ref
Poissa
Suosikkijoukkue: Giallorossi
|
|
Vastaus #275 : 25.02.2009 klo 01:22:13 |
|
Kun et saa voin tarjota sinulle (Zippendaalin) persettä.
Tuskin sitä eroa parin kaljan jälkeen enää huomaa. Olet sinä Siperia kyllä ainutlaatuinen kaveri.
|
|
|
|
caucho
Poissa
Suosikkijoukkue: Antonio Cassano
|
|
Vastaus #276 : 02.03.2009 klo 19:23:51 |
|
Kesällä Power Rangers lähtee valloittamaan Yyterin BeachFutista!
Tämän hetkinen pelaajisto tuonne on seuraavanlainen:
Aleksi Aalto
Kovan luokan vahvistuksen on pojat saamassa Pitää udella jos tulisi Geezersiin vai onko sopimus jo tehty?
|
|
|
|
ref
Poissa
|
|
Vastaus #277 : 02.03.2009 klo 19:42:17 |
|
Kovan luokan vahvistuksen on pojat saamassa Pitää udella jos tulisi Geezersiin vai onko sopimus jo tehty? Puhutkohan nyt ihan samasta 17-vuotiaasta Aleksi Aallosta? Sitä paitsi hän on pelannut koko kauden Rangersissa ja oli itse asiassa joukkueen perustaja.
|
|
|
|
caucho
Poissa
Suosikkijoukkue: Antonio Cassano
|
|
Vastaus #278 : 02.03.2009 klo 20:00:43 |
|
Ei ole sittenkään sama mies Meinaako Power Rangers muuten osallistua puistofutikseen?
|
|
|
|
ref
Poissa
|
|
Vastaus #279 : 02.03.2009 klo 20:08:10 |
|
Ei ole sittenkään sama mies Meinaako Power Rangers muuten osallistua puistofutikseen? Niin ajattelinkin. En kuulu varsinaisesti joukkueeseen (paitsi ehkä yyterissä), mutta puistofutikseen osallistumisesta ei ole kyllä puhuttu yhtään mitään, joten tuskinpa.
|
|
|
|
haksu
Poissa
|
|
Vastaus #280 : 02.07.2009 klo 08:23:12 |
|
Tästä se lähtee. Osa pelaajistosta ottaa jo tänään tuntumaa yyterin rantahietikkoihin ja aloittaa nestetankkauksen. Itse ainakin keskityn viikonloppuna olennaiseen, eli juomiseen ja syömiseen . Muut joukkueessa sitten hoitanee naisten ja pallojen perässä juoksemisen.
|
|
|
|
Jages
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Spurs, Blaugrana
|
|
Vastaus #281 : 02.07.2009 klo 10:41:04 |
|
Tästä se lähtee. Osa pelaajistosta ottaa jo tänään tuntumaa yyterin rantahietikkoihin ja aloittaa nestetankkauksen. Itse ainakin keskityn viikonloppuna olennaiseen, eli juomiseen ja syömiseen . Muut joukkueessa sitten hoitanee naisten ja pallojen perässä juoksemisen. Unohdit sun tärkeimmän tehtävän - nimittäin vahtikoiran roolin Tai no kyllä se täällä vartion minä + sun kuva varmaankin riittää. Ja tosiaan tänään lähdetään jo hakemaan huippukuntoa huomiselle, huomenna meitä ei pysäytä kukaan !
|
|
|
|
haksu
Poissa
|
|
Vastaus #282 : 02.07.2009 klo 12:05:49 |
|
Ja vastustajille suosittelen säärisuojia...
|
|
|
|
arsenaali
Poissa
Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Arsenal, Ilves
|
|
Vastaus #283 : 02.07.2009 klo 14:15:52 |
|
Ja vastustajille suosittelen säärisuojia...
siis vastustajat suositteli teille säärisuojia
|
|
|
|
haksu
Poissa
|
|
Vastaus #284 : 02.07.2009 klo 15:16:15 |
|
siis vastustajat suositteli teille säärisuojia Joo mutta tunnet mut kyllä...
|
|
|
|
arsenaali
Poissa
|
|
Vastaus #285 : 02.07.2009 klo 20:30:36 |
|
Joo mutta tunnet mut kyllä...
niinpä, siinä ei pelkät säärisuojat vastustajaa auta
|
|
|
|
Siperia
Poissa
Suosikkijoukkue: Kunkkis
|
|
Vastaus #286 : 04.07.2009 klo 15:50:15 |
|
Haksun eilisille ärrimurri-känneille. Meni väärään telttaan nukkuun ja oikee omistaja tuli häätään pois niin haksu huusi"VITTU TÄÄ ON MUN TELTTA MEE VIUTTUU NTAI HAKKAAN SUT!" sit joku tuli ohjaan haksun oikeeseen telttaan niin meni siltikin väärään telttaan.
|
|
|
|
ref
Poissa
|
|
Vastaus #287 : 04.07.2009 klo 16:22:26 |
|
Haksun eilisille ärrimurri-känneille. Meni väärään telttaan nukkuun ja oikee omistaja tuli häätään pois niin haksu huusi"VITTU TÄÄ ON MUN TELTTA MEE VIUTTUU NTAI HAKKAAN SUT!" sit joku tuli ohjaan haksun oikeeseen telttaan niin meni siltikin väärään telttaan.
Haksu otti taas Yyteriin vain lihakset mukaan ja jätti pään kotio.
|
|
|
|
arsenaali
Poissa
|
|
Vastaus #288 : 04.07.2009 klo 16:27:19 |
|
: D Haksu otti taas Yyteriin vain lihakset mukaan ja jätti pään kotio. HAHA! eli normaali Haksun keittovarustus..
|
|
|
|
mäksy
Poissa
|
|
Vastaus #289 : 05.07.2009 klo 16:34:51 |
|
Pitää muistaa että toisella yrittämällä haksu kuitenkin pääsi omaan telttaan, jalat vain jäi ulkopuolelle!
|
|
|
|
mäksy
Poissa
|
|
Vastaus #290 : 05.07.2009 klo 16:37:13 |
|
Ja ens vuonna turnauksessa vähän epäonnisunut power rangers fuusioituu erittäin hyvin menestyneen komihaaramangustien kanssa! eipä siis kannata muiden joukkueiden edes vaivautua ilmoittautumaan turnaukseen
|
|
|
|
Zippendaali
Poissa
Suosikkijoukkue: AC Rönpsä & TPV
|
|
Vastaus #291 : 05.07.2009 klo 17:28:48 |
|
Ja ens vuonna turnauksessa vähän epäonnisunut power rangers fuusioituu erittäin hyvin menestyneen komihaaramangustien kanssa! eipä siis kannata muiden joukkueiden edes vaivautua ilmoittautumaan turnaukseen se on kolmi haara mangustit
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
|
Vastaus #292 : 05.07.2009 klo 18:49:42 |
|
Ja ens vuonna turnauksessa vähän epäonnisunut power rangers fuusioituu erittäin hyvin menestyneen komihaaramangustien kanssa! eipä siis kannata muiden joukkueiden edes vaivautua ilmoittautumaan turnaukseen Jep, ainakin turnauksen paras maalivahtikolmikko(leuka-tyyne, mäksy ja koiggari) ja tappavin kärkikaksikko, teku-sipu ja rymistelijä-kepu, tiedossa jo nyt
|
|
|
|
ref
Poissa
|
|
Vastaus #293 : 05.07.2009 klo 19:15:38 |
|
Jep, ainakin turnauksen paras maalivahtikolmikko(leuka-tyyne, mäksy ja koiggari) ja tappavin kärkikaksikko, teku-sipu ja rymistelijä-kepu, tiedossa jo nyt luunmurskaaja-haksua unohtamatta!!
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
|
Vastaus #294 : 05.07.2009 klo 19:18:56 |
|
luunmurskaaja-haksua unohtamatta!!
8-2 pelissä kaksi maalia omiin, hyvä saldo.
|
|
|
|
haksu
Poissa
|
|
Vastaus #295 : 05.07.2009 klo 21:01:14 |
|
8-2 pelissä kaksi maalia omiin, hyvä saldo.
Edelleenkin yksi Ei olis kannattanu kun kuume nousi uudestaan
|
|
|
|
haksu
Poissa
|
|
Vastaus #296 : 05.07.2009 klo 21:10:13 |
|
Tästä se lähtee. Osa pelaajistosta ottaa jo tänään tuntumaa yyterin rantahietikkoihin ja aloittaa nestetankkauksen. Itse ainakin keskityn viikonloppuna olennaiseen, eli juomiseen ja syömiseen . Muut joukkueessa sitten hoitanee naisten ja pallojen perässä juoksemisen. Teinkin juuri sen mitä lupasin
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
|
Vastaus #297 : 08.07.2009 klo 22:52:21 |
|
Kiinnostaako joitakin tulla pelaan foorumin turnaukseen?
|
|
|
|
Siperia
Poissa
|
|
Vastaus #298 : 13.10.2009 klo 16:42:08 |
|
Nyt kun muuten olen lukenut näitä vanhempia keskusteluja, niin tuli mieleen että koska otetaan Giizers-Rangers matsi? Ja muutenkin yhteinen harjoitusvuoro olisi varmaan ihan okei idea. Saataisin hyvätasoisia pelejä ennen kautta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 13.10.2009 klo 16:46:44 kirjoittanut Siperia »
|
|
|
|
|
mäksy
Poissa
|
|
Vastaus #299 : 13.10.2009 klo 22:46:00 |
|
Nyt kun muuten olen lukenut näitä vanhempia keskusteluja, niin tuli mieleen että koska otetaan Giizers-Rangers matsi? Ja muutenkin yhteinen harjoitusvuoro olisi varmaan ihan okei idea. Saataisin hyvätasoisia pelejä ennen kautta.
Power Rangersia ei kai tule tänä vuonna
|
|
|
|
|
|