FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 07:19:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 243 [244] 245 ... 439
 
Kirjoittaja Aihe: Saksa - jalkapallomatkailun yleiskeskustelu  (Luettu 1277991 kertaa)
1 Jäsen ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #6075 : 04.05.2015 klo 12:28:56

Eilen tehtiin muuten Berlin-Ligan katsojaennätys, kun TeBe ja Tasmania väänsivät sarjan kärkikamppailussa.

http://www.nodicemagazine.com/raychouni-calls-the-choon-for-tebes-tanking-of-tas/#more-3995
https://www.facebook.com/NoDiceMagazine

Harvemmin on muuten varmaan tuon sarjatason ottelun alkua jouduttu siirtämään 10 minuuttia, kun väkeä oli vielä alkuperäisen aloitusajan aikoihin varmaan 100 lippujonoissa. Kepujonot olivat matsin aikaan myös infernaaliset, onneksi meikäläisellä oli sen verran juha, ettei kalja olisi muutenkaan maistunut.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #6076 : 21.05.2015 klo 20:03:04

Hyvät foorumniilot! Olemme lähdössä huomenna Kölniin ja kovasti kiinnostais onko huomenna kaupungissa tai lähialueilla matseja. Muistaako joku sitä sivustoa missä näkyi kartalla kaikki futismatsit lähistöllä? Football near you tms.? Vielen Dank!
Catweazle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stabil bleiben, Oppa! Mach's gut, Erich!


Vastaus #6077 : 21.05.2015 klo 20:11:04

Ainakaan viideltä korkeimmalta tasolta ei löydy matsin matsia.
pallourpoilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf


Vastaus #6078 : 21.05.2015 klo 20:15:12

Ja tästä vielä tää quick match locator: http://www.footballfans.eu/qml
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #6079 : 21.05.2015 klo 20:25:23

Kiitosta veljet! Tiesin että foorumiin voi luottaa.
JaskaS

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Multiconfessional Mixed Danube Ironfly FC


Vastaus #6080 : 25.05.2015 klo 14:32:02

... lippuja on katsomoremontista huolimatta jäänyt myyntiin kunhan on vaan heti tikkana masalassa...
Milloin tämän Millerntorin rempan oletetaan olevan valmis? Ensi kauden alkuun?
FCSP

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC St. Pauli ja sympatiat lutuuriseuroille.


Vastaus #6081 : 25.05.2015 klo 16:28:56

Milloin tämän Millerntorin rempan oletetaan olevan valmis? Ensi kauden alkuun?

Muistaakseni lokakuu on virallinen aikataulu, mutta nythän oli vierasfaneja jo sijoitettu rakenteilla olevaan päätykatsomoon, joten saattavat saada valmiiksi jo aikaisemminkin.
El Heltsu

Poissa Poissa


Vastaus #6082 : 06.06.2015 klo 17:49:12

Onkos jollain tietoa että pystyykö tuolta Bayernin omasta lippukaupasta ostetun lipun tulostamaan? Olen meinaa aikeissa hankkia Audi-Cupin lippuja mutta en olekaan enää maisemissa jos he meinaavat toimittaa lipun kotiosoitteeseen.

Edit. Kyllähän tuo tulostaminen hienosti onnistui.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2015 klo 18:00:08 kirjoittanut El Heltsu »
Fsd

Poissa Poissa


Vastaus #6083 : 17.06.2015 klo 20:30:16

Alkaa olla kohta taas se aika vuodesta kun pääsee viagogosta väijymään lippuja dortmundiin. Hyvin oli mennyt siellä kausikortit kaupaksi, 55000 kortista 93 jäänyt lunastamatta. Ilmeisesti avaus viikonloppu osuu 14-16 päivien välille mikäli oikein tulkitsin. Onko jengiä lähdössä avaukseen jonnekkin päin saksan maata ?
nira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Borussia Dortmund, das DFB-Team


Vastaus #6084 : 22.06.2015 klo 10:55:24

Minä olen lähdössä Suomesta Saisoneröffnung SIGNAL IDUNA PARK 4. Juli 15.
Tipi553

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #6085 : 23.06.2015 klo 01:03:55

Pitääkö paikkansa että Dortmundin jäsenet saavat ostettua lippuja vain soittamalla lipputoimistoon (nettimyyntiä ei ole)?
Fsd

Poissa Poissa


Vastaus #6086 : 23.06.2015 klo 07:37:26

Pitääkö paikkansa että Dortmundin jäsenet saavat ostettua lippuja vain soittamalla lipputoimistoon (nettimyyntiä ei ole)?
ei mitään käryä tuosta jäsenyydestä. Käsittääkseni sivuilla myydään lippuja, mutta perjantaina kun julkaistaan matsikalenteri ja liput tulee myyntiin niin ne myydään heti. Näin ainakin itse käytän taas viagogoa. Extraahan siinä joutuu maksamaan, mutta eipä haittaa kun kerran vuoteen tuolla käy
Tipi553

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #6087 : 23.06.2015 klo 13:46:56

ei mitään käryä tuosta jäsenyydestä. Käsittääkseni sivuilla myydään lippuja, mutta perjantaina kun julkaistaan matsikalenteri ja liput tulee myyntiin niin ne myydään heti. Näin ainakin itse käytän taas viagogoa. Extraahan siinä joutuu maksamaan, mutta eipä haittaa kun kerran vuoteen tuolla käy

Jäsenyys maksaa kai jotain 60€ ja sillä saa ostaa pelistä riippuen 2-4 lippua per jäsenyys. Tuo vain edelleen epäselvää onko jäsenille jotain erillistä nettimyyntiä vai vieläkö siellä jonotetaan lippukassoille kuten joskus 70-luvulla.
Rafter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS, Patrick


Vastaus #6088 : 23.06.2015 klo 14:32:13

Jäsenyys maksaa kai jotain 60€ ja sillä saa ostaa pelistä riippuen 2-4 lippua per jäsenyys. Tuo vain edelleen epäselvää onko jäsenille jotain erillistä nettimyyntiä vai vieläkö siellä jonotetaan lippukassoille kuten joskus 70-luvulla.

Ainakin vielä pari vuotta sitten pelkästään telemyyntinä. Läpi ei päässyt edes sillä kuuluisalla vitullakaan. Tuoreimmista käänteistä ei tietoa, mutta tuskinpa se ainakaan helpommaksi on muuttunut.
Catweazle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stabil bleiben, Oppa! Mach's gut, Erich!


Vastaus #6089 : 23.06.2015 klo 14:53:29

Kaikkialla sanotaan Mitgliedervorverkaufin tapahtuvan yksinomaan tuon puhelinsysteemin kautta. Kyseiseen hauskuuteen käytännössä lainkaan tutustumatta - tämän luin - kuulostaa äärimmäisen kusiselta systeemiltä ja [ummikko]suomalaisella saattaisi mennä sormi suuhun vastaajarobotin kanssa.

Schalkessa asia on onneksi ilmeisen paljon parempi systeemi käytössä. Jäsenyyksien hankkimisen asemasta suosittelisin silti yhä esimerkiksi paikallisiin tutustumista, suhteilla pääsee hyvin pitkälle näissä asioissa.
Tipi553

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #6090 : 23.06.2015 klo 16:21:58

Miksi noita Dortmundin lippuja ylipäätään päätyy noin paljon Viagogo:on? Olen ymmärtänyt että seurat ovat tällaista vastaan. Jos verrataan Englantiin niin tietyillä seuroilla on yhteystyösopimukset Viagogo:n tai jonkun muun välittäjäfirman kanssa, mutta muuten lippuja ei noin vain saa. Esimerkiksi Liverpoolin lippuja ei ole Viagogo:sta saatavilla ollenkaan eikä muutakaan välittäjää ole. Seura itse lienee kieltänyt (vai viranomaiset?) tämän. Miksei Saksassa voida menetellä samoin? Vituttaa yli kaiken kun lippuja myydään yli satasella.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #6091 : 23.06.2015 klo 17:03:46

Miksi noita Dortmundin lippuja ylipäätään päätyy noin paljon Viagogo:on? Olen ymmärtänyt että seurat ovat tällaista vastaan. Jos verrataan Englantiin niin tietyillä seuroilla on yhteystyösopimukset Viagogo:n tai jonkun muun välittäjäfirman kanssa, mutta muuten lippuja ei noin vain saa. Esimerkiksi Liverpoolin lippuja ei ole Viagogo:sta saatavilla ollenkaan eikä muutakaan välittäjää ole. Seura itse lienee kieltänyt (vai viranomaiset?) tämän. Miksei Saksassa voida menetellä samoin? Vituttaa yli kaiken kun lippuja myydään yli satasella.

55000 kausikortin omistajaa, seuran oman lippupörssin puute ja kova kysyntä. Eihän tuolla käsittääkseni oikeastaan irtolippuja kaupata, ne ovat kausaripaikkoja.
Fsd

Poissa Poissa


Vastaus #6092 : 23.06.2015 klo 17:16:33

Vituttaa yli kaiken kun lippuja myydään yli satasella.

Onhan se n kolminkertainen hinta perseestä, mutta mielummin se ~120e lippu kuin ei lippua ollenkaan. Eriasia tietenkin jos useammin vierailisi.
Catweazle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stabil bleiben, Oppa! Mach's gut, Erich!


Vastaus #6093 : 23.06.2015 klo 17:40:52

Miksi noita D(...)mundin lippuja ylipäätään päätyy noin paljon Viagogo:on? Olen ymmärtänyt että seurat ovat tällaista vastaan.

... kaikki seurat BuLissa yrittävät suitsia mustaa pörssiä, mutta seuran kuin seuran ympäriltä löytyy tarpeeksi rahanahneita kusipäitä. Sinänsä laillisesta näkökulmasta tuo ylihintaan trokaaminen on sallittua ja siksi sille, esimerkiksi ViaNOgon tapauksessa, ei pystytä itsessään paljoa tekemään. Ainoa mahdollisuus on olla ostamatta, painostaa seuraa oman pörssin aloittamiseen, vartoa DFLn saavan viimein oman koko liigan kattavan tekeleensä pystyyn tai yksinkertaisesti ilmoitella seuralle eteenpäin myynnissä olevia lippuja paikkanumeroineen, viivakoodeineen sun muineen. Tällaisesta toiminnasta narahdattaessa lähtee nimittäin esimerkiksi kausari suoraan hyllylle. Nykykysynnällä sieltä ei uutta saa tilalle.
Tipi553

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool FC


Vastaus #6094 : 23.06.2015 klo 18:29:43

55000 kausikortin omistajaa, seuran oman lippupörssin puute ja kova kysyntä. Eihän tuolla käsittääkseni oikeastaan irtolippuja kaupata, ne ovat kausaripaikkoja.

En tiedä ymmärsittekö mitä tarkoitan. Itse olen ollut Liverpoolin jäsenenä ja ostellut lippuja reilusti. Jos yrittäisin laittaa omat liput myyntiin ei niitä Viagogo edes hyväksyisi. Kyseessä eri lainsäädäntö vai mikä? Saksassa tätä ei liene rajoitettu.
Catweazle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stabil bleiben, Oppa! Mach's gut, Erich!


Vastaus #6095 : 23.06.2015 klo 18:56:31

En tiedä ymmärsittekö mitä tarkoitan. Itse olen ollut Liverpoolin jäsenenä ja ostellut lippuja reilusti. Jos yrittäisin laittaa omat liput myyntiin ei niitä Viagogo edes hyväksyisi. Kyseessä eri lainsäädäntö vai mikä? Saksassa tätä ei liene rajoitettu.

Saksassa seuroilta ei löydy laillista lyömäasetta estää tätä, kuten sanottua. Kuinka Liverpool on tässä onnistunut, se kiinnostaisi.
nira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Borussia Dortmund, das DFB-Team


Vastaus #6096 : 24.06.2015 klo 06:19:23

Jäsenyys maksaa kai jotain 60€ ja sillä saa ostaa pelistä riippuen 2-4 lippua per jäsenyys.
Eikö Signal Iduna Parkin yhteydessä olevassa  BVB-FanWelt lippukaupassa myydä lippuja kuin vain jäsenille?
Matkustan sinne 4.7.15 kauden avajaisiin ja olen neljä päivää läheisessä hotellissa. Aikomukseni oli mennä ostamaan bundesliigan lippuja.
Onko Borussia Dortmundin faneille omaa viestiketjua? En ainakaan hakusanoilla löytänyt.
günthers

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uli Hoeness


Vastaus #6097 : 24.06.2015 klo 20:58:51

Eikö Signal Iduna Parkin yhteydessä olevassa  BVB-FanWelt lippukaupassa myydä lippuja kuin vain jäsenille?
Matkustan sinne 4.7.15 kauden avajaisiin ja olen neljä päivää läheisessä hotellissa. Aikomukseni oli mennä ostamaan bundesliigan lippuja.
Onko Borussia Dortmundin faneille omaa viestiketjua? En ainakaan hakusanoilla löytänyt.
Liput tulee myyntiin ottelukohtaisesti, ja tosiaan viime kaudella ei tainnut olla kuin muutama ottelu, johon sai lippuja myös jäsenistöön kuulumattomat. Ei sieltä FanWeltistä lippuja saa ei-jäsenet, mikäli netissä on myynnissä vain jäsenille.

Tuolta sitten vaan väijymään, kun päivitetään otteluiden lipunmyynnin alkamiset: http://www.bvb.de/ger/Tickets/Vorverkauf
Toldo

Poissa Poissa


Vastaus #6098 : 25.06.2015 klo 15:24:27

Dortmundin matsien suhteen kannattaa myös tsekata vierasjoukkueen lippukiintiöt. Itse ostin viime kaudella Dortmund-Leverkusen-otteluun (kauden avauspeli vieläpä) liput pari viikkoa ennen peliä Leverkusenin sivusektioon. Ei siis mihinkään hulipäätyyn, vaan ihan kasuaalien fanien keskelle. Lippuja oli jäljellä vaikka millä mitalla ja ne postitettiin kotiin. Eli tässä tapauksessa myyvänä osapuolena oli Leverkusen, ei Dortmund. Suosittelen ehdottomasti Ylos

Mitään jäsenkorttia ei kysytty lippuja ostettaessa eikä portilla, mutta toki kannattaa varmistaa että tarvitseeko jotain jäsenkorttia vaikka portilla, ettei tule hukkareissua Saksaan :D
Catweazle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stabil bleiben, Oppa! Mach's gut, Erich!


Vastaus #6099 : 25.06.2015 klo 15:32:09

D(...)mundin matsien suhteen kannattaa myös tsekata vierasjoukkueen lippukiintiöt. Itse ostin viime kaudella D(...)mund-Leverkusen-otteluun (kauden avauspeli vieläpä) liput pari viikkoa ennen peliä Leverkusenin sivusektioon. Ei siis mihinkään hulipäätyyn, vaan ihan kasuaalien fanien keskelle. Lippuja oli jäljellä vaikka millä mitalla ja ne postitettiin kotiin. Eli tässä tapauksessa myyvänä osapuolena oli Leverkusen, ei D(...)mund. Suosittelen ehdottomasti Ylos

Tämä nyt on yksi ensimmäisistä askeleista haluttaessa katsomaan pilipaliporukoiden vierailuita Wellenblechhüttelle. (Tai minne tahansa isommalle stadionille, poislukien Bayernin Fröttmaning.) Kaikilta orkestereilta ei löydy sitä massaa täyttämään säännösten sanelemaa 10 prosentin vieraskiintiötä.

 
Sivuja: 1 ... 243 [244] 245 ... 439
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa