FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
30.11.2024 klo 08:50:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 13

Kirjoittaja Aihe: 21.2-09 klo 15 Derby=Inter-tps part I (löööördag) ->keskiverto kowempi Kiima!  (Luettu 9825 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
JAK

Poissa Poissa

Vastaus #225 : 22.02.2009 klo 18:59:17

Korjasin.

Ei, kyllä siellä lataamoa lukuunottamatta ihan aikuiset "miehet" olivat uhkailleet 16-vuotiaille pojille ja 50-kiloselle tytölle.
Hienoa toimintaa " Ylos"
Keijo100

Poissa Poissa

Vastaus #226 : 22.02.2009 klo 19:14:33

Ei, kyllä siellä lataamoa lukuunottamatta ihan aikuiset "miehet" olivat uhkailleet 16-vuotiaille pojille ja 50-kiloselle tytölle.
Hienoa toimintaa " Ylos"

Todisteita, älä huutele sellaista mistä et tiedä mitään
enska

Poissa Poissa

Vastaus #227 : 22.02.2009 klo 19:16:33

Todisteita, älä huutele sellaista mistä et tiedä mitään

Eiköhän tossa enemmän ole perää kuin sun väitteissä putkassa yönsä viettäneistä TPS-teineistä. Jospa tää nyt loppuis tähän?
g.neville

Poissa Poissa

Vastaus #228 : 22.02.2009 klo 19:18:06

Tepsukat näyttää tasonsa, kun peukkuhekottelevat loukkaantumiselle, joka voi viedä Purjeelta koko kauden.  Alas
Keijo100

Poissa Poissa

Vastaus #229 : 22.02.2009 klo 19:19:26

Eiköhän tossa enemmän ole perää kuin sun väitteissä putkassa yönsä viettäneistä TPS-teineistä. Jospa tää nyt loppuis tähän?

Yhtä vähän sulla on mitään todisteita tosta
Perlenbacher

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kajahtanut hinaajayrittäjä

Vastaus #230 : 22.02.2009 klo 19:20:07

Hienoa toimintaa " Ylos"

Ei vittu, joku taso näihin juttuihin jo.

edit. No hakattiinhan me viime vuonna porukalla joku vanha pappakin.  ::)
thv294

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura

Vastaus #231 : 22.02.2009 klo 19:23:28

Ei vittu, joku taso näihin juttuihin jo.

Niinpä... Aikuisten miesten luulis jo olevan fiksumpia kuin käydä uhittelemaan junnuille ja naisille. Keijon juttuihin taitaa tuossa olla erona se, että toisin kuin teinit putkassa, tämä perustuu tositapahtumiin. Videomateriaalia ympyröinnin kerako noista pitäisi olla?  ???
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna

Vastaus #232 : 22.02.2009 klo 19:24:36

Itse peukkuhekottelen ainoastaan siinä tapauksessa, että tilanne oli aikaisemmin kuvatun mukainen, eli ei otettu huomioon maassa makaavaa vastustajaa. Toki koko uudelle säännölle myös peukkua alas.

Ja sekö ei ole uhittelua jos istutaan sen alle viiskytkiloisen tytön auton konepellille eikä päästetä lähtemään? Hienoa toimintaa.
Keijo100

Poissa Poissa

Vastaus #233 : 22.02.2009 klo 19:25:29

Niinpä... Aikuisten miesten luulis jo olevan fiksumpia kuin käydä uhittelemaan junnuille ja naisille. Keijon juttuihin taitaa tuossa olla erona se, että toisin kuin teinit putkassa, tämä perustuu tositapahtumiin. Videomateriaalia ympyröinnin kerako noista pitäisi olla?  ???

No pitäisi jos väität juttujesi olevan totta ja minun juttuni ei ole
Keijo100

Poissa Poissa

Vastaus #234 : 22.02.2009 klo 19:27:21

Itse peukkuhekottelen ainoastaan siinä tapauksessa, että tilanne oli aikaisemmin kuvatun mukainen, eli ei otettu huomioon maassa makaavaa vastustajaa. Toki koko uudelle säännölle myös peukkua alas.

Ja sekö ei ole uhittelua jos istutaan sen alle viiskytkiloisen tytön auton konepellille eikä päästetä lähtemään? Hienoa toimintaa.

No tässä tulikin sitten ilmeisesti enemmän faktaa. Hassuttelulta tuo enemmän kuulostaa kuin uhittelulta. Uhittelu on "mä vedän sua turpaan!"
TZagallo

Poissa Poissa

Vastaus #235 : 22.02.2009 klo 19:28:17

No tässä tulikin sitten ilmeisesti enemmän faktaa. Hassuttelulta tuo enemmän kuulostaa kuin uhittelulta. Uhittelu on "mä vedän sua turpaan!"
Ja nämä faktat sinulle tarjosi ensimmäinen kirjoittaja joka ei edes ollut ottelussa paikalla. :D
g.neville

Poissa Poissa

Vastaus #236 : 22.02.2009 klo 19:33:58

Minun on vaikea sanoa mitään, kun en nähnyt tilanetta. Cleaver toimi varmasti hienosti ja  oikein, kun kävi pysäyttämässä Interin hyökkäyksen taklauksella, joka oli kuulemma vielä puhdas. Sille taklaukselle voi (ehkä) peukkuhekotella, mutta mielestäni se on jo hyvän maun vastaista peukkuhekotella toisen pelaajan vakavalle loukkaantumiselle.

« Viimeksi muokattu: 22.02.2009 klo 19:38:22 kirjoittanut g.neville »
Perlenbacher

Poissa Poissa

Vastaus #237 : 22.02.2009 klo 19:36:14

Ja nämä faktat sinulle tarjosi ensimmäinen kirjoittaja joka ei edes ollut ottelussa paikalla. :D

Hyvä kuitenkin, että arvon TZagallo on täällä kertomassa mitä todella tapahtui.

Kyllä nyt vituttaa kun piti eilen maata sängyn pohjalla kuumeessa. Kaikesta päätellen katsomossa olisi ollut oikein hauskaa, ja hieman raportoijasta riippuen ilmeisesti ihan kohtuullinen matsikin.
TZagallo

Poissa Poissa

Vastaus #238 : 22.02.2009 klo 19:37:17

Minun on vaikea sanoa mitään, kun en nähnyt tilanetta. Clevaer toimi varmasti hienosti ja  oikein, kun kävi pysäyttämässä Interin hyökkäyksen taklauksella, joka oli kuulemma vielä puhdas. Sille taklaukselle voi (ehkä) peukkuhekotella, mutta mielestäni se on jo hyvän maun vastaista peukkuhekotella toisen pelaajan vakavalle loukkaantumiselle.
Minun on myös vaikea sanoa mitään, kun en sairauden takia päässyt koko matsiin. Lähinnä sarkastiloin tuota koko tilannetta, erityisesti suhteessa viime kauden ekaan (oikeaan) derbyyn, jossa Cleaver taklatessaan rikkoi oman polvensa. Enkä tiedä mitään mistään vakavasta loukkaantumisesta, muuta kuin tuon o-v:n epämääräisen heiton.
Partisan

Poissa Poissa

Vastaus #239 : 22.02.2009 klo 19:37:25

Uhittelu on "mä vedän sua turpaan!"

V*itun hullu :o

Aina on mukava voittaa ja vielä paremmalta se maistuu derbyn jälkeen  ;) Ylos
TZagallo

Poissa Poissa

Vastaus #240 : 22.02.2009 klo 19:38:15

Hyvä kuitenkin, että arvon TZagallo on täällä kertomassa mitä todella tapahtui.
Tätähän juuri nauroinkin.
JAK

Poissa Poissa

Vastaus #241 : 22.02.2009 klo 19:40:47

Arvon lataamohan voi sitten kertoa mitä tapahtui kun osallisena oli?
thv294

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura

Vastaus #242 : 22.02.2009 klo 19:42:52

No pitäisi jos väität juttujesi olevan totta ja minun juttuni ei ole

Itse näin tällaista hienoa toimintaa interin kannattajilta, en nyt kuitenkaan kulje kamera mukana. En myöskään tarkemmin painanut mieleen montako tönäisyä ja vittua, homoa, tuu metrin säteelle niin vedän turpaan yms. näin/kuulin. Tuo viimeisin tuli noin kolmevitosen miehen suusta kuusi- seitsemäntoista vuotiaalle. Tuo putka-homma taas lienee jostain villistä huhusta, ja kaukana totuudesta.
Perlenbacher

Poissa Poissa

Vastaus #243 : 22.02.2009 klo 19:45:54

Arvon lataamohan voi sitten kertoa mitä tapahtui kun osallisena oli?

Helposti, eipä tuolla parkkipaikalla ollut mitään muuta kun kevyttä tönimistä (tuskinpa kukaan joutui edes maihin) ja huutelua. Tietysti myös äidin auton moottoria huudattaneelle teinislutille pitää antaa erityismaininta vahvasta suorittamisesta.
Keijo100

Poissa Poissa

Vastaus #244 : 22.02.2009 klo 19:47:08

Itse näin tällaista hienoa toimintaa interin kannattajilta, en nyt kuitenkaan kulje kamera mukana. En myöskään tarkemmin painanut mieleen montako tönäisyä ja vittua, homoa, tuu metrin säteelle niin vedän turpaan yms. näin/kuulin. Tuo viimeisin tuli noin kolmevitosen miehen suusta kuusi- seitsemäntoista vuotiaalle. Tuo putka-homma taas lienee jostain villistä huhusta, ja kaukana totuudesta.

Teikäläisille pieni vittuilu on uhittelua, varmaan normaali taputtelukin on pahoinpitely
JAK

Poissa Poissa

Vastaus #245 : 22.02.2009 klo 19:49:59

Teikäläisille pieni vittuilu on uhittelua, varmaan normaali taputtelukin on pahoinpitely

:D Ketkäs juoksi poliisin luokse kun autolla lähdettiinkin liikkelle vaikka ruma läski lataamo istuu konepellillä?
Perlenbacher

Poissa Poissa

Vastaus #246 : 22.02.2009 klo 19:54:17

:D Ketkäs juoksi poliisin luokse kun autolla lähdettiinkin liikkelle vaikka ruma läski lataamo istuu konepellillä?

Juoksemisesta en tiedä, mutta ainakin yhtä tepsijanaria sinne kovasti poliisien toimesta kannettiin. Hetken seisoin auton edessä, konepellillä istui ihan toinen kaveri - joten taas faktat hukassa.  Tuoppi
Kuisma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 261008 | 151119

Vastaus #247 : 22.02.2009 klo 19:58:34

Varsinkin näiden derbyjen yhteydessä pitää kyllä ihmetellä kumpi on tärkeämpää, omien kannattaminen vai vastustajalle vittuilu.
TZagallo

Poissa Poissa

Vastaus #248 : 22.02.2009 klo 20:04:32

Varsinkin näiden derbyjen yhteydessä pitää kyllä ihmetellä kumpi on tärkeämpää, omien kannattaminen vai vastustajalle vittuilu.
Molemmat on yhtä tärkeitä derbyn ollessa kyseessä.
g.neville

Poissa Poissa

Vastaus #249 : 22.02.2009 klo 20:12:16

Näiden derbyjen yhteydessä  voisi kysyä, että onko pelillä vittuakaan väliä

Sivuja: 1 ... 9 [10] 11 ... 13

Siirry: