Julius3
Poissa
|
|
: 12.11.2006 klo 12:37:10 |
|
Matkaan Lontooseen 12-14. tammikuuta ja kalinaa olisi kiva käydä vahtaamassa. Hammers-Fulham on ilmeisesti ainut Lontoolais-ottelu lauantaina joten sinne siis.. Mitä kautta peleihin saa lippuja parhaiten? Ilmeisesti tulevat myyntiin jo tämän kuun puolella, joten onko helpoin tapa yrittää hankkia liput West Hamin kotisivujen kautta? Muita tapoja? Kaikki apu otetaan vastaan. Kiitos.
|
|
« Viimeksi muokattu: 16.01.2007 klo 20:21:03 kirjoittanut Julius3 »
|
|
|
|
|
Elias
Poissa
|
|
Vastaus #1 : 12.11.2006 klo 14:58:57 |
|
Todennäköisesti lipun saisi myös edellisenä päivänä tai ihan ennen otteluakin stadionilta. Vaikka kyseessä onkin Lontoon derby en usko, että Upton Park tulisi täyteen..
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #2 : 12.11.2006 klo 17:49:01 |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.11.2006 klo 17:50:17 kirjoittanut Arto92 »
|
|
|
|
|
AllanMesörs
Poissa
Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS
|
|
Vastaus #3 : 12.11.2006 klo 23:32:11 |
|
|
|
|
|
Aachi
Poissa
Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee
|
|
Vastaus #4 : 13.11.2006 klo 08:55:31 |
|
meinaatko hulinoida?
;D En Netissä ei kannata kaikkeen uskoa
|
|
|
|
AllanMesörs
Poissa
Suosikkijoukkue: Eversti Wolfgang Luder, Waffen-SS
|
|
Vastaus #5 : 13.11.2006 klo 22:29:56 |
|
;D En Netissä ei kannata kaikkeen uskoa Pusi ;D :keskari:
|
|
|
|
jjs
Poissa
Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy
|
|
Vastaus #6 : 20.11.2006 klo 12:58:29 |
|
Mitä kautta peleihin saa lippuja parhaiten? Kotisivujen kautta saa kätevimmin. Muutama vuosi sitten kävin Upton Parkilla ja soittelemalla täytyi tuolloin asiat hoitaa, mutta hyvin sujuivat niinkin. Näyttäisi olevan myynnissä jo nyt; en viitsinyt tämän takia rekisteröityä.
|
|
|
|
booga
Poissa
Suosikkijoukkue: FC TPS • Rapa • Naamis
|
|
Vastaus #7 : 03.12.2006 klo 19:25:20 |
|
Matkaan Lontooseen 12-14. tammikuuta ja kalinaa olisi kiva käydä vahtaamassa. Hammers-Fulham on ilmeisesti ainut Lontoolais-ottelu lauantaina joten sinne siis.. Mitä kautta peleihin saa lippuja parhaiten? Ilmeisesti tulevat myyntiin jo tämän kuun puolella, joten onko helpoin tapa yrittää hankkia liput West Hamin kotisivujen kautta? Muita tapoja? Kaikki apu otetaan vastaan. Kiitos. Osta sieltä Westhamin sivuilta. Saat sitten postissa sellaisen access cardin jolla pääset stadionille. Mä olin just viimeviikolla kattomassa West Ham - Seffield U matsia. Mutta sinun täytyy rekisteröityä niin saat numeron jolla lunastat lipun/kortin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.12.2006 klo 19:26:53 kirjoittanut booga »
|
|
|
|
|
Heinze
Poissa
Suosikkijoukkue: HJ, FFM
|
|
Vastaus #8 : 05.12.2006 klo 11:38:31 |
|
Osta sieltä Westhamin sivuilta. Saat sitten postissa sellaisen access cardin jolla pääset stadionille. Mä olin just viimeviikolla kattomassa West Ham - Seffield U matsia. Mutta sinun täytyy rekisteröityä niin saat numeron jolla lunastat lipun/kortin. Ja minä taas olen menossa katsomaan parin viikon päästä pelattavaa west ham-man utd peliä. Liput tuli eilen postissa.
|
|
|
|
booga
Poissa
|
|
Vastaus #9 : 06.12.2006 klo 00:44:12 |
|
Ja minä taas olen menossa katsomaan parin viikon päästä pelattavaa west ham-man utd peliä. Liput tuli eilen postissa. No perhana, hyvään matsiin sait liput ;D Mutta jos ja kun WHUFC häviää niin... kerro millainen oli poistuminen stadionilta? Nytkin lähdettiin Boleyn Groundilta polliisi saattueessa, vaikka kotivoitto tulikin, tosin hyvin rauhallisissa merkeissä poistuminen sujui. Mä kattelen televisiosta... :
|
|
|
|
Heinze
Poissa
|
|
Vastaus #10 : 07.12.2006 klo 09:40:35 |
|
No perhana, hyvään matsiin sait liput ;D Mutta jos ja kun WHUFC häviää niin... kerro millainen oli poistuminen stadionilta? Nytkin lähdettiin Boleyn Groundilta polliisi saattueessa, vaikka kotivoitto tulikin, tosin hyvin rauhallisissa merkeissä poistuminen sujui. Mä kattelen televisiosta... : Jep. Vai että poliisisaattueessa? Onko mitään vinkkejä antaa peliä taikka poistumista varten?
|
|
|
|
Kansio
Poissa
Suosikkijoukkue: NoLo, Viivi & Rooney
|
|
Vastaus #11 : 07.12.2006 klo 17:24:08 |
|
Jep. Vai että poliisisaattueessa? Onko mitään vinkkejä antaa peliä taikka poistumista varten? Ähläminaamari partoineen ja turbaaneineen ja ManUn kotipaita päälle ja huutelet: "We are United, we are the best, West Hammers wank with the rest.." Tai jotain sen suuntaista. Piirrä vielä vaikka selkään sellainen jousiammunnasta tuttu maalitaulu. ;D
|
|
|
|
booga
Poissa
|
|
Vastaus #12 : 07.12.2006 klo 21:56:54 |
|
Jep. Vai että poliisisaattueessa? Onko mitään vinkkejä antaa peliä taikka poistumista varten? Ei mitään sen kummempaa kuin, että poistuminen stadionilta oli OHJATTU tapahtuma. Posse käveli keskellä katua poliisien ohjatessa kohti Upton Parkin Tube asemaa, mihin toki jouduttiin kiertämään noin 10 korttelin mutkan kautta. No aggro at all Vinkkinä: opettele I'm Forever Blowing Bubblesin sanat ennakkoon
|
|
|
|
booga
Poissa
|
|
Vastaus #13 : 17.12.2006 klo 20:56:45 |
|
No perhana, hyvään matsiin sait liput ;D Mutta jos ja kun WHUFC häviää niin... kerro millainen oli poistuminen stadionilta? Nytkin lähdettiin Boleyn Groundilta polliisi saattueessa, vaikka kotivoitto tulikin, tosin hyvin rauhallisissa merkeissä poistuminen sujui. Mä kattelen televisiosta... : Hell också!!!! WHUFC voitti.... taitaa olla hieno fiilis itä-Lontoossa ;D Kerroppas tunnelmat!!
|
|
|
|
Heinze
Poissa
|
|
Vastaus #14 : 19.12.2006 klo 20:34:43 |
|
Hell också!!!! WHUFC voitti.... taitaa olla hieno fiilis itä-Lontoossa ;D Kerroppas tunnelmat!! Kirjoitin jonkun näköisen jutun tuonne http://futisforum2.org/index.php/topic,792.4350.htmlNopeasti tiivitettynä voisi sanoa että tunnelma ympärillä olevilla ihmisillä tuntui olevan huomattavasti korkeammalla kuin itsellä silloin ;D
|
|
|
|
Julius3
Poissa
|
|
Vastaus #15 : 08.01.2007 klo 22:12:59 |
|
Perjantaina suunta (Tampere-Pirkkalan kautta) koht Lontoota(Stansted) Liput varattuna Upton Parkille, pääkatsomon ylempään osioon.. (pappa betalar jne.) Toivotaan derbyyn hyvää tunnelmaa ja laadukasta ( ;D ) jalkapalloa. Matkamme kestää pe-su ja tarkoituksena olisi käydä ainakin yhtenä iltana Sohossa, varmaan muutamana iltanan pubissa pelaamassa poolia ja sitten tietty nämä perusnähtävyydet Isosta Benistä lähtien. Hotelli sijaitsee julkisiin kulkuvälineisiin katsottuna ns. kakkossektorilla, jossain Oxford Streetin ja Hyde Parkin välissä tms. Onko suosituksia, missä kannattaisi käydä? Musikaalit jne
|
|
|
|
Iron Hammer
Poissa
|
|
Vastaus #16 : 08.01.2007 klo 22:20:06 |
|
Matkamme kestää pe-su ja tarkoituksena olisi käydä ainakin yhtenä iltana Sohossa, varmaan muutamana iltanan pubissa pelaamassa poolia ja sitten tietty nämä perusnähtävyydet Isosta Benistä lähtien. Hotelli sijaitsee julkisiin kulkuvälineisiin katsottuna ns. kakkossektorilla, jossain Oxford Streetin ja Hyde Parkin välissä tms. Onko suosituksia, missä kannattaisi käydä? Musikaalit jne Yöelämää silmällä pitäen kannattaa tsekata akseli Old St-Shoreditch-Brick Lane. Cargolle erityismaininta.
|
|
|
|
Julius3
Poissa
|
|
Vastaus #17 : 08.01.2007 klo 22:49:06 |
|
Yöelämää silmällä pitäen kannattaa tsekata akseli Old St-Shoreditch-Brick Lane. Cargolle erityismaininta.
Alkoholin juominen on jäänyt vähemmälle ja matkassa 49 v:n kanssa Mutta pidetään mielessä..
|
|
|
|
McPhabbs
Poissa
|
|
Vastaus #18 : 08.01.2007 klo 22:51:45 |
|
No niin,
Liput on myös itselläni ko. otteluun, mutta koska en suuremmin ole kummankaan joukkueen fani ajattelin kysäistä olisiko täällä tietoa hyvistä prematch-pint -pubeista stadionin liepeiltä?
|
|
|
|
McPhabbs
Poissa
|
|
Vastaus #19 : 08.01.2007 klo 22:53:10 |
|
Alkoholin juominen on jäänyt vähemmälle ja matkassa 49 v:n kanssa Mutta pidetään mielessä.. Amatööri. Mä olen matkassa 65-vuotiaan kanssa. Ja tottakai mennään yöelämään.
|
|
|
|
Iron Hammer
Poissa
|
|
Vastaus #20 : 09.01.2007 klo 08:32:00 |
|
No niin,
Liput on myös itselläni ko. otteluun, mutta koska en suuremmin ole kummankaan joukkueen fani ajattelin kysäistä olisiko täällä tietoa hyvistä prematch-pint -pubeista stadionin liepeiltä?
The Queens, The Central, The Boleyn, Village, The Duke of Edinburgh, The Wine Bar, Stanley, The Hammers... Riippuu mistä päin tulee.
|
|
|
|
Paatelainen
Poissa
|
|
Vastaus #21 : 09.01.2007 klo 15:51:10 |
|
Onko suosituksia, missä kannattaisi käydä? Musikaalit jne Suosittelen vahvasti Queenin musiikkiin perustuvaa musikaalia We Will Rock You. Jos vähänkään innostaa kyseisen bändin musiikki, show on nähtävä. Esitys pyörii Dominion Theatressa, joka sijaitsee Tottenham Court Roadilla samannimisen metroaseman vieressä. Googlettamalla teatterin nimen löytyy lisätietoa sekä teatterista, että itse musikaalista. God Save the Queen!
|
|
|
|
Iron Hammer
Poissa
|
|
Vastaus #22 : 09.01.2007 klo 15:53:54 |
|
Suosittelen vahvasti Queenin musiikkiin perustuvaa musikaalia We Will Rock You. Jos vähänkään innostaa kyseisen bändin musiikki, show on nähtävä. Esitys pyörii Dominion Theatressa, joka sijaitsee Tottenham Court Roadilla samannimisen metroaseman vieressä.
Googlettamalla teatterin nimen löytyy lisätietoa sekä teatterista, että itse musikaalista.
God Save the Queen!
(((Gay Alert)))
|
|
|
|
El Conejo
Poissa
|
|
Vastaus #23 : 09.01.2007 klo 15:55:51 |
|