FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.11.2024 klo 15:36:07 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2

Kirjoittaja Aihe: KIUSAMINEN JALKAPALLOKENTÄLLÄ  (Luettu 8907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tupoleevi

Poissa Poissa

: 27.02.2009 klo 19:24:07

Tämän otsikon alla selvitämme, kuinka paljon pelaajia kiusataan oman joukkueen pelaajan taholta. Joukkuetoverin kiusaamiseksi voidaan tässä luokitella toistuvasti toisten kuullen esim. kiroilu, ärjyminen, tuhahtelu, vähättely, mulkoilu ja ns. v***tuilu jne. Itse olen kuullut omin korvin mm. "mitä se Kallekin (nimi muutettu) siinä", etkö sinä p***le tajua", "v***tu jne. Usein myös katse ja äänenpainot liittyvät kuvaan, jota on vaikea näin kirjoittamalla tuoda esille. Voisin jopa nimetä pelaajia, jotka ovat syyllistyneet tällaiseen. Tuttavani kanssa olemme yhdessä nähneet ja kuulleet. Kyseessä jopa hyvin "ansioituneita" pelaajia. Lehdistön ja yleisön suosikkeja.  ???
paveldo

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 27.02.2009 klo 19:31:07

Odottelen nimim. Coulijoen pikaista ilmoittautumista tähän topiciin.  ;)
ifota

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 27.02.2009 klo 19:39:25

Tapahtuuko tätä kiusamista paljon?
Raian

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 28.02.2009 klo 12:55:59

Onko mun kakkosnicki päässyt vahingossa irti? Teen gradua aiheesta. En tosin määrällisesti selvitä, kuinka paljno kiusataan, vaan enemmänkin ilmiön luonnetta.
Coulijoe

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Chelsea, Sunderland

Vastaus #4 : 28.02.2009 klo 13:31:53

Odottelen nimim. Coulijoen pikaista ilmoittautumista tähän topiciin.  ;)

Perkeles, hivenen myöhässä, mutta paikalla. Ehdottomia suosikkejani "Mene vasemmalle, mene PERKELE sinne vasemmalle, VASEMMALLE SAATANA EI LUULIS OLEVAN NIIN VAIKEAA?"  Tähän päälle vihainen mulkoilu ja tilanteen jälkeen ääneen sadattelua ja murisemista. "Mene vaihtoon" kommentille myös  Ylos
Hong Song

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 28.02.2009 klo 15:25:09

Onko mun kakkosnicki päässyt vahingossa irti? Teen gradua aiheesta. En tosin määrällisesti selvitä, kuinka paljno kiusataan, vaan enemmänkin ilmiön luonnetta.

Haastattele Coulijoeta.
Coulijoe

Paikalla Paikalla

Vastaus #6 : 28.02.2009 klo 20:21:29

Haastattele Coulijoeta.

Ilmiömäiselle suosiolleni  8) Ylos
kiila76

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 01.03.2009 klo 17:19:03

Ilmiömäiselle suosiolleni
:D Ylos
Nelosveskarille.  Tuoppi
Arpin Lusène

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 02.03.2009 klo 00:18:16

Couliksen "tarviiko ohjata ruotsiksi" oli kieltämättä yksi raskaimpia vittuiluja joita olen joutunut kuuntelemaan. :(
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #9 : 02.03.2009 klo 00:23:39

Perkeles, hivenen myöhässä, mutta paikalla. Ehdottomia suosikkejani "Mene vasemmalle, mene PERKELE sinne vasemmalle, VASEMMALLE SAATANA EI LUULIS OLEVAN NIIN VAIKEAA?"  Tähän päälle vihainen mulkoilu ja tilanteen jälkeen ääneen sadattelua ja murisemista. "Mene vaihtoon" kommentille myös  Ylos

Ja on se nyt saatana kun ei voi uskoa, kyllä me maalivahdit tiedetään mihin niiden puujalkojen pitäisi liikkua 8)
Coulijoe

Paikalla Paikalla

Vastaus #10 : 02.03.2009 klo 00:29:33

Couliksen "tarviiko ohjata ruotsiksi" oli kieltämättä yksi raskaimpia vittuiluja joita olen joutunut kuuntelemaan. :(

:D Onhan se nyt herrasmiesmäistä kysäistä rannikonmieheltä, että kummalla tavalla pelaaminen on helpompaa.

Ja on se nyt saatana kun ei voi uskoa, kyllä me maalivahdit tiedetään mihin niiden puujalkojen pitäisi liikkua 8 )

Itsehän ohjaan peliä mielelläni 10-paikalta  8) Mutta myös maalinsuulta homma toimii.
rokelvis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hape, Tore ja Yukha of Malinen

Vastaus #11 : 02.03.2009 klo 03:51:00

Ja on se nyt saatana kun ei voi uskoa, kyllä me maalivahdit tiedetään mihin niiden puujalkojen pitäisi liikkua 8)

Onneks en koskaan osallistu puolustamiseen. 8)
kiila76

Poissa Poissa

Vastaus #12 : 02.03.2009 klo 20:08:24

:D
Laatuvittuilulle vilpitön  Ylos
ELMERIIII

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HyPS, MJ

Vastaus #13 : 14.03.2009 klo 00:11:10

Itse olen kuullut tuomarin sanovan pelaajalle: "Pitääkö kääntää venäjäksi?" ::)
Kaihlamo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jalkapallo

Vastaus #14 : 14.03.2009 klo 01:17:42

[offtopic/on]Minä olen kuullut Vorssassa junnujen kendomatsissa jäähyaitionluukunavaajan kysyvän n.12-v yanarilta "Ootkos saanut jo pillua?". Koska jalkapallossa?[offtopic/off]

Jatkakaa Tuoppi
ELMERIIII

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HyPS, MJ

Vastaus #15 : 14.03.2009 klo 10:02:27

[offtopic/on]Minä olen kuullut Vorssassa junnujen kendomatsissa jäähyaitionluukunavaajan kysyvän n.12-v yanarilta "Ootkos saanut jo pillua?". Koska jalkapallossa?[offtopic/off]

Jatkakaa Tuoppi

Ei koskaan! Ylos

Jäähyaitioluukunavaaja, missä pelaa? ::)
JiiPee

Poissa Poissa

Vastaus #16 : 14.03.2009 klo 10:18:48

Kävin tässä taannoin kokeilemassa uuden futisjoukkueen treeneissä ja heti tuli pelin aikana kommenttia että oletkos nyt puolustaja vai hyökkääjä ikäänkuin höntyilisin joka puolella. Entisessä joukkueessani tätä ei olisi koskaan tapahtunut. :(
kiila76

Poissa Poissa

Vastaus #17 : 14.03.2009 klo 10:49:09

Kävin tässä taannoin kokeilemassa uuden futisjoukkueen treeneissä ja heti tuli pelin aikana kommenttia että oletkos nyt puolustaja vai hyökkääjä ikäänkuin höntyilisin joka puolella. Entisessä joukkueessani tätä ei olisi koskaan tapahtunut. :(
Turhat kuvitelmat ja luulot pois heti ensimmäisissä treeneissä. :D
NumberTwentyOne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, FCV Reds

Vastaus #18 : 14.03.2009 klo 12:02:46

Toivottavasti Potkun pelaajien kommentit eivät ole yhtä pahoja vastustajan pelaajia kohtaan muuten en uskalla tulla huomenna pelaamaan :(.
Ben

Paikalla Paikalla

Vastaus #19 : 14.03.2009 klo 15:26:51

Luin että "KUSEMINEN JALKAPALLOKENTÄLLÄ"
Keskilinkki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Skype: keskilinkki1

Vastaus #20 : 14.03.2009 klo 15:57:46

Luin että "KUSEMINEN JALKAPALLOKENTÄLLÄ"
Itse asiassa sekin voitaisiin laskea kiusaamiseksi. Joku pelaaja saattaa tehdä liukutaklauksen juuri siinä kohtaa. Pari talvea sitten katselin Uusi Lahti Cupissa muistaakseni toisena aamuna kentän laidalta, kun muuan eestiläinen pelaaja, joka ei mahtunut pelaavaan kokoonpanoon, koska toipui loukkaantumisesta, verrytteli hölkkäämällä kenttää ympäri. Ilmeisesti kusihätä yllätti, joten kaveri oli tekevinään shortseissa jotain venyttelyjä haarat levällään ja kaivoi matalassa venyttelyasennossa kullin esiin housunlahkeesta ja sojotti lirut matonreunalla saumakohtaan.
TeQ

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Empee, Il Biscione, Bubo bubo

Vastaus #21 : 14.03.2009 klo 16:12:23

Itse ainakin kapteenina aikoinaan olin hyvinkin määräilevä kentällä, mutta pelin tapahtumat on tarkoituskin pitää täysin erillään muusta elämästä.
Tavano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Gary Mackay-Steven

Vastaus #22 : 14.03.2009 klo 16:56:15

Hersteinille terveisiä 8) Vitun puujalka.
Wesley Sneijder

Poissa Poissa

Vastaus #23 : 14.03.2009 klo 20:37:49

e.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2019 klo 20:50:56 kirjoittanut Wesley Sneijder »
Herstein

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Heitto

Vastaus #24 : 14.03.2009 klo 21:25:13

Hersteinille terveisiä 8) Vitun puujalka.

:(

Sivuja: [1] 2

Siirry: