FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 04:25:37 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Jalkapalloa Kuopiossa?  (Luettu 3912 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ikharo

Poissa Poissa

: 01.04.2009 klo 13:30:59

Editoin aloitusviestiä viime keväältä, mutta asia on sama.

Haussa olisi Kuopiosta jokin harrastefutisjengi, jonka treeneissä mahtuisi hieman neppailemaan. Pelin ei todellakaan tarvitse muistuttaa ammattilaisfutista, kunhan pystyy hyvinvoinnin ja huvin kannalta pelailemaan. Muu onkin jo plussaa.

Itse olen muutamaa vuotta parinkymmenen yläpuolella oleva opiskelija.
Kokemusta on lähinnä junnuvuosilta, jonka jälkeen on tullut vain neppailtua pääasiassa kesäisin... Fyysinen kunto kohtuullisen hyvä, pelipaikkana yleisesti laituri tai hyökkäyspään puuhat.
Nyt alkoi tuo Kuopiohallin tekun vuoro, jossa eilen syysflunssaisena juoksin ja köhin, mutta olisi kyllä ekstraa pystyä vielä vähintään toisena päivänä viikossa pelaamaan. Futis, futsal... Jotain...

Pyydänkin apua teiltä, kuopiolaiset ja Kuopiota tuntevat forumistit,
Missä pelata?
« Viimeksi muokattu: 09.04.2010 klo 19:03:23 kirjoittanut ikharo »
VarTP

Poissa Poissa

Vastaus #1 : 10.05.2009 klo 22:18:09

Tekun vuorolla oli kyllä hyvät pelit aina. Toivottavasti ens vuonna taas jatkuu.
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 04.11.2009 klo 19:05:40

Bump... Ylös tätä.. Asia viime keväältä, mutta kutakuinkin sama.. Kesän vihreämpien niittyjen jälkeen olen paluumuuttanut jälleen Kuopioon..
TRon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopiolainen jalkapalloilu

Vastaus #3 : 04.11.2009 klo 19:10:47

http://futisforum2.org/index.php?topic=86299.0
Viron presidentti

Poissa Poissa

Vastaus #4 : 09.02.2010 klo 00:21:39

Kevään taas uhkaavasti lähestyessä pitäis jotain höntsä porukkaa bongata. Taitoa ei ole mutta sydäntä peliin löytyy, omaan myös nappikset ja verkkarit. Huumoritajun ymmärtäminen plussaa. Näillä mennään mutta missä? Toki ei vielä täysin ajankohtaista mutta sanokaa minun sanoneen että pian tulee taas Suomessakin jalkapallokausi.
vilho86

Poissa Poissa

Vastaus #5 : 13.02.2010 klo 22:32:41

täällä olis kanssa kiinnostusta. mä oon ainakin mukana jos jotain porukkaa vaan löytyy!
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 09.04.2010 klo 19:07:16

Pump.
Muutaman mutkan jälkeen jälleen ajankohtainen. Kuopiosta siis joku jengi jälkeen haussa.
Jos lienee tarvetta säväkälle laiturille, hyökkäykseen tai miksei keskikentällekin (puolustava pelaaminen ei kuitenkaan ylistettävää), niin laittakaa YV tai kirjoitelkaa tänne. Sarjatasoista ei niinkään väliä, kunhan olisi kesällä harrastettavaa.
Viron presidentti

Poissa Poissa

Vastaus #7 : 11.04.2010 klo 19:31:16

Tietääkö muuten kukaan tuosta keskarin tekonurmen varaamisesta? Että onko se kuplan viereinen täysin junnujen käytössä vai pääsiskö entiset junioritki siihen joskus palloilemaan, saatika maksaako tuo hupi rahaa? Kentät lienee muutenkin kortilla....
ikharo

Poissa Poissa

Vastaus #8 : 18.05.2010 klo 17:43:01

Varaaminen maksaa, onnistuu tilatorin kautta netistä, jos omaa tunnukset.
Ja kyllä, varattu vuoro maksaa rahaa...

Mainostan vielä, että peli-/höntsäseura on kesälle vielä hakusessa.
rentons

Poissa Poissa

Vastaus #9 : 02.07.2010 klo 14:35:33

Varaaminen maksaa, onnistuu tilatorin kautta netistä, jos omaa tunnukset.
Ja kyllä, varattu vuoro maksaa rahaa...

Mainostan vielä, että peli-/höntsäseura on kesälle vielä hakusessa.

Onko peliporukkaa löytynyt? Mulla muutto Kuopioon edessä, ja kans harrasteporukka hakusessa. Kokemusta löytyy junnuvuosilta reilun 10v takaa ja puulaakista. Ilmotelkaahan :)

Sivuja: [1]

Siirry: