FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
17.08.2019 klo 23:37:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 369 [370]

Kirjoittaja Aihe: Saksa - jalkapallomatkailun yleiskeskustelu  (Luettu 887775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pallourpoilija

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf

Vastaus #9225 : 11.08.2019 klo 14:17:17

- perjantaina olis 2. bulia Bielefeldissä. 2 h junamatka näemmä, onko vaivan väärti?
Riippuu kai vähän ketä vastaan, mutta itselläni on vain hyviä kokemuksia Bielefeldistä. Sanoisin että kannattaa käydä Ylos
iisakki

Poissa Poissa

Vastaus #9226 : 11.08.2019 klo 14:55:37

- hotellisuosituksia Düsselistä?

Meillä oli viimeks kolmella hengellä huoneisto Altstadtissa. Kadun puolen osa huoneistoa oli äänekäs öisin (ei yllätys), mutta bluetooth-äänentoistosysteemi oli Ylos

Booking.comin muut huoneistot Mallorca-henkisestä Altstadtista täällä

Motto: otan jatkossakin kämpän Altstadtista, jos olen rehellinen itselleni, koska olen silloin suoraan "mestoilla" (=260 baaria) Tuoppi

Riippuu kai vähän ketä vastaan, mutta itselläni on vain hyviä kokemuksia Bielefeldistä. Sanoisin että kannattaa käydä Ylos

Ei ole kokemuksia, mutta lähtisin kyllä (max) 2 tunniksi junaan ottamaan matsitunnelmaa. Helppoa ja hauskaa.
« Viimeksi muokattu: 11.08.2019 klo 16:19:54 kirjoittanut iisakki »
Tenu

Poissa Poissa

Vastaus #9227 : 14.08.2019 klo 19:08:09

27.9 Union Berlin - Frankfurt
29.9 St. Pauli -Sandhausen

Pyytäisin neuvoja miten noihin otteluihin saa lippuja. Mitkä ovat myyntiajankohdat? Kokemuksia lippujen hankinnasta? Molempiin peleihin lippuja kolmelle metsästäisin.

Voiko St. Paulin lippukaupasta ostaa lippuja tällaisiin "pienemmän kysynnän" matseihin ilman jäsenyyttä ja tunnareita?
pallourpoilija

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf

Vastaus #9228 : 14.08.2019 klo 19:18:06

Voiko St. Paulin lippukaupasta ostaa lippuja tällaisiin "pienemmän kysynnän" matseihin ilman jäsenyyttä ja tunnareita?
No tunnarit sä tarvitset varmaan mihin tahansa lippukauppaan, mutta ilman jäsenyyspelleilyä pitäisi saada liput Paulin pienemmän kysynnän matseihin kunhan olet hereillä myynnin alkaessa. Heidän jälleenmyyntipalvelustaan olen jopa joskus napannut pari vierekkäistä paikkaa matsiin Unionia vastaan.
Tenu

Poissa Poissa

Vastaus #9229 : 14.08.2019 klo 19:31:46

Tunnarit toki ja hyvä, kiitos.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti

Vastaus #9230 : 15.08.2019 klo 08:43:15

Vähän alusta jne. Mutta oliko niin että dusseldorf-kölniin voi lipuista vain haaveilla vai oisko saumaa? Marraskuun alussa.
Nahkahuilu

Poissa Poissa

Vastaus #9231 : 15.08.2019 klo 13:58:18

Vähän alusta jne. Mutta oliko niin että dusseldorf-kölniin voi lipuista vain haaveilla vai oisko saumaa? Marraskuun alussa.

Riippuu varmaan monta lippua tarvit ja pitääkö olla esim vierekkäisiä paikkoja.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti

Vastaus #9232 : 15.08.2019 klo 14:51:00

Riippuu varmaan monta lippua tarvit ja pitääkö olla esim vierekkäisiä paikkoja.

Kolmen koplalla oltais ja kivahan se tietty ois kimpassa heilua
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee

Vastaus #9233 : 15.08.2019 klo 14:55:08

Kolmen koplalla oltais ja kivahan se tietty ois kimpassa heilua
twitterissä spämmäilee aktiivisesti joku suomalainen Düsselin mies, sitä kautta onnistunee saletisti
Catweazle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Espoolainen, mut en kokoomuslainen mies!

Vastaus #9234 : 15.08.2019 klo 15:32:34

... on siellä suomalaisnainenkin liikenteessä, forumilta tuttu hänkin kaiken lisäksi. Hankala tuonne lienee silti saada lippua Fortunan kokeman nosteen ja ykkösliigaderbyn takia. Düsseldorfilaisilla on tällä kaudella erinomainen sauma lyödä naapurinsa [urheilullisesti]. Tämä sanottunakin olen itse saanut aina kotikaarteen holleilta normaalihintaisen lipun loppuunmyytyihinkin Fortunan matseihin, sisältäen muun muassa edeltävän kotiderbyn sekä useamman vuoden takaisen nousukauden Pokal-matsin keltamustia ja kevään paikallismatsin Mönchengladbachia vastaan.

Sivuja: 1 ... 369 [370]

Siirry: