FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
01.12.2024 klo 09:03:16 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]

Kirjoittaja Aihe: Seuratoiminta, puuhastellaan yhdessä.  (Luettu 7022 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Monna

Poissa Poissa

Vastaus #50 : 10.02.2012 klo 17:10:55

Kävin lueskelemassa tätä ketjua ja pakko oli rekisteröityä, että pääsin kommentoimaan. Porukat ovat pohtineet pipareiden, huivien ym. myyntiä. Itse olen ollut joukkueenjohtajana kymmenisen vuotta ja noihin keikkoihin en ole osallistunut joukkueeni kanssa. Syynä pieni tuotto ison työn jälkeen. Helpompaakin hommaan olisi kenties tarjolla. Olen ollut kuutena vuotena Helsingissä liikenteenohjaajana joko puoli- tai kokomaratonissa ja taas olisi toukokuussa tarkoitus lähteä mukaan heittämään keikka. Puolimaratonin jokaisesta ohjauspisteestä maksetaan 35 € ja vaatimuksena on maalaisjärki + 18-vuoden ikä. Kuulumme isoon seuraan ja olen yrittänyt haalia porukkaa kasaan myös muista joukkueistamme, mutta kuten ketjussa on jo aiemmin todettu, niin kaikkea haluttaisiin, mutta mitään ei sen eteen tehtäisi. Toistaiseksi muut joukkueemme eivät ole ilmaisseet kiinnostustansa ja joudun todennäköisesti vastaamaan järjestäjälle, että tänä vuonna saattekin noin 90 liikenteenohjaajan sijasta parisenkymmentä. Järjestäjällä on juuri nyt haku päällä...
jiibzter

Poissa Poissa

Vastaus #51 : 10.02.2012 klo 17:31:16

Privalla infoa missä voi ilmoittautua. 8)
Monna

Poissa Poissa

Vastaus #52 : 10.02.2012 klo 17:38:53

Nyt olen kyllä vähän untuvikko, kun juuri liityin mukaan ja ei ole hajuakaan, missä voi keskustella yksityisesti. Mutta yritän...
Monna

Poissa Poissa

Vastaus #53 : 10.02.2012 klo 17:54:36

jiibzter... Kuittaatko saitko viestini, kun en näe sitä omissa lähetetyissä viesteissä, vaikka homma tuntui pelittävän ihan hyvin :(
pyry

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Start 09.08.1942

Vastaus #54 : 18.02.2012 klo 22:02:29

Mitä seuralle maksaa Palloliiton jäsenyys ja mitä hyötyä siitä on? Olemme kavereiden kanssa perustamassa futsal-seuraa kaupungin tukien takia ja tuli vastaan tämä liittojäsenyyskysymys. Jokerikorttina toki TUL:iin liittyminen, sillä sentään on jäsenetuna jotain Olvin alennuksia... Onko johonkin SLU:n alaiseen liittoon ylipäänsä välttämätöntä kuulua?
tt03

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töölön Taisto - Töölön ykkönen!

Vastaus #55 : 18.02.2012 klo 22:16:55

Mitä seuralle maksaa Palloliiton jäsenyys ja mitä hyötyä siitä on? Olemme kavereiden kanssa perustamassa futsal-seuraa kaupungin tukien takia ja tuli vastaan tämä liittojäsenyyskysymys.

Seurat kuuluvat oman alueensa piiriin ja sitä kautta Palloliittoon. Helsingin piirin jäsenmaksu on tänä vuonna 350e. Uudelle seuralle tulee lisäksi liittymismaksu, joka oli ainakin ammoin n. 700e.

Ja mitä sillä saa? No, jäsenyyden Palloliittoon ja toki oikeuden osallistua päätöksentekoon, eikä sarjoihinkaan (pl. harrastesarjat) pääse osallistumaan jollei seura ole liiton jäsen (ts. jos meinaatte pelata futsalia muualla kuin harrastesarjoissa, niin jäsenyys on pakko, toki voitte liittyä johonkin olemassaolevaan seuraan, mutta sitten ei tipu avustuksia ainakaan suoraan kaupungilta).
A.I.Virtanen

Poissa Poissa

Vastaus #56 : 21.08.2012 klo 14:23:46

Onko kenelläkään kokemusta seuran varainhankinnan yhteydessä verohuojennuksen hakemisesta? Menikö läpi? Nuo sukat, keksit ynnä muut seuran hyväksi myydyt tuotteet ovat kaikki veronalaista tuloa.

Sivuja: 1 2 [3]

Siirry: