FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.05.2018 klo 02:15:36 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-futisturnaus 2018, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 341 [342]

Kirjoittaja Aihe: Saksa - jalkapallomatkailun yleiskeskustelu  (Luettu 742685 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
avb

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: aquel

Vastaus #8525 : 04.05.2018 klo 18:12:01

Löytyykö Münchenin alueelta ainuttakaan jalkapallo-ottelua huomenissa? Googlauskyvyt tulivat tiensä päähän.
https://www.fupa.net/index.php?page=kalender&site_linkurl=oberbayern&date=2018-05-05

Sieltä vain selaamaan.
el_Diablo

Poissa Poissa

Vastaus #8526 : 06.05.2018 klo 22:14:45

Leverkusenin stadionilla ihan sama käytäntö. Lienee muuallakin.

Yksi hämärimmistä turvatarkastussäännöistä oli sallittujen kynien määrä Dortmundin stadionilla. Kävin ennen peliä fan-storessa tekemässä ostoksia ja sitten kassalla oli vielä joku kuulakärkikynäsetti tarjouksessa. Kolme erilaista kynää sai jollain pienellä tasasummalla, joten heräteostoksena heitin semmoset siitä vielä tiskille. No ostokset kassiin ja kohti portteja. Portilla turvatarkastuksessa heppu katteli kassiin ja totesi että ei noin montaa kynää saa tuoda, että yksi kynä on sallittu. Koitin selittää että fanstoressa myivät tällaisen tarjouspaketin juuri. Ei kelvannut millään vaikka koitin siinä vääntää asiaa selväksi. No sitten se järkkäri ehdotti että jotkut muut voi tuoda 2 kynää sisälle ja saat ne porttien sisäpuolella takas. No siitä vieressä pari vanhempaa tuntematonta saksalaista sanoi että he voi ottaa kumpikin yhden kynän. Ne meni ensin portista mun kynien kanssa ja jäi venaa mua heti siihen porttien toiselle puolelle. Sitten oli mun vuoro ja järkkäri kokeili tyytyväisenä kassin tarkastuksen jälkeen vuorostaan takin taskut ja kaikki. Mulla oli takin povarissakin 2-3 kynää ja järkkäri tunsi ne. Ilme oli aika priceless.. Sellanen ei saatana sillä on lisää. No antoi sit vaan olla ja ilme oli jotenkin sellainen että kynät pysyy sit taskussa ja mene siitä jo perkele sisään.

Kävelin porteista sisään ja kun olin noin 2 metriä sen järkkärin selän takana, niin se vanhempi pariskunta antoi ne mun 2 kynää takaisin ja laitoin ne takaisin kassiin. Koko homman pointti jäi aika pahasti avonaiseksi että miksi en saa tuoda, mutta voin vastaanottaa ne heti metri porttien jälkeen.

No joo, säännöt on säännöt ja ymmärrän kyllä ettei järkkäreillä ole aikaa käydä läpi 50 000 isokokoista laukkua jolloin parempi on vaan kieltää niiden tuonti. Hölmöksi tuon tilanteen teki lähinnä se että repussa oli lähinnä kamera ja kangaskassi jonka sai viedä sisään ja muuten niin vähän tavaraa että sen repun olisi voinut sulloa sinne kangaskassiin..

Sivuja: 1 ... 341 [342]

Siirry: