FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 15:33:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: Uudet pelipaidat joukkueelle  (Luettu 12740 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
WhiteHart

Poissa Poissa


: 14.01.2009 klo 13:30:33

Niin, eli ollaan hankkimassa uusia pelipaitoja joukkueellemme. Kysymys kuuluukin, tietääkö joku jotain paikkaa, mistä saisi tilattua kohtuu edullisesti paitoja? Reilu parikymmentä paitaa tarvittais suurinpiirtein. Täällä on varmasti joku, joka on omalle jengilleen paitoja tilaillut, olen erittäin kiitollinen vinkeistä.

Vaikka edullisia haetaankin, en tarkoita silti mitään alennusrättejä. Paitojen tulee olla kuitenkin laadukkaat, jotta ne kestävät ainakin pari kautta.
Olliver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FREE JMSK!


Vastaus #1 : 14.01.2009 klo 13:54:27

Errealta löytyy laajavalikoima laaduikkaita pelipaitoja http://www.errea.fi/index.htm Näyttäisi olevan vielä jotain tarjouksiakin vielä kehissä.

Legeaan älkää koskeko, todettu huonoksi  Alas
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 14.01.2009 klo 14:50:19

Jees kiitoksia, näyttäis olevan joitain futispaitojakin tarjouksessa. Täytynee käydä Sport Servicessä testailemassa, minkälaisia nuo ovat.
Valonheitin

Paikalla Paikalla


Vastaus #3 : 14.01.2009 klo 16:11:41

Itse tilasin viime vuonna seuralle uudet paidat SWS:n kautta. Laatu ja hinnat ovat ihan ok, mutta toimituksessa kesti turhan kauan. Ilmeisesti VPS:n ja Rops:n tilaukset meni meidän 4 div. jengin ohi ::) Tänä vuonna pitäis junnuille hommata paitoja ja vaihtoehtoina on Errea (Jaron kaupasta) tai paikallisen urheiluliikkeen tarjoamat Umbrot.

Errean kamat vaikuttaa laadukkailta ja valikoimasta löytyy kyllä joka seuralle sopivat värit/kuviointi.
Savon keisari

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 14.01.2009 klo 17:08:42

Adidas Tabela -pelipaidat ClimaLite-teknologialla ovat kyllä varsin laadukkaita ja edullisempia kuin nuo Errean tarjoustuotteet.
Henke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry


Vastaus #5 : 19.01.2009 klo 00:31:17

Addulla ja Postilla on kamppis, jossa paitaan tulee pieni Postin logo rintapieleen, niin peliasun hinta on tyyliin 20 €uroa. En ihan tarkkaa summaa nyt muista, kun brosyyri on eri talossa, missä itse olen fyysisesti.
kiila76

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 24.01.2009 klo 23:09:20

Addulla ja Postilla on kamppis, jossa paitaan tulee pieni Postin logo rintapieleen, niin peliasun hinta on tyyliin 20 €uroa. En ihan tarkkaa summaa nyt muista, kun brosyyri on eri talossa, missä itse olen fyysisesti.
22€ taisi olla viime vuonna koko setti.  Ylos
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #7 : 27.01.2009 klo 12:02:01

Addulla ja Postilla on kamppis, jossa paitaan tulee pieni Postin logo rintapieleen, niin peliasun hinta on tyyliin 20 €uroa. En ihan tarkkaa summaa nyt muista, kun brosyyri on eri talossa, missä itse olen fyysisesti.

meillähän kävi hyvä säkä tässä, kun viime kauella kyseisiä rättejä oltiin tilaamassa, niin addu ei pystyny toimittamaan haluamiamme tuotteita, ja välikätenä toiminut liike suostui sitten hoitamaan laadukkaammat ja hienommat umbron rensselit samaan hintaan. Vaikka eipä nuo addut nyt niin paljo halvempia ois ollu, mut kyllä muutama euroki/asu tekee jo jotai pienen seuran budjetissa. Eikä tarvinnu ottaa sitä postin logoa väkisin. sehän on läntätty syämmen päälle, just siihen missä pitäis olla seuran logon.
120120

Poissa Poissa


Vastaus #8 : 28.01.2009 klo 10:41:44

Mistäköhän ko. kamppiksesta voisi löytää tietoa? Jos siis se on enää ajankohtainen.
BOCA TAMPERE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Unico Grande Amore,Boca Juniors,Ilves,Melde


Vastaus #9 : 28.01.2009 klo 11:23:45

Addulla ja Postilla on kamppis, jossa paitaan tulee pieni Postin logo rintapieleen, niin peliasun hinta on tyyliin 20 €uroa. En ihan tarkkaa summaa nyt muista, kun brosyyri on eri talossa, missä itse olen fyysisesti.

22ekee tais olla viime vuonna(paita,housut,sukat),Postin logo sen verta pieni ettei haittaa.Laatu oikein hyvä.Suosittelen.

E:hidas hinnan suhteen
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #10 : 28.01.2009 klo 13:03:24

Niin, eli ollaan hankkimassa uusia pelipaitoja joukkueellemme. Kysymys kuuluukin, tietääkö joku jotain paikkaa, mistä saisi tilattua kohtuu edullisesti paitoja? Reilu parikymmentä paitaa tarvittais suurinpiirtein. Täällä on varmasti joku, joka on omalle jengilleen paitoja tilaillut, olen erittäin kiitollinen vinkeistä.

Vaikka edullisia haetaankin, en tarkoita silti mitään alennusrättejä. Paitojen tulee olla kuitenkin laadukkaat, jotta ne kestävät ainakin pari kautta.
Puman edullisin paitasarja v5.08 on muistaakseni 19€/kpl, joten ei tuokaan paha. Jos tosin haluatte koko pelisetin, niin itse suosittelen odottelemaan postin ja Addun kampanjaa.
WhiteHart

Poissa Poissa


Vastaus #11 : 28.01.2009 klo 13:19:59

Puman edullisin paitasarja v5.08 on muistaakseni 19€/kpl, joten ei tuokaan paha. Jos tosin haluatte koko pelisetin, niin itse suosittelen odottelemaan postin ja Addun kampanjaa.

Nimenomaan pelkkiä paitoja haetaan. Vanhat shortsit menevät vielä mainiosti.

Kiitoksia kaikille vinkeistä! Näillä mennään jo pitkälle.
Nummisuutari

Poissa Poissa


Vastaus #12 : 30.01.2009 klo 10:24:36

Onko tuo Postin ja Adidaksen kampanja tänäkin vuonna? Viime vuonna nuorten joukkueelle tilattiin 22 euron setti.
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #13 : 30.01.2009 klo 10:36:17

Postin logo sen verta pieni ettei haittaa.


saakohan siihen painatettua oman logon päälle? Minua siinä haittasi lähinnä se sijainti, ja sitten ihan pelkkä ajatus.
« Viimeksi muokattu: 30.01.2009 klo 10:38:43 kirjoittanut jaanu$ »
Nummisuutari

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 30.01.2009 klo 10:44:05

Logo ei Itellan miestä haittaa :)
Henke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry


Vastaus #15 : 30.01.2009 klo 16:40:14

Onko tuo Postin ja Adidaksen kampanja tänäkin vuonna? Viime vuonna nuorten joukkueelle tilattiin 22 euron setti.
On. Alkaa helmikuun ekalla viikolla Turkusen alueella. Logo itsessään on niin pieni, että siihen voi neuloa vaikka oman joukkueen brodeeratun logon, jos se häiritsee.
Nummisuutari

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 11.02.2009 klo 11:23:29

Tampereen piirin toimistossa ei tiedetty Adidas - Posti -kampanjasta mitään. Yllätys :)
paveldo

Poissa Poissa


Vastaus #17 : 11.02.2009 klo 23:28:54

Myydäänkö Tampereen piiritoimistolla peliasuja?  ???
Nummisuutari

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 13.02.2009 klo 08:51:19

Ei sentään. Ajattelin vain, että tästä liiton kampanjasta tietäisivät jotakin. Ehkä liiton postin mukana seuraan tulee mainos jossakin vaiheessa.
Henke

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jussi ja futsalliiga ry


Vastaus #19 : 13.02.2009 klo 20:50:03

Ei sentään. Ajattelin vain, että tästä liiton kampanjasta tietäisivät jotakin. Ehkä liiton postin mukana seuraan tulee mainos jossakin vaiheessa.
Itse kysyin kaverini omistamasta urheiluvälineliikkeestä. Sanoivat Addukamppiksen tulevan helmikuun lopussa. Kysymyksen esitin joulukuussa. Mutta piiritoimistot tuskin tietää mistään mitään. Ei ainakaan Turussa tiedä edes kaikkien sarjojen pelaamistapoja, joita hallinnoivat, niin ei varmaan pelipaidoistakaan.
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #20 : 13.02.2009 klo 21:57:55

mutta kannattaa kysellä muitakin kuin noita addun jämärättejä. Noissa tuntuis olevan aika paljon ilmaa ja tinkimisen varaa noissa peliasusteissa, ja suunilleen samaan hintaan saattaa saaha esim. joitain huomattavasti laadukkaampia asusteita vaikka Umbrolta tai Nikelta, tai addultakin jotain parempia malleja.
Berner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter, Barcelona, Juventus


Vastaus #21 : 13.02.2009 klo 23:16:57

mutta kannattaa kysellä muitakin kuin noita addun jämärättejä. Noissa tuntuis olevan aika paljon ilmaa ja tinkimisen varaa noissa peliasusteissa, ja suunilleen samaan hintaan saattaa saaha esim. joitain huomattavasti laadukkaampia asusteita vaikka Umbrolta tai Nikelta, tai addultakin jotain parempia malleja.
Ei muuten saa halvemmalla. Paitojen hinnat lähtee n. 15€/kpl, shortsit maksaa n. 10€ ja sukat n. 5€. Eikä noi Addut mitään huonoja ole (toki kalliimpiakin löytyy), mutta huomattavasti siis edullisimpia kuin esim. Niken vastaavat. Muilta merkeiltä voisi saada juuri ja juuri samaan hintaan, jos tilausmäärä oli huomattavasti suurempi (kuin siis 1 joukkue), mutta siihenhän Addun ja postin kampanja perustuukin, että kaikki tilaukset yhteenlaskettuna tekee melkoisen suuren määrän.
jaanu$

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tiiseli since 4eva


Vastaus #22 : 14.02.2009 klo 11:37:34

Ei muuten saa halvemmalla. Paitojen hinnat lähtee n. 15€/kpl, shortsit maksaa n. 10€ ja sukat n. 5€. Eikä noi Addut mitään huonoja ole (toki kalliimpiakin löytyy), mutta huomattavasti siis edullisimpia kuin esim. Niken vastaavat. Muilta merkeiltä voisi saada juuri ja juuri samaan hintaan, jos tilausmäärä oli huomattavasti suurempi (kuin siis 1 joukkue), mutta siihenhän Addun ja postin kampanja perustuukin, että kaikki tilaukset yhteenlaskettuna tekee melkoisen suuren määrän.

no paljollako addulta lähtee pelkät paiat, joita siis tuossa avausviestissä haetaan? Eikös tuo addu-posti -hässäkkä vaai nimenomaan koko setin tilauksen, johon tuo edullisuus perustuu?
Joo kyllähän nuo addut menettelee, mutta tosiaan ihan 1-2e:n lisäpanostuksella/paita saa kyllä huomattavasti mukavammat ja laadukkaammat rätit...
paveldo

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 14.02.2009 klo 20:36:01

Muistaakseni vuosi sitten Postin addu-setin pelkkä paita olisi maksanut 17€ pitkähihaisena, 15€ lyhykäisenä Jyväskylän Sportiassa. (hop hop) Ylos
Juninho Paulista

Poissa Poissa


Vastaus #24 : 10.03.2009 klo 21:57:48

Tosiaan markkinatilanteesta johtuen Adidas ei saanut sponsoria peliasusetilleen tänä vuonna, mutta päätti tehdä oman kampanjan peliasusta. Peliasussa:

Tabela -pelipaita
Parma II -shortsit
Milan -sukat

Hinta lyhythihaisella paidalla 25 € ja pitkällä hihalla 26 €

Jos näitä haluaa niin lähimpään urheilukauppaan pyytämään tilauskaavake.


 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa