FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 00:40:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: Readingin pelaajille tappouhkauksia  (Luettu 1953 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
El Conejo

Poissa Poissa


: 16.11.2006 klo 20:10:31

Sonko ja Hunt ovat saaneet tappouhkauksia. Yhdessä kirjeessä sanotaan: "We are going to kill you for what you did to our players." Chelsean edustaja on luonnollisesti kiistänyt, että kyseessä olisi mikään kunnon Chelsea-fani. Samaa taidettiin sanoa silloin, kun Frisk aikanaan sai tappouhkauksia. Tuskin tästäkään mitään hyvää keskustelua saadaan aikaa, mutta mielestäni tuosta olisi hyvä vähän vaihtaa ajatuksia.

Lisätietoja löytyy vaikkapa BBC:n sivuilta:

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/r/reading/6153958.stm

Vaikka itsekin olen sitä mieltä, että Readingin pelaajat syyllityivät vähintään välinpitämättömyteen vastustajan terveydestä, niin kyllä tämä menee liian pitkälle. Saapa nähdä, uskaltavatko Readingin pelaajat enää jatkaa, vai kokevatko he Friskin kohtalon. Oli miten oli, on syytä pohtia, miten tällaisista ilmiöitä voitaisiin päästä eroon. Olisiko näitä tappouhkauksia esimerkiksi koskaan tullut, jos Mourinho ei olisi lietsonut vihaa? Itse uskon, viitaten Urs Maierin tapaukseen, että kyllä brittifanien joukosta löytyy sellaisia tyyppejä, jotka lähettelevät tappouhkauksia, vaikkei kukaan heitä siihen edes välillisesti rohkaisisikaan. Siitä huolimatta olen, jälleen kerran, sitä mieltä, että myös Mourinho puheiden vaikutuksia pitäisi pohtia ja, ainakin minusta, miehen suu pitäisi tukkia vaikka sitten vähän pitemmillä toimitsijakielloilla, jos jutut ei siistiydy.
Boris Godunov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ja Minnesota Vikings


Vastaus #1 : 16.11.2006 klo 20:27:34

Se nyt ei vaan ole millään muotoa valmentajan käsissä kuinka fanit käyttäytyvät. Kuumapäiset kannattajat ovat aina uhkailleet. Niin Chelsean kannattajat, kuin muidenkin jengien. Sanoisin, että uhkailija voi olla ihan kunnon Chelsea-fani, joskin vähän häiriintynyt, kun kiehuu vielä niin pitkään, että  kirjeen saa postiin. Voi olla hyvinkin mahdollista, että kaveri on  niin kuumapäinen, että ei edes pääse matseihin itse paikalle.
Toisaalta voi hyvin olla, että kyseessä  katkeroitunut mulkku, jonkun muun seuran riveistä, joka käyttää mahdollisuutta hyväkseen ja kiusaa Chelseaa. Joka tapauksessa kirjeen lähettäjä on ainoa, jota voidaan hommasta syyttää millään tavalla.
Minä pidän ihmisistä, jotka suhtautuvat jalkapalloon fanaattisesti. Tämä koskee niin kannattajia, pelaajia, valmentajia, kuin seurajohtoakin.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2006 klo 20:46:40 kirjoittanut Boris Godunov »
poolsince79

Poissa Poissa


Vastaus #2 : 16.11.2006 klo 20:38:24

Ne on mulkkuja kaikki
temetainio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #3 : 16.11.2006 klo 21:20:22

Ne on mulkkuja kaikki

Ai Readingin pelurit?
ManuRe

Poissa Poissa


Vastaus #4 : 16.11.2006 klo 21:27:17

Vaikka jalkapallo on enemmän kuin elämää, niin johonkin se raja pitää vetää  :(
X.M.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PirloMAnia


Vastaus #5 : 16.11.2006 klo 22:17:42

Stephen Huntilta on leikattava kulli :-[ :keskari:
Coulijoe

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland


Vastaus #6 : 16.11.2006 klo 23:19:44

Ei tällaista paskaa pitäisi tapahtua, joku roti pitäisi kannattajillakin olla. Ja valkun piikkiinhän näitä kannattaa pistää, eiköhän jokaisen pitäisi itse ajatella asioita omassa päässään.

Chelsealle  Ylos Ylos
Mourinho  Ylos Ylos

Tämä tollo  :keskari:
Iron Hammer

Poissa Poissa


Vastaus #7 : 16.11.2006 klo 23:23:22

Toisaalta voi hyvin olla, että kyseessä  katkeroitunut mulkku, jonkun muun seuran riveistä, joka käyttää mahdollisuutta hyväkseen ja kiusaa Chelseaa.

Tämä tuli itsellenikin mieleen silloin kun Fatboyn taloon murtauduttiin ja seinään oli ilmestynyt FFC -teksti. Kuka vittu nyt omaa seuraansa noihin kirjoittelisi? Okei, okei jos Spursit unohdetaan.
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #8 : 16.11.2006 klo 23:35:04

Tämä tuli itsellenikin mieleen silloin kun Fatboyn taloon murtauduttiin ja seinään oli ilmestynyt FFC -teksti. Kuka vittu nyt omaa seuraansa noihin kirjoittelisi? Okei, okei jos Spursit unohdetaan.

Fulhamin fani  ???
Iron Hammer

Poissa Poissa


Vastaus #9 : 16.11.2006 klo 23:40:27

Fulhamin fani  ???
Niin, siis tarkoitin että olisi melko älytöntä nimenomaan Fulhamin kannattajalta tehdä tuollaista.
John Devey

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Ilves


Vastaus #10 : 16.11.2006 klo 23:53:30

Lukuvirhe. noin=noihin

Itselle  :keskari:
Boris Godunov

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC ja Minnesota Vikings


Vastaus #11 : 17.11.2006 klo 00:31:32

Jotenkin voin ymmärtää, että seura ja sen johto voidaan laittaa vastuuseen jopa faniensa käytöksestä stadionilla, mutta kaukaa haetulta tuntuu, jos sanktioita jaellaan jostain, jota mikään/kukaan ei voi kontrolloida.
Ainakin minua houkuttaisi mahdollisen sanktion jälkeen lähetellä uhkauskirjeitä barcan, manun, arsun, poolin jne kannattajana esiintyen.
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #12 : 17.11.2006 klo 09:55:56

Maailma on täynnä hyvin hyvin sairaita ihmisiä, jotka valitettavasti kulkevat vielä vapaalla jalalla.

Vaikken Murinhon kommentteja aina ymmärrä enkä hyväksy, niin eipä ne hänen kommentit ketään saa tappotuomioita lähettämään.

*ittumaisia tollaset!
Tveni Trii

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Oi Suomi on!


Vastaus #13 : 17.11.2006 klo 09:56:25

Ainakin minua houkuttaisi mahdollisen sanktion jälkeen lähetellä uhkauskirjeitä barcan, manun, arsun, poolin jne kannattajana esiintyen.

Juuri näin!
El Conejo

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 17.11.2006 klo 10:09:54

Ainakin minua houkuttaisi mahdollisen sanktion jälkeen lähetellä uhkauskirjeitä barcan, manun, arsun, poolin jne kannattajana esiintyen.

Hyvä pointti. Tietysti tuosta joukosta minulle tutuin, eli Barça on sikäli erilaisessa tilanteessa, ettei sen nykyinen valmentaja pahemmin provosoivia kommentteja ilmoille päästele. Tietenkin on totta, ettei kenenkään valmentajan kommentit yksin saa ketään lähettämään tappotuomioita, niin varmasti yksilöä, joka on jollain tasolla altis moiseen toimintaan tekee sen helpommin, jos hänen kovasti rakastamansa yksilö vaikuttaa myös olevan sydämistynyt samalle taholle. Ja jopa tällä forumilla voi selvästi huomata, että Mourinho oli ainakin osalle Chelsea-faneista jumalasta seuraava, ylöspäin.

Mutta siitäkin huolimatta olen valmis myöntämään, että rajanveto on paljon helpompaa, jos lähdetään siitä, että yksittäisten hullujen (tosin Maierin aikanaan saamien kirjeiden määrä viittaa siihen, että ihan yksittäisistä toimijoista ei aina taida olla kysymys) touhut ovat riippumattomia valmentajien, ja muiden joukkueen edustajien, puheista, kuin päättää, missä tapauksessa po. taho pitäisi vetää vastuuseen ja missä taas ei.

Minä pidän ihmisistä, jotka suhtautuvat jalkapalloon fanaattisesti. Tämä koskee niin kannattajia, pelaajia, valmentajia, kuin seurajohtoakin.

Vielä hieman off-topiccinakin toinen lainaus Borikselta. Minusta tuossa on jotain hienoista ristiriitaa silloin, kun puhutaan Mourinhosta. Fanaattisuushan on lääketieteellisesti persoonallisuushäiriö, jolle on ominaista kiihkomielisyys. Ottamatta kantaa siihen, onko Mourinholla personallisuushäiriö, väitän, ettei Mourinho esim. Barça-matsin alla laskettelemiaan kommentteja kiihkomielisyyttään jutelut, vaan vakaan harkinnan jälkeen. Toisaalla lähes ylpeillään, että Mourinho vie mediaa kuin pässiä narussa ja toisaalla samoja juttuja pidetään hienoina osoituksena fanaattisuudesta jalkapallon suhteen. Fanaattisuuteen ei missään nimessä kuulu ominaisuutena harkitsevaisuus...
Cel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Top 5 forumisti


Vastaus #15 : 17.11.2006 klo 11:04:39

Siitä huolimatta olen, jälleen kerran, sitä mieltä, että myös Mourinho puheiden vaikutuksia pitäisi pohtia ja, ainakin minusta, miehen suu pitäisi tukkia vaikka sitten vähän pitemmillä toimitsijakielloilla, jos jutut ei siistiydy.

Ei helvetti mitä paskaa. Ethän sä nyt oikeasti voi olla niin puusilmä että kuvittelet että Mourinhon puheilla oli jotain tekemistä tuon tappouhkauksen kanssa? Kuinka usein esim. Wenger (tyylikäs herrasmies) latoo ihan vastaavia kommentteja tuomareista ja pelaajista? Tossa tilanteessa joka ikinen apina näki itse omilla silmillään mitä Hunt Cechille teki, ei tarvittu Josea kertomaan.

Suut pitäisi tukkia idiooteilta, jotka ovat sormi pystyssä joka kerta kun Jose avaa suunsa.
Iron Hammer

Poissa Poissa


Vastaus #16 : 17.11.2006 klo 11:11:35

Jotenkin voin ymmärtää, että seura ja sen johto voidaan laittaa vastuuseen jopa faniensa käytöksestä stadionilla, mutta kaukaa haetulta tuntuu, jos sanktioita jaellaan jostain, jota mikään/kukaan ei voi kontrolloida.

Erittäin sama.
keano10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #17 : 17.11.2006 klo 11:22:58

Tossa tilanteessa joka ikinen apina näki itse omilla silmillään mitä Hunt Cechille teki, ei tarvittu Josea kertomaan.

Suut pitäisi tukkia idiooteilta,

naurettava kaveri. MIinkään muun seuran kuin Chelsean pelissä moista kalapaliikkia ei olisi syntynyt. Tietysti Mourinhon reaktion ymmärtää, mutta kaverilla on kuitenkin taipumusta mennä liian pitkällä. Häneltä unohtuu turhan usein se että, vaikka hän on mestari joukkuuen koutsi, hän ei ole euroopan omistaja. Itse en pysty sietämään miestä jolla on kilahtanu hattuun, ja joka napisee joka paikan tullen. Huomautan vielä, ettei ole tarkoitus mollata Chelseaa, kaikki kunnia heille, mutta koutsi on täysi pelle. JA tottakai hänen kommenteillaan on vaikutusta fanien käyttäytymiseen, hän on heille sentää Jose "there is a God" Mourinho.

Joten mietihän toistamiseen kenen se suu tulisi pitää supussa Tuoppi
El Conejo

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 17.11.2006 klo 11:29:58

Ei helvetti mitä paskaa. Ethän sä nyt oikeasti voi olla niin puusilmä että kuvittelet että Mourinhon puheilla oli jotain tekemistä tuon tappouhkauksen kanssa? Kuinka usein esim. Wenger (tyylikäs herrasmies) latoo ihan vastaavia kommentteja tuomareista ja pelaajista? Tossa tilanteessa joka ikinen apina näki itse omilla silmillään mitä Hunt Cechille teki, ei tarvittu Josea kertomaan.

Suut pitäisi tukkia idiooteilta, jotka ovat sormi pystyssä joka kerta kun Jose avaa suunsa.

Hieno tyyli sinulla...

Jos jaksat lukea tuon kirjoituksesi yläpuolella olevan viestini, niin varmasti saat vastauksen kysymykseesi.

Jos tuomarien toiminnan ja niitä seuranneiden Wengerin puheiden seurauksena ei ole tappouhkauksia, mutta samanlaisessa tapauksessa Mourinhon puheiden jälkeen on, niin mitä se kertoo seurojen kannattajista? Siis ihan riippumatta siitä, vaikuttavatko valmentajien puheet kannattajien käytökseen tuon taivaallista...

Ja missään vaiheessa en ole Readingin pelaajien tekoja puolustellut. Jos jaksat lukea aiheeseen liittyvään topikkia, niin huomaat, että olin melkein yhtä vahvasti kuin Boris vaatimassa heille rangaistuksia. Avausviestini ennustus kävi hyvin toteen. Tarkoitus ole keskustella siitä, miten tällainen sonta saataisiin kuriin jalkapallomaailmassa ja keskustelu meni vääntämiseen siitä, onko Jose hyvien vai pahojen puolella. Osittain toki omaa syytäni, kun nostin asian esille. Mutta oli miten oli, mitään järkevään keskustelua tästä ei tosiaan tullut, niin kuin arvelinkin tuolla avausviestissä.

Liverbird tai joku muu moderaattori voisi varmaan yhtä hyvin laittaa tämän topikin lukkoon. Mourinho edesottamuksista lienee jo kinattu riittävän monessa topikissa.

Ja vielä tiivistettynä sinun kielelläsi:

Ei helvetti mitä paskaa. Ethän sä nyt oikeasti voi olla niin puusilmä että kuvittelet ettei hullun arvostaman ihmisen näkemyksillä olen mitään tekemistä hullun lähettämän tappouhkauksen kanssa?

Suut pitäisi tukkia idiooteilta, jotka eivät ikinä voi myöntää Josen tekevän mitään väärää.

Cel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Top 5 forumisti


Vastaus #19 : 17.11.2006 klo 12:06:21

Vastaan sillä tyylillä minkä aloittaja ansaitsee. Yleensä juttusi ovat olleet erittäinkin asiallisia mutta tuo oli naurettavaa paskaa ja sai ansaitsemansa vastauksen.

Jos tuomarien toiminnan ja niitä seuranneiden Wengerin puheiden seurauksena ei ole tappouhkauksia, mutta samanlaisessa tapauksessa Mourinhon puheiden jälkeen on, niin mitä se kertoo seurojen kannattajista? Siis ihan riippumatta siitä, vaikuttavatko valmentajien puheet kannattajien käytökseen tuon taivaallista...

Kuten on monesti jo todettu, se ei välttämättä kerro seurojen kannattajista mitään. Vaikka kertoisikin niin se ei liity siihen pitäisikö juuri Mourinhon suu tukkia.

Voin hyvin myöntää Josen tekevän välillä väärin. Oli suorastaan idioottimaista peluuttaa Hilariota Tottenhamia vastaan, vaihdot olivat siinä pelissä muutenkin hanurista ja parilla viime kaudella Jose on ottanut liian suurta roolia itselleen yrittämällä taktikoida mestarien liigassa kun olisi pitänyt mennä sillä, minkä joukkue parhaiten osaa.
El Conejo

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 17.11.2006 klo 14:21:10

Ahas, varmaan se olikin paskaa, jos on niin kiihkoissaan puolustamassa Mourinhoa, ettei näe metsää puilta. Ennen tuota lainaamaasi kohtaa kirjoitin:

"Oli miten oli, on syytä pohtia, miten tällaisista ilmiöitä voitaisiin päästä eroon. Olisiko näitä tappouhkauksia esimerkiksi koskaan tullut, jos Mourinho ei olisi lietsonut vihaa? Itse uskon, viitaten Urs Maierin tapaukseen, että kyllä brittifanien joukosta löytyy sellaisia tyyppejä, jotka lähettelevät tappouhkauksia, vaikkei kukaan heitä siihen edes välillisesti rohkaisisikaan."

Luepa tuo nyt oikein ajatuksella läpi, kiinnittäen erityistä huomiota lihavoimiini kohtiin ja aloita sitten keskustelu vaikka ihan alusta. Eli hienosti tartuit epäolennaiseen ja veit koko keskustelun sivuraiteille. Ilmeisesti olen täysin vakuuttunut siitä, ettei valmentajan puheet vaikuta mitenkään joukkueen kannattajien ajatuksiin ja toimintaan.

Koska oletan, että haluat kuitenkin vielä jatkaa vääntöä tuosta aiheesta, niin provosoidunpa nyt kirjoittamaan siitäkin vielä hiukan. Muista kuitenkin, ettei minua haittaa jos olet fiksu ja jätät nämä kommentoimatta ja lähdet keskustelemaan järkevästi siitä, kuka voisi tehdä ja mitä, jotta koko maailman jalkapallon mainetta mustaavat tapaukset saataisiin jatkossa estettyä.

Voin hyvin myöntää Josen tekevän välillä väärin. Oli suorastaan idioottimaista peluuttaa Hilariota Tottenhamia vastaan, vaihdot olivat siinä pelissä muutenkin hanurista ja parilla viime kaudella Jose on ottanut liian suurta roolia itselleen yrittämällä taktikoida mestarien liigassa kun olisi pitänyt mennä sillä, minkä joukkue parhaiten osaa.

Niin, jos et ymmärtänyt, niin tarkoitin Josen puheita julkisuudessa, en taktisia päätöksiä... Minun on vaan niin vaikea ymmärtää sitä, että samalla kun puolustellaan kaikkea mitä Mourinho sanoo henkeen ja vereen väitetään, ettei niillä ole mitään vaikutusta kannattajien ajatuksiin ja tekoihin.

Väitätkö ihan oikeasti että jonkun suosikkijoukkueesi katkeran tappion jälkeen kun olet kuullut suosikkijoukkueesi valmentajan kertovan mitä vääryyksiä suosikkijoukkueesi koki et ole ajatellut mitään tyyliin "niin, saatana"? Ja jos olet, niin koetko, ettei valmentajan puheilla ole ollut mitään vaikutusta omiin näkemyksiisi. Jos vaikka tässä po. tapauksessa Mourinho olisi todenut, että tapahtuma oli valitettava, mutta lajissa, missä välillä tulee kovia kontakteja tulee joskus myös pahempaa jälkeä kuin kenenkään tarkoitus oli eikä ketään tule siksi syyttää mistään, sillä ei olisi ollut mitään vaikutusta siihen, lähteekö niitä tappouhkauksia. Tai ainakin siihen, kenelle niitä lähtee.

Entä uskotko todella, että on ihan sattumaa, että silloin harvoin, kun joku jalkapallomaailmassa saa tappouhkauksia ne johtuvat tilanteessa, johon liittyy Chelsea ja johon Mourinho on sanonut painavan sanansa?
Moleman

Poissa Poissa


Vastaus #21 : 17.11.2006 klo 14:35:59

Öh, milläköhän tavalla Mourinho lietsoi vihaa? Eiköhän Chelsea-fanit olleet varsin spontaanisti vihaisia tapahtuman nähtyään, ja etenkin loukkaantumisen laadun kuultuaan - ja tätä ei olisi seuran managerin haastattelu voinut muuttaa suuntaan eikä toiseen vaikka Mourinho olisi sanonut mitä tahansa.

Todella tyhmäähän tuollainen tappouhkausten lähettäminen on, ja varmasti Mourinho on ensimmäisenä myöntämässä tämän asian koska on joutunut itsekin uhkailun kohteeksi, mutta aika vaikeaa, ellei mahdotonta, on seuran alkaa kontrolloimaan kannattajiensa tekemisiä tuossa mittakaavassa.

Jos seuraan kohdistetuilla sanktioilla ei ole saatu kuriin tavaroiden heittelyä pelaajia kohti, niin kuinka kuvittelet sanktioiden purevan vihaisiin viesteihin?
Cel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Top 5 forumisti


Vastaus #22 : 17.11.2006 klo 14:44:19

"Oli miten oli, on syytä pohtia, miten tällaisista ilmiöitä voitaisiin päästä eroon. Olisiko näitä tappouhkauksia esimerkiksi koskaan tullut, jos Mourinho ei olisi lietsonut vihaa? Itse uskon, viitaten Urs Maierin tapaukseen, että kyllä brittifanien joukosta löytyy sellaisia tyyppejä, jotka lähettelevät tappouhkauksia, vaikkei kukaan heitä siihen edes välillisesti rohkaisisikaan."

Syytä on pohtia mutta eroon ei päästä suitsemalla managerien puheita. Mourinho ei lietsonut vihaa mitenkään erityisesti. Vastaavia tuomarin syyttämisiä nakee aina. Juuri tuo avausviestistäsi uskomatonta paskaa tekikin. Yritit jättää typerän syytöksesi seisomaan totuutena samalla kun ylväästi siirryt keskustelemaan asiasta yleisellä tasolla.

Lainaus
Väitätkö ihan oikeasti että jonkun suosikkijoukkueesi katkeran tappion jälkeen kun olet kuullut suosikkijoukkueesi valmentajan kertovan mitä vääryyksiä suosikkijoukkueesi koki et ole ajatellut mitään tyyliin "niin, saatana"?

No en todellakaan ole ajatellut "niin saatana!" ;D Ylos Kykenen tekemään johtopäätökseni itse ja oletan siihen pystyvän myös muiden ihmisten. Mutta jos tuosta ajatuskuviosta lähtee liikkeelle, niin varmaan on hankalaa olla lähettämättä tappouhkauksia aina kun joku kertoo sinun kokeneen vääryyttä.

Mourinhon tyyliin nyt ei kuulu itkeä kohtaloaan tenapaketti kädessä. Tottakai se ärsyttää monia muttei sen takia voida syyttää vihan lietsomisesta.

Lainaus
Entä uskotko todella, että on ihan sattumaa, että silloin harvoin, kun joku jalkapallomaailmassa saa tappouhkauksia ne johtuvat tilanteessa, johon liittyy Chelsea ja johon Mourinho on sanonut painavan sanansa?
Vaikea sanoa onko sattumaa. Vaikea sanoa ovatko uhkailijat edes Chelsean kannattajia. Varmasti voidaan sanoa että uhkaukset eivät ole Mourinhon vika.

Jos haluat pohtia keinoja tappouhkauksien lähettämiseen, kannattaa varmaan lähtökohtaisesti aloittaa se laajemmin kuin tarjoamalla ratkaisuksi yhden managerin suun tukkimista.
kaljapataljoona

Poissa Poissa


Vastaus #23 : 17.11.2006 klo 14:48:13

sakot ilman muuta chelsealle, kykenemättömyydestä kontrolloida englannin postilaitosta, joselle loppukauden toimitsija kielto vähintäänkin epäilyttävistä ja provosoivista kommenteista jotka saivat jonkun "kirjekaverin" pään aivan sekaisin.

Vitut kaikille  :keskari: :keskari: :keskari: :keskari: ja tuoppi joselle  Tuoppi
Matti

Poissa Poissa


Vastaus #24 : 17.11.2006 klo 16:03:21

Sanktiot pitää kohdistaa niihin, joita asia koskettaa. Eli Chelsean pitäisi pelata X matsia tyhjille katsomoille ja ilman kameroita, jolloin apinat jäävät ilman kiihdyttävää materiaalia johon reagoida. Kovat toimet ovat tarpeen, koska tapaus ei ole läheskään ensimmäinen, jossa tappouhkauksilla Chelsealle negatiivista asiaa lähdetään ratkomaan. Ryssätyylinen ongelmanratkaisu on äkkiä kitkettävä pois laatujalkapallosta.

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa