa... Tyttöjen pukkari tsihih...
|
|
|
|
Vilkkumaa
Poissa
|
|
Vastaus #689 : 15.08.2009 klo 21:27:43 |
|
Selvensi! Nyt vain mukaan harkkoihin, niin lupaan, että saat uutta mielenkiintoista näkökulmaa peliin. Pelaaminen laajentaa lajinäkemystä kummasti molempiin suuntiin, peliä seuraa eri silmällä ja itsekin oppii pelaamaan koko ajan paremmin. Harkat siis huomenna klo 16 ja matsi keskiviikkona klo 19.30. Molempiin mukaan vaan
|
|
|
|
TheCat
Poissa
|
|
Vastaus #690 : 15.08.2009 klo 23:07:31 |
|
Kiitos tarjouksesta, mutta meikäläinen lentelee huomenna valitettavasti Lufthansan siivin työmatkalle koko viikoksi eli en pääse edes katsomaan, saati sitten tuomaan omaa kontribuutiotani (josta ei todellakaan voisi odottaa liikoja ). Mutta jään kuulolle!
|
|
|
|
JJO
Poissa
Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS
|
|
Vastaus #691 : 18.08.2009 klo 20:54:45 |
|
Hei nyt joku vitun roti. Viime treeneissä ollut häpeällisen vähän porukkaa paikalla, vaikka turnaus on jo ovella. Eipä meikäläistäkään hirveästi nappaa laittaa n. 1,5 yhteensä pelkkiin matkoihin jos porukkaa ei kiinnosta treenata.
Ymmärrän toki, että ihmisillä on lapsia ja töitä ja kissoja ja koiria, mutta silti.
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #692 : 18.08.2009 klo 21:09:35 |
|
Huomenna ite meen varmaan kuuden-puol seiskan maissa Bragulle, mut tulkaa kaikki nyt viimeistään seiskan aikaan, jooko? Saadaan jotain höntsää aikaseksi.
|
|
|
|
Waikku
Poissa
Suosikkijoukkue: anarkistimartat
|
|
Vastaus #693 : 18.08.2009 klo 22:10:13 |
|
Mä en varmaan pysty vielä huomenna pelaamaan. Tämä varmaan kuulostaa tekosyyltä, mutta tuo perkeleen rokko ei parane sitten millään ja viime aikoina ilmeisesti lääkkeistä johtuen melko pienikin fyysinen rasitus on tehnyt tosi pahan olon, tyyliin kävellen Kamppiin mutta ratikalla takas Soitan aamulla lääkärille labratuloksista ja kysyn muutenkin että onko tuo ihan normaalia kun väsyttääkin ihan hirveästi. Turnaukseen yritän tulla, siihen on kuitenkin aikaa enkä kehtaisi olla pois.
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #694 : 19.08.2009 klo 07:26:36 |
|
Mut tuu nyt ees kattomaan ja moikkaamaan, vaikket pelaamaan pystyisikään.
|
|
|
|
Waikku
Poissa
|
|
Vastaus #695 : 19.08.2009 klo 11:21:24 |
|
Mut tuu nyt ees kattomaan ja moikkaamaan, vaikket pelaamaan pystyisikään.
Yritän päästä paikalle, jos olo ei tästä kamalasti huonone niin läsnä ollaan. Nyt saatte kyllä kertoa turistille että onko Bragu sama kuin Brahen kenttä? Koskaan en oo siellä käynyt, joten...
|
|
|
|
Maikson
Poissa
Suosikkijoukkue: Prutkuli
|
|
Vastaus #696 : 19.08.2009 klo 11:26:02 |
|
Yritän päästä paikalle, jos olo ei tästä kamalasti huonone niin läsnä ollaan. Nyt saatte kyllä kertoa turistille että onko Bragu sama kuin Brahen kenttä? Koskaan en oo siellä käynyt, joten...
On.
|
|
|
|
Waikku
Poissa
|
|
Vastaus #697 : 19.08.2009 klo 11:29:56 |
|
Mulle täytyy aina suomentaa...
|
|
|
|
kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
|
Vastaus #698 : 19.08.2009 klo 11:46:09 |
|
Tsemiä Hunajahuulet!
|
|
|
|
Nomina
Poissa
|
|
Vastaus #699 : 19.08.2009 klo 11:48:33 |
|
Esim. 8-, 9- ja 3-ratikoilla pääsee sinne tai ainakin lähelle. Sörnäisten metroasemalta reilu puolen kilsan kävely suoraan hesaria pitkin (=Helsinginkatu ). Jos et löydä, kysy ohikulkijoilta/kanssamatkustajilta. Helsinginkadun ja Läntisen Brahenkadun risteys tjsp.
|
|
|
|
|
|