FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.02.2025 klo 21:01:38 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 13

Kirjoittaja Aihe: Mitä SINÄ olet tehnyt suomalaisen jalkapallokulttuurin hyväksi?  (Luettu 15360 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gunner

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta

Vastaus #50 : 26.11.2006 klo 09:11:02

Kuivan maan kippari (tänään taas 9.45 YLE2) on melko varmasti jonkun foorumistin tuotos. Kippari kyykyttää jatkuvasti sarjan kendoääliö-isää, pyytää lopettamaan jääkiekkohöpötyksen ja tulemaan katsomaan sen sijasta oikeaa urheilua (jalkapalloa) jne. Muutenkin foorumistahtava kaveri, asuu yksin metsässä eikä naisista ole tietoakaan.
Kipparille  Tuoppi
Xavi Hernández

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!

Vastaus #51 : 26.11.2006 klo 17:05:45

kippari 8) Tuoppi
takkamakkara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: nirvana ja kaikki tanssittavat

Vastaus #52 : 26.11.2006 klo 18:07:48

mennyt pari kertaa ilmaiseksi peliin   Ylos
Rusi Käämä

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 26.11.2006 klo 23:35:22

en oo koskaan känyt kattomassa suomalaista potkupalloa. en käytä raahani paskaan  Alas
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907

Vastaus #54 : 26.11.2006 klo 23:35:39

en oo koskaan känyt kattomassa suomalaista potkupalloa. en käytä raahani paskaan  Alas

:keskari:
Rusi Käämä

Poissa Poissa

Vastaus #55 : 26.11.2006 klo 23:44:28

Oon mä tosin ostanut Hyypiän peli paidan  Ylos
Ave Roy!

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 26.11.2006 klo 23:49:20

Oon mä tosin ostanut Hyypiän peli paidan  Ylos

:keskari: yhdyssana osaamisellesi vielä  :keskari:
Rusi Käämä

Poissa Poissa

Vastaus #57 : 26.11.2006 klo 23:55:53

Mikä ihmeen äidin kielenopettaja SÄ luulet olevas?

Olen omalta osalta tukenut suomalaista jaliskulttuuria ostamalla suomalaisen futaajan pelipaidan.

on muuten vielä aito Poolin tän vuoden paita  8)
Xavi Hernández

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!

Vastaus #58 : 27.11.2006 klo 00:07:15

;D ;D ;D
Metsän siimes

Poissa Poissa

Vastaus #59 : 27.11.2006 klo 03:28:15

Yksin metsässä asuva kippari vaikuttaa mielenkiintoiselta, pitääpä katsoa joskus  Ylos
linko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Alasarjalutuuri

Vastaus #60 : 27.11.2006 klo 08:34:31

Kuivan maan kippari (tänään taas 9.45 YLE2) on melko varmasti jonkun foorumistin tuotos. Kippari kyykyttää jatkuvasti sarjan kendoääliö-isää, pyytää lopettamaan jääkiekkohöpötyksen ja tulemaan katsomaan sen sijasta oikeaa urheilua (jalkapalloa) jne. Muutenkin foorumistahtava kaveri, asuu yksin metsässä eikä naisista ole tietoakaan.
Kipparille  Tuoppi

Kipparille vahva Ylos Tuoppi
Sutemi

Poissa Poissa

Vastaus #61 : 27.11.2006 klo 10:11:01

Vedän firmani toimipaikkafutista aina loppukesä-syksy ja toimin erotuomarina
Ravi-Paisti

Poissa Poissa

Vastaus #62 : 27.11.2006 klo 10:45:03

Raahannut ihmisiä katsomaan Veikkausliigaa, ostanut kaverin lapselle synttärilahjaksi nappikset ja futiksen. Palellut Kupittaalla keskellä talvella treenipelejä katsellen  ::)
Moldovan

Poissa Poissa

Vastaus #63 : 27.11.2006 klo 15:17:47

Pari vuotta sitten eräs forumisti pyysi mukaan talkoohommiin suomalaisen futisseuran hyväksi. Joissain pikkuhommissa ottelutapahtumien yhteydessä olen auttanut useammassa ottelussa kahtena kautena. En voi sanoa, että kyseinen seura minulle edelleenkään mitenkään erityisen läheinen, mutta onhan se ihan mukava nähdä toimintaa käytännön tasolta. Kuitenkin teen (mielestäni) hommia lippuhinnan vastikkeeksi.

Eivät ole päästäneet (sitoutumisen taso?) sentään ottelukuuluttajaksi mikin ääreen hortoilemaan :-[
El Conejo

Poissa Poissa

Vastaus #64 : 27.11.2006 klo 15:42:52

Nostan jalkapalloa esiin kahvipöytä- yms. keskusteluissa. Ja yritän kasvattaa lapsistani jalkapallon hienouden ymmärtäviä kunnon kansalaisia.

tuon seuralle rahaa maksamalla pääsylippuni, juomalla puoliaikakeppanaa, mylvimällä peleissä ja tuomalla jatkuvasti lähipiirilleni esiin sen, mikä on mulle tärkeetä.

Minkälaisella mekanismilla?
Yellow

Poissa Poissa

Vastaus #65 : 27.11.2006 klo 17:59:52

Vieraspeleissä joukkueen bussikuskina.  Ylos
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat

Vastaus #66 : 28.11.2006 klo 00:04:47

Vieraspeleissä joukkueen bussikuskina.  Ylos
Jaahas, jaahas Watfordia kannattava bussikuskin tuuraaja Mikkelistä... ::)
Addick

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: tähtivalmentaja.

Vastaus #67 : 28.11.2006 klo 00:28:51

Kuulun seuran johtokuntaan, valmennan junioreita, käyn katsomassa kaikki joukkueeni kotipelit, joihin varallisuuteni riittää, katson paljon myös oululaisten joukkueiden matseja, käyn katsomassa vähintään yhden maaottelun vuodessa, puhun päivittäin paljon jalkapallossa ja olen mielestäni onnistunut levittämään jalkapallosanomaa aika hyvin, vaikka en aina mielestäni mieleiselläni tavalla. Monet kaverini menevät nykyisin matseihin, vaikka ennen ei ollut puhettakaan. Myös pelaaminen on alkanut usealle maistua. Myös oma peliurani jatkuu aladivareissa. Olen myös kirjoittanut paljon jalkapallosta ja yleensä aika positiiviseen sävyyn. Kuulun myös seurani kannattajayhdistykseen ja olen kuvannut jalkapalloa ja yhdistyksen toimintaa jonkun verran ja kuviani on esiintynyt myös mm. youtubessa ja muutamassa muussakin paikassa. Enpä mä muuta oikeastaan olekaan saanut aikaiseksi, vielä. Tarina jatkukoon.
Forester

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret

Vastaus #68 : 30.11.2006 klo 03:06:19

pitääks sut hakata taas?  >:(

Rauhoittukaa lapsukaiset. No mitä itse sitten... Kaikki kyllä Kontun matseista tietää minut. Ei siellä nykyään kukaa muu HUUDA. Tuomarikin kerran ajoi alueelta ulos. Mutta Jagia ei vedellä kyynerpäällä naamaan prkl...
Ezsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti

Vastaus #69 : 30.11.2006 klo 16:17:52

Kuulun seuran johtokuntaan, valmennan junioreita, käyn katsomassa kaikki joukkueeni kotipelit, joihin varallisuuteni riittää, katson paljon myös oululaisten joukkueiden matseja, käyn katsomassa vähintään yhden maaottelun vuodessa, puhun päivittäin paljon jalkapallossa ja olen mielestäni onnistunut levittämään jalkapallosanomaa aika hyvin, vaikka en aina mielestäni mieleiselläni tavalla. Monet kaverini menevät nykyisin matseihin, vaikka ennen ei ollut puhettakaan. Myös pelaaminen on alkanut usealle maistua. Myös oma peliurani jatkuu aladivareissa. Olen myös kirjoittanut paljon jalkapallosta ja yleensä aika positiiviseen sävyyn. Kuulun myös seurani kannattajayhdistykseen ja olen kuvannut jalkapalloa ja yhdistyksen toimintaa jonkun verran ja kuviani on esiintynyt myös mm. youtubessa ja muutamassa muussakin paikassa. Enpä mä muuta oikeastaan olekaan saanut aikaiseksi, vielä. Tarina jatkukoon.

Amen.
Elmslie Ender

Poissa Poissa

Vastaus #70 : 01.12.2006 klo 13:15:48

Pari vuotta sitten pyysin erästä forumistia mukaan talkoohommiin seurani otteluihin. Hyvin on mies hommansa hoitanut, ja ensi kaudella vähän lisää vastuuta...

Mikrofonin ääreen en ole vielä päästänyt, kun olen vakikuuluttajan poissaollessa halunnut antaa yleisön nauttia samettisesta äänestäni. Kraak.
Gunner

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Nuolen pääkirjoitusta

Vastaus #71 : 09.12.2006 klo 23:34:47

Tuhosin Oluthuone Leskisen surffikoneen linkeistä SM-Liigan ja Kärpät, ja lisäsin mukaan FF2:n linkkeihin.

!HUOM! Olisi aika hieno jos joku rekisteröisi Leskisen koneelle nimimerkin "Leskinen" tjsp ja sillä voisi sitten asiakirjoittaa oikein porukalla  :)
fanikatsomo.com

Poissa Poissa

Vastaus #72 : 16.12.2006 klo 17:13:46

Olen ollut mukana suomalaista jalkapallofanikulttuuria edistävän palvelun suunnittelussa.

http://www.fanikatsomo.com
Lisuke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: EI VAAN NOUSE!

Vastaus #73 : 08.04.2007 klo 01:48:27

Miksi vain kaksi vaihtoehtoa?
sama.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna

Vastaus #74 : 08.04.2007 klo 02:54:46

Käyn katsomassa kotikaupunkini ykkösjengi kaikki kotiottelut, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, harjoituspeleistä lähtien. Lisäksi joitakin vierasotteluita sekä myös joidenkin muiden suomalaisseurojen otteluita, yleensä Veikkausliigaa. Maajoukkuetta pitäisi käydä katsomassa enemmän paikan päällä, on kuitenkin henkilökohtaisesti sen verran tärkeä.

Lisäksi yritän aina kertoa lätkäihmisille (joita siis kotikaupungissani on enemmän kuin tarpeeksi), että jalkapallo on kuningaslaji, parempaa ja tärkeämpää kuin mikään muu.

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 13

Siirry: