FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.10.2024 klo 09:14:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 444 [445] 446 ... 450
 
Kirjoittaja Aihe: Saksa - jalkapallomatkailun yleiskeskustelu  (Luettu 1332396 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
AhteriAulis

Poissa Poissa


Vastaus #11100 : 06.08.2024 klo 12:22:31


Aika hankalaa saattaa olla Kölnin lippujen kanssa, toki lähempänä jälleenmyynnistä voi irrota. Aika heikosti sunnuntaille kyllä pelejä tarjolla tuonne.

Kiitoksia tiedosta! Mitenkäs mahtaa olla sitten tuon Hampurin laita, se olisi toinen viikonloppu vaihtoehto. Siellä olisi tarjolla HSV ja Hannover. Hannoveriin lienee ainakin saavan Flabat aika helpolla
linkku

Poissa Poissa


Vastaus #11101 : 06.08.2024 klo 13:56:18

Kiitoksia tiedosta! Mitenkäs mahtaa olla sitten tuon Hampurin laita, se olisi toinen viikonloppu vaihtoehto. Siellä olisi tarjolla HSV ja Hannover. Hannoveriin lienee ainakin saavan Flabat aika helpolla


Luulisi HSV- Paderborn peliin liput irtoavan, jos ei niin Wolfsburg pelaa myös kotona samana päivänä .
Irspa

Poissa Poissa


Vastaus #11102 : 15.08.2024 klo 14:17:11

Sunnuntaina tuli käytyä Braunschweig - Madgeburg (1-3) tarkastamassa. Kauden kotiavaus ja liput perheblockiin seuralta 31 €.

Stadionin edustalla turvatarkastuksesta selvisi juniorin rattaiden kanssa loistavasti. Löydettiin englantia puhuva järjestysmies ja hän näytti paikan mihin voitiin rattaat jättää ottelun ajaksi, todella positiivinen ja ystävällinen suhtautuminen turisteihin!

3/4 kierrosta stadionia ympäri blockiin missä paikat, ruoka ja juomakojuja runsaasti ympäri stadionia. 0,5 olut Woltersia maksoi 5 € + 1 € mukipantti, Currywurst-annoslautanen 7,5 €.

Silmämääräisesti stadion oli lähes täynnä mitään selkeitä tyhjiä katsomonosia ei osunut silmään. Madgeburgin vierasosio piti vahvasti ääntä koko ottelun ajan. Kotijoukkueen kannattajien lauluja hieman vastustajan maalit rokottivat. Ivanov oli avauksessa ja vaihdettiin toisen puoliajan lopulla pois.

Yleisesti aurinkoinen keli suosi sunnuntaita, mitään ihmeellistä nähtävää kaupungissa ei ollut, kun iso osa paikoista suljettuna. Iloisesti näkyi kotijoukkueen värejä kaupungilla ja raitiovaunuissa myös jonkun verran vierasvärejä sulassa sovussa ilmesesti joukkueiden välillä ei suurempaa viha-suhdetta.

Kokemuksena hyvä ja mukavan pehmeä kosketus myös kanssamatkustajille, jotka olivat ensimäistä kertaa jalkapalloa stadionilla katsomassa. Jopa hyväksyntää tuli, miten jatkossakin voidaan yhdistää jalkapalloa reissuihin! 
Thouni

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #11103 : 15.08.2024 klo 21:07:51

Braunschweigin ja Magdeburgin huleilla on ystävyyssuhde, joten kannattajien välit ovat ylipäätään aika lämpimät.

Viime viikonlopun Saksan reissulta ytimekkäät arvostelut.

Dynamo Dresden. Upea meininki ja komeat tifot ja pyrot isänniltä sekä vierailta. Anna rahaa tifokolehtiin, jos et jaksa useammalle henkilölle selitellä mistä olet ja mitä täällä teet, vaikka istuisit sivukatsomossa.

Altona 93. Hampurin vanhin derby keräsi lehtereille komean määrän yleisöä. Aurinkoisessa kesäsäässä mitä mainioin alasarjakenttä. Talvella voi olla vähän nihkeetä. Jos sateenkaariliput tai seksuaalivähemmistöt ahdistaa, niin ehkä kannattaa jättää väliin.

HSV. Herthalta komeat savutukset, mutta kotipääty oli pienoinen pettymys. Vieraspeleissä on totuttu näkemään HSV:n kannattajilta komeaa menoa, mutta kotiavaukseen olisi voinut edes jotain spessua odottaa.
« Viimeksi muokattu: 15.08.2024 klo 21:10:05 kirjoittanut Thouni »
ACT

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACT


Vastaus #11104 : 18.08.2024 klo 09:51:43

Bayernilla liput menee arvonnan kautta ensin ja sitten niitä palautuu myyntiin zweitmarktiin. En tiedä onko tuo Leverkusen peli ollut edes tarjolla muille kuin jäsenille. Mutta ehdottomasti suosittelen ostamaan liput zweitmarktista muiden palvelujen sijaan. Laita vaikka yv lähempänä niin voin jäsenyyden kautta jeesailla tarvittaessa.

Itse olen jäsen. Arvonta ei tuottanut tulosta ja olen kytännyt Bayernin omasta zweitmarktista lippuja, mutta ei ole vielä osunut silmiin. Kahdelle lipulle olisi tarve.

Onko nuo ulkopuoliset saitit no go luotettavuuden vai hinnan takia? Kyllähän 150€/kpl menee vielä eikä ole ongelma.
« Viimeksi muokattu: 18.08.2024 klo 09:57:36 kirjoittanut ACT »
Wanha futaripoika

Poissa Poissa


Vastaus #11105 : 18.08.2024 klo 10:49:09

Itse olen jäsen. Arvonta ei tuottanut tulosta ja olen kytännyt Bayernin omasta zweitmarktista lippuja, mutta ei ole vielä osunut silmiin. Kahdelle lipulle olisi tarve.

Onko nuo ulkopuoliset saitit no go luotettavuuden vai hinnan takia? Kyllähän 150€/kpl menee vielä eikä ole ongelma.

Jäsenenä liput saa kyllä, jos jaksaa nähdä vaivaa. Lippuja vapautuu aina enemmän lähempänä peliä. En ymmärrä, miksi pitää edes harkita ulkopuolisia saitteja. Jos ei jaksa nähdä vaivaa lippujen suhteen, niin sitten ei peliinkään liene tarvetta päästä.
ACT

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACT


Vastaus #11106 : 18.08.2024 klo 11:34:03

Jäsenenä liput saa kyllä, jos jaksaa nähdä vaivaa. Lippuja vapautuu aina enemmän lähempänä peliä. En ymmärrä, miksi pitää edes harkita ulkopuolisia saitteja. Jos ei jaksa nähdä vaivaa lippujen suhteen, niin sitten ei peliinkään liene tarvetta päästä.

Kyseessä kuitenkin oktoberfest ja kärkikamppailu. Halukkaita on varmasti normaalia enemmän. Minua kiinnostaa vain se, että saan liput varmasti itselle. Käytännöt vaihtelee maittain ja varmaan seuroittainkin, joten olen täällä kyselemässä neuvoja, kun eka kerta Saksan maalle peliä katsomaan. Sen verran olen jo selvittänyt, että jäsenyyden hommasin ja kyselin käytäntöjä arvonnasta sun muista ihan itse Bayernin toimistolta. Onnetar ei vain ollut puolella, vielä…

Bayernin oma myyntialusta kovassa kyttäyksessä ja teen sitä päivittäin. Enkö minä tässä juuri tälläkin hetkellä näe jopa normaalia enemmän vaivaa lippujen saantiin?


Ihme viesti ja purkaus aikuisoletetulta. En saanut sinulta vastausta kysymykseeni, enkä enää sitä sinulta oleta saavani. Joten jätetään vastailut tähän, kiitos.
Wanha futaripoika

Poissa Poissa


Vastaus #11107 : 18.08.2024 klo 12:23:53

Kyseessä kuitenkin oktoberfest ja kärkikamppailu. Halukkaita on varmasti normaalia enemmän. Minua kiinnostaa vain se, että saan liput varmasti itselle. Käytännöt vaihtelee maittain ja varmaan seuroittainkin, joten olen täällä kyselemässä neuvoja, kun eka kerta Saksan maalle peliä katsomaan. Sen verran olen jo selvittänyt, että jäsenyyden hommasin ja kyselin käytäntöjä arvonnasta sun muista ihan itse Bayernin toimistolta. Onnetar ei vain ollut puolella, vielä…

Bayernin oma myyntialusta kovassa kyttäyksessä ja teen sitä päivittäin. Enkö minä tässä juuri tälläkin hetkellä näe jopa normaalia enemmän vaivaa lippujen saantiin?


Ihme viesti ja purkaus aikuisoletetulta. En saanut sinulta vastausta kysymykseeni, enkä enää sitä sinulta oleta saavani. Joten jätetään vastailut tähän, kiitos.

Pahoittelut osin passiivisaggressiivisesta vastauksesta, mutta saitin tsekkaaminen päivittäin ei näihin huippupeleihin oikein riitä. Jos vaikka tunnin jaksaa päivitellä putkeen muutaman kerran viikossa, niin liput kyllä saa. Tuolla on saanut jokaiseen pelin liput, mihin olen tarvinnut. On toki rasittavaa, mutta saapahan ainakin liput, vaikka hermot toki meneekin sitten siinä. Vaatii toki lisäksi vähintään ok tason netin, jotta saa klikattua liput nopeasti ostoskoriin.
ACT

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACT


Vastaus #11108 : 18.08.2024 klo 12:26:49

Pahoittelut osin passiivisaggressiivisesta vastauksesta, mutta saitin tsekkaaminen päivittäin ei näihin huippupeleihin oikein riitä. Jos vaikka tunnin jaksaa päivitellä putkeen muutaman kerran viikossa, niin liput kyllä saa. Tuolla on saanut jokaiseen pelin liput, mihin olen tarvinnut. On toki rasittavaa, mutta saapahan ainakin liput, vaikka hermot toki meneekin sitten siinä. Vaatii toki lisäksi vähintään ok tason netin, jotta saa klikattua liput nopeasti ostoskoriin.

Olen satunnaisesti käynyt saitilla kokeilemassa. Täytyy varmaa tosiaan ctrl+r harrastaa joka päivä sen muutaman tunnin.

Karsastan isosti noita ulkopuolisia alustoja ja maksan mielummin vaikka extraa virallisia kanavia pitkin.
Alty

Poissa Poissa


Vastaus #11109 : 18.08.2024 klo 12:30:58

Pahoittelut osin passiivisaggressiivisesta vastauksesta, mutta saitin tsekkaaminen päivittäin ei näihin huippupeleihin oikein riitä. Jos vaikka tunnin jaksaa päivitellä putkeen muutaman kerran viikossa, niin liput kyllä saa. Tuolla on saanut jokaiseen pelin liput, mihin olen tarvinnut. On toki rasittavaa, mutta saapahan ainakin liput, vaikka hermot toki meneekin sitten siinä. Vaatii toki lisäksi vähintään ok tason netin, jotta saa klikattua liput nopeasti ostoskoriin.

Pointti on siinä, että ensikertalaisena ei välttämättä tiedä miten homma menee. Meistä kaikki on joskus ollut aloittelijoita futismatkailijoina ja silloin sitä apua on tarvittu vähän enemmän.
Raven32

Poissa Poissa


Vastaus #11110 : 18.08.2024 klo 15:47:22

Tuskin tuolla montaa lippua vaihtaa omistajaa vielä, mutta tilanne paranee peliviikolla kun ihmisten suunnitelmat, terveydentilat yms. selkiytyy. Onko hotelli ja matsilippu- myynti loppuunmyyty?
Jop

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli


Vastaus #11111 : 18.08.2024 klo 22:29:28

Voisin omalla kokemuksella sanoa että tuohon tuskin saat 2 vierekkäistä lippua edes lähempänä peliä. Itsellänikin jäsenyys ja monia "isoja" pelejä kytännyt. Korkeintaan muutamia hajapaikkoja irtoaa. Eri asia nämä Sapit ja Mainzit ym. Ainoastaan osto seuralta tai virallisilta jälleenmyyjiltä kannattaa. Jos mahdollista niin valitse vähemmän kiimaisempi peli, niin lippujen saanti huomattavasti huolettomampaa. Itse nappasin pari lippua Frankfurt-matsiin jo valmiiksi zweitmarktista.
linkku

Poissa Poissa


Vastaus #11112 : 19.08.2024 klo 00:32:52

Olen satunnaisesti käynyt saitilla kokeilemassa. Täytyy varmaa tosiaan ctrl+r harrastaa joka päivä sen muutaman tunnin.

Karsastan isosti noita ulkopuolisia alustoja ja maksan mielummin vaikka extraa virallisia kanavia pitkin.


Niinkuin tässä on sanottua, niin kyllä tuonne pari lippua irtoaa lähempänä matsia. Tuota peliä ei välttämättä avata edes yleiseen myyntiin.

Liput alkaa liikkua kunnolla vasta n.2 viikkoa ennen peliä.
Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #11113 : 19.08.2024 klo 17:09:06

Miltä näyttää todennäköisyys sille, että Köln-Magdeburgiin ilmestyisi myös ei-jäsenille lippupörssilippuja? Perjantaiseen Dortmund-Heidenheimiin toki on suuri luotto, kun on niin "pieni" vastustaja tiedossa.

Henkisesti toki ollaan valmistauduttu jo lauantaina Esseniin menoon, mutta mielellään sitä nyt alueen isoimpaan peliin menisi
Unbesiegbar

Poissa Poissa


Vastaus #11114 : 19.08.2024 klo 17:53:09

Miltä näyttää todennäköisyys sille, että Köln-Magdeburgiin ilmestyisi myös ei-jäsenille lippupörssilippuja? Perjantaiseen Dortmund-Heidenheimiin toki on suuri luotto, kun on niin "pieni" vastustaja tiedossa.

Henkisesti toki ollaan valmistauduttu jo lauantaina Esseniin menoon, mutta mielellään sitä nyt alueen isoimpaan peliin menisi

Tuona viikonloppuna pelattava Gladbach-Stuttgart laitettiin muuten tänään yleiseen myyntiin. Siitä joku taisikin kysellä pari sivua takaperin.
kummari

Poissa Poissa


Vastaus #11115 : 19.08.2024 klo 18:53:40

Moikka

Olen kaverin kans lähdössä moottoripyörällä Saksaan ja yritämme päästä Dortmund - Frankfurt peliin. Milloin alkaa jälkimarkkinointi? ,että voisimme kytätä netistä mahdollista lippua. Jos onnistumme sen saamaan,se vissiin noudetaan stadionilta?
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leichte Pflichtverletzung


Vastaus #11116 : 19.08.2024 klo 19:18:07

Tuona viikonloppuna pelattava Gladbach-Stuttgart laitettiin muuten tänään yleiseen myyntiin. Siitä joku taisikin kysellä pari sivua takaperin.

Runsaasti ihan vierekkäistäkin paikkaa näyttää olevan tarjolla, jos ei karsasta vieraskannattajien blokin läheisyyttä tai yläkatsomon ylempiä rivejä. Joskus ennen koronaa VfB-fanit pyrottivat lähes koko ottelun kuuluttajan jämäköistä katsomontyhjennysuhkailuista huolimatta. Pelin jälkeen parkkipaikalla tuli sitten hinta maksuun jouhan toimesta.

Köln myi jäsenmyynnin auettua loppuun tyyliin tunnissa, että aika epätodennäköista on ilman jäsenyyttä edes peruutuspaikka.
Hut

Poissa Poissa


Vastaus #11117 : 19.08.2024 klo 20:13:30

Haluaisin yllättää puolisoni FC Bayern München - FC St. Pauli lipuilla, mutta en ole koskaan ennen ostanut ulkomailta lippuja. Ymmärsin täältä, että bayernin jäsenyys täytyy olla, jotta pääsee heidän kaupastaan ostamaan lippuja. Olisiko täältä joku jäsenyyden omaava voinut tarkistaa onko lippuja ylipäänsä enää vapaana ennen kuin lähden yhden pelin takia maksamaan jäsenyyttä?
linkku

Poissa Poissa


Vastaus #11118 : 19.08.2024 klo 22:02:07

Haluaisin yllättää puolisoni FC Bayern München - FC St. Pauli lipuilla, mutta en ole koskaan ennen ostanut ulkomailta lippuja. Ymmärsin täältä, että bayernin jäsenyys täytyy olla, jotta pääsee heidän kaupastaan ostamaan lippuja. Olisiko täältä joku jäsenyyden omaava voinut tarkistaa onko lippuja ylipäänsä enää vapaana ennen kuin lähden yhden pelin takia maksamaan jäsenyyttä?


Lippuja saa kyllä. Jos tarvii jeesiä, laita yv lähempänä. Tällä hetkellä tuonne ei ole lippuja tarjolla
Raven32

Poissa Poissa


Vastaus #11119 : 19.08.2024 klo 22:10:13

Moikka

Olen kaverin kans lähdössä moottoripyörällä Saksaan ja yritämme päästä Dortmund - Frankfurt peliin. Milloin alkaa jälkimarkkinointi? ,että voisimme kytätä netistä mahdollista lippua. Jos onnistumme sen saamaan,se vissiin noudetaan stadionilta?

Jälkimarkkinat jäsenille jatkuvasti menossa, hyvin vähän vaan on myytävää. Virallista kautta et tule lippuja saamaan ilman jäsenen apua. Liput kyllä tulevat nykyaikaisesti sähköpostiin.

Tuohon Heidenheim peliin on tälläkin hetkellä myymättä n. 1000 lippua. Eli saattaa vapautua jopa yleiseen myyntiin, jolloin liput kyllä menevät hetkessä. Itseasiassa ei myynyt missään vaiheessa avauspäivänä edes loppuun ja sen jälkeen vielä vapautunut isohkoja kiintiöitä myyntiin.
kummari

Poissa Poissa


Vastaus #11120 : 20.08.2024 klo 00:05:34

Jälkimarkkinat jäsenille jatkuvasti menossa, hyvin vähän vaan on myytävää. Virallista kautta et tule lippuja saamaan ilman jäsenen apua. Liput kyllä tulevat nykyaikaisesti sähköpostiin.

Pitää varmaan viagogo tai footballticketsnet käyttää. Tuolta jälkimmäiseltä katoin ja olin jo omiatietoja laittanut, mutta perui sitten. Ajattelin että kysyn kaverin mielipidettä. Kohta soitti mulle hootballtisketsnetistä joku mies ja kyseli asiasta,olit katellu dortmund lippuja... kuinhan luotettava toimia tää on? Kokemuksia näistä muilla?
ACT

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACT


Vastaus #11121 : 20.08.2024 klo 12:41:43


Niinkuin tässä on sanottua, niin kyllä tuonne pari lippua irtoaa lähempänä matsia. Tuota peliä ei välttämättä avata edes yleiseen myyntiin.

Liput alkaa liikkua kunnolla vasta n.2 viikkoa ennen peliä.

Kiitän kaikkia avuliaista vastauksista ja katsotaan miten homma etenee. Täytyy tiedustella kaverilta haittaako häntä fanittaa pari tuntia yksin, jos vierekkäiset paikat eivät onnistu. Itsehän pärjään kyllä. :--D
Irspa

Poissa Poissa


Vastaus #11122 : 20.08.2024 klo 21:26:19

Jälkimarkkinat jäsenille jatkuvasti menossa, hyvin vähän vaan on myytävää. Virallista kautta et tule lippuja saamaan ilman jäsenen apua. Liput kyllä tulevat nykyaikaisesti sähköpostiin.

Tuohon Heidenheim peliin on tälläkin hetkellä myymättä n. 1000 lippua. Eli saattaa vapautua jopa yleiseen myyntiin, jolloin liput kyllä menevät hetkessä. Itseasiassa ei myynyt missään vaiheessa avauspäivänä edes loppuun ja sen jälkeen vielä vapautunut isohkoja kiintiöitä myyntiin.

Ilmeisesti löytyy dorren jäsenyys? Monta lippua yhdellä jäsenyydellä pystyy jälkimarkkinoilta naarata? Jäsenmyynnistä yleinen rajoite taitaa olla 2 kpl per jäsen.
Raven32

Poissa Poissa


Vastaus #11123 : 21.08.2024 klo 13:38:20

Samat rajoitukset kaikille. Sitten kun tai jos vapaa myynti alkaa, niin tuollaista rajoitusta ei ainakaan ole. Joku Hoffenheim- peli voi olla max. 4kpl rajoitus.
Tölkkivaari

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: #TunnenSielläTyyppejä


Vastaus #11124 : 22.08.2024 klo 19:21:21

Köln myi jäsenmyynnin auettua loppuun tyyliin tunnissa, että aika epätodennäköista on ilman jäsenyyttä edes peruutuspaikka.

Tulevan lauantain Braunschweig-matsi yllättäen aukesikin tänään julkiseen myyntiin, joten pidetään nettilinjat kuumana vielä syyksuun puolivälissä. Toki sitä ennen "varmuudeksi" ne liput myös sinne Esseniin.

 
Sivuja: 1 ... 444 [445] 446 ... 450
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa