viivasto
Poissa
|
|
Vastaus #100 : 16.11.2006 klo 13:10:23 |
|
Väärin kannatettu.
Nii vissii. ;D Ja vielä jaksatte ihmetellä minkä takia kiekko on suositumpaa ku fudis. Elitismille
|
|
|
|
Bristol Rovers
Poissa
|
|
Vastaus #101 : 16.11.2006 klo 13:13:27 |
|
Hoki on junteille
|
|
|
|
hoffa
Poissa
Suosikkijoukkue: Soumi
|
|
Vastaus #102 : 16.11.2006 klo 13:19:18 |
|
eliittikannattajille ;D Itse viihdyin, kannatin luultavasti kuitenkin koko ottelun ajan väärin osallistumalla lauluihin ja huutoihin
|
|
|
|
viivasto
Poissa
|
|
Vastaus #103 : 16.11.2006 klo 13:31:11 |
|
eliittikannattajille ;D Itse viihdyin, kannatin luultavasti kuitenkin koko ottelun ajan väärin osallistumalla lauluihin ja huutoihin Se ois kaikille parempi että jäät kotia, ei tollasia sinne tarvita sotkemaan.
|
|
|
|
Spili
Paikalla
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #104 : 16.11.2006 klo 13:49:40 |
|
eliittikannattajille ;D Itse viihdyin, kannatin luultavasti kuitenkin koko ottelun ajan väärin osallistumalla lauluihin ja huutoihin Sama. Kivaa oli, vaikka EOM Portugali-matsiin verrattuna jäikin puuttumaan. No, olihan sitä porukkaakin vähän vähemmän ;D
|
|
|
|
Woland
Poissa
|
|
Vastaus #105 : 16.11.2006 klo 13:58:08 |
|
Vähemmän tuntui nyt olevan päällelaulantaa kuin Portugali-pelissä. Tokihan lauluvalikoima on yksipuolinen, mutta ihan kohtuudellahan tuolla ääntä irtosi. Itsellä on ainakin sellainen olo, että huudettua on tullut. Seuraavaksi sitten pelaajille omia huutoja?
|
|
|
|
Woland
Poissa
|
|
Vastaus #106 : 16.11.2006 klo 14:06:47 |
|
Ja ai niin, Finskin järjestysmiehille :keskari:
Varsinkin ensimmäisellä puoliajalla meikäläisen lähellä ollut rillipäinen natsi oli jotain aivan uskomatonta. Kaveri kävi aivan helvetin kuumana ja repi useampaakin alas penkkien päältä, vaikka ensin voisi vaikkapa huomauttaa asiasta. Kun sitten kehotin ystävällisesti kaveria rauhoittumaan, niin vastauksena tuli uhkaus, että kohta katson loppumatsin stadionin ulkopuolelta.
Oli siis toinen reissu Finskille ja toinen kerta kun uhattiin heittää ulos. Hieno paikka.
|
|
|
|
Ezsi
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #107 : 16.11.2006 klo 14:12:12 |
|
Tietämättä sen paremmin millainen tunnelma Finskillä oli, mitä siellä huudettiin, tehtiinkö aaltoja, taputettiinko vai mitä - baarissa volyymi oli niin pirun pienellä ja olin kaukana tv:stä, joten havainnot oli laihanlaisia - niin tärkeintä on se, että maajoukkue oli erit. tyytyväinen ottelun tunnelmaan.
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #108 : 16.11.2006 klo 14:24:04 |
|
Vähemmän tuntui nyt olevan päällelaulantaa kuin Portugali-pelissä. Mun mielestä selvästi enemmän, johtuiskohan siitä missä kohtaa seisoi?
|
|
|
|
Spili
Paikalla
Suosikkijoukkue: Suomi, Tervarit, AC Oulu
|
|
Vastaus #109 : 16.11.2006 klo 14:26:18 |
|
Mun mielestä selvästi enemmän, johtuiskohan siitä missä kohtaa seisoi?
Varmaan, minusta oli vähemmän
|
|
|
|
Morchen
Poissa
|
|
Vastaus #110 : 16.11.2006 klo 14:41:04 |
|
Periaatteessa olen tätä elitismiä ja väärinkannatushöpinää vastaan, mutta: Onhan se nyt rivoa, kun aalto kiertää stadikkaa tappiotilanteessa. Ja täällä ihmiset, jotka naureskelevat kannatuspoliiseille syyttävät muita siitä, etteivät nämä lähde aaltoihin mukaan. Jotkut nyt vaan seuraavat peliä ja reagoivat kannustuksellaan siihen. Kannatuspoliiseille ;D :keskari: Aalloille : , aalloille tappiotilanteessa :keskari: :keskari:
|
|
|
|
Woland
Poissa
|
|
Vastaus #111 : 16.11.2006 klo 14:47:07 |
|
Voipi olla, Portugali-pelissä olin takana (enemmän päällelaulantaa) ja nyt edessä (vähemmän). Subjektiivista tämä homma, sano.
|
|
|
|
Jarsene
Poissa
Suosikkijoukkue: IK Falken
|
|
Vastaus #112 : 16.11.2006 klo 14:59:01 |
|
Itse asiassa te seisoitte Wolandin kanssa lähes vierekkäin.
|
|
|
|
Hong Song
Poissa
|
|
Vastaus #113 : 16.11.2006 klo 15:03:47 |
|
Siihen nähden että vastassa oli Armenia, keli oli kylmä ja joukkueemme täysin jäässä, tunnelma oli ihan ok. Tiedän, tietenkään näiden asioiden EI pitäisi vaikuttaa tunnelmaan mutta valitettavasti Suomessa näin vain on. Uskon että lähestymme kuitenkin koko ajan sitä vaihetta, että meininki on vastustajan tasosta huolimatta aina loistava. Muutamia huomioita Finskin tunnelmasta ja kannatuksesta: -En oikein tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa kun tämä yksi kaveri tuli mikin kanssa pelaajatunnelin eteen heilumaan ja yritti saada aaltoa liikkeelle. Toki ajatus oli hyvä, mutta ajoitus aivan väärä kun katsomossa oli tosiaan vasta se parituhatta henkeä, varsinkin katkarapukatsomo lähes tyhjä vielä. Toki tästä pitää syyttää myös yleisöä joka tuli kyllä aivan liian myöhään paikalle, olisin odottanut jo alkulämmittelyyn paljon enemmän katsojia pitämään ääntä. Kenties jengi ei halunnut kylmän sään vuoksi istua "ylimääräistä" aikaa stadionilla? -Itse olin katsomossa 122 eli melkein vastakkaisessa päädyssä kuin kannattajat. Kannattajien päädyssä näytti olevan helvetin hyvä meininki läpi ottelun, nämä paljonpuhutut Pekka-laulut eivät tosin kuuluneet meidän päähän kuin yhden kerran, pelin loppupuolella yleisömäärän ilmoittamisen jälkeen ("Pekka ulos!") -Itsekin olen sitä mieltä että yksittäisten pelaajien nimiä kuuluisi huutaa useammin. Yksi ottelun hienoimmista hetkistä oli ehdottomasti se, kun lähes koko stadion huusi "Jässi, Jässi". Tätä lisää! Toki eilisessä pelissä ei kovin paljoa ollut aihetta huutaa pelaajien nimiä hienon suorituksen jälkeen. Toki Nurea olisi voinut huutaa maalin jälkeen oikeen kunnolla... : Kyllä olympiastadion on meidän kotikenttä, piste.
|
|
|
|
Bunuel
Poissa
Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo
|
|
Vastaus #114 : 16.11.2006 klo 15:15:25 |
|
Itse asiassa te seisoitte Wolandin kanssa lähes vierekkäin. Niinhän sä luulet Olin mielestäni sekä Portugali- että Armenia-matsissa suht keskellä sektiota. Ehkä Olympiastadionilla pauhu oli niin kova että eri tahtiin menneet veisut tai kokonaan eri laulut eivät kuuluneet.
|
|
|
|
Jarsene
Poissa
Suosikkijoukkue: IK Falken
|
|
Vastaus #115 : 16.11.2006 klo 15:45:41 |
|
Niinhän sä luulet Satun tietämään. : Mutta tosiaan, päällekkäinlaulantaa tuli kyllä jonkun verran. Ensimmäisen jakson olin itse melko ylhäällä ja vitutti monta kertaa, kun alhaalta aloitettiin joku laulu niin samaan aikaan/hieman myöhemmin ylhäältä lähti joku oma huuto. Kyllä se megafoni olisi poikaa.
|
|
|
|
|
Jyrb
Poissa
|
|
Vastaus #117 : 16.11.2006 klo 15:57:57 |
|
Katsomosta 120 havaittua: "Hakkaa päälle" toimi hyvin. Samoin toisella puoliajalla Armenian maalin takana "tänne päin, tänne päin, tänne päin..." oli hyvä Mun mielestä katsojia pitäis lietsoa vähän enemmän lähtemään mukaan noihin huutoihin. Muutaman kerran matsissa vois usuttaa sen oman katsomonosansa nousemaan ylös vaikka sitten siihen "Suomi-klap-klap-klappiin" ihan käskemällä muita ylös penkistään. Tällä hetkellä osa ei kannusta sen takia, että ovat niin "häveliäitä" eivätkä kehtaa "kun ei tuo toinenkaan tos mun vieressä". ?
|
|
|
|
Viikinki
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Viikingit
|
|
Vastaus #118 : 16.11.2006 klo 16:16:18 |
|
Ketkä istuivat kannattajien päädyn toisessa laidassa (jotain nuoria kundeja)? Pojilla oli matsin alussa suurehko Suomen lippu ainakin ja mahtavaa kannustamista Hienoa meininkiä tosiaan Tiedä sitten oliko :lla suurta osuutta heidän tunnelmanluomiseen. Ei sillä kuitenkaan väliä. Mitä jos kaikki katsojat olisivat aina pienessä sievässä...
|
|
|
|
Vol 4
Poissa
|
|
Vastaus #119 : 16.11.2006 klo 18:10:41 |
|
Mun mielestä katsojia pitäis lietsoa vähän enemmän lähtemään mukaan noihin huutoihin. Muutaman kerran matsissa vois usuttaa sen oman katsomonosansa nousemaan ylös vaikka sitten siihen "Suomi-klap-klap-klappiin" ihan käskemällä muita ylös penkistään. Tällä hetkellä osa ei kannusta sen takia, että ovat niin "häveliäitä" eivätkä kehtaa "kun ei tuo toinenkaan tos mun vieressä".
Näinhän ei saa käsittääkseni tehdä. Voihan siellä toki joku katsoja lietsoa megafonilla tjsp. 140-katsomonosassa olleet kannustajathan ovat jonkinsortin vakiokamaa maajoukkueen peleissä, Olympiastadionilla ryhmittäytyvät b18(?) katsomonosaan. http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iGallup/25024-fanitgalleriaan.jpg
|
|
|
|
el_Diablo
Poissa
Suosikkijoukkue: visio 2020
|
|
Vastaus #120 : 16.11.2006 klo 20:33:53 |
|
Vastenmielisin aalto koskaan kiersi Stadikkaa Italian johtaessa Suomea 0-1. Peukku alas Itse yhdyn aaltoon ainoastaan pelin lopussa, kun Suomi johtaa vähintään kahdella maalilla ja hallitsee palloa. samaa mieltä.
|
|
|
|
Yourworstnightmare
Poissa
Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, West Ham
|
|
Vastaus #121 : 16.11.2006 klo 21:33:22 |
|
Kannattajien sektiossa oli ihan hyvä meno. Itse en sattuneesta syystä kauheasti huudoissa ja lauluissa ollut mukana, mutta hengessä kylläkin. Ainoa mikä häiritsi, oli että "Oi Suomi On" oli jo vartin pelin jälkeen vedetty varmaan kymmenen kertaa. Tietysti laulurepertuaari on vielä pieni, mutta silti..... Lisäksi olen sitä itsekin miettinyt, miksei noihin "sauna viinaa ja kirves" tilalle vois sovitella jotain muutakin, vaikkapa "Jässi Sami ja Litti" tai jotain vastaavaa? Muuten kyllä oli eteenpäinmenoa, kun katseli sivulle...päädystä melkein puolet seisoi ottelun ajan ja oli hyvin tunnelmassa mukana.
|
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
|
Vastaus #123 : 16.11.2006 klo 22:19:18 |
|
Oli siis toinen reissu Finskille ja toinen kerta kun uhattiin heittää ulos. Hieno paikka.
Öööh... itse käynyt n 100 kertaa Finskillä, eikä kertaakaan kuullut vittuilu järkkäreiltä. 1+1=
|
|
|
|
Sinkkis
Poissa
Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018
|
|
Vastaus #124 : 16.11.2006 klo 22:23:00 |
|
Miksei lauleta ainaki omalta junnuvuosilta tuttua biisiä "suomi tekee kohta maalin, suomi tekee kohta maalin, suomi tekee kohtaa maaalin, eikä (armenia) sille mitään voi ei voi!"
|
|
|
|
|
|