FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 04:20:24 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: Stadin Femma 2009 - Taistelu mutaisten kenttien herruudesta!  (Luettu 11904 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
masa71

Poissa Poissa


Vastaus #125 : 28.09.2009 klo 20:43:34

http://www.ppv.fi/teams.php?team=ED3&page=Uutiset&id=1514    Siinä on Brunolfille mitä löytyy seoksen sivuilla! MItä sakkoon ja rangaistukseen tulee,Arsenal sai sen tasan viikko sitten! Tämä on FAKTA!
Brunolf

Poissa Poissa


Vastaus #126 : 28.09.2009 klo 21:54:35

http://www.ppv.fi/teams.php?team=ED3&page=Uutiset&id=1514    Siinä on Brunolfille mitä löytyy seoksen sivuilla! MItä sakkoon ja rangaistukseen tulee,Arsenal sai sen tasan viikko sitten! Tämä on FAKTA!

Mitä sun on nyt vaikea ymmärtää? Olen koko ajan nimenomaan puhunut tästä lopullisesta päätöksestä enkä tuosta viestistä mikä tuolla sivuilla lukee koska minä jos joku olen kyllä tietoinen asiasta mitä tässä ottelussa tapahtui. Pelasin siinä ottelussa ja näin yleisesti ottaen nämä tapahtumat. Laitoin sitä paitsi jo aiemmin yleisinffoa tästä pelistä tuolla aiemmin tässä threadissa.

Minä jos joku tiedän mitä tuolla PPV:n YLEISILLÄ sivuilla lukee (ei PPV/Seoksen omilla sivuilla, jotka ovat vasta tekeillä), koska minä olen tämän kyseisen uutisen tuonne sivuille lisännyt.

Sen haluan toki tietää, että miksi korviini ei ole tullut vielä päätöstä tuosta Arsenalin tilanteesta. Miten voit sanoa että tämä on fakta, jos sulla ei ole missään mustaa valkoisella tuosta päätöksestä. Uskon heti, kun näytät virallisesta lähteestä tulleen linkin päätöksestä.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2009 klo 21:56:52 kirjoittanut Brunolf »
Madridlandia

Poissa Poissa


Vastaus #127 : 30.09.2009 klo 10:47:55

Lohko 2 viimeinen kierros oli eilen. HJK Kannelmäki johti yhdellä pisteellä POHU Simpsoneita. Pohu voitti omansa 6-3 ja Kallion tekiksellä olikin sitten dramaattinen peli. Kurvin vauhti yritti kovasti pistää kampoihin ja estää klubin suoran nousun. HJK menikin ekalla puoliajalla 1-0 johtoon. Toista puoliaikaa oli pelattu noin 65minuuttia kun Kurvin vauhti tasoitti. Sitten alkoikin klubin vimmattu yritys. Loppuhetkillä kurvilainen pääsi yksinläpi, mutta veti ohi maalin. Parin tuhlatun paikan jälkeen molemmissa päissä, 94minuutilla sitten tuli hjk:n voittomaali maalinedustalta. Sitä myöten varmistui myös suora nousu.

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa