FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.04.2024 klo 02:56:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: SMJK palkitsee!  (Luettu 1497 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mr T

Poissa Poissa


: 16.12.2008 klo 04:41:56

Olisiko hyvä idea kehittää yhdistykselle jonkinlainen vuosittainen palkinto, jossa äänestettäisiin vuoden kultturiteon tekijä ja myös negatiivinen EOM:n jarru? Olutseuroilla on hienot Hyvä Tuomas-palkinto olutkulttuuri edistäjälle ja Paha Nuutti "palkinto" vuoden pahasta teosta. Voitaisiin palkita pelaajiakin, esim vuoden tärkein pelaaja, super-junnu jne. Pistäkää ideoita!
Tälläinen jäsenäänestys olisi varmaan helppo järjestää. Saataisiin vähän julkisuutta ja päästäisiin pätemään. Tästä voitaisiin muodostaa vuosittainen juhla, joka toimisi samalla pikkujouluna.

Tietysti ääni per jäsen, jottei nikkiarmeijat ja yhdenasian ääriliikkeet pääsisi dominoimaan.
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti


Vastaus #1 : 16.12.2008 klo 04:49:23

Totuuden torvi - kategorian voittaja; Khalervos Kendopoulos
Vuoden sanoittaja - Khalervos kendopoulos


... niin tässä tarvitsisi varmaan olla jäsen, että näitä selkääntaputtelupalkintoja voisi voittaa, vai onko kyseessä foorumipalkinto?


EDIT: vuoden kannattaja ei voi ottaa palkintoa vastaan, sillä hän pitää edelleen tsänttiä yllä
« Viimeksi muokattu: 16.12.2008 klo 04:51:23 kirjoittanut Khalervos Kendopoulos »
mr T

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 16.12.2008 klo 04:52:46

Tarkoitin palkintoja tonne ihan oikeaan maailmaan. Kale voi tsempata sitten ensi vuoden forumisti-gaalassa.
kluru

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 16.12.2008 klo 05:01:17

Saanen myös ehdottaa:

Vuoden hauskuuttaja: Khalervos Kendopoulos *hih*  ::)
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin


Vastaus #4 : 16.12.2008 klo 16:13:53

Totuuden torvi - kategorian voittaja; Khalervos Kendopoulos

EDIT: vuoden kannattaja ei voi ottaa palkintoa vastaan, sillä hän pitää edelleen tsänttiä yllä

Yritä nyt ensin vastata kunnolla siihen ikivanhaan vastineeseeni ja tule sitten puhumaan. Ei sillä etteikö kaltaisellesi vastarannan kiiskelle olisi jonkun verran tilausta, mutta uudet ideat olisivat jo siellä Espoon suunnallakin tarpeen.

Muuten mielestäni mr. T:ltä hyvä idea joka vaatii ehdottomasti lisää pohdintaa. Mielestäni tällaisen palkinnon kuuluisi kuitenkin tulla yleisistä futisteoista sillä suomalainen futismaailma pyörii jo nyt aivan liiaksi maajoukkueen ympärillä. Tätä kautta siis kyseenalaistaisin SMJK:n roolin palkinnonjakajana, Palloliitonhan se oikea auktoriteetti pitäisi olla. Toki SMJK voisi palkita pelaajia... Samoin tuollainen Paha Nuutti-palkinto olisi paikallaan.
Le God

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hard Bass


Vastaus #5 : 16.12.2008 klo 16:34:58

Kabineteista kantautuneiden huhujen mukaan palkinto olisi menossa yksimielisesti SMJKKÄ:lle.
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti


Vastaus #6 : 16.12.2008 klo 16:38:50

Yritä nyt ensin vastata kunnolla siihen ikivanhaan vastineeseeni ja tule sitten puhumaan. Ei sillä etteikö kaltaisellesi vastarannan kiiskelle olisi jonkun verran tilausta, mutta uudet ideat olisivat jo siellä Espoon suunnallakin tarpeen.


Päivystätkö intervepissä 24h ja odotat, että vastaisin viestiisi, josta minulla ei ole harmainta aavistusta  ???

Vastarannan kiiskeilyssä on se hyvä puoli, ettei mitään uutta tarvitse ikinä esittää. Riittää että kategorisesti pitää muiden hauskanpitoa tyhmänä ja välillä yllättää alamaiset positiivisella kommentilla.

Hieno idea tämä palkitseminen.
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin


Vastaus #7 : 16.12.2008 klo 16:50:02

Päivystätkö intervepissä 24h ja odotat, että vastaisin viestiisi, josta minulla ei ole harmainta aavistusta  ???

Vastarannan kiiskeilyssä on se hyvä puoli, ettei mitään uutta tarvitse ikinä esittää. Riittää että kategorisesti pitää muiden hauskanpitoa tyhmänä ja välillä yllättää alamaiset positiivisella kommentilla.

Hieno idea tämä palkitseminen.

Tähän vastasit aikoinaan näinkin mielikuvituksettomasti:

Hyvä vastaus, johon minulla ei ole mitään muuta lisättävää kuin:

1. Kuten olen sanonutkin, näkemyksissä on vain vivahde-eroja. Kehityksen kehittymiseen juuri hyvänä aikana kuuuluvat suunnitelmat tulevaisuudesta, sillä jos niitä aletaan miettiä liian myöhään: on juna jo mennyt.

2. Sikäli jännää, että ulkopuolisen mielipide asiaan on teilattu, kun juuri ulkopuolisten eläytymisen vahvistukseen olisi hyvä kohdentaa tuota kannatustoimintaa. Mutta kokonaisuudessaan hyvin kiteytetty tuo kehittämistarve  Ylos

3. Jos julkiteekkarius on hidaste, niin varmaan myös avohoidokkien lukumäärä smjk:n katsomossa.

jonka jälkeen olen odottanut sinulta uusia ideoita... Yhtä pettymystähän se on ollut tuon jälkeen. Muuten toki tiivistitkin roolisi sangen osuvasti, nauroin pitkästä aikaa jutuillesi. Pahoittelen off-topicia, asiani aiheeseen kirjoitin jo tuohon ylemmäs.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2008 klo 16:51:13 kirjoittanut John Rambo »
Lama-Larsson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #8 : 16.12.2008 klo 16:50:20

Saanen myös ehdottaa:

Vuoden hauskuuttaja: Panos Kyrvonuolos *hih*  ::)

Korjasin.

Eipä mielestäni ole tarvetta palkinnoille.
Ferro Montanha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 00840


Vastaus #9 : 16.12.2008 klo 16:57:36

Ehdottomasti esimerkiksi vuoden huonoin jalkapallomedia palkinnon antamista kannatan.  Muutenkin jos kategoriat ovat hyviä, niin ehdoton  Ylos, mutta esim. Vuoden pelaaja yms. pikkukivat voi suoraan jättää palloliiton saunakerhon päätettäväksi.
Khalervos Kendopoulos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kreikan jääkiekkoliiton puheenjohtajan kabinetti


Vastaus #10 : 16.12.2008 klo 17:05:01

Tähän vastasit aikoinaan näinkin mielikuvituksettomasti:

jonka jälkeen olen odottanut sinulta uusia ideoita... Yhtä pettymystähän se on ollut tuon jälkeen. Muuten toki tiivistitkin roolisi sangen osuvasti, nauroin pitkästä aikaa jutuillesi. Pahoittelen off-topicia, asiani aiheeseen kirjoitin jo tuohon ylemmäs.

Juu sovitaan, että OT jääköön. Mutta kirjoitan vielä sen, että jos pidät tuota mielikuvituksettomana, niin minä pidin sitä kädenojennuksena, jonka ilmeisesti kuitenkin torjuit?

Edustan täysin erilaista katsojakuntaa kuin mistä ehkä sinä haluaisit SMJK:n suurimmalta osin muodustuvan. Kommenttini ovat ulkopuolisen kommentteja ja erittäin tärkeässä osassa sitä tapahtumaa, johon te koitatte (toivottavasti) kannustuksella vaikuttaa.

Toisin sanoen; MINÄ edustan sitä segmenttiä, jonka tulisi innostua kannustamaan katsomossa X, teidän esimerkin mukaisesti.
Mikäli ette pyri innostamaan MINUA vaan pyritte kannustamaan kannustuksen vuoksi ja heittelemään pulloja ja pommeja poliisien päälle, on minulla täysi oikeus kritisioida kärkkäästikin toimintanne huonoja puolia. Tiedän ja uskon, että nämä riemuidiootit ovat kauttaaltaan vähemmistössä porukassanne, kuin myös intervepin lutuurilassetkin, mutta äänekkään vähemmistön kontrolloimiseksi tarvitaan myös äänekästä vastustamista... tietyllä tavalla teen siis teille palveluksen.

Omien parannusehdotusten vaatiminen kritiikin antajalta on muuten maailman vanhin defenssikeino "tee itte parempi".
John Rambo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin


Vastaus #11 : 16.12.2008 klo 17:28:59

Juu sovitaan, että OT jääköön. Mutta kirjoitan vielä sen, että jos pidät tuota mielikuvituksettomana, niin minä pidin sitä kädenojennuksena, jonka ilmeisesti kuitenkin torjuit?

En todellakaan torjunut, odotin vain jotain uutta ja virkistävää. Nythän argumenttisi kiertävät ikävän paljon kehää kuten minunkin. Juttu alkaa olla jo niin väsynyttä että vain harva viitsii enää näihin reagoida.

Edustan täysin erilaista katsojakuntaa kuin mistä ehkä sinä haluaisit SMJK:n suurimmalta osin muodustuvan. Kommenttini ovat ulkopuolisen kommentteja ja erittäin tärkeässä osassa sitä tapahtumaa, johon te koitatte (toivottavasti) kannustuksella vaikuttaa.

...tjaa, enemmänkin toivoisin aktiivisia kannattajia enemmän suomalaisten seurojen pariin, sieltä se kehitys oikeasti lähtee. Tällä hetkellä edustamasi katsojakunnan jäsenet lähtevät koko ajan paremmin ja paremmin mukaan, ja positiivisia kommentteja kuuluu paljon katsomon ensikertalaisilta. Sinä olet kuitenkin vain yksi tällaisen katsojakunnan edustaja, todella moni muu tällainen taas on jo löytänyt tiensä Pohjoiskaarteeseen ja ns. entistä aktiivisemmaksi kannattajaksi, toivottavasti tämä näkyy jossain hamassa tulevaisuudessa myös suomalaisessa seurajalkapalloilussa.

Toisin sanoen; MINÄ edustan sitä segmenttiä, jonka tulisi innostua kannustamaan katsomossa X, teidän esimerkin mukaisesti.
Mikäli ette pyri innostamaan MINUA vaan pyritte kannustamaan kannustuksen vuoksi ja heittelemään pulloja ja pommeja poliisien päälle, on minulla täysi oikeus kritisioida kärkkäästikin toimintanne huonoja puolia. Tiedän ja uskon, että nämä riemuidiootit ovat kauttaaltaan vähemmistössä porukassanne, kuin myös intervepin lutuurilassetkin, mutta äänekkään vähemmistön kontrolloimiseksi tarvitaan myös äänekästä vastustamista... tietyllä tavalla teen siis teille palveluksen.

Kritiikkisi tärkeyttä en ole missään vaiheessa kiistänytkään, lähinnä olen vain toivonut siihen uusia näkökulmia ja lisää vivahteita kun nyt tämä vaikuttaa jo niin loppuun kulutetulta aiheelta. Aktiivikannatuksen tavoista taas en jaksaisi enää n:ttä kertaa lähteä vänkäämään, kannattajamäärien kasvu ja tapahtumat katsomossa puhukoot puolestaan. Sama pätee lieveilmiöihin, asiaa on käsitelty jo enemmän kuin kotitarpeiksi ja sitä keskustelua (tai pikemminkin provoilua puolin ja toisin) varten on omat topikkinsa.

Omien parannusehdotusten vaatiminen kritiikin antajalta on muuten maailman vanhin defenssikeino "tee itte parempi".

Kuten tuossa ammoisessa tekstissänikin totesinkin, meillä on varaa jopa lievään ylimielisyyteen kun katsoo kuinka hyvin toiminta on kasvanut. Kritiikkiä annettaessa ja vastaanotettaessa tähän tilanteeseen johtanut kehitys kuuluu myös ottaa huomioon. Silti konkreettiset parannusehdotukset ovat enemmän kuin tarpeen ja niitä aktiivisesti pohditaankin, ei siinä mitään. Omalta osaltani lopetan tämän turhan jauhamiseni tähän ja toivon sinunkin ottavan yhteyttä vaikkapa yksityisviestillä jos sinulla on jotain lisättävää. Toki ehdotan Khalervos Kendopoulokselle virallisen vastarannan kiiskin titteliä näin forumin välityksellä. Ylos

Ferro Montanhalta kaipaisin perusteluja, millä perusteella juuri Suomen Maajoukkueen kannattajat olisi oikea taho jakamaan muita kuin maajoukkueeseen liittyviä palkintoja? Olen edelleen sitä mieltä, että SMJK:n taholta voidaan palkita korkeintaan maajoukkueiden parissa jollain tavalla olevia henkilöitä.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2008 klo 17:30:28 kirjoittanut John Rambo »
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #12 : 16.12.2008 klo 18:06:47

Kyllä joku "Vuoden maajoukkuepelaaja" voisi olla ihan ok. Kannattajien näkökulma on kuitenkin jossain määrin erilainen kuin tietämättömien toimittajien tai liittojäärien. Liikaa palkintoja ei saa olla, menee maku muuten.
« Viimeksi muokattu: 16.12.2008 klo 18:09:28 kirjoittanut joks11 »
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen


Vastaus #13 : 16.12.2008 klo 18:08:16

Ehdottomasti esimerkiksi vuoden huonoin jalkapallomedia palkinnon antamista kannatan.  Muutenkin jos kategoriat ovat hyviä, niin ehdoton  Ylos, mutta esim. Vuoden pelaaja yms. pikkukivat voi suoraan jättää palloliiton saunakerhon päätettäväksi.

Haiseva vitun silmä -palkinto antiluturistille ja Lasse Kallio -palkinto vuoden luturistille.
FCSTOKE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Jokerit SalPa LoPa Stoke City UD Las Palmas HSV


Vastaus #14 : 16.12.2008 klo 18:14:56

minä ilmoittadun vuoden kusipää äänestykseen
consis

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 17.12.2008 klo 20:45:20

Kyllä joku "Vuoden maajoukkuepelaaja" voisi olla ihan ok. Kannattajien näkökulma on kuitenkin jossain määrin erilainen kuin tietämättömien toimittajien tai liittojäärien. Liikaa palkintoja ei saa olla, menee maku muuten.

Mainio idea tuo Vuoden maajoukkuepelaaja palkinto. Äänestys vaikka suomifanit sivulle ja jokaiselta jäseneltä ääni. Taino luotan että se osataan organisoida paremminkin. Sitä ääntä miettisin muuten pitkään.
Pitäisi miettiä myös millainen se palkinto on joka annettaan pelaajalle. Antaako sen smjk:n edustajat?
Idealle  Ylos
mr T

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 18.12.2008 klo 02:42:51

Vuoden antikulttuuri teosta palkinnoksi luonnollisesti Fiskarsin puutarhasakset.
Toi haiseva vitunsilmä palkinto voidaan jakaa ihan ff2:lla, ei tarvitse lehdistötiedotetta...

Ajankohtana voisi olla tammikuu, jolloin yleensä on vähemmän futisuutisontia.
4-4-2 formation

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 4-4-2


Vastaus #17 : 18.12.2008 klo 13:16:14

Ehdotan, että SMJK palkitsee vuoden Ääliön >:(
Rhew

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi


Vastaus #18 : 18.12.2008 klo 22:44:50

http://futisforum2.org/index.php?topic=39568.0

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa