FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 18:41:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 13

Kirjoittaja Aihe: Power Rangers - kuollut ja kuopattu?  (Luettu 12171 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Siperia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kunkkis

Vastaus #150 : 24.12.2008 klo 00:36:18

Olisi hauska tietää millainen tyyppi Zippendaali on foorumin ulkopuolella. Täytyy tosin mainita ettei kovin kovia odotuksia ole  :-[
Olet tavannut kyseisen kirjoittajan. Nöyryytti sinua totaalisesti futsalissa. Mikä toki ei ole taitosi huomioonottaen mikään yllätys :)  Ylos
ref

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Giallorossi

Vastaus #151 : 24.12.2008 klo 00:36:21

Olisi hauska tietää millainen tyyppi Zippendaali on foorumin ulkopuolella. Täytyy tosin mainita ettei kovin kovia odotuksia ole  :-[
Sama. Todennäköisesti täysi hissukka. :)
ref

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 24.12.2008 klo 00:37:02

Olet tavannut kyseisen kirjoittajan. Nöyryytti sinua totaalisesti futsalissa.
Faktoille. Jaa niin joo, sehän oli se reppana, joka ei puhunu sanaakaan koko aikana. ::)
Zippendaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Rönpsä & TPV

Vastaus #153 : 24.12.2008 klo 00:37:31

No tuossa tuli kyllä nyt ihan puhdas kirjoitusvirhe. Pahoittelen.

Toki, jos pilkun väärä paikka tekee lukemisesta vaikeaa, niin lukutaidossasi on jotain aika pahasti vialla. :D :keskari:
Heh tajusit ivani vasta viidennellä lukukerralla ja heitit takaisin nasevan kommentin. Voi miten surkuhupaisaa :)
Jari-Kari Jan-Ari

Poissa Poissa

Vastaus #154 : 24.12.2008 klo 00:37:58

Mielestäni on ihan aiheellista perseillä täällä, kun Power Rangerssit(ref) ovat perseilleet muissa keskusteluissa. Ja ref, jos olet noin hyvää pataa Power Rangerssien kanssa, niin miksi et itse uskalla kentälle mennä?
Siperia katkera viime pelistä refille? Nyyh, kyynel  :(
haksu

Poissa Poissa

Vastaus #155 : 24.12.2008 klo 00:38:25

Haluaisin kovasti nähdä sinun lurittelusi. Sen verran surkuhupaisia ovat kirjoituksesi tähän mennessä olleet.

Puhun täällä yksinkertaisesti niinkuin asiat ovat, anteeksi jos se ei sinulle riitä  :(

Teikäläisen tyyli väkisin vääntää jotain tekstiä sitten on kyllä hieno  :)
ref

Poissa Poissa

Vastaus #156 : 24.12.2008 klo 00:39:04

Esität sitä että kuuluisit joukkueesen, toki todeten ettet kuulu. Mielestäni olisi vain sopivaa että liittyisit joukkueeseen virallisesti  Ylos Ja kysyin vain että miksi et uskalla/halua pelata joukkueessa tai kuulua virallisesti joukkueeseen, vaikka kuitenkin tunnut haluavan sitä.
En halua pelata, koska minulla ei ole aikaa, eikä futsal muutenkaan ole minun juttuni. En myöskään esitä kuuluvani joukkueeseen, juurihan sanoin tuossa aiemmassa postauksessani, että "en pelaa, mutta seuraan joukkueen tekemisiä läheltä". Mutta hyvin sinä aina keksit kaikennäköistä, mitä olen sanonut. ::) Ylos
« Viimeksi muokattu: 24.12.2008 klo 00:42:20 kirjoittanut ref »
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 24.12.2008 klo 00:39:17

Faktoille. Jaa niin joo, sehän oli se reppana, joka ei puhunu sanaakaan koko aikana. ::)
Sinä taas haukuit koko ajan joukkuekavereitasi vaikket itse osannut mitään " Ylos"
En halua pelata, koska minulla ei ole aikaa, eikä futsal muutenkaan ole minun juttuni. En myöskään esitä kuuluvani joukkueeseen, juurihan sanoin tuossa aiemmassa postauksessani, että "seuraan joukkueen tekemisiä läheltä". Mutta hyvin sinä aina keksit kaikennäköistä, mitä olen sanonut. :: ) : ylos:
Esitä mitä esität, mutta älä esitä mitä et osaa esittää.

Perseily loppuu minun osaltani tähän kohtaan ellei minusta puhuta täällä tai minulta kysytä jotain.
« Viimeksi muokattu: 24.12.2008 klo 00:42:16 kirjoittanut Siperia »
Sipu

Poissa Poissa

Vastaus #158 : 24.12.2008 klo 00:40:18

Zippis on ihkurölli. T.Siperia
Jari-Kari Jan-Ari

Poissa Poissa

Vastaus #159 : 24.12.2008 klo 00:40:50

Sinä taas haukuit koko ajan joukkuekavereitasi vaikket itse osannut mitään " Ylos"
Täytyy sanoa näin puolueettomasti, että et osaa sinäkään  :)
haksu

Poissa Poissa

Vastaus #160 : 24.12.2008 klo 00:41:36

Olet tavannut kyseisen kirjoittajan. Nöyryytti sinua totaalisesti futsalissa. Mikä toki ei ole taitosi huomioonottaen mikään yllätys :) 

Hissukka reppana?  :)  Kunkkuidean ekaa puoliaikaa kaikki on mennyt hyvin, höntsyissä teen nyt ihan mitä vaan. Voit toki muilta joukkueen jäseniltä mitä oon mm. pyynikillä tehnyt  :D
ref

Poissa Poissa

Vastaus #161 : 24.12.2008 klo 00:41:58

Meidän porukassa on tapana heittää läppää. ::)
Zippendaali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Rönpsä & TPV

Vastaus #162 : 24.12.2008 klo 00:42:22

Eipä tehnyt hirveästi mieli aloittaa keskustelua kavereiden kanssa, jotka hihittelivät kuin pikkutytöt kun iskimme maalin. Olisi vissiin pitänyt jollain saksipotkuviritelmällä tehdä joka maali. Muutenkin vitutti jo teidän koko asenne sen verran, etten tosiaan jaksanut "pelata" kovinkaan kauaa.
Sipu

Poissa Poissa

Vastaus #163 : 24.12.2008 klo 00:42:53

Meidän porukassa on tapana heittää läppää. ::)
Minulla ei ole huumorintajua  ;)
ref

Poissa Poissa

Vastaus #164 : 24.12.2008 klo 00:44:02

Täytyy sanoa näin puolueettomasti, että et osaa sinäkään  :)
Jari-Kari Jan-Arin osanotolle keskusteluun varaukseton Tuoppi
haksu

Poissa Poissa

Vastaus #165 : 24.12.2008 klo 00:44:48

Sinä taas haukuit koko ajan joukkuekavereitasi vaikket itse osannut mitään " Ylos"Esitä mitä esität, mutta älä esitä mitä et osaa esittää.

Perseily loppuu minun osaltani tähän kohtaan ellei minusta puhuta täällä tai minulta kysytä jotain.

Kyllä ref vie kunkkuidean pelaajia joka päivä vaikka lihasten kasvamisen takia hänen mahtava tekniikkansa sai kolhuja  ;)
haksu

Poissa Poissa

Vastaus #166 : 24.12.2008 klo 00:47:24

Eipä tehnyt hirveästi mieli aloittaa keskustelua kavereiden kanssa, jotka hihittelivät kuin pikkutytöt kun iskimme maalin. Olisi vissiin pitänyt jollain saksipotkuviritelmällä tehdä joka maali. Muutenkin vitutti jo teidän koko asenne sen verran, etten tosiaan jaksanut "pelata" kovinkaan kauaa.

Sinä siinä porukassa olit ehkä tyttömäisimpiä joten...Ja mikä meidän asenteessa? Pidettiin hauskaa ja vähä palloa potkittiin, siinä vika?
haksu

Poissa Poissa

Vastaus #167 : 24.12.2008 klo 00:55:32

http://www.youtube.com/watch?v=FgTmxukF-og

Siinä pähkinänkuoressa, joko

a)olette olleet liikaa foorumilla ja oleellinen on jäänyt väliin

tai

b)voisitte pysyä vain täällä ja lopettaa huutelun

:)
ref

Poissa Poissa

Vastaus #168 : 24.12.2008 klo 01:02:51

Sinä siinä porukassa olit ehkä tyttömäisimpiä joten...Ja mikä meidän asenteessa? Pidettiin hauskaa ja vähä palloa potkittiin, siinä vika?
Joo, meidän olis ilmeisesti pitäny pelata täysillä. :(
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #169 : 24.12.2008 klo 01:04:01

http://www.youtube.com/watch?v=FgTmxukF-og

Siinä pähkinänkuoressa, joko

a)olette olleet liikaa foorumilla ja oleellinen on jäänyt väliin

tai

b)voisitte pysyä vain täällä ja lopettaa huutelun

:)
Moi Keskitalo. Koska tuut pelaan Giizereitä vastaan?
ref

Poissa Poissa

Vastaus #170 : 24.12.2008 klo 01:05:50

Moi Keskitalo. Koska tuut pelaan Giizereitä vastaan?
Keskitalo ei lue eikä kirjoita. Giizereitä hän veisi silti.
haksu

Poissa Poissa

Vastaus #171 : 24.12.2008 klo 01:12:17

Voidaan toki välittää terveiset. Sekä voidaan koko joukkueen voimin toki ottaa matsi vastakkain jos yhtään kismittää  :)

Nyt Lunta tupaan ja si nukkuun. Öitä.
ref

Poissa Poissa

Vastaus #172 : 24.12.2008 klo 01:13:13

Zippendaali ei bännien myötä häiritse viikkoon keskusteluamme! Kiitos Le Godille tästäkin bännäyksestä! Ylos
Siperia

Poissa Poissa

Vastaus #173 : 24.12.2008 klo 01:13:42

Keskitalo ei lue eikä kirjoita. Giizereitä hän veisi silti.
Nojaa. Mpw, Koiggari, Tyyne ja caucho nyt alkuun omilla pelipaikoillaan parempia kuin Keskitalo.

Voidaan toki välittää terveiset. Sekä voidaan koko joukkueen voimin toki ottaa matsi vastakkain jos yhtään kismittää  :)

Nyt Lunta tupaan ja si nukkuun. Öitä.
Kannatan  Ylos Ja öitä ja joulua kaikille tasapuolisesti  :)
ref

Poissa Poissa

Vastaus #174 : 24.12.2008 klo 01:15:46

Nojaa. Mpw, Koiggari, Tyyne ja caucho nyt alkuun omilla pelipaikoillaan parempia kuin Keskitalo.
Just. Millä vertaat maalivahtia ja hyökkääjää? Ja en noita muitakaan allekirjoita. Toki Keskitalo olisi sinunkin mielestäsi sarjan paras pelaaja, jos pelaisi Geezerseissä. Mutta tästä kai turha kinastella, mielipidekysymys, joskin sinä olet tässä se kerettiläinen. Ylos

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 13

Siirry: