FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 07:03:06 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 387 [388] 389 ... 441
 
Kirjoittaja Aihe: Saksa - jalkapallomatkailun yleiskeskustelu  (Luettu 1285830 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
viiksekäs herrasmies

Poissa Poissa


Vastaus #9675 : 04.10.2021 klo 17:20:20



Missään ollut faktaa , kuinka paljon kausareita mennyt tälle kaudelle?

Saksalaisen kaverin mukaan 55 000 kappaletta.

Kiitos vinkistä! Täytyypä ladata tuo Dortmundin appi. Hienoa jos saa ottaa jo noin paljon porukkaa! Noilla määrillä luulisi tunnelmankin olevan jo lähellä normaalia.
« Viimeksi muokattu: 04.10.2021 klo 17:24:52 kirjoittanut viiksekäs herrasmies »
viiksekäs herrasmies

Poissa Poissa


Vastaus #9676 : 07.10.2021 klo 12:48:28

Sain sitten liput Bayer-Bayern-matsiin! Enpä olisi ikinä uskonut, mutta ilmeisesti Saksassa on niin paljon piikkejä pelkääviä foliohattuja, että tämäkin oli mahdollista.

Yksi seurueemme jäsenistä päätti fiksuna miehenä jättää toisen rokotteen ottamisen tälle päivälle. Osaako kukaan sanoa, onko tällä mitään asiaa stadionille nyt kun piikin ottamisesta tulee pelipäivänä kuluneeksi alle kaksi viikkoa?
Ramppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: U.N.V.E.U.


Vastaus #9677 : 07.10.2021 klo 14:21:27

Sain sitten liput Bayer-Bayern-matsiin! Enpä olisi ikinä uskonut, mutta ilmeisesti Saksassa on niin paljon piikkejä pelkääviä foliohattuja, että tämäkin oli mahdollista.
Onnittelut. Vastaus on enemmänkin kotijoukkueessa. Olet ilmeisesti seuran jäsen vai mistä poimit liput?

Yksi seurueemme jäsenistä päätti fiksuna miehenä jättää toisen rokotteen ottamisen tälle päivälle. Osaako kukaan sanoa, onko tällä mitään asiaa stadionille nyt kun piikin ottamisesta tulee pelipäivänä kuluneeksi alle kaksi viikkoa?
Tietääkseni ei ellei Leverkusenissa ole edelleen käytössä 3G-sääntö.
viiksekäs herrasmies

Poissa Poissa


Vastaus #9678 : 07.10.2021 klo 14:58:46

Onnittelut. Vastaus on enemmänkin kotijoukkueessa. Olet ilmeisesti seuran jäsen vai mistä poimit liput?

En suinkaan. Ihan seuran kotisivujen kautta oli yleisessä myynnissä. Ainakin H-päätyyn oli todella hyvin lippuja jäljellä mistä valita. Osaako kukaan kertoa millainen katsomo tuo on tunnelman ja näkyvyyden kannalta?
pallourpoilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku, FC Boda, Fortuna Düsseldorf


Vastaus #9679 : 07.10.2021 klo 20:33:51

Osaako kukaan kertoa millainen katsomo tuo on tunnelman ja näkyvyyden kannalta?
Vieraskatsomon vieressä, joten pääset hoilaamaan sydämesi kyllyydestä FC Bayernista kertovia yhteislauluja. Aika matala katsomohan tuo on, mutta kai sieltä ihan hyvin pitäisi nähdä silti.
zdeno

Poissa Poissa


Vastaus #9680 : 12.10.2021 klo 07:57:07

3 viikon päästä olisi mahdollisuus lähteä Saksaan jalkapalloturistiksi. Mistä kannattaa lippuja lähteä metsästämään?

Onko esim. Viagogo ja footballticketnet.fi sivuja mistä uskaltaa lipun ostaa?

Vai ollaanko tässä jo auttamatta myöhässä?


Noniiin liput irtosivatkin suoraan Dortmundin lippukaupasta. Viikonloppuna siis Dortmund-Mainz peliin. Taitaa Saksassa olla vielä melkoinen korona pelko ja ihmiset välttelee näitä isoja tapahtumia.
Raven32

Poissa Poissa


Vastaus #9681 : 12.10.2021 klo 13:43:35

^ voi ollakin. Lisäksi pitää olla rokotettu, jolloin karsii hatusta heitettynä 30% pois. Lisäksi tuollakin ihan varmasti viimeinen 1.5 vuotta jättänyt jälkensä ihmisten vapaa-ajan tapoihin. Ja päällä vielä vähentynyt turismi, joka koskee eri kaupunkeja eri tavoin.

Peleissä kuitenkin hyvä tunnelma, joten en ihan usko samanlaiseen suuntaukseen kun esim. Suomessa on tällä hetkellä.
Hunaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3


Vastaus #9682 : 17.10.2021 klo 18:32:40

Reissusuunnitelmat vaihtuvat tiheämpään kuin kalsarit jalassa, näillä näkymin tuleekin oltua joulukuun alussa Munchenissa.

Saako Bayernin peleihin nykytilanteessa lippuja ihan seuran omien sivujen kautta? Tässä kyseisessä matsissa olisi vastassa Mainz. Vaaditaanko stadionille rokotteet Baijerissa? Onko tuolla julkisilla kulkeminen matsipäivinä matsilipulla maksutonta, kuten Ruhrin alueella, jossa on aiemmin muutaman kerran tullut oltua?
linkku

Poissa Poissa


Vastaus #9683 : 18.10.2021 klo 14:14:57

Reissusuunnitelmat vaihtuvat tiheämpään kuin kalsarit jalassa, näillä näkymin tuleekin oltua joulukuun alussa Munchenissa.

Saako Bayernin peleihin nykytilanteessa lippuja ihan seuran omien sivujen kautta? Tässä kyseisessä matsissa olisi vastassa Mainz. Vaaditaanko stadionille rokotteet Baijerissa? Onko tuolla julkisilla kulkeminen matsipäivinä matsilipulla maksutonta, kuten Ruhrin alueella, jossa on aiemmin muutaman kerran oltua?

Lippuja saa, tulevat myyntiin myöhemmin. Julkisilla liikkuminen ei sisälly munchenissä matsilippuun, joten päiväliput hyvä ostaa.
bikkunikke

Poissa Poissa


Vastaus #9684 : 18.10.2021 klo 14:18:41

Olemme menossa Saksaan Kölniin ensi viikon lopulla 26-31.10. ja samalla kertaa sattuisi olemaan 30.10. lauantaina peli Dortmund-Köln, johon kiinnostaisi työreissun lomassa mennä. Olen nyt tutkiskellut BVB:n omia sivuja lippujen osalta mutta tyhjältä näyttää tai ei ainakaan tarjoa edes tuota peliä mistään sitä kautta. Jonkinlaisia lippuja näyttää tarjoavan trokarisivusto Viagogo yms.
Ensimmäistä kertaa menossa BVB:n peliin ja kolmelle lipulle olisi tarve. Miten tulisi toimia? Vinkkivitosia tai asioita, joita pitäisi ehdottomasti ottaa huomioon?
zdeno

Poissa Poissa


Vastaus #9685 : 18.10.2021 klo 22:37:23

Olemme menossa Saksaan Kölniin ensi viikon lopulla 26-31.10. ja samalla kertaa sattuisi olemaan 30.10. lauantaina peli Dortmund-Köln, johon kiinnostaisi työreissun lomassa mennä. Olen nyt tutkiskellut BVB:n omia sivuja lippujen osalta mutta tyhjältä näyttää tai ei ainakaan tarjoa edes tuota peliä mistään sitä kautta. Jonkinlaisia lippuja näyttää tarjoavan trokarisivusto Viagogo yms.
Ensimmäistä kertaa menossa BVB:n peliin ja kolmelle lipulle olisi tarve. Miten tulisi toimia? Vinkkivitosia tai asioita, joita pitäisi ehdottomasti ottaa huomioon?


Olin itse viikonloppuna Dortmund-Mainz pelissä. Sain itse liput suoraan seuralta ostettua ja tuossakin tapauksessa liput tulee todennäköisesti lähipäivinä myyntiin. Lataa Dortmundin appi puhelimeen niin se ilmoittaa heti kun liput myynnissä.
Gunner16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #9686 : 18.10.2021 klo 23:17:06

Tällä kaudella lähes jokaiseen Dortmundin kotipeliin on (ainakin pienellä sivujen päivittelyllä) saanut suoraan seuran sivuilta lippuja. Liput tulleet yleiseen myyntiin vähän vaihtelevasti, mutta noin viikkoa ennen matsia. Uskoisin myös Köln-peliin onnistuvan. Kannattaa käydä päivittelemässä tuota lippukauppaa aika ajoin.
Gunner16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #9687 : 22.10.2021 klo 13:48:11

Olemme menossa Saksaan Kölniin ensi viikon lopulla 26-31.10. ja samalla kertaa sattuisi olemaan 30.10. lauantaina peli Dortmund-Köln, johon kiinnostaisi työreissun lomassa mennä. Olen nyt tutkiskellut BVB:n omia sivuja lippujen osalta mutta tyhjältä näyttää tai ei ainakaan tarjoa edes tuota peliä mistään sitä kautta. Jonkinlaisia lippuja näyttää tarjoavan trokarisivusto Viagogo yms.
Ensimmäistä kertaa menossa BVB:n peliin ja kolmelle lipulle olisi tarve. Miten tulisi toimia? Vinkkivitosia tai asioita, joita pitäisi ehdottomasti ottaa huomioon?

Nyt on liput yleisessä myynnissä, ja tarjontaan näyttää riittävän varmasti.
Frank Modjulario

Poissa Poissa


Vastaus #9688 : 25.10.2021 klo 09:06:52

Nyt kun sain apua tuohon Berliinin reissuun ja onnistuneesti pääsi Herthan matsiin niin otetaan taas neuvoja ja opastuksia vastaan viisaammilta.

Eli tarkoitus lentää kaverin kanssa Dusseldorfiin pitkäksi viikonlopuksi to 03.02. - ma 07.02. väliseksi ajaksi. Tuolloin olisi seuraavat matsit noilla huudeilla: Dortmund - Leverkusen, Köln - Freiburg, Bielefeld - Mönchengladbach ja pikkusen kauempana vielä Mainz - Hoffenheim. Kakkosessa olisi vielä Schalke - Regensburg.

Nuo pelipäiväthän tarkentuu akselille pe-la-su ilmeisesti noin kuukautta ennen ja tarkoitus on ostaa lennot ja hommata majoitukset tämän vuoden puolella. Pääpeleinä olisi Dortmund ja Köln, pitää vain toivoa ettei ole samaan aikaan ja noita matsejahan sitten yhdistellään kun aikataulut on selvillä. Liput saa aiemmista viesteistä päätellen helpoiten juuri appien ja seurojen sivujen kautta mutta niiden hankinta sitten tuonnenpana, luotan että hoituu kyllä ihan hyvin jos ei muuten niin sitten tämän palstan avulla.

Mutta miten arvon palstalaiset näkisivät majoitustukikohdan tuolle reissulle? Itse olen tuolla seuduilla käynyt ainoastaan Kölnissä joskus 15 vuotta sitten ja muuten ei ole oikein tietoa. Eli jos lennetään Dusseldorfiin niin mihin kaupunkiin kannattaa majoittua? Missä olisi hyvä bierstubekulttuuri ja helpointa liikkua yllä mainittujen matsien välillä?

Kaikki vinkit otetaan vastaan ja vähän niiden perusteella varauksia tehdään.

 

pallonalle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo


Vastaus #9689 : 25.10.2021 klo 10:10:10

Mä kävin pari vuotta sitten kattomassa Leverkusen kotipelin ja hotelli oli Dusseldorfissa. Ihan ok-kaupunki, oikeinkin mukava joenranta-alue ja lyhyt junamatka Leverkuseniin, eikä Kölnkään ole kaukana. Ja lennot tietysti tuonne myös.
FinGer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SAPA, VfL Bochum 1848


Vastaus #9690 : 25.10.2021 klo 10:17:48

Jääkää sinne Düsseldorfiin. Altbieriä voi maistella lukemattomissa kuppiloissa vanhassakaupungissa ja junalla pääsee joka suuntaan ja matsilipuilla pitkälti ilmaseks.
Nihu Casakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: keltainen, vihreä ja musta


Vastaus #9691 : 25.10.2021 klo 15:31:40

Köln on Dusseldorfia kovempi bilekaupunki. Olutta saa kaikista kaupungeista.
Tierpark

Poissa Poissa


Vastaus #9692 : 25.10.2021 klo 16:40:09

Onkohan täältä foorumin kautta mahdollista saada apuja 20.11 pelattavaan union - hertha matsii lippujen kans?

blackhawk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Suomi, Everton


Vastaus #9693 : 26.10.2021 klo 00:22:37

Mutta miten arvon palstalaiset näkisivät majoitustukikohdan tuolle reissulle? Itse olen tuolla seuduilla käynyt ainoastaan Kölnissä joskus 15 vuotta sitten ja muuten ei ole oikein tietoa. Eli jos lennetään Dusseldorfiin niin mihin kaupunkiin kannattaa majoittua? Missä olisi hyvä bierstubekulttuuri ja helpointa liikkua yllä mainittujen matsien välillä?

Olen viime vuosikymmenellä käynyt viisi kertaa futisreissulla tuolla suunnalla ja majoittunut joka kerta Düsseldorfiin lähelle päärautatieasemaa nimenomaan hyvien liikenneyhteyksien takia. Lentoasemalle kulkee S-Bahn ja junayhteydet ovat hyvät kaikille merkittäville jalkapallopaikkakunnille. Itse olen Düsseldorfin tukikohdasta käynyt katsomassa Dortmundin, Schalken, Bochumin, Duisburgin, Düsseldorfin, Mönchengladbachin, Venlon, Leverkusenin ja Kölnin peliä. Lisäksi olen kaukojunilla käynyt Bielefeldin ja Mainzin peleissä. Olutkulttuuri on kunnossa joka puolella Saksaa.

Düsseldorfista tykkään senkin takia, että siellä on vähemmän turisteja kuin Kölnissä. Molemmat ovat kyllä tutustumisen arvoisia kaupunkeja.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2021 klo 00:25:00 kirjoittanut blackhawk »
juzzz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #9694 : 26.10.2021 klo 07:02:56

Mulla oli myös Düsseldorf tukikohtana kun kävin katsomassa Leverkusenin ja Mönchengladbachin pelit pari vuotta sitten. Hotelli oli melko lähellä päärautatieasemaa ja tuosta käveli helposti vanhaan kaupunkiin.
rukkanen

Poissa Poissa


Vastaus #9695 : 26.10.2021 klo 10:43:32

Düsseldorfista on keskimäärin kätevämmät liikenneyhteydet pelipaikkakunnille. Kölnissä puolestaan on keskimäärin pöhisevämpi meno. Molemmissa on puolensa, ja valinta kannattaa tehdä matkaseurueen mieltymysten mukaan. Jos yöelämäksi matsien jälkeen riittää alt-pystikset ja geneerisempi yökerhomeininki, niin Düsseldorf on majoittumiskohteena aivan hyvä. Jos taas kaipaa hieman vaihtelevampaa menoa iltojen ratoksi, kannattaa suunnata Kölniin. Ja jos on jo ollut jommassakummassa, niin kannattaa toinenkin testata ainakin jossain vaiheessa.
kluru

Poissa Poissa


Vastaus #9696 : 04.11.2021 klo 20:21:54

Tänään nähtävästi julkaistu pelipäivät ensi vuoden puolelle asti. Frankfurt-Leverkuseniin 12.12. olisi mahis mennä paikanpäälle, vinkit otetaan vastaan.. onko rajoituksia, saako lippuja.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #9697 : 04.11.2021 klo 20:35:12

Pokal finaaliin lippujen saaminen? Onko minkälaiset mahikset saada? Onkohan joku arvonta? Molemmille jengeille kiintiö jäsenille?

Catweazle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Stabil bleiben, Oppa! Mach's gut, Erich!


Vastaus #9698 : 05.11.2021 klo 01:01:46

DFBn kautta on arvonta plus osallistuvat seurat saavat sen noin 20 000 lippua kumpikin täydellä Olylla skulattaessa. Mahikset on ihan hyvät.
Kuqqen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaimo ei ymmärrä mitä Kiffen mulle merkitsee


Vastaus #9699 : 05.11.2021 klo 09:34:17

DFBn kautta on arvonta plus osallistuvat seurat saavat sen noin 20 000 lippua kumpikin täydellä Olylla skulattaessa. Mahikset on ihan hyvät.
eli sellainen 20k jää arvontaan?

Minkähän verran tuohon lottoon väkeä osallistuu?

 
Sivuja: 1 ... 387 [388] 389 ... 441
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa