opatheman
Poissa
|
|
Vastaus #100 : 23.05.2009 klo 16:25:23 |
|
hei, voisko joku valistunut ystävällisesti kertoa miten tää homma nyt toimii vai menikö juna meitsin kohdalta jo ohi...?
ku lippuja o haettu ja kolme hakemusta oli succesfullyjä jne. mutta ku siihen se o sitte jäänytkin. hakemuksen status on tällä hetkellä "application paid" mutta luotolla ei o veloitettu mitn. oisko ne arvonnasta saadut liput pitäny jotenkin confirmoida omasta toimesta tms.? vahvistusviesti fifalta kertoi että liput veloitetaan automaattisesti antamaltani luottokortilta mutta myöskään mitään epäonnistuneesta veloituksesta ei ole ilmoitettu... kyselin tietty jo fifaltakin näitä mutta kisaorganisaation reaktioaika tuntuu olevan melko jäinen. toisaalta lippujen toimituksesta olisin myös tiedustellut teiltä kun ei itse ehdi töiden vuoksi paneutua???
jos joku viitsii vastailla ni iso käsi sinne!!!
|
|
|
|
kosh
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS Turku ja RFC Liège
|
|
Vastaus #101 : 23.05.2009 klo 16:42:53 |
|
hei, voisko joku valistunut ystävällisesti kertoa miten tää homma nyt toimii vai menikö juna meitsin kohdalta jo ohi...?
Ei mennyt ohi, vaan lipujen hinnat velotetaan tililtäsi. Toki tuo "application paid" antaisi kuvan, etä rahat on jo otettu. Milloin statuksesi muuttui tuohon muotoon? Voi olla, että siinä jonkin näköinen viive on. Eikö sinulla ole kortiltasi edes "veloitusvarausta" tjsp. näkyvissä? Siis korttitililläsi.
|
|
|
|
opatheman
Poissa
|
|
Vastaus #102 : 23.05.2009 klo 18:25:50 |
|
juu siis on se siinä ollu varmaan viikkoja, paha sanoa ku ei o pystyny kovin aktiivisesti seuraamaan. mutta luotolta ei o velotettu mitn edelleenkään, se tässä just laittaa miettiin... ja kai siitäki ois ilmoitettu jos ne ei saa sitä jostain syystä veloitettua, ainaki mitä noiden muiden juttuja luki. mutta se "view your applicationiki" on siellä fifa.comissa edelleen avoin vaikka jotku kirjotteli että seki oli jo hävinny tai jotain. mutta jospa ne sieltä fifalta vastais tässä tänä kesänä nii kattoo sitte kuinka vituiksi se meni.
anyways, lisäohjeita otetaan vastaan jos o tullakseen.
|
|
|
|
janne#1
Poissa
|
|
Vastaus #103 : 25.05.2009 klo 08:31:29 |
|
toisaalta lippujen toimituksesta olisin myös tiedustellut teiltä kun ei itse ehdi töiden vuoksi paneutua???
Liput lunastetaan Etelä-Afrikassa ensi vuoden kesäkuussa paikallisen lippupalvelun Matchin konttoreista sitä luottokorttia vastaan, millä maksun olet suorittanut.
|
|
|
|
Ceasar
Poissa
|
|
Vastaus #104 : 02.06.2009 klo 18:04:47 |
|
Match 2 sekä match 11 Cape townista napsahti tännekin.
Vielä muutamaan matsiin lippuja olisi toiveissa löytää että saa täytettyä sopivasti parin viikon oleskelun. Toki jos Suomi kisoihin pääsee niin yritetään niiden matsien perässä mennä, vaikka se saattaa aikas hankalaa noilla etäisyyksillä ollakkin.
Joko mennään?
Jees, nyt 5 peliä plakkarissa. Durbanista saatiin 3 lisää. Nyt vain odottelemaan että karsinnat päättyy. Ziigaillaan Suomen tilanne ja sen mukaan lentoja ostamaan. Huikee reissu tiedossa!
|
|
|
|
Neulainen Jerkunen
Poissa
Suosikkijoukkue: FC
|
|
Vastaus #105 : 25.06.2009 klo 15:41:18 |
|
Onko kisoihin olemassa mitään matkapaketteja, joissa mukana on niin liput kuin hotellitkin?
|
|
|
|
Fiume44
Poissa
|
|
Vastaus #106 : 20.08.2009 klo 08:39:40 |
|
Onko joku löytänyt/ostanut jo lennot paikan päälle? Näyttää olevan hinnat ainakin tällä hetkellä korkealla...
|
|
|
|
kiltroni
Poissa
|
|
Vastaus #107 : 01.09.2009 klo 15:00:49 |
|
Joko joku on onnistunut hankkimaan majoituksen? Heinäkuussahan tuo piti kuulemma alkaa, mutta Fifan sivujen kautta ei ainakaan mitään ole kuulunut. Lentojen hinnat tuntuu olevan melko suolaisia, mutta kaippa tossa on säätövaraa aika paljon kunhan tulee ajankohtaisemmaksi.
|
|
|
|
misteri
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money
|
|
Vastaus #108 : 02.09.2009 klo 13:05:52 |
|
Osittain lennot (sisäiset siis) on nyt jostain syystä loppuun asti buukattu, esim Johannesbrug-Cape town kesäkuun 21 on TÄYSIN loppuun buukattu, vaikka lentoja tuona päivänä on 20 kappaletta. Eli jotain värkkäilyä SAA nyt tekee lentojen kanssa Majoituksia ei myöskään ole saanut/löytynyt vielä netin varailu paikkojen kautta, niin kaippa ne pidetään kiinni kunnes joukkueet selviää ja sitten myynti irtoaa kolminkertaisilla hinnoilla
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #109 : 08.09.2009 klo 13:59:42 |
|
Majoituksia ei myöskään ole saanut/löytynyt vielä netin varailu paikkojen kautta, niin kaippa ne pidetään kiinni kunnes joukkueet selviää ja sitten myynti irtoaa kolminkertaisilla hinnoilla Tähän eri! Itse olen jo 4 yötä varannut ja etumaksut maksettu. Ongelmia ei ole ollut.Tasoltaan siis hostellien 2hh. Kun olen tehny rauhassa loput 3-5 yötä,niin kerron linkit
|
|
|
|
Rivaldo
Poissa
|
|
Vastaus #110 : 22.09.2009 klo 22:56:18 |
|
Mites foorumistien matkasuunnitelmat edistyy? Itse voin paljastaa, että varasin juuri majoituksen Durbanista 12 päiväksi - hinta ~135€. Ei paha. Innokkaimmat voivat pistää privaa, jos haluavat vinkkiä, mistä oon varaillu. Yksin oon retkeen lähössä eli en pistä pahakseni, jos hostellissa näkis muitakin forumisteja. Oli pakko varata noin halvalla, vaikkei vielä oo matsilippujakaan . Fifan sivuilta tosin oon ymmärtäny, että Durbaniin niitä ois saatavilla - pitäis kohta ehkä toimia.
|
|
|
|
misteri
Poissa
|
|
Vastaus #111 : 26.09.2009 klo 11:29:22 |
|
Näyttää näillä näkymin että seuraavat liput jää käyttämättä aikataulumahdottomuuden takia:
Match 52, R16 - 1B v 2A - 27 June, Johannesburg 20.30 CAT3 4
Jos jotain kiinnostaa heittää hyvää tarjousta 4 lipusta, otan YV:nä vastaan, kyseessä siis jo jatkopelejä...
|
|
|
|
Pogrebnyak
Poissa
Suosikkijoukkue: Kesäkendo, sopupallo, lumilaahaus & hemohessu
|
|
Vastaus #112 : 26.09.2009 klo 21:53:06 |
|
Näyttää näillä näkymin että seuraavat liput jää käyttämättä aikataulumahdottomuuden takia:
Match 52, R16 - 1B v 2A - 27 June, Johannesburg 20.30 CAT3 4
Jos jotain kiinnostaa heittää hyvää tarjousta 4 lipusta, otan YV:nä vastaan, kyseessä siis jo jatkopelejä...
Siis onko tämä mahdollista myydä omalle nimelle ostettuja lippuja eteenpäin? Meinaan eikös ne siellä tarkista, onko asianomainen kyseessä.
|
|
|
|
misteri
Poissa
|
|
Vastaus #113 : 02.10.2009 klo 11:22:23 |
|
Siis onko tämä mahdollista myydä omalle nimelle ostettuja lippuja eteenpäin? Meinaan eikös ne siellä tarkista, onko asianomainen kyseessä.
No eivät yleensä ole tarkastaneet. Lisäksi itse olen melkein joka peliin menossa, mutta lippuja nyt näyttää olevan ylinmääräisiä, eli joka peliin on 2 ylinmääräistä lippua, ja viimeiseen peliin 4. Ja kun liput myy jo hyvissä ajoin tässä heti kun joukkueet varmistuu niin ehtii vielä muuttaa ne nimet niihin lippuihin... Eli toinen porukka jonka piti reissuun lähteä ei mukaan pääsekkään, niin lippuja onkin myynnissä nyt 2*4 +4 kappaletta. NYt kun osuisi joku englannin peli tai jotain niin sitähän pääsisi koko reissulla plussan puolelle. Majoitukset ja sisäiset lennot hankittu, olipas pikkuisen suolaisia nuo sisäiset lennot, vähän tullut FIFA-lisää niihin viime aikoina.
|
|
|
|
Derik
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro
|
|
Vastaus #114 : 11.10.2009 klo 19:39:22 |
|
Lennot varattuna mulle + kahdelle matkakumppanille.
Tukholma-Kapkaupunki-Tukholma noin 480€. Kaksi viikkoa tulee matkalle mittaa, ja näillä näkymin kaksi matsia Kapkaupungissa ohjelmassa ensimmäisen viikon aikana. Vielä pitää tuo siirtymä Tukholmaan miettiä, ottaako lennot vai tunnelmoida laivalla...
Seuraavaksi kai majoitusten kimppuun, ainakin tuo ensimmäinen viikko ollaan varmuudella Kapkaupungissa joten täytyy sieltä joku murju etsiä alkuun.
|
|
|
|
Tempo
Poissa
|
|
Vastaus #115 : 11.10.2009 klo 20:41:41 |
|
Tukholma-Kapkaupunki-Tukholma noin 480€. Kaksi viikkoa tulee matkalle mittaa, ja näillä näkymin kaksi matsia Kapkaupungissa ohjelmassa ensimmäisen viikon aikana. Vielä pitää tuo siirtymä Tukholmaan miettiä, ottaako lennot vai tunnelmoida laivalla...
Seuraavaksi kai majoitusten kimppuun, ainakin tuo ensimmäinen viikko ollaan varmuudella Kapkaupungissa joten täytyy sieltä joku murju etsiä alkuun.
Jos PerusSuomalaista hulluutta löytyy niin kisat alkavat mukavasti pienellä laiva hulluttelulla
|
|
|
|
Fiume44
Poissa
|
|
Vastaus #116 : 12.10.2009 klo 20:07:01 |
|
Mistä ihmeestä oot löytänyt lennot välille Tukholma-Kapkaupunki-Tukholma hintaan 480 €??? Tarkotitko yhteishintana 4800 €? Mielelläni haluaisin tietää, koska kaikki ne mitä mä oon löytänyt on ollut 1000 € kieppeillä joka ikinen, oli sitten välilaskuja kuinka monta tahansa. Aika monta kertaa kaikilla mahdollisilla lentojen hakusivustoilla on tultu viime kuukaudet surffailtua...
|
|
|
|
Derik
Poissa
Suosikkijoukkue: FF Jaro
|
|
Vastaus #117 : 12.10.2009 klo 21:04:00 |
|
Mistä ihmeestä oot löytänyt lennot välille Tukholma-Kapkaupunki-Tukholma hintaan 480 €??? Tarkotitko yhteishintana 4800 €?
17.6-1.7, 480€ henkilöä kohti edestakaiset lennot. Itse olen tuota momondo.comia käyttänyt lentojen etsimiseen, varaus tehtiin sitten travelpartner.se:n kautta. Muina lähtöpäivinä hinnat olivat vähän korkeammalla, kävi hyvä tuuri kun tuo lähtö sopii omiin matkasuunnitelmiin oikein mainiosti.
|
|
|
|
vasurinho
Poissa
Suosikkijoukkue: Musta/valkotelevisioissa oikealle hyökkäävä Suomi
|
|
Vastaus #118 : 19.10.2009 klo 22:41:00 |
|
Jos joku tahtoo Suomea puhuvan matkailualan ammattilaisen palveluja lähinnä majoituksen tiimoilta, ota yhteys simo.pallaspuro@pp.inet.fiJep, me järjestelemme matkoja Etelä - Afrikkaan. Tänä vuonna tulee kymmenen vuotta ensimmäisestä järjestämästämme matkasta, joten jonkinlainen kokemus on tullut hankittua.
Tällä hetkellä olen järjestämässä kahdelle ryhmälle matkaa ja joitakin lippujakin olemme onnistuneet saamaan. Vaimoni on laittanut lippuhaun päälle myös paikallisesti.
Kokonaispaketteja Claudia metsästää parastaikaa isoilla matkamessuilla, nimeltään "Indaba" Durbanissa.
Meillä on hyvät majoitus ja kuljetuskontaktit. Pitkille lennoille käytämme isojen yhtiöden tarjouksia ja paikallinen osuus hoidetaan itse paikan päältä käsin. Lippujen kanssa on vielä hiukan epäselvää ja riippuu myös paljon siitä, mitä Fifa saa ennakkoon myytyä. Näin Simo toukokuussa.
|
|
« Viimeksi muokattu: 19.10.2009 klo 22:50:15 kirjoittanut vasurinho »
|
|
|
|
|
janne#1
Poissa
|
|
Vastaus #119 : 20.10.2009 klo 06:54:15 |
|
Minun ja HH:n suunnitelmat ovat vielä joltain osin avoimet matkan suhteen. Tarkoitus oli viettää loma tyylillä viiikko safaria ja viikko jalkapalloaiheisesti Kapkaupungissa ja näin vieläkin mennään. Lopullista vahvistusta emme ole vielä tehneet, vaikka varalla meillä on jo yksi suunnitelma.
Huomioita on, että FIFA on varannut kaikki Kapin cityalueen 3*-5*-hotellit ja välitys tapahtuu sitä kautta (rahaa välistä ottaen). Sisäiset lennot on todella nihkeitä ja kalliita.
Vaikka perussuunnitelma on edelleen mallilla Krüger-viikko-Kap-viikko, on todennäköisemmäksi vaihtoehdoksi tulossa itse asiassa reissu ensin Kap sitten safari ja sekin vielä Etelä-Afrikan ulkopuolella. Todennäköisin vaihtoehto tällä hetkellä on Mosambik mutta suunnitelma elää.
|
|
|
|
Ashburton
Poissa
Suosikkijoukkue: Asnl
|
|
Vastaus #120 : 02.11.2009 klo 13:06:28 |
|
No eivät yleensä ole tarkastaneet. Lisäksi itse olen melkein joka peliin menossa, mutta lippuja nyt näyttää olevan ylinmääräisiä, eli joka peliin on 2 ylinmääräistä lippua, ja viimeiseen peliin 4. Ja kun liput myy jo hyvissä ajoin tässä heti kun joukkueet varmistuu niin ehtii vielä muuttaa ne nimet niihin lippuihin...
Fifan politiikka ko seikan suhteen on hieman avoin vielä. Tiedustelin asiaa, koska multa jää kanssa yhden liput käyttämättä. Vastaus oli, että niiden pelien osalta jotka myyvät loppuun haltijanvaihtoja tultanee hyväksymään, mutta proseduuri on vielä hieman epäselvä. Mutta jos ottelua ei myydä loppuun, niin ei haltijanvaihtojakaan näillänäkymin hyväksytä. Onneksi itselläkin nuo ylimääräiset liput osuvat jatkopeliin joka tietääkseeni on jo loppuunmyyty, joten vähän helpottuneenpi olo on. Tosin paikanpäälle kun on joka tapauksessa menossa, niin ei pitäisi olla ongelma tuo lippujen saaminen kaupaksi. Parillla tutulla on nippu lippuja, eivätkä ole kisoihin kuitenkaan lähdössä. Lunastaminen ja edelleen myyminen voi heillä olla melko hankalaa.
|
|
|
|
misteri
Poissa
|
|
Vastaus #121 : 04.11.2009 klo 19:41:16 |
|
Fifan politiikka ko seikan suhteen on hieman avoin vielä. Tiedustelin asiaa, koska multa jää kanssa yhden liput käyttämättä. Vastaus oli, että niiden pelien osalta jotka myyvät loppuun haltijanvaihtoja tultanee hyväksymään, mutta proseduuri on vielä hieman epäselvä. Mutta jos ottelua ei myydä loppuun, niin ei haltijanvaihtojakaan näillänäkymin hyväksytä. Onneksi itselläkin nuo ylimääräiset liput osuvat jatkopeliin joka tietääkseeni on jo loppuunmyyty, joten vähän helpottuneenpi olo on. Tosin paikanpäälle kun on joka tapauksessa menossa, niin ei pitäisi olla ongelma tuo lippujen saaminen kaupaksi. Parillla tutulla on nippu lippuja, eivätkä ole kisoihin kuitenkaan lähdössä. Lunastaminen ja edelleen myyminen voi heillä olla melko hankalaa.
Ainakin minulle ilmoitettiin että nimet voi vaihtaa joka tapauksessa, TOSIN liput on itse käytävä lunastamassa paikan päältä, eli kavereittesi tilanne voi olla aika ongelmallinen. Itse olen toki peleihin joka tapauksessa lähdössä ja "turhia lippuja" on pari per peli, eli nuo saa varmasti helposti myytyä eteenpäin myös paikan päällä.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #122 : 04.11.2009 klo 21:25:46 |
|
Kouvolan kendojanarit ovat taas tänään Hesarissa FIFA:lta ei ole rahoja kuulunut.
|
|
|
|
misteri
Poissa
|
|
Vastaus #123 : 07.11.2009 klo 13:26:10 |
|
Aika suurta vitutusta tuo nuo stana nettivarausjärjestelmät, kun tunnin tonkimisen jälkeen löytää sopivat yhteydet, niin vihdoin lentoja varatessa antaa virheilmoituksen että paikkoja ei enää ole olemassa Onko se niin vaikeaa saada ne vehkeet päivittymään REAL-TIME :keskari: Ja taas kun uudestaan hakee sama yhteys taas näkyvillä halvalla Mitäs kautta porukka on johannesburgiin lentämässä ja millä hinnoilla?
|
|
|
|
ibx
Poissa
|
|
Vastaus #124 : 07.11.2009 klo 15:08:15 |
|
Aika suurta vitutusta tuo nuo stana nettivarausjärjestelmät, kun tunnin tonkimisen jälkeen löytää sopivat yhteydet, niin vihdoin lentoja varatessa antaa virheilmoituksen että paikkoja ei enää ole olemassa Onko se niin vaikeaa saada ne vehkeet päivittymään REAL-TIME :keskari: Ja taas kun uudestaan hakee sama yhteys taas näkyvillä halvalla Mitäs kautta porukka on johannesburgiin lentämässä ja millä hinnoilla? Tässä just kattelen ebookersista ja supersaverista niin, että lähtis Helsingistä tai Tukholmasta. Alle tonnilla en edes löydä lentoja, löydätkö sinä? Ja matka-ajankohta mulla on about 17.6 - 27.6.
|
|
|
|
|
|