JIPPO sen kuin porskuttaa Ykkösessä ilman tappioita. Tällä kertaa ykkösen piikkipaikka FC Hämeenlinnan kustannuksella!
FC Hämeenlinna - JIPPO 0-1
77. Tero Tahvanainen (Jussi Kemmo) 0-1
Näin Tahvanainen kuvaili ensimmäistä sarjamaaliaan:
"Jussi Kemmo nousi hyvin vasemmalta laidalta. FC Hämeenlinnan maalivahdin (Mika Hilander) kautta pallo tuli minulle. Oli helppo työ laittaa pallo maaliin." (Karjalainen 26.5.2006)
Ilahduttavaa voiton lisäksi mielestäni on, että JIPPO on löytänyt toimivan permanentin puolustuspäähän, sekä keskikentälle.
Kokoonpano FC Hämeenlinnaa vastaan:
Ikonen
Jan Berg(63.Matti Määttänen), Mika Lähderinne, Krisztian Futaki, Mikko Määttänen
Arpad Mester(63. Klaus Karjalainen), Tuomo Heikkilä, Jaakko Reponen, Immo Eronen
Tero Tahvanainen, Jussi Kemmo(79. Hans Ekroos)Itse en peliä ollut seuraamassa paikan päällä, joten olen tässä sanomalehti Karjalaisen varassa.
Jipon valmentaja Jarmo Korhonen oli kolmeen pisteeseen tyytyväinen, mutta sanoi, että peliä on vielä petrattava. Sunnuntaina on vastassa RoPS, jota vastaan on pystyttävä monta kertaa parempaan peliin.
Karjalaisessa mainitaan myös, että
"Ikosen olemus henki vakuuttavaa muurimaisuutta." ;D
Ykkösen sarjataulukko:
Ottelut, voitot, tasapelit, häviöt, pisteet
1. JIPPO 5 3 2 0 11
2. Rovaniemen Palloseura 4 3 1 0 10
3. Atlantis FC, Helsinki 4 3 1 0 10
4. Talenttiklubi, Helsinki 5 3 0 2 9
5. IFK Vasa 5 2 2 1 8
6. Mikkelin Palloilijat 5 2 0 3 6
7. FC Viikingit 5 1 2 2 5
8. Pallokerho -35, Helsinki 5 1 2 2 5
9. KPV:n juniorit, Kokkola 5 1 2 2 5
10. Rakuunat, Lappeenranta 4 1 1 2 4
11. Oulun edustusjalkapallo 4 0 3 1 3
12. Tornion Pallo-47 3 0 2 1 2
13. FC Hämeenlinna 4 0 2 2 2
14. Tampereen Peli-Pojat-70 4 0 2 2 2
(Sori huonosti asetellusta sarjataulukosta, mutta tää ei oikein suostunu tasaamaan noita sarakkeita. Tai sitten EVO :
)
Ensi sunnuntaina 28.5. sitten vastassa piirun verran kovempi vastus eli Rovaniemen Palloseura.
Kaikki kynnelle kykenevät huutamaan RoPS kumoon Joensuun keskuskentälle! Peli alkaa klo18.30 (muista tulla ajoissa, koska parhaat paikat varataan ensimmäisenä
)