FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
04.12.2024 klo 12:02:19 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 25

Kirjoittaja Aihe: LPS 2009 -fyysistä fyysisempi älpsi?  (Luettu 38906 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #425 : 28.08.2009 klo 17:25:52

Pitänee kiirehtää Merirosvokaupungista, että ehtii tuohon loistavaan kamppailuun Gnistania kiusaamaan. Ylos

Kuntopuntaria katsellessa voi loistavaa odottaa vain vierasjoukkueelta :(
Stoitshkov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaakkois-Helsingin saaristolaisjengit

Vastaus #426 : 29.08.2009 klo 21:29:55

Kuntopuntaria katsellessa voi loistavaa odottaa vain vierasjoukkueelta :(

Laajasalo on aina paha paikka vierailla. Ja viimesimmästä kotipelistä ehtinyt jo hetki vierähtää. ;)
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #427 : 29.08.2009 klo 21:44:47

Laajasalo on aina paha paikka vierailla. Ja viimesimmästä kotipelistä ehtinyt jo hetki vierähtää. ;)

Lienee totta ja mikkeli kiittää
Suurin

Poissa Poissa

Vastaus #428 : 30.08.2009 klo 11:14:55

Lupaan, että ei tuu Ogelin jätkille! Laajasalon nurmi on ollu aina vaikee paikka ns. kovemmillekkin porukoille. Tutun alkujäykkyyden jälkeen LPS saa pelin kuntoon, peli päättyy 3-1 :)
tykkireino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chef Wotkins

Vastaus #429 : 30.08.2009 klo 20:28:47

Gnistanin peli Lahden poikia vastaan antoi kyllä pienimuotoisia myrskyvaroituksia siitä mitä Laajasalossa saamme kokea. Luottamus LPSn kotikuntoon kuitenkin suuri, joten fyysiset vievät pelin luvuin 2-0.
Suurin

Poissa Poissa

Vastaus #430 : 30.08.2009 klo 20:32:52

Numero ei ole muistossa, mut tämä pitkätukka Mustonen on merkattava. Manu, miten ois vanha kunnon miesvartiointi ??? ::)
räpä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LPS, potkua saaresta jo vuodesta 1978

Vastaus #431 : 01.09.2009 klo 14:32:55

Ja se Kaplas on aivan käsittämättömän nopea joten sille vaa puraselta heti alkuun jäätävät sukat ja mies wotkinssille ? ::)
Suurin

Poissa Poissa

Vastaus #432 : 01.09.2009 klo 14:36:35

Ja se Kaplas on aivan käsittämättömän nopea joten sille vaa puraselta heti alkuun jäätävät sukat ja mies wotkinssille ? ::)

Ei. Kaplas omaa kieltämättä aivan käsittämättömän nopeat jalat. No perjantaina nähään, miten fyysiset on tähän varautunut ;)
tykkireino

Poissa Poissa

Vastaus #433 : 01.09.2009 klo 15:43:04

Ei. Kaplas omaa kieltämättä aivan käsittämättömän nopeat jalat. No perjantaina nähään, miten fyysiset on tähän varautunut ;)
Vai ovatko varautuneet ollenkaan.
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #434 : 01.09.2009 klo 19:48:36

Vai ovatko varautuneet ollenkaan.

Eipä taida olla mitään syytä sillä omista löytyy nopeampia
Jack the Ripper

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IF Gnistan, sympatiat AFCW, SAFC

Vastaus #435 : 01.09.2009 klo 20:07:34

Eipä taida olla mitään syytä sillä omista löytyy nopeampia

Mulle kelpaa vallan hyvin, että Älpsi jättää Kaplaksen huomioimatta, mutta eiköhän siellä ole muistissa Eepin edellisen kohtaamisen upea soolomaali ja näin #19 otetaan tarkkoihin pihteihin. :(

Mustonen on tosiaan päässyt alkukankeuden jälkeen hyvään vireeseen ja tarkkana saa fyysiset olla Muden kanssa.

Paikalle saavutaan myös ja hyvää peliä odotellessa. Matsi taitaa alkaa poikkeuksellisesti klo 18?

PS: Ne kovasti kehutut makkarat pitää testata myös. ;)
« Viimeksi muokattu: 01.09.2009 klo 20:11:41 kirjoittanut Jack the Ripper »
Suurin

Poissa Poissa

Vastaus #436 : 01.09.2009 klo 20:15:41

Paikalle saavutaan myös ja hyvää peliä odotellessa. Matsi taitaa alkaa poikkeuksellisesti klo 18?

Klo 18 alkaa jo tosiaan!

Et tule pettymään makkaroiden suhteen ;) Suosittelen että tartut tarjoukseen 2kpl 2€, toinen makkara ns. normaali wotkinssi ja toinen päivän erikoismaku :)
elinho

Poissa Poissa

Vastaus #437 : 01.09.2009 klo 20:32:01

Kannattaa sillä niissä ogeli jää selvästi toiseksi
Suurin

Poissa Poissa

Vastaus #438 : 01.09.2009 klo 21:09:17

Ogelin "makkarat" on todettu Stadin paskimmiks. Jauho suorastaan pöllähtää suussa. :(
Samuldinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: puipa nousee

Vastaus #439 : 01.09.2009 klo 21:11:30

Ohan se perjantaina oltava paikalla ellei muuta menoa ole Ylos Wotkinssille Ylos
Kaakku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mia san mia

Vastaus #440 : 02.09.2009 klo 10:00:10

Wotkinsit ovat jauhopussit siinä missä muutkin suomalaiset kyrsät, ainakin kun vertaa mun kotikunnan makkara-antimiin (Baijeri). Jännää miten Ogelin makkarat jakavat mielipiteitä, jotkut haukkuvat paskimmiksi, jotkut parhaimmiksi taikka toiseksi parhaimmiksi äLPSin makkaroiden jälkeen. Mielestäni jauhomakkaraa ei saa haukkua jauhomakkaraksi kun jauhomakkaraa tilaa ja syö. Se on omanlainen makkara, eikä edes yritä olla lihaisa. Wotkinsseja olen ostanut muutaman kerran ja grillanut itse, mutta eipä ole olleet kovin häävejä mun makuun. Tulen jokatapauksessa perjantaina paikalle maistamaan kaikkialla kehuttuja LPS:n Wotkinsit.

On siellä pelikin. Mielestäni selvää ennakkosuosikkia ei löydy. Gnistan ei ole ollut kovin vakuuttava viime 3-5:ssä Kakkosen peleissä. KTP-pelin toinen puoliaika oli lupaava, Lahtipelistä puhumattakaan. Sen kummemmin en jaksa peliä kommentoida.

Pakko kehua vielä LPS:n kotisivuja. Looginen rakenne ja kaikki löytyy just sieltä missä pitäisikin olla. Otteluraportit saisivat olla laajempia.
« Viimeksi muokattu: 02.09.2009 klo 10:11:14 kirjoittanut Kaakku »
tykkireino

Poissa Poissa

Vastaus #441 : 02.09.2009 klo 18:54:18

Jos joku joskus tuo minulle makkaran joka voittaa Wotkinsin niin tarjoan lipun LPSn seuraavaan peliin. Kaakun puheiden perusteella potentiaalinen haastaja on vihdoin löytynyt Ylos
vili bin ali muhammad

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://www.youtube.com/watch?v=GvSk5AhFWrc&index=

Vastaus #442 : 02.09.2009 klo 19:03:23

Kyllähän Campingin vuosituhannen alkutaipaleella lanseerama "Chorizo" oli kova sana.

Tukolla on muutenkin ilmiselvästi pienyrittäjien kanssa meneillään jotain silmäpeliä, joten Veijon ei välttämättä tulisi paukutella henkseleitään...

Nurkan takana väijyy aina joku toinen.

LPS:lle onnea loppukauteen.   
Neville, G.

Poissa Poissa

Vastaus #443 : 02.09.2009 klo 19:15:18

Jos joku joskus tuo minulle makkaran joka voittaa Wotkinsin niin tarjoan lipun LPSn seuraavaan peliin.

Wurst Fennica. Makuja löytyy joka lähtöön eikä tarvitse kävellä kenttäalueella niiden hakemista varten.
jaja

Poissa Poissa

Vastaus #444 : 02.09.2009 klo 19:22:28

Laajasalossa tarkkana, Asukka vapaa ensi kaudella......
vili bin ali muhammad

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: https://www.youtube.com/watch?v=GvSk5AhFWrc&index=

Vastaus #445 : 02.09.2009 klo 19:25:36

Eikös Asukka voisi mennä nostamaan LePan takaisin kolmoseen?

Niin, tai eikö Ari sinne menekin mikäli LePa nousee....
jaja

Poissa Poissa

Vastaus #446 : 02.09.2009 klo 19:33:07

Eikös Asukka voisi mennä nostamaan LePan takaisin kolmoseen?

Niin, tai eikö Ari sinne menekin mikäli LePa nousee....

Tuskin, ei varmaan suuntaa enää epsooseen, tai mistä sitä tietää........
Kaakku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mia san mia

Vastaus #447 : 02.09.2009 klo 21:41:04

Jos joku joskus tuo minulle makkaran joka voittaa Wotkinsin niin tarjoan lipun LPSn seuraavaan peliin. Kaakun puheiden perusteella potentiaalinen haastaja on vihdoin löytynyt Ylos

Lähde mun kanssa Müncheniin niin varmasti löytyy parempi, mutta makuasiahan se on. Cittarin lihatiskillä näin eilen todella hyvännäköisiä raakamakkaroita, ja olen varma että jokainen niistä on parempi kuin yksikään homogeeniseksi mössöksi puristettu jauhiainen. Eli mielestäni makkaran kuuluisi olla karkeajakoinen. Olenko muuten väittänyt että Ogelissa on paremmat makkarat? En ole varma, jos niin on niin tarkoitan tietysti niistä joita olen maistanut. Perjantaita odotellessa. Joko avataan kakkosen makkaroille oma ketju?

Edit: http://futisforum2.org/index.php?topic=82281.0
« Viimeksi muokattu: 02.09.2009 klo 21:48:01 kirjoittanut Kaakku »
Mystinen metsätyömies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taide, tiede ja rikollisuus.

Vastaus #448 : 02.09.2009 klo 22:23:43

Kyllähän Campingin vuosituhannen alkutaipaleella lanseerama "Chorizo" oli kova sana.

Grillattuna kera itse rakkaudella valmistetun salsan oli kyllä lämpimän kesäyön hämyssä ainutlaatuinen elämys. HK voi painua vittuun kun tällaisten laatutuotteiden valmistus lopetetaan samalla kun lanseerataan jotain jauhetusta rotanlihasta sairaalan keittiössä kaasunaamarit päällä keitettyjä Potkuja.
Stoitshkov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kaakkois-Helsingin saaristolaisjengit

Vastaus #449 : 03.09.2009 klo 10:35:07

Tykkireino taisi tarkoittaa, että parempia makkaroita suomalaisilta futiskentiltä?

Ainakin Hongalla ja Viikkareilla taitaa olla myös Wotkins nykyään? Pitävätkö huhut paikkansa?

Sivuja: 1 ... 17 [18] 19 ... 25

Siirry: