FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 17:02:48 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 3
 
Kirjoittaja Aihe: "FF2 kaikilla mausteilla" -kampanja  (Luettu 10154 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
El Diablo

Poissa Poissa


: 12.12.2008 klo 23:00:19

Nyt olis kyllä aika koota "jäätävimmät" tekstit kuningas foorumisteilta. Lähettäkää tänne Tapsan (minun suosikkini) ja kumppaneiden herkullisimmat tuotokset tältä foorumilta kautta aikojen, niin yritetään saada ne kansien väliin ja myyntiin!

Mikäli projektista tuottoa tulisi, niin raha menisi oikeaan osoitteeseen. Ostetaan ainakin Tapsalle uusi tietokone "kaikilla mausteilla", lisää pesuainetta (pesukone ei muistaakseni kämppään mahtunut) kokoelman huoltoa varten, ja ehkä jopa uusi pyörä! :D

Olisi vuoden bestseller, totta vie!

Olisi vielä hienoa että kirjoittaisitte samalla lainauksen kirjoittajan nickin ja ehkä päivämäärä, jopa aika jos löytyy. Saataisiin sillä tavalla järkevä kokoelma jos jotkut tekstit liittyvät toisiinsa.
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 klo 23:09:17 kirjoittanut El Diablo »
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE


Vastaus #1 : 12.12.2008 klo 23:01:37

Isäni on kannattanut Liverpoolia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Pool-paitani muistaakseni sain jo kaksi vuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Liverpoolia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi Manua.
Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Liverpool on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni seuraa kohtana vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että LFC on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.


(Ykköseltä tämä taitaa olla, mutta kuitenkin)
El Diablo

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 12.12.2008 klo 23:07:32

 :D
« Viimeksi muokattu: 12.12.2008 klo 23:09:57 kirjoittanut El Diablo »
vodka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Guus Hiddink's Blue and White Army


Vastaus #3 : 12.12.2008 klo 23:13:43

Linkittäisin tähän Freddyn "Here I Come L.A"-topikin jos löytäisin sen :-[
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE


Vastaus #4 : 12.12.2008 klo 23:18:43

Linkittäisin tähän Freddyn "Here I Come L.A"-topikin jos löytäisin sen :-[

http://futisforum2.org/index.php?topic=54261.0

No voi vittu :( :keskari:
vodka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Guus Hiddink's Blue and White Army


Vastaus #5 : 12.12.2008 klo 23:19:34

Onneksi se löytyy tulostettuna kaapista Ylos
Beloki

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 13.12.2008 klo 14:23:55


"pulustus, viime kaudella jotkut pelit meni ihan hyvän mutta jotkut ihan päin mäntyä.lilian thuramin saaminen jäi haaveksi"niin kuin aina ennenkin"mutta jos aiotaan vottaa edes englannin mestaruus niin pitää puolustuksen vähän ryhdistäytyä ja jos niin ei tapahdu ainakin arsu ja liverpool menee ohi ja heittämällä mutta vahvistusta puolustukseen tarvitaan.gary neville ei oikeastaan ole mikään tunari mutta asennevamma hänellä on.phil neville samoin kuin gary mutta asennevammaa ei ole mutta jotain miehen pelistä puuttuu.en ala sen kummemmin alkamaan henkilökohtaisia juttuja kertomaa.keskikenttä,ihan hyvin meni viime kausi mutta ei samat ukot jaksa koko kautta pelata avauskokoonpanossa.tällä kertaa veron kauppa on onnistumassa ja hyvä jos onnistuukin.paul scholes kova tykki mieheltä lähtee mutta viime kausi ei mennyt niin hyvin kuin se olisi voinut mennä.keane minun mielestä viime kausi oli suuri pettymys mutta toivottavasti ensi kausi on parempi.tämä nyt on pelkkä huhu minkä olen kuullut johon en itse usko että manu keskustelee juan pablo aimarim kanssa sopimuksesta ja että tarjous olisi tehty 19milliä.hyökkäys, viime kausai oli ihan kohtuullinen mutta parannusta saa tulla muummoassaan liverpoolin hyökkäys ili suorastaan upeata.nyt ollaan tehty tarjous ayalasta hän itse sanoi haluavansa manuun."

"Kuulkaapas nyt, tämä ei ole mikään Markus Kajon Naurun paikka, vaan vakavasti otettavaa ja eteenpäin suuntautunutta keskustelua Toon Armysta ja geordiudesta meidän lädien kesken. Muut saavat pitää nikkinsä pärstän ummessa, ellei ole älyllistä potentiaalia rakentavaan keskusteluun aiheen ympärillä."





Fukkk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #7 : 13.12.2008 klo 14:36:35

Täällä paistaa aurinko aamullisen sateen jälkeen. Tunti sitten meni ukkospilviä molemmin puolin, mutta eivät sataneet tässä.
Laitoin jalkaani FC Kingsin tuulipuvun housut. Ne hiottivat niin paljon, että seurauksena oli nopeasti ejakulaatio. Nyt on hirveä hiki.
EssienOnRautaa

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 13.12.2008 klo 14:53:41

RealColo Posted: Fri Nov 26, 2004 5:10 pm    Post subject: Muurinen syönyt papuja Pipersin paskasta   

Viron A-maajoukkuetta valmensi Arno Pipers, joka teki hyvää työtä Viron A-maajoukkueen peräsimessä. Pipers piipahti vierailulla Suomessa ja tapasi mm. Antti Muurisen. Silminnäkijät kertovat, että Pipersille oli tullu tarve WC:seen, mutta mies ei ollut osannut käyttää paikallista WC:n huuhtelu nappia. Pipers oli kysynyt asiaa joltakin ja palannut vetämään WC:n. Kuinka ollakkaan Pipersin mennessä takiasin WC:seen ja avatessa oven Antti Muurinen oli seissyt housut lahkeissa vessan kopissa ja syönyt papuja Pipersin paskasta.

----------------------------------------------------------------------

semi Posted: Tue Nov 01, 2005 2:54 pm    Post subject:   

19.10.2005 9:58
VS: HAISEVA VITUN SILMÄ
Keneltä: Markku Kanerva <markku.kanerva@palloliitto.fi>
Kenelle: mypasi mypasi <mypasi11@luukku.com>
Hakeudu nyt hyvä "ihminen" hoitoon ja äkkiä. Onnittelut Myllykoskelle.

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: mypasi mypasi [mailto:mypasi11@luukku.com]
Lähetetty: 18. lokakuuta 2005 21:06
Vastaanottaja: markku.kanerva@palloliitto.fi
Aihe: HAISEVA VITUN SILMÄ


Syljen päällesi saastainen paskiainen. Miten julkeat solmia jatkopestin
Palloliiton kanssa HUORA

Oliko menestys hyvää saatanan kurpitsapää

Vittu sut saadaan vielä


---------------------------------------



onhan näitä :D Ylos
jiibzter

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 13.12.2008 klo 14:56:06

Korkki kiinni.
Jugurttibiti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #10 : 13.12.2008 klo 15:00:21

Liverbirdin kisastudio ykkösen ajoilta, kuvakin löytyy jostain topicista:

"Kisastudioni on suunniteltu huolellisesti. Takana on monen kuukauden valmistelu ja kaikki suunniteltu viimeisen päälle. Ajattelin alunperin katsella linnanjuhlia olohuoneessa tai omassa huoneessani, mutta televisiohuone on nyt laitettu kuntoon. Alkuvuodesta on hankittu uusi telkkari ja hyvät äänen toistolaitteet, joten laitteet ovat hyvät linnanjuhlien seuraamiseen. Mukava sohva takaa hyvän asennon moneksi tunniksi. Sohvan vieressä käden ulottuvilla on minibaari, jossa on kylmää Coca-Colaa aina valmiina. Kannettava tietokone, jossa on langaton ADSL-yhteys antaa minulle mahdollisuuden olla netissä koko ajan. Verhot ovat kiinni ettei auringonvalo häiritsisi kuvaa, mutta pieni mitään sanomaton pöytälamppu tuo sentään vähän valoa "luolaani"."
EssienOnRautaa

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 13.12.2008 klo 15:17:33

Noniin. Suunnittelin printtaavani tuon Big Brother topicin, mutta siitä tulee joku typerä virhe ennenkuin se tulostusmuotoinen sivu aukeaa. Kokeilin kahdella selaimella ja sama juttu. Muut topicit toimivat. Tehkää asialle HETI jotain saatana. Teen valituksen jos asiaa ei huomenna korjata!  :keskari: :keskari: :-[ :keskari: :-[ :-[ :keskari: >:( >:(

 :D
« Viimeksi muokattu: 13.12.2008 klo 15:20:40 kirjoittanut EssienOnRautaa »
Chevron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #12 : 13.12.2008 klo 16:47:52

Kaikilta AUK:n käyneitä kyselenkin tässä mitä kurssituotteita olet hankkinut? Itselläni on tallessa seuraavat:

-kurssipuukko
-kurssiverkkarit
-kurssilippis, jossa kaikki intin aikana kertyneet killukkeet: kurssiristi, joukko-osastoristi, kultainen ampumamerkki, natsoja: salmiakit ja ruusukkeet, upseerin kokardi (punainen puolipallo, jossa kultainen leijona), barettimerkki ja joukko-osaston olka-/hihamerkki (satiaiseksikin kutsuttu)
-kurssivyö
-kurssimatrikkeli/-kirja, sekä kurssin joukko-osastovalokuva kirjan välissä
-kurssijuliste, kuva sama kuin matrikkelin kannessa
-kurssi-cd, oppilaskuoron nauhoitus Haminan kirkossa

Joskus öisin kun en saa unta, otan laatikon esille ja kynttilänvalossa katson armeijamuistojani. Mieleen tulevat elävästi tykkimies Mäkinen, sotilasmestari Sokka ja muut hienot muistot. Kunnia ei unohdu.

 ;)
en göl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Apinasafari, papukaijalaakso ja tippukiviluola


Vastaus #13 : 13.12.2008 klo 17:37:58

Aachin matkaraportti.
suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 14.12.2008 klo 16:50:05

Se hassunhauska Newcastle-analyysi, jossa joka toinen sana oli englantia ???
Fukkk

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #15 : 14.12.2008 klo 16:53:38

Kyl mä luulen et jos Shearer lopettaa niin Lua Luasta ja näistä voi kasvaa saappaat täyttäviä top strikereita kunhan ne saa muutaman huippumatsin vyönsä alle. Tosin joku huippu signing hyökkäykseen kesällä ei varmaan olis mikään ihan lousy decision Magpieseiltä. Luulen kyllä että Allullakin on vielä hyviä vuosia jäljellä, kun hän on jättänyt internationalsit nuoremmille ja keskittyy ainoastaan seurapeleihin.

Keskikenttäkin vaatis ehkä pieniä strengthen-toimenpiteitä. Joku complete midfielder -tyyppinen allround pelaaja vois tulla in guestion.

Maalivahtiosastokin kaipiais jonkun vakavasti otettavan second choicen back upiksi. Nythän Gay Shiven on ehkä liiankin selkee first choice.

Toisaalta Magpieseillla on vielä aika iso vuori kiivettävänä että todella voidaan haastaa ManU ja Gunnersit. Niillähän ei ole ollut mikään season of the decade tänä vuonna.

Mut en tiedä, ehkä jo ens vuonna. Jos pre-season menee ilman suurempia injury worrieseja ja päästään summer transfereissa plussan puolelle, niin ehkä jo ens kaudella...
SE16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MFC


Vastaus #16 : 14.12.2008 klo 16:58:46

  Ylos

YLLIKSEN kaikkien aikojen 1.viesti ???
suomifutiksen Janne Tähkä

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 14.12.2008 klo 17:11:14


:D Ylos

Kolme ja puoli minuuttia kesti Ylos
EssienOnRautaa

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 14.12.2008 klo 17:13:12

Kyl mä luulen et jos Shearer lopettaa niin Lua Luasta ja näistä voi kasvaa saappaat täyttäviä top strikereita kunhan ne saa muutaman huippumatsin vyönsä alle. Tosin joku huippu signing hyökkäykseen kesällä ei varmaan olis mikään ihan lousy decision Magpieseiltä. Luulen kyllä että Allullakin on vielä hyviä vuosia jäljellä, kun hän on jättänyt internationalsit nuoremmille ja keskittyy ainoastaan seurapeleihin.

Keskikenttäkin vaatis ehkä pieniä strengthen-toimenpiteitä. Joku complete midfielder -tyyppinen allround pelaaja vois tulla in guestion.

Maalivahtiosastokin kaipiais jonkun vakavasti otettavan second choicen back upiksi. Nythän Gay Shiven on ehkä liiankin selkee first choice.

Toisaalta Magpieseillla on vielä aika iso vuori kiivettävänä että todella voidaan haastaa ManU ja Gunnersit. Niillähän ei ole ollut mikään season of the decade tänä vuonna.

Mut en tiedä, ehkä jo ens vuonna. Jos pre-season menee ilman suurempia injury worrieseja ja päästään summer transfereissa plussan puolelle, niin ehkä jo ens kaudella...

Kekelle Ylos
SE16

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MFC


Vastaus #19 : 14.12.2008 klo 19:47:27

Pettämiselle  Ylos

Itse olen pitkän linjan parisuhteessa onnellisesti, mutta vierasta pillua tekee aina välillä mieli.  8)
Ja sitä on myös saatu! Mitään tunnontuskia ei ole, eikä tule. Elämä on ihanaa!

Missä muuten kaikki pettäjät ovat internetin keskustelupalstoilta? Aina kun pettämisestä puhutaan, on 99-100% vastaajista sitä vastaan. Vaikka todellisuudessa pettäjiä meistä on enemmistö!
murdock

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 14.12.2008 klo 20:00:38

Aika vituillaan kaikki vitun kaaviot! Täysin turhat puolivälierät lukuunottamatta Englannin matsia.

Nää kaikki vitun Istanbulin veitsihiipparit turkish kebabit, vitun Senegalilaiset Humppajenkkahinaajat, pakolliset neekerit, vitun Le France kakkosjoukkue, saatana.

Natsischeissemasterit "donnerwetter, eine kleine insestKlose" tietenkin vaparilla välieriin, vois jättää koko matsin pelaamatta ne vitun ´have a nice day´ suklaaperseet redneckAlabamasta, ja vitun Italia, kerrankin olin promillen verran niiden saatanan spagetinrunkkaajien puolella, jotta tulis Pepet vastaan Pipit mutta ei, vitun Korea ja 50 000 koulutettua apinaa katsomossa lyömässä tahtia jonkun peppuveijarin opastuksella! Go West my communist ass! Ja Super Paulo "mun papa on köytsi, si, capische" Maldini ja hyppytunti numero yksi: "Kuinka saavutan la casagrande 30 sentin ponnistuksen paikalta, kun vieressä hönkii 130 senttinen aivopesty pilkunnussija afrokampauksessa dejour!

Eikö vittu Espanjolin los muchos nachos hilloperseille riittänyt historian paskin alkulohko los cojones?! Ei vaan, vittu Irlanti pisti paremmaksi, my lucky charmcunts, rantapallopilkut jonkin espanjan vitosdivarin kolmosveskan syliin negatiivisella velositeetilla, thank you very much, ye Kilkenny fat bastards! Vitun gyppo-Raul ja Mora-intes itkun partaalla penkillä, Camachon kainaloöyuderin haisto vittu Kamppiin asti! Vitun piipittäjiä the lot, nyt olis pienen ETA-etäpommituksen paikka!

Kunhan nyt edes Inglaterra vetäis nää saatanan Chuiqita banaaninpoimijat takaisin sille vitun bambulautalle, millä ne saatana sai hädintuskin melottua Aasiaan asti. Vitun Rivaldo, saatanan holocaust reliikki, actors studio reject! Ronaldo, vittu evoluution täyskäännös, vitun monkeybiaatch, ja kaikki muut Brassien dental-societyn ihmeluomukset a'la Ronaldinho "mä kikkailen Ranskassa mut ikenet on Tanskassa". Eikun jaloille vaan, english cunts!

Todennäköiset lopputulokset:

finaali: Turkki 1 USA 0

pronssi: Brasilia 4- Etelä-Korea 8

"You're going home in a fookin bodybag"
–English boys to Roberto Biaatchlos on friday
Teuvo Bucharest

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Istanbul United


Vastaus #21 : 14.12.2008 klo 20:05:12

http://futisforum2.org/index.php?topic=54398.msg2746952#msg2746952
Sinkkis

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018


Vastaus #22 : 14.12.2008 klo 21:07:58

100% Tamun itkuille topiikin alussa  :)

http://futisforum2.org/index.php?topic=1552.0
Spili

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #23 : 14.12.2008 klo 22:03:56


Samaa olin tulossa postaamaan. Iätön, pudottaa edelleen  Ylos
Hincha en cancha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä


Vastaus #24 : 14.12.2008 klo 22:47:46

Ykkösen klassikko täynnä tykitysviestejä - milloin kakkosella?!
Hoito alkaa jun teini slut on D.kuppi iässä!!!!!!

 
Sivuja: [1] 2 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa