FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 17:33:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3
 
Kirjoittaja Aihe: "FF2 kaikilla mausteilla" -kampanja  (Luettu 10131 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #25 : 14.12.2008 klo 21:52:32

Aika Klassikkokamaahan tämäkin on:

Lainaus käyttäjältä: U. G. Otrun
Aika vituillaan kaikki vitun kaaviot! Täysin turhat puolivälierät lukuunottamatta Englannin matsia.

Nää kaikki vitun Istanbulin veitsihiipparit turkish kebabit, vitun Senegalilaiset Humppajenkkahinaajat, pakolliset neekerit, vitun Le France kakkosjoukkue, saatana.

Natsischeissemasterit "donnerwetter, eine kleine insestKlose" tietenkin vaparilla välieriin, vois jättää koko matsin pelaamatta ne vitun ´have a nice day´ suklaaperseet redneckAlabamasta, ja vitun Italia, kerrankin olin promillen verran niiden saatanan spagetinrunkkaajien puolella, jotta tulis Pepet vastaan Pipit mutta ei, vitun Korea ja 50 000 koulutettua apinaa katsomossa lyömässä tahtia jonkun peppuveijarin opastuksella! Go West my communist ass! Ja Super Paulo "mun papa on köytsi, si, capische" Maldini ja hyppytunti numero yksi: "Kuinka saavutan la casagrande 30 sentin ponnistuksen paikalta, kun vieressä hönkii 130 senttinen aivopesty pilkunnussija afrokampauksessa dejour!

Eikö vittu Espanjolin los muchos nachos hilloperseille riittänyt historian paskin alkulohko los cojones?! Ei vaan, vittu Irlanti pisti paremmaksi, my lucky charmcunts, rantapallopilkut jonkin espanjan vitosdivarin kolmosveskan syliin negatiivisella velositeetilla, thank you very much, ye Kilkenny fat bastards! Vitun gyppo-Raul ja Mora-intes itkun partaalla penkillä, Camachon kainaloöyuderin haisto vittu Kamppiin asti! Vitun piipittäjiä the lot, nyt olis pienen ETA-etäpommituksen paikka!

Kunhan nyt edes Inglaterra vetäis nää saatanan Chuiqita banaaninpoimijat takaisin sille vitun bambulautalle, millä ne saatana sai hädintuskin melottua Aasiaan asti. Vitun Rivaldo, saatanan holocaust reliikki, actors studio reject! Ronaldo, vittu evoluution täyskäännös, vitun monkeybiaatch, ja kaikki muut Brassien dental-societyn ihmeluomukset a'la Ronaldinho "mä kikkailen Ranskassa mut ikenet on Tanskassa". Eikun jaloille vaan, english cunts!

Todennäköiset lopputulokset:

finaali: Turkki 1 USA 0

pronssi: Brasilia 4- Etelä-Korea 8

"You're going home in a fookin bodybag"
–English boys to Roberto Biaatchlos on friday

Vahva Ylos
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 14.12.2008 klo 22:12:54

Lainaus
Elettiin herran vuotta 1994. Loimaan pohjoislaitamilla sijaitsevien paskapeltojen pientareiden kylkeen rakennettua harmaanvihertävää pientonttia asutti yksinäinen pikkusielu, Pirhosen Sami. Sami oli 26-vuotias kauppatieteilijä, vapaa-ajallaan torvensoittaja paikallisen vapaapalokunnan orkesterissa. Muiden harrastusten ohella sami oli lisäksi uskollinen toimittamaan itselleen joka lauantai-iltaiseksi vakioksi (lottonumeroiden arvonnan kanssa) vakiintuneen rektaalisen eturauhasmasturbaatioseremonian. Samissa oli viime aikoina kuitenkin alkanut herätä masennuksen oireita, jotka paikallisen lääkärin esko rekikaaren mukaan näyttäytyivät herkän paksusuolen oireiluna - samin suoli ja sulkijalihas nähkääs olivat päässyt irtaantumaan samin komennosta ja äkillisiä purkauksia esti vain samin amerikasta ostama Sandyman's man-diaper-setkit.

Samin varhaista nuoruutta oli varjostanut vanhempien kuolemat, hampaiden oikomismaksut ja se karu totuus, että sami oli paska jätkä. Murrosiän saavutettuaan sami oli ehtinyt kokeilla kannabista ja naapurin elsa-tätiä, mutta useamman harhailun jälkeen sami löysi itselleen idealistisen partnerin, tosin ikäisekseen melko vanhan sellaisen, nimittäin vanhainkodin harrin, joka oli syntynyt jo venäjän vallan alla. Harrin kuoltua kypsässä, mutta pettyneessä 103 vuoden iässä, sami oli jäänyt yksin. Viikonloppuiltaisin hän olikin usein löytänyt itsensä vilkuilemassa kaihoisasti vpk-orkesterin haitarin takana olevan pelimannin perään, osmo oli kyseisen hanuristin nimi.

Samaisen vuoden kesäkuussa sami oli voittanut itselleen kunnan järjestämän illallisen tanhuhoviin kahdelle. Kanki puolimastossa sami ujelsi vuoden '76 saabillaan osmon pihaan. Kerrottuaan ilouutiset, osmo suostui vastahakoisena lähtemään reissulle, joka pahaaenteilevästi jo silloin tuntui päättyvän ainoastaan humalaiseksi cp72672 deittitopikiksi. Tanhuhovin eläkeläisiltamilla oli väkeä silmiinpistävä määrä: 26. Lavalle astui Erkki junkkarinen yhtyeineen. Illan kuluessa sami ja osmo saivat kuulla useampi ikivihreitä klassikkoja junkkariselta, kuten "yksinäinen harmonikka",  "ruusuja hopeamaljassa" ja "lappeenrantaan". Erkin vihellys pisti samin korvaan, mutta osmo oli haltioissaan. Osmo ei ollut koskaan nähnyt miestä joka osasi rallatella humpan tahdissa kuin erkki teki, uskaltautuipa hän jopa pyytämään nimikirjoitusta pikkutakkiin pukeutuneelta erkiltä.

Ilta teki loppuaan ja sami oli miettinyt paluumatkalla, kuinka ehdotella osmolle budoaarissa nautiskeltavaa valkosangria ja jälkiseuraamuksetonta vaakamamboa. Osmon pihalla sami pamautti asiansa ilmoille: valitettavasti asia tuli aivan toisin kuin luulitte. Samin Sandyman's man-diaper-setkit oli pettänyt ja vieläpä ennenkuin sami oli päässyt kertomaan tunteistaan osmolle. Itsesäälin ryöpytyksen alaisena sami kiskoi paskaiset housunsa irti ja juoksi loimaan keskustan läpi kotiinsa kulli puoliojossa heiluen. Kotiin päästyään sami lupasi itselleen ettei enää uskaltauisi tunteidensa valtaan ja nautti kolmekymmentäkolme keskiolutta keittiön lattialla ennenkuin sammui sinne.

Tarinamme päättyy nyt, mutta toivon että olette oppineet jotain. Sami elää nykyään espoon esso-huoltoasemalla jorma helmisen nimellä. Kiitos ruotsalaisen lääkitysfirman, sami on nykyään autuaan tietämätön edeltävistä vuosistaan ja elää onnellisena neljän lapsensa ja essi-vaimonsa kanssa espoon rautatieaseman läheisyydessä.

Lainaus
JJO, Le God ja Maakuntasatraappi viettivät yhteistä iltaa kynttilän valossa kakkaa syöden.
-Hyi vittu, että on hirveetä, sanoi JJO sylkien kakkaa takaisin lautaselle.
Le Godille oli hirveä nälkä ja hän yritti tunkea pötköä alas naama ruskeassa liejussa, mutta turhaan.
-On se vaan myönnettävä, täysin syömäkelvotontahan tämä on...

Satraappi pomppasi ylös, tempaisi ruskeat vakosamettihousunsa kinttuihin ja alkoi tunkea torttuja lautasilta perseeseensä.
-Pannaan takaisin kaappiin, kun ei kerran herroille kelpaa!, huudahti tulistunut Satraappi.

Sitten homoiltiin ja homoilu jatkuisi varmaan vieläkin, ellei alakerran valvotettu vanhapiika olisi soittanut ovikelloa ja vaatinut äänekästä homoilua heti lopetettavaksi. Sitten homoilu loppui, mutta kyllä se taas joku ilta jatkuu. Ylos
« Viimeksi muokattu: 14.12.2008 klo 22:18:24 kirjoittanut Arpin Lusène »
Aquas Claras

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United


Vastaus #27 : 14.12.2008 klo 22:26:33

Kuvaforumin puolelta pakko ottaa mukaan    
Itserusketus kendoyanar aka Nick Angell
Ylos
Spili

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu


Vastaus #28 : 14.12.2008 klo 22:28:58

Kuvaforumin puolelta pakko ottaa mukaan    
Itserusketus kendoyanar aka Nick Angell
Ylos


Paskoihin ja lapsellisiin topikkeihin nämä  Alas
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE


Vastaus #29 : 14.12.2008 klo 22:31:51

Tarinoita mummolasta :D Ylos
Taavetti_Merimies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AFCA


Vastaus #30 : 15.12.2008 klo 14:52:45

Kuvaforumin puolelta pakko ottaa mukaan    
Itserusketus kendoyanar aka Nick Angell
Ylos

Tämän ja "tarinoita mummolasta" vertaaminen on kuin vertaisi Lapinlahden Lintujen huumoria ja Kassi-Almaa esiintymässä Iisalmen olutfestivaaleilla kännisille isännille.
FutisForum nimimerkki

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 17.12.2008 klo 05:56:14

Lainaus
Oi Liverbird sua ma kaipaan niin
sun iholle haluaisin painautuu kii
saunan jälkeen rasvaisin rusketusraitasi
pois riisuisin myös punaisen paitasi
sä oisit mun oma suklaa-gonzalez
ja mä oisin sun oma pikku-crouch
hiivittäis yhdessä makkariin
sit laittaisit mua hellästi aggeriin
lopulta mä sulta neitsyytes veisin
ja kysyisin hiljaa tuutko vaimoksein? ???

Rakkaudella kinkladzesi. Ylos Pallo

Lainaus
semi
Joined: 15 Oct 2004
Posts: 666
Posted: 26 Aug 2005 10:52

Aika tiukkapipoisia taitavat olla nämä Arabsit vai skottejako nämä ovat...

Vastasin yhteen Arabgirlin voivoitteluun häviöstä, että painaisin tätä RÖHMYLLÄ

suoraan tuhkaluukkuun ja viesti oli sensuroitu.

Myös toinen viestini sensuroitiin.
OohAahCantona

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kendo dosentit ja Fingerpori-analyytikot


Vastaus #32 : 17.12.2008 klo 11:30:28

Ykkösen siirtohuhuista Baresin tykityksiä, kakkossivun puolelle suurin osa valahtanut:

http://suomifutisnet.adv1.nebula.fi/phpBB2/viewforum.php?f=7
Taavetti_Merimies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AFCA


Vastaus #33 : 18.12.2008 klo 19:22:10

Lainaus
Täällähän on haikailtu kaiken maailman älämölön: suitsukkeiden, laulujen ja vessapapereiden perään. Toivottavasti tälläiseen ei Suomessa koskaan mennä. Meillähän katsomoissa ollaan perinteisesti oltu hyvässä järjestyksessä ja annettu tasapuolisesti sivistynyttä kannustusta myös vastustajan hyville suorituksille. Tästä saamme olla ylpeitä! Itselläni on tapa ottaa peliin mukaan lämmin keittolounas - eipä taitaisi sen nauttiminen onnistua lautaselta esim. Italiassa ja muissa vähemmän kehittyneissä kulttuureissa.

Erityiskiitos vielä järjestysmiehille, jotka ovat hienosti heti puuttuneet huligaanien ylilyönteihin!
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 19.12.2008 klo 00:50:14

Asialinjoilla. 8)
Rodolfo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tapio Liinoja


Vastaus #35 : 19.12.2008 klo 10:44:06

Huutonaurua  :D :D Ylos
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde


Vastaus #36 : 19.12.2008 klo 10:52:26

Kaikilta AUK:n käyneitä kyselenkin tässä mitä kurssituotteita olet hankkinut? Itselläni on tallessa seuraavat:

-kurssipuukko
-kurssiverkkarit
-kurssilippis, jossa kaikki intin aikana kertyneet killukkeet: kurssiristi, joukko-osastoristi, kultainen ampumamerkki, natsoja: salmiakit ja ruusukkeet, upseerin kokardi (punainen puolipallo, jossa kultainen leijona), barettimerkki ja joukko-osaston olka-/hihamerkki (satiaiseksikin kutsuttu)
-kurssivyö
-kurssimatrikkeli/-kirja, sekä kurssin joukko-osastovalokuva kirjan välissä
-kurssijuliste, kuva sama kuin matrikkelin kannessa
-kurssi-cd, oppilaskuoron nauhoitus Haminan kirkossa

Joskus öisin kun en saa unta, otan laatikon esille ja kynttilänvalossa katson armeijamuistojani. Mieleen tulevat elävästi tykkimies Mäkinen, sotilasmestari Sokka ja muut hienot muistot. Kunnia ei unohdu.

 ;)

olihan tämä vaan satua,olihan,pliis..
Kartanonherra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu


Vastaus #37 : 19.12.2008 klo 15:37:14

Teini-ikäisille, jotka mielikuvituksensa turvin vielä täry- ja immenkalvon eroja pohtivat ja jotka itsensä aatosten siivin uniin onanoivat, haluaisin kertoa tositapauksen elävästä elämästä. Siitä on jo kaksikymmentä vuotta.
Olin tutustunut balettitunnilla naapurikartanon Charlotte-Louiseen. Hän oli kuvankaunis ja kun häntä yritän kuvailla, mieleeni tulee Vimpelin Väinämöinen laulamassa Korkeaa Veisua. Itse asiassa olimme yhteisillä kotimatkoillamme päässeet jo varsin pitkälle, vaihtaneet kielisuudelmia ja jopa kosketelleet toistemme genitaaleja, mutta sopivaa tilaisuutta ratkaisevaan askeleeseen Rubikonin yli ei oltu kohdallemme vielä suotu. Harjoittelessamme Kuolevia Joutsenia Charlotte-Louise kuiskasi minulle: "Olen huomenna koko illan yksin kotona, tule.."

Viisari värisi iloisesti koko seuraavan päivän, mutta samalla olin ahdistunut. Olin antanut ymmärtää kokeneeni yhtä sun toista, jopa olevani alalla melkoinen tekijä, mutta toistaiseksi vain sisäkkömme Josephine oli minulle rakkauden kielen alkeet opettanut. Näin ollen tiesin, että minulta odotettiin enemmän kuin ehkä osasin.

Seuraavana päivä ratsastin naapuriin puoliståndiksen mukavasti sojottaessa. Koputin oveen, mutta kolkuttavalle oven avasikin Charlotte-Louisen äiti. Hän oli 181, 94-62-94, pukeutunut nahkaan ja pitsiin, savuke keikkui kutsuvasti hänen suupielessään. "Charlotte-Louise ei ole nyt kotona, hän on "ratsastamassa", voimme kai odottaa". "Ratsastamassa", hän todellakin sanoi kuin lainausmerkeissä.

"Katsellaanko hieman paikkoja", hän sanoi matalalla äänellään ja totisesti hän näyttikin niitä paikkoja, edestä ja takaa, ylös ja alas. Vakuutan, että minulla olisi runsaasti mehukkaita yksityiskohtia, mutta futisforumin rajallisen levytilan vuoksi en niihin tässä yhteydessä mene. Sessiomme päätyttyä yritin sopertaa Charlotte-Louisen äidille, että haluan kotiin, mutta silloin näin Charlotte-Louisen seisovan oven edessä ratsupiiska kädessään ja hänen äitinsä sanoi, että nyt on vihdoin hänen vuoronsa.

Tapauksen jälkeen muutin joksikin aikaa ulkomaille.

Kylmä_Kalkkuna, 2002
« Viimeksi muokattu: 19.12.2008 klo 15:45:15 kirjoittanut Kartanonherra »
Arpin Lusène

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 03.02.2009 klo 23:37:23

Lainaus
Ajattelin tännekin avata tälläisen hauskan senssiketjun koskä tälläkin palstalla on varmasti paljon jalkapallosta kiinnostuneita hauskoja naisihmisiä, jotka etsivät itselleen mukavaa seuraa myös tosielämässä ja tositarkoituksella!

Avaan ketjun laittamalla aluksi oman "ilmoitukseni":

Olen 47- vuotias eronnut komeanpuoleinen ja urheilullinen suomalainen perusmies. Ammatiltani olen liikunnanopettaja, mutta nykyään valitettavasti jo sairaseläkkeellä (onneton sattuma ampumaradalla). Harrastan saksanpaimenkoirien kasvattamista, Valioliigan ja Veikkausliigan seuraamista ja kaikenlaista kivaa reippailua luonnossa.

Toivon sinun olevan 18-30 vuotias urheilullinen ja sivistynyt, oikeistolaisesti ajatteleva, työteliäs ja kärsivällinen tavallinen suomalainen nainen. Plussaa olisi jos pitäisit kaikesta kivasta koirien kanssa!

Rohkeasti vain "privaattiviestiä tulemaan"!
« Viimeksi muokattu: 03.02.2009 klo 23:39:36 kirjoittanut Arpin Lusène »
Bogdan

Poissa Poissa


Vastaus #39 : 04.02.2009 klo 02:20:19

Puhukaa te vain huorauksesta, kun oikeasti olette vain kateellisia siitä, että joillain on jotain, jotain aivan uskomatonta. Ihminen joka tuntee minut livenä ymmärtää paljonko Bayern minulle merkitsee. Ilman Bayernia minulla olisi todennäköisesti helvetisti ylipainoa(en harrastaisi jalkapalloa) eikä puoliakaan tästä kaverimäärästä. Bayern on minulle kaikki kaikessa..
sh1ll1nk1

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 04.02.2009 klo 09:50:41



 :D Hehhee, sanon jopa.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #41 : 05.06.2009 klo 21:11:22

MM Kusetus...

Lainaus
Aika vituillaan kaikki vitun kaaviot! Täysin turhat puolivälierät lukuunottamatta Englannin matsia.

Nää kaikki vitun Istanbulin veitsihiipparit turkish kebabit, vitun Senegalilaiset Humppajenkkahinaajat, pakolliset neekerit, vitun Le France kakkosjoukkue, saatana.

Natsischeissemasterit "donnerwetter, eine kleine insestKlose" tietenkin vaparilla välieriin, vois jättää koko matsin pelaamatta ne vitun ´have a nice day´ suklaaperseet redneckAlabamasta, ja vitun Italia, kerrankin olin promillen verran niiden saatanan spagetinrunkkaajien puolella, jotta tulis Pepet vastaan Pipit mutta ei, vitun Korea ja 50 000 koulutettua apinaa katsomossa lyömässä tahtia jonkun peppuveijarin opastuksella! Go West my communist ass! Ja Super Paulo "mun papa on köytsi, si, capische" Maldini ja hyppytunti numero yksi: "Kuinka saavutan la casagrande 30 sentin ponnistuksen paikalta, kun vieressä hönkii 130 senttinen aivopesty pilkunnussija afrokampauksessa dejour!

Eikö vittu Espanjolin los muchos nachos hilloperseille riittänyt historian paskin alkulohko los cojones?! Ei vaan, vittu Irlanti pisti paremmaksi, my lucky charmcunts, rantapallopilkut jonkin espanjan vitosdivarin kolmosveskan syliin negatiivisella velositeetilla, thank you very much, ye Kilkenny fat bastards! Vitun gyppo-Raul ja Mora-intes itkun partaalla penkillä, Camachon kainaloöyuderin haisto vittu Kamppiin asti! Vitun piipittäjiä the lot, nyt olis pienen ETA-etäpommituksen paikka!

Kunhan nyt edes Inglaterra vetäis nää saatanan Chuiqita banaaninpoimijat takaisin sille vitun bambulautalle, millä ne saatana sai hädintuskin melottua Aasiaan asti. Vitun Rivaldo, saatanan holocaust reliikki, actors studio reject! Ronaldo, vittu evoluution täyskäännös, vitun monkeybiaatch, ja kaikki muut Brassien dental-societyn ihmeluomukset a'la Ronaldinho "mä kikkailen Ranskassa mut ikenet on Tanskassa". Eikun jaloille vaan, english cunts!

Todennäköiset lopputulokset:

finaali: Turkki 1 USA 0

pronssi: Brasilia 4- Etelä-Korea 8

"You're going home in a fookin bodybag"
–English boys to Roberto Biaatchlos on friday

KÄNNIPÄISSÄÄN SUOMIFUDISKIN ON ELÄMYS!!

Lainaus
" suomi fudis on paskaa!" kuuluu kaduilta... tähän on varmasti erilaisia mielipiteitä mutta minä olen eri mieltä... suomalainen jalkapalloilu on mennyt eteenpäin... sarjoissa pelaa nuoria tulevaisuuden pelaajia jotka janoavat ns. isommille kentille... seurojen pitäisi tuoda pelaajiaan enemmän esille median kautta jotta ns. nuorempi sukupolvi saataisiin kiinnostumaan jalkapallon seuraamisesta koska vanhat pierut eivät uusia asioita enää opi. Siksipä ehdotankin tuoppi kaljojen tuoppi hintojen alentamista stadioneilla että saataisi ääntä katsomoon , koska ei suomalaiset kehtaa yksin selvänä siellä huutaa!!

tuoppi tuoppi JOTEN NUORET OTTAKAA OHJAT!!! KÄNNIPÄISSÄÄN SUOMIFUDISKIN ON ELÄMYS!! tuoppi tuoppi KENTILLÄ TAVATAAN!!!

Farnborough keen on Antti Muurinen

Lainaus
Farnborough keen on Antti Muurinen
by James Pearson - Last Updated 22 Nov 2004

According to local newspaper ‘Town Paper’, Conference outfit Farnborough are currently considering the appointment of former Finland manager Antti Muurinen.

The northern outfit having only collected 2 wins in 14 games so far this term, Farnborough board would allegedly be ready to dismiss current coach , whose days at the club would be more than numbered. Currently 19th in the Conference with 16 points, nothing could have gone any worse for Farnborough Town and their expectations are far from reflected in this campaign’s results. " Farnborough board told local paper "We watched Muurinen in action for his country last week."

IS vs. FF oikeustaistelu

Lainaus
Viimeaikaisten tapahtumien inspiroimana päädyin kirjoittamaan erittäin mukahauskan tarinan. Pyydän nöyrimmästi anteeksi jo etukäteen.

Oikeussali täyttyy ihmisistä. Vuoden odotetuin ja kohutuin mediatapahtuma on tullut käsille, Ilta-Sanomien toimittajat haastavat Futisforumin oikeuteen kunnianloukkauksesta. Yleisössä on paikalla lukemattomia julkkiksia, alkaen Seppo Hovista ja Mikko Alatalosta aina Taikurimummoon saakka. Lisäksi paikalla on lukemattomia nikkejä Futisforumilta, spämmäreitä, asiakirjoittajia, kakkosnikkejä ja jopa muutama vitosnikki, jotka ovat varustautuneet puutarhasaksin ja rautakangin. The Wolf saapuu muiden ohessa ja vaatii tekemään tilaa itselleen. Jännittynyt puheensorina täyttää salin, kunnes lopulta tuomari Dick Jol saapuu paikalle. Hiljaisuus laskeutuu, oikeudenkäynti alkaa.

- "Tapaus Ilta-Sanomat vastaan Futisforum, ovatko osapuolten asianajajat Misucan Asianajajaystävä ja Ylläpito valmiita?"
- "Syyttäjä on valmis, mutta sain juuri viestin, että pulustusasianajaja on mummolassa!" Yleisö kohahtaa sanan mummola kuullessaan.
- "Mummolassa? EVVK, aloitetaan oikeudenkäynti, kutsukaa todistajat sisään!"

- "Herra tuomari, haluaisin kutsua paikalle ensimmäisen todistajan, Kalevi Pollarin!" Yleisössä syntyy jälleen kiivas sorina, joka vaimenee Kalevin astellessa IS Veikkajan pimppivakion vihjeet kädessään käytävää pitkin todistajanaitioon ja vannoessa todistajanvalan.

Misucan asianajajaystävä aloittaa kuulustelun:
- "Herra Pollari, miten kuvaisitte pimppidivarin asemaa Futisforumilla?"
- "Odotetun huonohan se on."
- "Entäpä Forumilla esitetyt vihjaukset Teidän ja Tarkkailijan veneilystä saaristossa, pitävätkö ne paikkansa?"
- "En o Tarkkailija", Kalevi vastaa lievästi punastuen. Yleisössä syntyy kuohuntaa, ja lukemattomat "Ehdin nähdä" - kommentit kaikuvat salissa.
- "Hiljaisuus!!", tuomari murahtaa ja väki vaikenee samantien.
- "Ei muuta kysyttävää. Kuten huomaatte, Futisforumilla suhtaudutaan halveksivasti pimppidivariin, ja ELK:in lakien mukaan tämä on erittäin raskauttava asianhaara.", Misucan Asianajajaystävä paasaa.
- "Hmmrh", Dick Jol murahtaa. "Haluaako pulustus ristikuulustella?"
- "Herra tuomari, muistuttaisin siitä, että Yllapito on edelleen mummolassa."
- "EVVK-nuoret", Dick tuhahtaa, "jatkakaa oikeudenkäyntiä!"

Syyttäjä pitää pienen merkitsevän tauon ennen seuraavaa repliikkiään.
- "Herra tuomari, syyttäjä kutsuu todistamaan viimeisenä todistajanaan Lasse Kallion!" Yleisön joukossa syntyy todellinen pauhu. Kaikki nousevat seisomaan, kun elävä legenda, LK omassa persoonassaan kävelee sisään. Lassella on päässään huppu, ja hän on kääriytynyt Muurinen ulos! - lakanaan. Kädessään hänellä on fantasiideri-pullo, josta hän siemaisee huikan. Vasta lukuisten uhkausten jälkeen yleisö saadaan vaikenemaan ja Lasse astuu todistajanaitioon.
-"Lasse Kallio, vannotteko kertovanne koko totuuden ja vain totuuden siitä mitään salaamatta ja siihen mitään lisäämättä?" Lasse ottaa jälleen huikan fantasiideriä ja vastaa kyllästyneellä äänellä:
-"En jaksa kertoa kuin vähän alusta". Yleisö kuiskailee ja kaikki katsovat hieman hämmentyneinä toisiaan.
-"Aloittakaa jo, ei täällä koko päivää jaksa olla!", Dick Jol murahtaa. Yleisö hiljenee jälleen ja kysymyksiä alkaa satamaan Lasselle.

-"Lasse Kallio, teidän sanotaan olevan kaikkien Futisforumin nikkien takana, miten kommentoitte?"
-"Eno."
-"Hmpf. Mitä mieltä olette roskalehti Ilta-Sanomien kirjoittelusta skandaalin aikana?"
-"www.irtihuumeista.fi"
-"Yrittäkää nyt suhtautua tähän asiaan vakavasti! Miten kommentoitte levittämäänne vääräksi todistettua huhua Kalevi Pollarin ja tarkkailijan veneilyreissusta?"
-"www.demi.fi"
-"Entä mikä on näkemyksenne pimppidivarin odotetun huonosta, kuten edellinen todistaja sitä kuvasi, asemasta Forumilla"
-"Liverpool ja manu ompi Suomi, ompi Suomi, ompi Suomi", Lasse sanoo ja naukkailee fantasiideriään.
-"Millä sanoilla kuvaisitte Forumin tasoa tällä hetkellä?"
-"Uuh ja uhh."
-"Ei muuta kysyttävää", Misucan asianajajaystävä ärähtää ja muljauttaa silmiään, "syyllisyys on ilmiselvää".
-"Haluaako pulustus ristikuulustella?", Dick kysyy.
-"Herra tuomari, pulustusasianajaja on yhäkin mummolassa", oikeusavustaja sanoo, "mutta huhujen mukaan sinne ollaan saamassa nettiyhteyttä parhaillaan!"
-"Aloittakaa loppupuheenvuorot!", Dick murahtaa täysin ärtyneenä.

Misucan asianajajaystävä aloittaa syyttäjänä. Hän puhuu lautamiehille kaikkiaan puolitoista tuntia. Sitten Dick Jol ärähtää taas:
-"En jaksanut kuunnella kuin vähän alusta. Pulustuksen puheenvuoro!"
-"Yllapito on edelleen mummolassa, mutta meillä on sinne nettiyhteys!", avustaja sanoo. "Tässä pulustuksen loppupuheenvuoro!"
Samea ääni täyttää salin, kun Jani ja Joonas yhteen ääneen lukevat pulustuksen loppupuheenvuoroa:
-"Yritetään pitää juttu asiallisena tällä aluella. Suuremmat avautumiset mielellääm avoimelle tai testi alueelle. Voitamme kaikki pyrkiessämme parempaan Forumin tasoon. Nyt nukq."

-"Hyssyttelystä asiaan, keneltä katkeaa kulli, kuka joutuu kiven sisään?", tuomari innostuu puhumaan. "On aika äänestää ULOS!ULOS!ULOS! heikoin lenkki. Ovatko lautamiehet tehneet päätöksensä?"
Hiljaisuus tulee saliin, tunnelma on käsinkosketeltavissa. Kaikkien katseet kääntyvät lautamiehiin, joilla on silmät kohdistettuina sylissään olevaan Nakkeen, jota he ovat lukeneet koko oikeudenkäynnin ajan. Puheenjohtaja kuitenkin havahtuu sanan "lautamies" kuullessaan:
-"Mjtah, ota brenkkua Dick Jol!"
-"OVATKO LAUTAMIEHET TEHNEET PÄÄTÖKSENSÄ?", tuomari karjuu.
-"Tjaa niin kjyllah! Emh... Shhyyton!"

Koko homma menee täysin hulinaksi. Forumistit kättelevät toisiaan ja taputtelevat selkään. Taikurimummo puolestaan kiroaa nykynuorisoa yhdessä Mikko Alatalon ja Seppo Hovin kanssa. Tuomari vaatii hiljaisuutta ankaralla äänellään, ja lopulta se tulee.
-"Lautamiesten päätöksen perusteella julistan Futisforumin syytt..." Ovi sinkoutuu auki oikeussalissa ja Aatos Erkko ryntää sisään puuskuttaen ja ähisten. Hänellä on jotain kädessään, mutta kukaan ei oikein näe, mitä. Hän rauhoittuu hieman, hidastaa vauhtiaan, ja samassa hänen kädessään vilahtaa jotain ruskeaa. Armoton kuiskailu alkaa yleisössä:
-"Ruskeat kirjekuoret, ruskeat kirjekuoret..." kaikuu salissa hiljakseen. Kaikki ovat lamaantuneet kauhusta ja katsovat kuinka Erkko kävelee kohti tuomarin pöytää, laittaa ruskean kirjekuoren tuomarin nenän eteen ja poistuu yhtä nopeasti kuin oli tullutkin. Hiljaisuus. Tuomari Dick Jol avaa kirjekuoren ja sanoo:
-"Täten julistan tuomion. Tapauksessa roskalehti Iltasanomat vs. Futisforum totean vastaajan SYYLLISEKSI. Futisforumin Ylläpito tullaan erottamaan tehtävästään ja tilalle nimetään Jatkoajan iloiset moderaattorit! Forumille tulee tiukempi kuri = tason korotus. Oikeusistunto on päättynyt!"

Hetken tyrmistynyt hiljaisuus vaihtuu hulinointiin. Puutarhasaksien vaativa napse sekä rautakankien kalina täyttää salin, ja vaatimukset Dickin kullin leikkaamisesta nousevat esiin pauhun yläpuolelta. Siitä ei voi kertoa edes vähää alusta.
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #42 : 05.06.2009 klo 21:13:47

Taru Jalkapallon Herrasta - Jalkapallon Ritarit

Lainaus
KAPPALE 1

Oli aurinkoinen aamupäivä Kontulassa. Normaalisti rauhalliset ja hyväntahtoiset kontulalaiset nuokkuivat tähän aikaan Aapelin baarin terassilla, mutta tänään ei ollut tavallinen päivä. Tänään järjestettäisiin EXTIMOn 50-vuotissyntymäpäivät. Koko Kontula touhusi juhlajärjestelyiden parissa. Pasaskan vaimo kattoi juhlapöytää miehensä kiinnittäessä vastentahtoisesti mutisten koristeita ja onnittelukylttiä. Tero Pekman haki Kontumarketista olutta ja Kontulan Alkosta gambinaa. Itse päivänsankari lukittautui taloonsa juhlavöyhötykseen tympääntyneenä.

Yhtäkkiä EXTIMOn ovelta kuului koputus. ”Painukaa hiiteen, haluan olla edes hetken rauhassa”, EXTIMO ärähti. ”Tule nyt perkele avaamaan”, kuului vastaus oven takaa. Lopulta EXTIMO nousi sohvaltaan ja avasi oven. Oven takana seisoi speu FC Kontun paitaan pukeutuneena. ”No mutta speu! Olet vihdoinkin palannut!”, EXTIMO innostui. ”Joo, tuli kyykytettyä janareita oikein huolella”, speu vastasi. Perinteisen gambinalasillisen siemailtuaan, myös speu lähti juhlajärjestelyiden pariin ja EXTIMO jäi taloonsa.

Illalla juhliminen alkoi. Koko Kontulan väki oli paikalla onnittelemassa kilvan päivänsankaria ja nauttimassa antimia. Lähinnä FC Kontun toimistosta ja Alkosta hankitut lahjat avattuaan, oli EXTIMOn aika pitää puhe. Päivänsankari inhosi puheita yli kaiken, varsinkin kun vieraita oli paljon. Siispä hän käytti päättää tarunhohtoista Jalkapalloaan ja tehdä katoamistempun. Silmänräpäyksessä EXTIMO hävisi näkymättömiin ja vieraat eivät meinanneet uskoa silmiään. Maita ja mantuja kiertänyt kuuluisa Janarinkyykyttäjä speu oli ainoa, joka ymmärsi mistä oli kyse.

Välittömästi hän suuntasi EXTIMOn talolle suuttuneena. Speu tempaisi oven auki ja alkoi räyhätä EXTIMOlle: ”Tajuatko sinä ollenkaan Jalkapallosi mahtia? Tuhansia vuosia sitten Espoon paha ruhtinas Traveller ompeli Jalkapallon, jonka avulla hän saisi koko pääkaupunkiseudun valtaansa. Myöhemmin esi-isämme saivat vietyä Jalkapallon Travellerilta, jonka jälkeen Jalkapallo hukkui sadoiksi vuosiksi. Siitä asti, kun löysit sen Rintinpolun kentältä, on paha Traveller superjunnuineen koittanut löytää sen. Tällä hetkellä superjunnut ovat hyvin lähellä, joten se on vietävä tuhottavaksi.”
”Hyvä on, miten Jalkapallon voi tuhota ja kuka sen voi tehdä?”, EXTIMO kysyi hämmentyneenä.
”Se on lauottava Myntinsyrjän hallin kumirouhekentän maaliin. Tehtävä tulee olemaan vaarallinen, mutta ei mahdoton. Ajattelin, että tehtävä voitaisiin antaa pasaskalle", speu sanoi.
Samalla hetkellä räkäkännissä oleva keskustelua salakuunnellut Tero Pekman astui EXTIMOn taloon ja alkoi sönköttää: ”Mhinhäkin hhhhaluan mukhaan!” Speu ja EXTIMO päättivät, että näin tehdään. Pasaska ja Tero Pekman saisivat lähteä huomenna matkaan. Itse Speu lähtisi käymään Ruoholahdessa hyvän ystävänsä CFC Foreverin luona selvittämässä Travellerin aikeita. Yö laskeutui Kontulaan ja ihmiset ryhtyivät nukkumaan.

...

JATKUU


Lainaus
KAPPALE 2

Pasaska kuuli unensa läpi koputuksen. Hitaasti hän nousi ylös ja käveli ovelle kädet täristen ja pää kipeänä. Samalla hetkellä kun pasaska avasi oven, oksensi hän tahtomattaan eiliset Gambinansa oven takana seisovan speun päälle, jonka jälkeen speun FC Kontu-paitaa ei enään erottanut Atlantiksen punaisesta paidasta. ”Sori speu, tuli juotua vähän liikaa eilen”, pasaska sopersi. ”Väliäkös tuolla, kuuntele nyt tarkkaan!”, speu sanoi ja selvitti alusta asti koko tarinan Jalkapallosta ja pahasta Travellerista. ”Sinä ja Tero lähdette pitkälle taipaleelle kohti Travellerin maata, Myntinsyrjää. Sitä ennen teidän pitää käydä Töölössä, Finnair Stadiumin Aeropolissa, jossa järjestetään neuvonpito”, speu jatkoi. ”Tässä on EXTIMOn löytämä Jalkapallo, jonka tulevaisuus on yhtä kuin meidän tulevaisuus. Pidä siitä hyvää huolta ja muista varoa superjunnuja, sekä muita vihollisia. Hae Tero Aapelin baarin terassilta, jonka jälkeen lähdette kiireesti matkaan.”, speu sanoi ja lähti samantien tarpomaan kohti Ruoholahtea sanomatta edes hyvästejä.

Kun pasaska saapui Aapelin baariin, Tero Pekman oli jo naukkailemassa loiventavia Jarkko Ivanoffin ja Loordin kanssa. Suunnitelman kuultuaan, myös Ivanoff ja Loordi vaativat päästä mukaan. Parivaljakon tunnetusti runsas viinanjuonti vähän arvellutti pasaskaa ja Tero Pekmania, mutta lopulta he suostuivat. Näin neljän hengen kontulalaisseurue oli valmis lähtemään matkaan.

Ensin heidän piti suunnata Kontulan metroasemalle, josta seurue pääsisi turvallisesti metrolla Töölöön. Näin tehtiin, kunnes Jyväskylän liikenteen bussi ajoi porukan ohi ja Tero Pekman aloitti kiivaan ”Meillä on metro ja spora!”-huudon ex_pompun pällistellessä bussin ikkunasta tsadilaishörhöjä. Pasaska ärähti Pekmanille, jotta tämä olisi hiljaa ja jatkaisi muiden mukana matkaa. Superjunnut etsivät heitä alati, joten turhaa huomiota ei saisi herättää. Yhtäkkiä sambarummulla ja HJK:n paidalla varustettu mies nykäisi pasaskaa hihasta. Mengo oli jutellut aiemmin aamulla speun kanssa ja päätti tulla toivottamaan seurueelle onnea samalla kun matkasi Kontulan sambafestivaaleille.

Metroasema oli enään parin korttelin päässä, kun jokin lähestyi nopealla vauhdilla pitkin jalkakäytävää. ”Superjunnuja!”, pasaska parahti ja lähti armottomaan juoksuun muun seurueen kanssa. Kolme FC Espoo-paitaista superjunnua ajoivat päätä huimaavaa vauhtia ihmisvilinässä tuliterillä maastopyörillään karjuen Travellerilta kuulemaansa ”Saatanan hesalaiskommarit!”-fraasia. Pasaska puristi Jalkapalloa paitansa alla ja pinkoi minkä jaloistaan pääsi. Vihdoinkin he pääsivät metroaseman sisälle ja superjunnut jäivät ulos nuolemaan näppejään. Metro oli juuri sopivasti lähdössä kohti Töölöä ja seurue hyppäsi sisään. Lippuja ei tietenkään ollut, mutta onneksi samassa metrossa ollut lasu2k kiinnitti tarkastajan huomion tottelemattomuudellaan. ”Minähän en euroilla maksa!”, karjui lasu. Matka sujui ongelmitta Herttoniemen asemalle asti, jossa kuului valtava rysähdys. Espoolainen Travellerin kätyri Thierry Henry oli tötsyissään ajanut Mersullaan metroaseman sisälle ja karauttanut suoraan raiteille. Metron matka pysähtyi siihen ja kontulalaisten oli paettava.

Lasu2k pysäytti seurueen ja kertoi seuranneensa heitä koko matkan. Lasu ehdotti, että voisi tulla heidän mukaansa, sillä hän tunsi Jalkapallon mahdin ja uskoi pystyvänsä auttamaan seuruetta matkalla kohti Töölöä. Seurue suostui Lasu2k:n ehdotukseen, sillä matkasta oli tulossa todella vaarallinen. Herttoniemen keskusta vilisi superjunnuja. Seurue päätti piiloutua Herttoniemeläiseen hotelliin ja jatkaa matkaa seuraavana aamuna, kun superjunnut olisivat ehkä lähteneet. Maksaminen jätettiin Loordin vastuulle, sillä Lasu2k olisi taas polttanut päreensä euroilla maksamisesta. ”Miksi Jalkapallon pitikin joutua juuri minulle”, pasaska tuskaili korkatessaan Gambinaa hotellin baarikaapista. Huomenna matkaa olisi kuitenkin taas jatkettava.

...

JATKUU

Lainaus
KAPPALE 3

Aamulla seurue heräsi käytävästä kuuluvaan ääneen. Pasaska meni katsomaan, mistä oli kyse ja huomasi järkyttävän näyn. Viereisen huoneen viisi MM-95-lippalakilla ja pillifarkuilla varustettua Jatkoaikaan kirjoittelevaa miestä olivat kuolleet yön aikana. Poliisit kertoivat hämmästyneelle pasaskalle, että nämä tunnetut Jatkoaikalaiset olivat tukehtuneet kumirouheeseen. Tappajat olivat vieneet ainoastaan miesten mukana olleen jääkiekon. ”Superjunnujen tekosia!”, pasaska kauhistui. Hän selitti tilanteen seurueelleen, jonka jälkeen he lähtivät välittömästi jatkamaan matkaa. Lasu2k hiljenti Loordin ja Jarkko Ivanoffin valitukset kertomalla, että vain amatöörit kärsivät krapulasta.

Samaan aikaan Myntinsyrjässä Traveller sätti muutamaa junnuaan: ”Hemmetin tunarit! Teidän piti tuoda minulle Jalkapallo, ei jääkiekkoa. Hesaan joutaisitte mokomat! Tuskin teistä on edes armeijaan, saati sitten Jannen tai Teemun tasoiseksi superjunnuksi.” Masentuneet junnut antoivat maastopyörät ja nappulakengät Travellerille. He eivät olleet enään jengissä.

Toisaalla speu lähestyi Ruoholahtea. CFC Foreverin pihalla näkyi olevan uusi nurmikenttä, jossa junnujoukkue harjoitteli lasittunein katsein. Itse CFC Forever käskytti kentän laidalla junnuja blues-musiikin soidessa taustalla.
”No mutta CFC, mitä sinä touhuat?”, speu kysyi. ”Travellerin tulevaa valtaa ei voida välttää, joten olen siirtynyt hänen puolelleen. Kasvatan Espoosta värvättyjä junnuja omilla menetelmilläni. Helsinkiläiset superjunnuni tulevat taistelemaan espoolaisten rinnalla.”, CFC Forever sanoi. ”Petturi! Miten voitkin antautua Travellerin valtaan!”, speu kiivastui. ”Koita nyt kontulalaisjanari tajuta, että ruhtinas Traveller tulee löytämään Jalkapallon ja saamaan pääkaupunkiseudun valtaansa!”, vastasi CFC. ”Tyypillinen lupifriikki, ei lainkaan kanttia”, sanoi speu. CFC Forever menetti lopullisesti malttinsa, otti speun Kontupaidasta lujan otteen ja viskasi miehen paitoineen Ruoholahden kanavaan.

Kontulalaisseurue käveli kohti Herttoniemen metroasemaa. Seurueella ei ollut mukanaan yhtäkään kelloa, joten pasaska päätti kysyä kellonaikaa metroaseman ovella seisovalta neljältä mieheltä. Hetken miehiä päin käveltyään pasaska tajusi keitä he olivat ja alkoi huutamaan suoraa huutoa: ”Eiii! Teemu! Jere! Janne! Paulus!” Pasaska lähti juoksemaan minkä jaloisaan pääsi. Vikkeläkinttuisen Pauluksen vauhti oli kuitenkin aivan liikaa pasaskalle ja pian hän oli nalkissa. Jannen autotallinoveen pomputtelun karaistama oikea jalka iskeytyi pasaskan takaraivoon, jonka jälkeen pasaskan silmissä sumeni.

Pasaskan taju palautui pikkuhiljaa. Reaktionomaisesti hän tarkisti, onko Jalkapallo vielä mukana ja helpottuneena huomasi, että oli. Pasaskan ympärillä seisoivat Lasu2k, Tero Pekman, Loordi, Jarkko Ivanoff, speu, tarkkailija, Bootlegger ja Alex Ferguson. ”Missä helvetissä minä olen?”, pasaska sopersi. ”Täällä Aeropolissahan me olemme”, sanoi Bootlegger. ”Me lähdettiin Bootleggerin ja tarkkiksen kanssa etsimään teitä, kun ei kuulunut ja haettiin samalla speu tuolta Ruoholahden kanavasta”, jatkoi Alex Ferguson. Pasaskan onneksi espoolaisten superjunnujen Jannen, Teemun, Jeren ja Pauluksen kiinnostus oli keskittynyt Jalkapalloa enemmän Teemun uuteen Porscheen. Kun kuulumiset oli vaihdeltu, alkoi neuvonpito. Koko porukka kerääntyi Aeropolin pöydän ympärille siiderilasit kädessä keskustelemaan. Tarkkailija ehdotti, että Jalkapalloa ei tuhottaisi, vaan sitä käytettäisiin brittifutiksen aseman pönkittämiseen. ”Rautakankee perseeseen luopiolle”, kommentoi Lasu2k. Jokaisen avattuaan vuorollaan sanaisen arkkunsa, tultiin siihen tulokseen, että seuruetta lähdettäisiin auttamaan vaaralliselle matkalle kohti Espoon Myntinsyrjää. Jalkapallon ritarit lähtisivät matkaan huomenna.

...

JATKUU
OzzMozz

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #43 : 05.06.2009 klo 21:48:19

----------------------------------------------------------------------

semi Posted: Tue Nov 01, 2005 2:54 pm    Post subject:   

19.10.2005 9:58
VS: HAISEVA VITUN SILMÄ
Keneltä: Markku Kanerva <markku.kanerva@palloliitto.fi>
Kenelle: mypasi mypasi <mypasi11@luukku.com>
Hakeudu nyt hyvä "ihminen" hoitoon ja äkkiä. Onnittelut Myllykoskelle.

-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: mypasi mypasi [mailto:mypasi11@luukku.com]
Lähetetty: 18. lokakuuta 2005 21:06
Vastaanottaja: markku.kanerva@palloliitto.fi
Aihe: HAISEVA VITUN SILMÄ


Syljen päällesi saastainen paskiainen. Miten julkeat solmia jatkopestin
Palloliiton kanssa HUORA

Oliko menestys hyvää saatanan kurpitsapää

Vittu sut saadaan vielä


---------------------------------------



onhan näitä :D Ylos

Harvoin nauran ääneen jolleki viestille, mutta tämä pudotti. Kanervan vastaus Ylos Etenkin ensimmäinen lause.

Huhu vieläkin naurattaa.
Zaroza

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomasz Sajdak


Vastaus #44 : 05.06.2009 klo 21:55:45

http://futisforum2.org/index.php?action=profile;u=1342;sa=showPosts

Arvostan Tuoppi
Kanuuna-Keen

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 05.06.2009 klo 21:55:56

Juurikin näin! Muistaakseni tamu fanitkaan eivät olleet mitenkään erikoisen iloisia miehen pestaamisesta.. Ainut asia oikeastaan mitä itse tiesin/olin kuullut Juskasta oli Surayn sanat: "Ainoa pelaaja joukkueessa, joka pystyy pelaamaan kuten haluan".. Tamunhan pestaa aina nämä.. AINA.. Kuten Tuomas Aho, Nurmela, Ghazi, Aalto ja Vuorinen... Mutta mitä olivat ennekuin tulivat tamuun: Kaven(norja),Ojanperä(nokian pyry),Aho (Ilves A), Heinänen (Ilves), Kuoppala (Ilves),Salmela(?),Sainio(?)J.Savolainen(Allianssi),Pohja(Lahti?,Mypa?),Koskela(Jokerit?), Lehtinen(?) ja kaikki muuta DUUNARIT isolla sydämmellä.. Verrattuna.. Wallen,Aho,Aalto,Nurmela,Ghazi,Smith,Medo,Lampi mm. !!! HJK on futiksen Jokerit,Hifk tai Blues!!! Mutta Tamu on TAMPERE UNITED!!! EI suurin EI vanhin EI rikkain mutta meidän!!!!!!!!
dooley5

Poissa Poissa


Vastaus #46 : 05.06.2009 klo 22:03:08

Lainaus käyttäjältä: Traveller
Olen aina puhuinut junnuille, että miehen pitää olla neljän - viiden A:n mies:

A1= armeija
A2= ammatti
A3= asunto
A4

Harmi että suurin osa Traveller-legendoista on hävinnyt Makran syövereihin. Kuuluisa paitatilaustopikki sentään löytyy: http://suomifutisnet.adv1.nebula.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=15790&postdays=0&postorder=asc&start=0
Kartanonherra

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuuntele nyt tarkkaan: haista vittu


Vastaus #47 : 05.06.2009 klo 22:10:30

Lukuisista pyynnöistä johtuen kerron tässä elämäni tarinan. Se on tosi.
Synnyin pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntevat toisensa, kaikilla on oma määrätty asemansa. Erilaisuutta ei ollut, sillä kaikki olivat samanlaisia. Nukutaan, herätään, tehdään työtä, katsotaan televisiota, mennään nukkumaan, nukutaan, herätään... Sitä samaa aina vain. Sellaista elämää opin näkemään.

Menin kouluun. Se oli minulle alusta lähtien käsittämätön paikka. Epäolennaisuuden valtakunta. Matematiikka oli lohdullista. En ollut hyvä koulussa, sillä olin onneton. Liikuntatunneilla juoksimme ja harjoitimme kaikenlaista, mitä liikunnanopettajat sanoivat urheiluksi. Jo silloin epäilin. Toisinaan pelasimme jalkapalloa. Tunsin erilaisuuteni. Kun toiset pojat riemusta kiljuen ryntäsivät jäälle pelaamaan mailoillaan, en minä ollut siitä lainkaan kiinnostunut. Itse asiassa vihasin sitä.

Yläasteen aikoihin tuli Meksiko '86. Mikään ei ollut kuin ennen. Katsoin kaiken, ja olisin katsonut enemmänkin. Olin kyltymätön, himo oli minut vallannut. Kohtasin Hänet. Olin kuullut Hänestä aiemminkin, Hänen kosketuksestaan, Hänen ylimaallisesta taidostaan.Nyt ymmärsin. Olin päässyt näkemään jalkapallon ytimeen, niin kuin vain harvat ovat. Yhtäkkiä ymmärsin koko aikaisemman elämäni pimeyden, minä tiesin, mitä vailla olin ollut, mitä olin janonnut kaikki nuo vuodet. Niin kuin kulonkeltainen nurmikko elpyy elämän loistoon sateen jälkeen, niin sain minäkin uuden elämän! Hän johdatti joukkueensa maailmanmestaruuteen. Minä tiesin sen ennalta. Niin täytyi käydä.

Kerroin ystävilleni uudesta elämästäni. He nauroivat. Menivät jäälle, minä kieltäydyin. Liikunnanopettaja hämääntyi keksimistäni uudissanoista. Jääkökkö, jääkääkkä. Minä sanoin, etten koskaan tulisi pelaamaan sellaista. Tahraisinko käteni saastaan. Toisinaan pelattiin jalkapalloa. Minä kieltäydyin. Se oli vain johdonmukaista, en olisi kyennyt tuottamaan kunniaa Kuninkaalle, tuolle ainoalle urheilulajille. En ollut valittu. Tein surutyön, se otti aikansa. Silloin olin jo ymmärtänyt, ettei ole muita urheilulajeja. Ystäväni eivät käsittäneet minua. He eivät olleet enää ystäviäni. Vihollisia oli kaikkialla.

Koulu alkoi mennä paremmin. Yläasteen jälkeen lukioon, lukion jälkeen yliopistoon. Opiskelu oli kuitenkin vain sivutoimista; tosiasiallisesti opiskelin jalkapalloa, tutkiskelin sen olemusta, sen salattuja maailmoja. Olin yhä vapaampi, mutta yhä enemmän tiedostin maan sairaan tilan. Valeurheilua pursuivat kaikki kanavat. Ei olla enää imperfektissä, tämä aktuelli tilanne. Valeurheilu syö tätä maata. Sen vastustamisen olen ottanut elämäni tehtäväksi. Minun taisteluni on taistelua oikean asian puolesta, elämän, vapauden ja sivistyksen puolesta. Minä kasvoin näkemään sen. Omassa elämässni olen nähnyt valheen ottavan sijansa pöyristyttävällä voimalla. Ja sittenkin taistella! Veljeni, ei ole suurempaa kunniaa ihmiselle, kuin panna elämänsä likoon jalkapallon puolesta. Sillä onhan jalkapallo Universumin ainoa urheilulaji, vain sen tahdissa saa sydämemme oikean rytminsä, vain se saa galaksit laulamaan ja pulsarit pyörimään! Sitä meidän on muistaminen: tänään, huomenna ja aina. Aina.
Lisbie

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 05.06.2009 klo 22:13:01

Kaikilta AUK:n käyneitä kyselenkin tässä mitä kurssituotteita olet hankkinut? Itselläni on tallessa seuraavat:

-kurssipuukko
-kurssiverkkarit
-kurssilippis, jossa kaikki intin aikana kertyneet killukkeet: kurssiristi, joukko-osastoristi, kultainen ampumamerkki, natsoja: salmiakit ja ruusukkeet, upseerin kokardi (punainen puolipallo, jossa kultainen leijona), barettimerkki ja joukko-osaston olka-/hihamerkki (satiaiseksikin kutsuttu)
-kurssivyö
-kurssimatrikkeli/-kirja, sekä kurssin joukko-osastovalokuva kirjan välissä
-kurssijuliste, kuva sama kuin matrikkelin kannessa
-kurssi-cd, oppilaskuoron nauhoitus Haminan kirkossa

Joskus öisin kun en saa unta, otan laatikon esille ja kynttilänvalossa katson armeijamuistojani. Mieleen tulevat elävästi tykkimies Mäkinen, sotilasmestari Sokka ja muut hienot muistot. Kunnia ei unohdu.

 ;)

Paofinlandian vastaus tähän oli kyllä timanttinen:

Palvelusbaretti kaikilla killuttimilla on tallella. Myöskin AUK:n valokuvakasnsio on tallella... se on kova sana muuten 5v. & 2v. jälkikasvuille kun ne näkee iskän pyssyn kanssa "sotatamineissa". Tuon ikäiset kun ei oikein ymmärrä vielä mitä koko homma pitää sisällään.

Tärkeimmät ja parhaimmat muistot on kuitenkin tuolla muistin sopukoissa.

Sille sotilasmestarille kuitenkin joka veti suksisulkeisia suksivajan katolla  :keskari: kuinkas ollakaan yksi jantteri putos maahan ja ensin kuului kaverin jalasta naks-naks jonka jälkeen sotilasmestarille naks-naks ja varusvarastolle hommiin.

Nyt kaivaudun täältä hylsyjen seasta ja menen takaisin duuniin  ;)
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #49 : 05.06.2009 klo 23:47:47

Lainaus
" Tapahtumapaikka: Bussipysäkki Soukassa
Hahmot: palaverista Espoosta palaava Ex-timo, häiritsevä juoppo herra X ja muutama muu sivullinen

Kello oli n. 16.35, kun humalainen, keski-iän ylittänyt lyhyt ja lihava mieshenkilö hoiperteli pysäkille. Heti pysäkille saavuttuaan aloitti hän häiritsevän metelöinnin. Puhe/huuto/laulu oli kuitenkin humalatilasta johtuen varsin epäselvää, joten n. 70% tekstistä meni ihmisten korvien ohi. Monologi oli kuitenkin hyvin pitkälle tämän tapaista:

"...oooOOOoooOOOoooOOO... v...u... s.....a te mitään jalkapallosta tiedä, toisin kuin me... me... no sanokaa nyt... me Myntinsyrjän pojat. Fc Espoo, Espoo... v...u Lefa lähti. Meikä meni Ilmavoimiin jo viisitoistavuotiaana, olin komea ja ... V...u, kohta tapellaan Vili ja Timi tänne, jos osaatte... s......a! On sitä kasvatettu meidän Janne ja Teemu räi räi räi. Superjunnut p....e Nettisivu sulki rai rai rai"

Tässä vaiheessa, klo 16:40 paikalle tuli bussi 502, ainoa pysäkin ohittavista busseista, joka ei suuntaa Espoon sydämeen. Pysäkki tyhjentyikin lähes totaalisesti, ainoastaan yksi häiritsevä juoppo jäi nyhjäämään pakkaseen. Kuka on tämä mystinen Espoossa asuva lyhyt, lihava, vanha, kanssaihmisisille haitallinen jalkapalloa seuraava tapajuoppo "

 
Sivuja: 1 [2] 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa