FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 00:25:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 4
 
Kirjoittaja Aihe: Palloliiton uurastukset futsalin eteen  (Luettu 14552 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK


Vastaus #25 : 26.01.2009 klo 20:12:31

Älä puuhastele jollet kerkii kuin ulkomaan (Kypros, Praha..) matkoille....
Henke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry


Vastaus #26 : 26.01.2009 klo 20:24:39

Liitto omistaa ainakin domainin, joten ei se pelkästään voi olla harrastelijoiden käsissä. Kallen aikana ainakin hän päivitti niitä sivuja, vaikka olikin samoissa (Maajoukkueen jojo) muissa tehtävissä kuin nykyinen "asiantuntija". Kallen aikana oli vielä enemmän joukkueita liiton alla, ja silti ehti. Nykyään (ainakin siltä tuntuu) ei ole muuta kuin futsalkausi alkaa, futsalkauden otteluohjelmat julkaistu ja GFT voitti Futsalliigan uutiset liiton hommia.
 
Edit. Foorumissa on voimaa www.futsal.fi  ::)
« Viimeksi muokattu: 26.01.2009 klo 23:43:06 kirjoittanut Henke »
delfiini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Tottenham, Besiktas


Vastaus #27 : 28.01.2009 klo 20:41:56

Futsal.fi kertoilee
Lainaus
Jälkimmäinen kahdesta Suomi-Romania -futsalmaaottelusta on nähtävissä myös suorana verkon kautta. Keskiviikkona 28.1. Helsingissä pelattava ottelu alkaa kello 19.00. Jälkimmäisen ottelun tuotannosta vastaa Floobs, joka tuotti viime syksynä mm. futsalmaaottelun Suomi-Andorra sekä Suomen Cupin otteluita Palloliiton verkkosivuille.

Keskiviikon ottelu on nähtävissä osoitteessa http://www.palloliitto.fi/maajoukkueet/futsal/video/

Näkyy hieno musta ruutu - kokeiltu IE7 ja FF3 - workkiiko kellään?
futfun

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 28.01.2009 klo 22:29:51

Näky, mutta kuva pätki jatkuvasti ja oli tasoltaan muutenkin huono Alas
sven

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 28.01.2009 klo 22:42:16

Näky, mutta kuva pätki jatkuvasti ja oli tasoltaan muutenkin huono Alas

Heikko oli lähetys kyllä. Harmi, sillä sen takia moni tänään ruutua tihrustanut jättää helposti seuraavan lähetyksen katsomatta.
toke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajengit, HIFK Soccer, Ares-86, Apollo, Arsenal,


Vastaus #30 : 28.01.2009 klo 23:27:29

Heikko oli lähetys kyllä. Harmi, sillä sen takia moni tänään ruutua tihrustanut jättää helposti seuraavan lähetyksen katsomatta.

Juu siks täytyykin mennä paikan päälle  ;)
Lonkero

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 03.02.2009 klo 18:07:33

Ykkösen B-lohkossa ratkesi viikonloppuna putoajat ja toisesta nousukarsintapaikasta tulee huikea taisto. Mitäpä näistä kertoo futsal.fi? Ei tasan mitään.
« Viimeksi muokattu: 03.02.2009 klo 18:08:43 kirjoittanut Lonkero »
Jaska2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPK


Vastaus #32 : 03.02.2009 klo 22:54:10

Ykkösen B-lohkossa ratkesi viikonloppuna putoajat ja toisesta nousukarsintapaikasta tulee huikea taisto. Mitäpä näistä kertoo futsal.fi? Ei tasan mitään.

Ei kerro ei, koska ei ole tekijöitä!!! Futsa.fi kertoisi mielellään kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta jos vaan löytyisi ken tekisi. Kenties sinä olisit sellainen, koska voit arvostella sitä.
Lonkero

Poissa Poissa


Vastaus #33 : 03.02.2009 klo 23:58:29

Eli palloliitolla ei ole väkeä kirjoittamaan edes pieniä juttuja itse järjestämästään sarjasta? Sen kokoisessa organisaatiossa ei pystytä sen vertaa tekemään jatkuvasti suosiotaan nostavan lajin eteen, jonka harrastajat kuitenkin maksavat lisenssimaksuja liitolle? Tuntuu todella siltä, että palloliitto pitää futsalia pelkkänä riippakivenä.

Mikäli futsal.fi ylläpidetään todella vapaaehtoisvoimin, niin pyydän sanojani tältä porukalta anteeksi. Liiton sivuilta kun etsii futsalista tietoja, niin ohjautuu automaattisesti futsal.fihin. Tällä perusteella olen kuvitellut niiden olevan liiton ylläpitämiä.

E1: Niin ja mikäli futsal.fillä ei ole yhteyttä palloliittoon niin tilannehan on vielä surkeampi. Tällöin liittoa ei kiinnosta kirjoittaa omasta sarjastaan yhtään mitään.

E2: Tjaa, tutkinpa futsal.fi sivuja tarkemmin, ja löytyihän sieltä ylläpitäjätkin. Eivät näytä olevan liiton palveluksessa. Eli mielikuvani liiton pitämistä sivuista oli väärä.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2009 klo 00:50:51 kirjoittanut Lonkero »
Fufutsal

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 04.02.2009 klo 10:02:07

Ei kerro ei, koska ei ole tekijöitä!!! Futsa.fi kertoisi mielellään kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta jos vaan löytyisi ken tekisi. Kenties sinä olisit sellainen, koska voit arvostella sitä.

Seurojen puolelta tilanne alkaa olla aika hyvä, liigassa lähes kakki joukkueet kirjoittavat peleistään jotain ja ykkösessäkin suurin osa. Olisko tässä jonkun näköisen yhteistyön mahdollisuus? Jokainen oman seuransa tarinnoinnista vastaa pystyisi kyllä varsin vähin vaivoin lisäämään jonkun pikku jutun futsal.fi sivuille, okei jutut olisi aina väritetty oman joukkueen väreillä, mutta mitä sitten, tulisi ainakin sisältöä ja jutut olisi luettavissa yhdestä paikasta. Onhan sitä tämän suuntaista yritetty kyselemällä vapaaehtoisia, mutta eihän se niin koskaan toimi, avataan sivustoille seuroille omat osiot, sinne joka joukkueelle omat ylläpitotunnarit ja johan alkaa tekstiä tulemaan, joku kokoaa tapahtumat silloin tällöin yhteen ja tekee vähän syvällisempää tiedettä tulevasta, niin johan meillä on sivut jotka kestävät vertailun...
Henke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry


Vastaus #35 : 04.02.2009 klo 17:21:27

Lainaus käyttäjältä: Suomen Palloliitto
Lisäksi
futsal-asiantuntija vastaa futsal.fi nettisivuista.
Suoraan futsal-asiantuntijan työkuvasta Liiton sivuilta. Ei ole päivittäjä, mutta vastaa. Jokainen päättäköön itse onko vastannut hyvin. Sven nyt ihan varmaan on eri mieltä, ei tänne muuten kannattaisi edes kirjoittaa.

Lisätään vielä, että foorumin mahtikäskyllä on Nevanperä päivitetty sivuille kuukauden pelaajaksi. Onnea Pasi!
sven

Poissa Poissa


Vastaus #36 : 04.02.2009 klo 20:07:41

Suoraan futsal-asiantuntijan työkuvasta Liiton sivuilta. Ei ole päivittäjä, mutta vastaa. Jokainen päättäköön itse onko vastannut hyvin. Sven nyt ihan varmaan on eri mieltä, ei tänne muuten kannattaisi edes kirjoittaa.

Mistä olen eri mieltä?

Jos olet sitä mieltä, että Palloliitto on hoitanut edes joltakin kantilta futsal-asiat niin hyvin kuin on mahdollista, olen täysin eri mieltä.

Lisäksi olen eri mieltä siitä, ettenkö olisi monista asioista samaa mieltä kuin sinä.
« Viimeksi muokattu: 04.02.2009 klo 20:11:42 kirjoittanut sven »
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK


Vastaus #37 : 04.02.2009 klo 21:23:02

Onko tässä enää mitään mieltä? ???
branco

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 05.02.2009 klo 18:58:10

Seuraava kierros lähestyy Ykkösessä, mutta futsal.fi sivustolla ei mainintaa vieläkään edellisestä saatika tulevasta kierroksesta. Opiskelijoiden SM-kisat on kyllä mainittu jo alkuviikosta......
Neljä riviä tekstiä ja linkki molempiin taulukoihinkin olisi riittävä, joka vienee aikaa n. 2 min. MUTTA EI...... Alas
Huonomies

Poissa Poissa


Vastaus #39 : 08.02.2009 klo 02:02:49

Mä haluan...
että futsalia alkaa tulemaan MTV3:lta mielummin mun praimtaim aikaan arkisin klo 20-21 ja viikonloppusin klo 17-19, jotta ehdin baariin vielä hyvissä ajoin. Mielummin suoria lähetyksiä, mutta pääasia että näkisin edes jälkilähetyksenä mun kavereiden pelit. Jos mun kavereiden pelejä ei näytetä kolmoselta, niin sitten mä haluan että kavereiden pelit tulee neloselta. Tietysti myös joka päivä noi lähetykset, vaikka ei pelejä olisikaan. Haluan että tulee vaikka seuraavan kierroksen ennakkotunnelmia. Sitten mä haluan että Urheiluruutu ja Tulosruutu alkaa näyttämään mun kavereiden tekemiä maaleja, no ainakin tulokset. Ja tietysti mä haluan että tekstitv:n futsal sivu tulee paremmin esille. Mä haluan nähdä maaotteluja ja liigamatseja TV:stä! Ja sitten mun kavereiden haastatteluja kanssa.
Sitten mä haluan, että maajoukkueessa on pelkästään mun kavereita. Ja ne ketkä ei ole mun kavereita, niin sitten vaan meille saunomaan. Saa tuoda vaimot/tyttöystävätkin.

Mä haluan että palloliitto alkaa päivittämään futsal.fi sivuja koko ajan. Vähintään 13 päivittäjää sivuille. Mä haluan lukea mun kavereiden loukkaantumisista ja niiden elämäntarinoita, kun ei muutakaan tekemistä ole. Ihmettelen syvästi miksi Palloliitto ei tee tätä, koska mä kuitenkin haluan? Ja Palloliitto saisi panostaa enemmän maajoukkueeseen, koska siellä on mun kavereita. Enemmän leirejä, jotta kaverit on poissa kotoa enemmän. Mä muuten tunnen mun kavereiden vaimot ja tyttöystävätkin ja mä haluan niitäkin.

Sitten mä haluan liigan joka on ilman pleijareita, koska mä haluan viettää mun kavereiden kanssa aikaa paljon. Nyt tällä hetkellä jännittää kun kaverit ei ole vielä varmistanut paikkaa neljän sisällä. Miten mä voin suunnitella tulevaisuuteni, kun en tiedä jos kaverit on pelaamassa just silloin pleijareita, ja pitäisi olla meillä saunomassa. Tai sitten mä haluaisinkin että olisi pleijarit. Saisi enemmän naisia, kun kaverit on pelaamassa pleijareita ja mä oon yksin baarissa. Vaikea tilanne. En pysty sanomaan kumpi on parempi pelaamistapa.

Sitten mä haluan että palloliitto ostaa jokaiselle liiga maalivahdille euroopasta kunnon hanskat ja jokaiselle joukkueelle uudet tuulipuvut. Ihmettelen miksi palloliitto ei ole tätä vielä tehnyt. Ja tietysti mä haluan itselle saman tuulipuvun kuin kavereillakin. Ja palloliitto saa maksaa senkin.

Pelaajille pitää alkaa maksamaan palkkaa. Joukkueiden ja seurojen ei sitä tarvitse tehdä, koska se on palloliiton asia. Tätä mä haluan paljon koska kaverit voi tarjota mulle enemmän baarissa. Ja sitten voin ratsastaa siivellä kun tapaan baarissa naisia. Tunnen sentään ammattipelaajia ja ne on muuten mun kavereita.

Mä haluan myös katsomot täyteen liigaotteluissa, ihan vaan siksi että kaverit tykkää pelata paremmin kun on tupa täynnä. Seuraavaksi kun menen katsomaan kavereiden peliä, niin katsomon on oltava täynnä, eli noin 350 maksanutta katsojaa.

Ai miksi nämä kaikki asiat pitäisi toteutua, no siksi että mä haluan! Mutta tärkeä juttu tässä on se että mä en halua tehdä näiden asioiden eteen mitään. Mä haluan että joku muu tekee ne mun puolesta, olkoon sitten vaikka palloliitto. Ai miksi? No siksi että meitä on niin paljon!

Omalle avautumiselle  Alas
Kaikille futsal pelaajille ja taustatoimijalle  Ylos
Foorumin haluajille  ???
Speedy

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 08.02.2009 klo 02:53:01


Hienoa, että Palloliitossakin näköjään luetaan tätä topicia! Ja rekisteröidytäänkin tätä varten, eteenpäin on todellakin menty!   Ylos :D
Huonomies

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 08.02.2009 klo 03:00:04

Hienoa, että Palloliitossakin näköjään luetaan tätä topicia! Ja rekisteröidytäänkin tätä varten, eteenpäin on todellakin menty!   Ylos :D

Ja heti ekalla wanabiille VÄÄRIN!

Pakko se on nimimerkki ottaa foorumille, kun ei kaverit antanut omalla nimelläkään kirjoittaa. Ai miksi.. No siksi että mä haluan!!!!
« Viimeksi muokattu: 08.02.2009 klo 03:26:13 kirjoittanut Huonomies »
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK


Vastaus #42 : 08.02.2009 klo 12:23:46

Harmittaako viikonlopun tulokset noin paljon? H...mies.
Oliko nimimerkissä kirjoitusvirhe?
Tankarin vartija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: sysivihreät, nuohooja


Vastaus #43 : 08.02.2009 klo 12:35:45

Pöllölaaksossa uurastetaan yölläkin. Sille  Ylos Tuoppi
sven

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 12.03.2009 klo 11:57:57

Lainaus käyttäjältä: Palloliitto.fi
Palloliitto päivittää organisaatiotaan

Suomen Palloliiton liittohallitus hyväksyi tiistain (10.3.) kokouksessaan esityksen liiton toimiston organisaation muutoksista. Palloliiton päätulosalueet ovat edelleen huippujalkapallo, joka sisältää sekä maajoukkue- että kotimaisen kilpailutoiminnan, ja seuratoiminta.

Maajoukkuetoimintaan muutoksia
Organisaatiomuutoksen myötä naisten ja tyttöjen maajoukkuetoiminnalle sekä miesten ja poikien maajoukkuetoiminnalle tulee omat organisaationsa. Miesten ja poikien kansainvälisen toiminnan hallinnosta vastaa jatkossa A-maajoukkueen pitkäaikainen joukkueenjohtaja Lennart Wangel, jonka toimenkuva laajenee A-maajoukkueesta ja alle 21-vuotiaiden EM-projektista kattamaan koko poikapuolen hallinnon. Naisten ja tyttöjen huippujalkapallon hallinnosta ja urheilullisesta sisällöstä vastaa jatkossa Jarmo Matikainen, joka ottaa myös valmentaakseen alle 17- ja alle 16-vuotiaiden tyttöjen maajoukkueet.

Miesten ja poikien huippujalkapallon urheilullista ja valmennuksellista organisointia on jo työstetty osana seuraavan, vuonna 2010 alkavan, nelivuotiskauden strategiatyötä. Strategiatyön tavoite on yhtenäistää pelaajakehityksen ja valmentajakoulutuksen prosesseja ja sisältöjä aina ruohonjuuritason nuorimmista ikäluokista miesten A-maajoukkueeseen, ja strategian on tarkoitus valmistua esiteltäväksi syksyn 2009 liittokokoukselle. Suomen Palloliitolla on yhteensä 14 maajoukkuetta, mukaan lukien futsalmaajoukkue.

Kotimaisesta kilpailutoiminnasta, mukaan lukien laki- ja sääntöasiat sekä seuralisenssijärjestelmät, vastaa liitossa Petri Heikkinen. Yhteistyö Veikkausliigan kanssa jatkuu tiiviinä, ja Veikkausliigan toimitusjohtaja Jan Walden on liiton ohjausryhmän jäsen. 

Seuratoiminnan, joka kattaa lasten ja nuorten sekä harrastejalkapallon kehittämisen, vastaavana johtajana toimii Timo Huttunen.

Palloliiton johtoryhmään kuuluvat toimitusjohtajaksi nimetyn Kimmo J. Lipposen ja Timo Huttusen lisäksi kehitysjohtaja Katriina Elovirta sekä markkinointijohtaja Jari Karjalainen. Johtoryhmää tullaan jatkossa täydentämään huippujalkapallosta vastaavalla johtajalla. 

Tukitoiminnoissa Tero Auvinen vastaa olosuhteista, Kari Ukkonen koulutuksesta, Marjatta Juntunen taloushallinnosta ja Sami Terävä viestinnästä. Lisäksi kuluvan vuoden pääprojektina on naisten EURO 2009 järjestäminen Outi Saarisen (turnausjohtaja) johdolla.

Lisätietoja:
SUOMEN PALLOLIITTO
Kimmo J. Lipponen, toimitusjohtaja
GSM 040 758 7247
kimmo(a)palloliitto.fi
 

Aika hassua, että Lipponen erikseen muistuttaa, että meillä on myös futsalmaajoukkue.

Työntekijöiden vastuualueilla futsal ei sitten enää välky.
heassi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MaKu, FC Liverpool, HIFK, Suomen maajoukkueet


Vastaus #45 : 13.03.2009 klo 11:41:40

Vastaanpa tähän muutamalla lausella asioista, joita tiedän.

1) Matti Villgren kuuluu futsal.fi sivun ylläpitoon ja kirjoittaa myös useimmat jutut. Tuo "vastaa futsal.fi sivustosta" tarkoittaa lähinnä sitä, että hän on vastuussa siitä mitä sivuille laitetaan. Ei sitä, että hän tekee kaiken itse. Sivustolle on tunnuksia myös muilla Palloliiton henkilöillä, mutta aktiivisia vapaaehtoisia ylläpitäjiä on tällä hetkellä kolme. Laskutavasta riippuen jopa neljä. TERVETULOA JOUKKOON!!

2) Kauden alla Liigan ja Ykkösen joukkueita pyydettiin lähettämään mahdollisimman paljon uutisia, tiedotteita, otteluraportteja, kuvia, IHAN MITÄ TAHANSA materiaalia ylläpidolle ennen kautta, sen aikana ja sen jälkeen, jotta saadaan sivuille ainesta. Tietooni on tullut tasan KAKSI seuroilta tullutta postia, joista toinen oli "kirjoittaisiko joku jutun aiheesta X".

Syy siihen miksei esimerkiksi otteluennakoita tai kattavaa uutisointia kierroksen tuloksista saada välittömästi tehtyä on se että kukaan ei sitä tee. Pelaajat pelaavat, valmentajat valmentavat ja joillain joukkueilla on jopa joukkueenjohtaja näiden ulkopuolelta. Futsal.fi ylläpito ei ehdi kierroksen aikana käydä katsomassa FTk:n kotiottelua, joka alkaa puoli tuntia Zenithin kotipelin päättymisen jälkeen. Tehtävään ei myöskään ole liitossa sitä varten palkattua henkilöä ja kukapa nyt huvikseen ja omana vapaa-aikanaan kirjoittelisi tällaisia näkyvyyttä ja lajia eteenpäin vieviä juttuja.

3) Mielestäni kenelläkään, joka ei tee vapaaehtoisesti ilman palkkaa työtä lajin kehityksen ja näkyvyyden eteen, ei ole mitään asiaa kommentoida sitä kuinka paljon tai vähän muut tekevät. He tekevät kuitenkin enemmän.

4) Kun kommentoitte sitä mitä asioita tehdään ja miten tai miksi, miettikää aina onko TÄMÄ OIKEA FOORUMI palautteellenne vai otettaisiinko asioita mahdollisesti hieman paremmin huomioon, jos palaute tulisi tekijöiden tietoon vaikkapa palautelomakkeen kautta.

FF2 kommentoinnille Alas
Lonkero

Poissa Poissa


Vastaus #46 : 13.03.2009 klo 12:32:37

Mun mielestä sven ei kyllä millään tavalla kritisoinut futsal.fi:n vapaaehtoisia ylläpitäjiä, vaan palloliiton työntekijöiden tehtävänjakoa. Organisaatiossa on ~40 henkeä (perustuu MuTuun, korjatkaa jos olen väärässä) töissä, ja näistä futsalille on pyhitetty yksi ainoa.
Stürmer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: YJPKKÄ & Suomen naiset.


Vastaus #47 : 15.03.2009 klo 21:47:07


Pienenä anekdoottina kerrottakoon sen verran, että kuulemani mukaan eilisessä naisten SM-lopputurnauksessa Ylöjärvellä oli piiri unohtanut toimittaa paikalle pelipallot, ja ottelupöytäkirjat olivat "säästösyistä" valokopioita.  Niinpä joukkueet eivät saaneet omia kappaleitaan, jotka itsejäljentävällä alkuperäiskupongilla syntyvät tuosta vaan.  Saavatko piirin kilpasarjoissa pelaavat joukkueetkin jatkossa käyttää valokopioita, ettei tarvi ostaa piiriltä euron riistohintaisia alkuperäiskaavakkeita ???

Taudinkuvaan kuuluu myöskin se, että kyseisestä tapahtumasta ei mediassa hiiskuttu halaistua sanaa ennen eikä myöskään jälkeen (pl. lakoninen ottelutulos futsal.fi-sivustolla).  Hienoja pelejä oli kuitenkin pelattu ja silminnäkijöiden mukaan otteluiden taso oli ollut todella korkea.  Huipennuksena finaali HJS-FTK varsinainen thrilleri, joka ratkennut vasta parilla viimeisellä minuutilla.

Tuote olisi siis kerrankin kunnossa, mutta markkinointi - missä pelaa ???

Dominoteoria

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 15.03.2009 klo 21:49:45

Tämä taistelu on jo luovutettu. Miten Futsalissa tehtäisiin mitään, kun "isovelituotekaan" ei ole hoidettu kunnolla.
Addicted

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 22.03.2009 klo 20:53:02

Muuten 4.4 liitossa palaute keskustelu menneestä kaudesta ja illan päätteeksi risteily jossa palkitaan parhaat.. onko ketään forumin väkeä menossa..

 
Sivuja: 1 [2] 3 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa