kuusysi
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajalauma
|
|
Vastaus #75 : 28.04.2009 klo 10:53:57 |
|
Missasin sitten tuon ensimmäisen myyntivaiheen täysin. Tosin enpä taida olla lähdössä muutenkaan jos Suomi ei kisoihin pääse, ja SMJK:n kautta saanee lippuja jos onnistutaan kisapaikka saamaan.
|
|
|
|
Dobrovolski
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, F95
|
|
Vastaus #76 : 30.04.2009 klo 07:45:25 |
|
Mutkia matkassa:
Tänä aamuna tuli maili, että Fifan veloitusyritys ei ollut mennyt läpi (en ilmeisesti ehtinyt tankkaamaan limittiä ajoissa), mutta mulla pitäisi olla mahdollisuus maksaa liput itse Fifan sivuille 4.5 mennessä.
Noh, application löytyy sivuilta edelleen rasteineen ja kysymysmerkkeineen, mutta mitään "Pay for tickets"-painiketta ei löydy!
Fifalle laitoin toki heti mailia asiasta, mutta sieltä tuli automaattinen vastaus, että mailiini pyritään vastaamaan 5-7 working days sisällä - eli täysin turhaa kun tuo deadline menee ennen sitä umpeen.
Onko kukaan onnistunut itse maksamaan liput tuota kautta? Millä selaimella?
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #77 : 30.04.2009 klo 10:51:58 |
|
Mutkia matkassa:
Tänä aamuna tuli maili, että Fifan veloitusyritys ei ollut mennyt läpi (en ilmeisesti ehtinyt tankkaamaan limittiä ajoissa), mutta mulla pitäisi olla mahdollisuus maksaa liput itse Fifan sivuille 4.5 mennessä.
Noh, application löytyy sivuilta edelleen rasteineen ja kysymysmerkkeineen, mutta mitään "Pay for tickets"-painiketta ei löydy!
Fifalle laitoin toki heti mailia asiasta, mutta sieltä tuli automaattinen vastaus, että mailiini pyritään vastaamaan 5-7 working days sisällä - eli täysin turhaa kun tuo deadline menee ennen sitä umpeen.
Onko kukaan onnistunut itse maksamaan liput tuota kautta? Millä selaimella?
En myöskään löytänyt vastaavaa mahdollisuutta
|
|
|
|
Dobrovolski
Poissa
Suosikkijoukkue: TamU, F95
|
|
Vastaus #78 : 30.04.2009 klo 17:32:44 |
|
En myöskään löytänyt vastaavaa mahdollisuutta No nyt löytyy pay-nappi, mutta se ei hyväksy mun (mastercard)-korttia, vaikka limittiä pitäisi kyllä olla? Erikoista :-/
|
|
|
|
-H-
Poissa
|
|
Vastaus #79 : 02.05.2009 klo 21:54:04 |
|
Ovatko liput muuten aikaisempien kisojen tapaan nimettyjä vai eivät, toisin sanoen onko jälleenmyyntimahdollisuutta?
Ja entäs jos ostaa TST-lipun ja Suomi ei pääse kisoihin, niin miten sitten käy? Tai jos Suomi putoaa lohkovaiheessa, niin kumpi jatkonpäässeistä on se jonka jatko-otteluita pääsee seuraamaan?
|
|
|
|
doppelgänger
Poissa
Suosikkijoukkue: Inter
|
|
Vastaus #80 : 04.05.2009 klo 14:05:44 |
|
Tänään siis alkoi seuraava lipunmyyntivaihe.
Innostuin sitten heräteostospäissäni hakemaan vielä lippua tuohon F1-F2 -otteluun.
|
|
|
|
Flimsey
Poissa
|
|
Vastaus #81 : 04.05.2009 klo 14:26:17 |
|
Tänään siis alkoi seuraava lipunmyyntivaihe.
Innostuin sitten heräteostospäissäni hakemaan vielä lippua tuohon F1-F2 -otteluun.
Mitenkäs tämä nyt sitten toimii ja milloin noista saa tietoa menikö läpi? Sivuilla lukee, että nopeat syövät hitaat. Oli aika tukossa yhden aikoihin...
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #82 : 04.05.2009 klo 14:50:58 |
|
Itsellä taisi mennä ihan käteen siis ensimmäisten lippujen maksaminen. Rahaa oli tilillä ja maksuvaiheessa ohjelma ei hyväksynyt korttia. 3 krt kun yritti ,niin sivut siirtyivät vaiheeseen jossa tilisiirtona voi maksaa. No,se tuli tehtyä,mutta rahat tietenkään eivät liiku samassa päiväsäs Espanjana. Siis siellä on tili johon maksettujen lippujen rahat menevät. No,jos ei muuta niin tulipa laitettua rahaa makaamaan korottomasti FIFA tilille... toki meilit sekä kisojen järjestäjälle että pankkiin laitettu. Pitäähän sitä epätoivossa jotain yrittää. PITÄKÄÄ VITTU TUNKKINNE! jos näin on..
|
|
|
|
Rikardo
Poissa
Suosikkijoukkue: KoiPS, Arsenal
|
|
Vastaus #83 : 04.05.2009 klo 15:05:50 |
|
Itsellä oli myös ongelmia aluksi, korttia ei hyväksytty, eikä se linkki toiminut missä oli ne pankkitiedot. Laitoin sitten sähköpostia ja tänään he vastasivat lähettämällä nuo tiedot, joten uskoisin että sinullakin tuo homma selviää vielä.
|
|
|
|
-H-
Poissa
|
|
Vastaus #84 : 05.05.2009 klo 18:58:38 |
|
TÄRKEÄ KYSYMYS: Onko ainoa mahdollisuus ostaa liput se, että kortin haltija itse matkustaa Etelä-Afrikkaan lunastamaan liput?
Kiitos jo etukäteen.
|
|
|
|
doppelgänger
Poissa
|
|
Vastaus #85 : 05.05.2009 klo 19:33:44 |
|
TÄRKEÄ KYSYMYS: Onko ainoa mahdollisuus ostaa liput se, että kortin haltija itse matkustaa Etelä-Afrikkaan lunastamaan liput?
Kiitos jo etukäteen.
On. How and when will I get my Tickets? 2010 FIFA World Cup South Africa™ Tickets will not be distributed by post. Tickets may only be collected in South Africa. http://www.fifa.com/worldcup/organisation/ticketing/faqinternational.html
|
|
|
|
Pogrebnyak
Poissa
Suosikkijoukkue: Kesäkendo, sopupallo, lumilaahaus & hemohessu
|
|
Vastaus #86 : 05.05.2009 klo 22:54:33 |
|
Itsekin pohdin samaa ja vähän tuli ongelmaksi asti tuo, että kortin haltijan pitää myös hakea lipu Etelä-Afrikasta. No käytin sitten Visa Electronia, joka ei ilmeisesti toiminut, tai ainakaan lippuja en ensimmäisestä hausta saanut. Seuraavassa sitten uudelleen hakemusta menemään.
|
|
|
|
Roger Palmer
Poissa
|
|
Vastaus #87 : 06.05.2009 klo 18:37:25 |
|
8 lippua tuli heti eka vaiheesta! Eli kahteen ensimmäiseen Kapkaupungin peliin täysi määrä.
Majoitus on jo hoidossa, mutta lennot vielä työn alla. Oletteko löytäneet jostain hyviä tarjouksia? Minulla halvimmat näkemäni menopaluut 900 euron luokkaa. Frankfurt/Lontoo/Amsterdam -akselilta kuulemma joitakin halpalentojakin löytyy, onko tietoa näistä? Toimiiko Redair vielä?
|
|
|
|
euroflex
Poissa
|
|
Vastaus #88 : 06.05.2009 klo 18:43:24 |
|
8 lippua tuli heti eka vaiheesta! Eli kahteen ensimmäiseen Kapkaupungin peliin täysi määrä.
Majoitus on jo hoidossa, mutta lennot vielä työn alla. Oletteko löytäneet jostain hyviä tarjouksia? Minulla halvimmat näkemäni menopaluut 900 euron luokkaa. Frankfurt/Lontoo/Amsterdam -akselilta kuulemma joitakin halpalentojakin löytyy, onko tietoa näistä? Toimiiko Redair vielä?
Valtaosa myyjätahoista ei vielä näytä noin kauas,mutta sellaista alta 800€ jostain löysin. Toki näitä liityntälentovaihtoehtoja eli Ryanairilla summalla x Stanstedtille ja siitä 500€ johannesburgiin olen tutkinu. Kesällä sitten enempi tutkimuksia kun on alta vuosi kisoihin
|
|
|
|
Pogrebnyak
Poissa
Suosikkijoukkue: Kesäkendo, sopupallo, lumilaahaus & hemohessu
|
|
Vastaus #89 : 07.05.2009 klo 14:07:10 |
|
Itse katselin tällaisen "poptravelin" kaltaiselta saitilta noita hotelleja ja lentoja jokunen aika sitten ja hintaa tuli viikon pitkälle matkalle hieman alle tonni. Hotellikin taisi olla ihan hyvänoloinen, joten ei tuo nyt kovin paha hinta ole, kun pääsee näinkin eksoottiseen maahan katsomaan futiksen MM-kisoja. Mutta eniten tässä vaiheessa nyt ottaa päähän se, että lippuja en onnistunut saamaan ensimmäisessä vaiheessa.
|
|
|
|
doppelgänger
Poissa
|
|
Vastaus #90 : 08.05.2009 klo 13:34:56 |
|
Mukavia hinnankorotuksia normaalihintoihin luvassa monessakin paikassa kisojen ajaksi. Jopa backpacker -mestoista suurin osa näyttäisi hilaavan taksojaan ylöspäin. Näinhän sen tietysti kuuluukin mennä.
|
|
|
|
Fiume44
Poissa
|
|
Vastaus #91 : 10.05.2009 klo 11:04:34 |
|
Itsellä neljä lippua neljään matsiin hankittu ja maksettu. Kolme matsia Capessa ja yksi Nelspruitin uudella stadikalla. Majoituksetkin jo hommattu. Viikko oleillaan kisahumun ulkopuolella Mozambiquen lähistöllä, josta on 100 km Nelspruitiin matsiin. Toka viikko meneekin sitten Capessa. EA on onneksi tuttupaikka niin rauhallisiin mielin voi lähteä autoja vuokraamaan ym. aktiviteetteja bookkailemaan tutuista paikoista.
Ainakin Cape Towniin suuntaavien kannattaa olla majoituksen kanssa nyt jo liikkeellä, koska itse sain useasta pienestä guesthousesta joita tavoittelin, vastaukseksi joko "fully booked" tai sitten "triple/double price for the WC". Lennot (HKI-JHN-HKI ja JHN-CPT-JHN) ois tarkoitus hommata syksyllä, kun ne tulevat myyntiin.
Tavoitteena oli kaksi matsia, mutta sain liput kaikkiin hakemaani neljään matsiin. Sääntöjen mukaan kirjallisella Fifan luvalla lippuja olisi mahdollista myydä, mutta tiedä sitten millaisella (teko)syyllä se onnistuisi. Ei muuten, mutta seurueen naisedustajia ei neljän matsin kyttääminen taida oikein innostaa....
Onnea kaikille lentojen ja majoitusten etsimiseen
|
|
|
|
Shefkin rangaistuspotku
Poissa
|
|
Vastaus #92 : 12.05.2009 klo 23:09:39 |
|
Onko kukaan osallistunut lipunmyynnin toiseen vaiheeseen? Onko tullut jotain tuloksia?
Kuvittelin, että menee nopeuskilpailuna kuten Saksan kisoissa neljä vuotta sitten. Varasin paria lippua heti ensimmäisenä päivänä puoliltapäivin eniten haluamaani otteluun. Oletin, että sen jälkeen voi yrittää lisää. No, nyt status on ollut jo yli viikon sama. Tilaustani käsitellään ja lisää lippuja en pysty hankkimaan.
|
|
|
|
Loordi
Poissa
|
|
Vastaus #93 : 14.05.2009 klo 09:28:36 |
|
Tänäisessä Hesarissa jotkut kouvolalaiset avautuvat voitettuaan haluamansa liput arvonnassa ja ne laskutettiinkin luottokortilta
|
|
|
|
doppelgänger
Poissa
|
|
Vastaus #94 : 14.05.2009 klo 11:16:08 |
|
Tänäisessä Hesarissa jotkut kouvolalaiset avautuvat voitettuaan haluamansa liput arvonnassa ja ne laskutettiinkin luottokortilta Samalle jutulle naureskelin. Kannattaisi oikeasti lukea ne ehdot, ettei tarvitsisi sitten jälkikäteen itkeä Hesarin toimittajalle julmaa maailmaa.
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
|
Vastaus #95 : 14.05.2009 klo 11:46:10 |
|
Sain mitä hain- itkuille :keskari:
Jutusta ei käynyt ilmi kuinka monelle eri paikkakunnalle kavereilla on nyt lippuja. Mutta voisi olettaa siirtymien kanssa tulevan ongelmia...
|
|
|
|
doppelgänger
Poissa
|
|
Vastaus #96 : 21.05.2009 klo 08:34:52 |
|
Majoitus buukattu kolmeksi viikoksi. Eikä todellakaan ollut kallis.
|
|
|
|
Roger Palmer
Poissa
|
|
Vastaus #97 : 21.05.2009 klo 13:01:15 |
|
Majoitus buukattu kolmeksi viikoksi. Eikä todellakaan ollut kallis. Mistä kautta otit majoituksen? Kapkaupungissako?
|
|
|
|
doppelgänger
Poissa
|
|
Vastaus #98 : 21.05.2009 klo 17:39:33 |
|
Mistä kautta otit majoituksen? Kapkaupungissako?
Hostelworld.com ja sieltä Light House Lodge, single room 18 € / yö. Ei mitään luksusta tietenkään, mutta aikomus onkin viettää aikaa jossain aivan muualla kuin kämpillä. Matkaa Green Pointin stadionille on arviolta kymmenkunta kilsaa, mutta hostellilla on oma shuttle service ja lisäksi aivan vieressä on juna-asema.
|
|
|
|
Roger Palmer
Poissa
|
|
Vastaus #99 : 22.05.2009 klo 18:55:36 |
|
Hostelworld.com ja sieltä Light House Lodge, single room 18 / yö. Ei mitään luksusta tietenkään, mutta aikomus onkin viettää aikaa jossain aivan muualla kuin kämpillä. Matkaa Green Pointin stadionille on arviolta kymmenkunta kilsaa, mutta hostellilla on oma shuttle service ja lisäksi aivan vieressä on juna-asema.
Oli kaavailtu alun perin kämpän vuokraamista Green Pointin kupeesta, mutta hinta oli 80 euroa per naama per yö. Liipaisin tänään kuitenkin vinkistäsi varauksen samaiseen Light House Lodgeen, kun hinta oli 10 kertaa halvempi eli 8 euroa per naama!! Onhan tuo aika karmean oloinen läävä, mutta seuraavaksi halvimmat kisojen aikaiset hostel-hinnat ovat toistaiseksi olleet yli 40 euroa dormitorysängyltä. Hostellin pitäjät ovat sähköposteissa kertoneet 3-4 -kertaistavansa hinnat kisojen ajaksi. Eli onhan tuo läävä huippulöytö, kokonaista 8 euroa. Eiköhän suomalaisten kisaturistien pitäisi "ottaa Lodge haltuun" eli kisojen viralliseksi tukikohdaksi, nyt kun siellä on jo toistakymmentä meikäläistä.
|
|
|
|
|
|