FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 14:47:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4] 5
 
Kirjoittaja Aihe: HH ja jalkapallo  (Luettu 7902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #75 : 08.12.2006 klo 12:34:20

Naispuolisista Waikku tuntuu wiihtyvän kyllä, kun kasvoi foorumin henkeen sisälle. Ainahan futisfoorumit ovat olleet täynnä asenteellista porukkaa Ylos

Juu, hienoa sopeutumista... Mutta siis ei meitä käsittääkseni täällä montaa ole?
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #76 : 08.12.2006 klo 12:35:46

Juu, hienoa sopeutumista... Mutta siis ei meitä käsittääkseni täällä montaa ole?
"Meitä"? Mitä onkos sulla 715517  ???
Taavetti_Merimies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AFCA


Vastaus #77 : 08.12.2006 klo 12:39:42

"Meitä"? Mitä onkos sulla 715517  ???

Nyt privaa laittamaan niin pääset Anfieldille häihin  Ylos
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #78 : 08.12.2006 klo 12:43:02

Häh? Siis en tarkoittanut, että sopeutuneita... ;) Naispuoleisista puhuin, eikä tule montaa mieleen, ainakaan sellaisista, ketkä kirjoittaa... Itse en kaikesta päätellen ole sopeutunut älyttömän hyvin, mutta antaa ajan näyttää... Onhan siellä pari uranuurtajaa tosiaan tasoittamassa tietäni...  :)
Sutemi

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 12.12.2006 klo 10:01:22

Onhan siellä pari uranuurtajaa tosiaan tasoittamassa tietäni...  :)

Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat


Vastaus #80 : 12.12.2006 klo 17:37:39

Häh? Siis en tarkoittanut, että sopeutuneita... ;) Naispuoleisista puhuin, eikä tule montaa mieleen, ainakaan sellaisista, ketkä kirjoittaa... Itse en kaikesta päätellen ole sopeutunut älyttömän hyvin, mutta antaa ajan näyttää... Onhan siellä pari uranuurtajaa tosiaan tasoittamassa tietäni...  :)

Joo. Täytyy sanoa että aluksi jotkut jutut täällä ottivat tällaista pesunkestävää feministiä pannuun, mutta sitten tajusin että maassa maan tavalla. En ole muutenkaan femakkona tiukkapipoisimmasta päästä, joten tissi- ja peppujutut ja HUORAA TURPAAN-viritykset lähinnä naurattavat. Ärsyttävimpien seksististen kommenttien annan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. (Vai miten tuo onnistuu foorumilla, jota luetaan? Hmmm.) Samahan tuo on arkisessa elämässä ylipäätään, jos alkaisi marmattaa jokaisesta tissijutusta tai homottelusta ei muuta ehtisi tehdäkään.

Ja jos oikein alkaa v***ttaa, voipi pitää paastoa yleisen, kuvafoorumin jne. lukemisesta ja keskittyä futisjuttuihin  Ylos
Hincha en cancha

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi, Huuhkajat, suomifutis paikan päällä


Vastaus #81 : 12.12.2006 klo 17:40:35

Tissi- ja peppujutuille  Ylos
Waikulle  Ylos Ylos
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #82 : 12.12.2006 klo 20:23:48

Ja jos oikein alkaa v***ttaa, voipi pitää paastoa yleisen, kuvafoorumin jne. lukemisesta ja keskittyä futisjuttuihin  Ylos

No lähinnä mua ärsyttääkin fudikseen liittyvät asenteet... Siis kun tääkin nyt sattuu olemaan jalkapallokulttuuriosiossa... Muualla se nyt on aika sama... ;) Vaikka takaisin voin juttua heitelläkin... Että pitäisivät ne sovinistiset kommenttinsa yleisellä...  ;D Ei muakaan liian tosissaan kannata ottaa, niin kuin jotkut tuntuvat tekevän.  ::)
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat


Vastaus #83 : 12.12.2006 klo 20:25:51

No lähinnä mua ärsyttääkin fudikseen liittyvät asenteet... Siis kun tääkin nyt sattuu olemaan jalkapallokulttuuriosiossa...

Niin no joo, totta tuokin. Ja onhan täällä aika paljon ollut esimerkiksi naisfutiksen vastaista asennetta välillä ilmassa.
Xavi Hernández

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!


Vastaus #84 : 12.12.2006 klo 20:29:31

tähän väliin pyydän anteeksi Waikulta jos olen kertonut jotain pervoja juttuja joista sä et oo tykännytai joita oot pitäny vähän ahdistavina. :( :) Tuoppi
Waikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: anarkistimartat


Vastaus #85 : 12.12.2006 klo 20:31:29

tähän väliin pyydän anteeksi Waikulta jos olen kertonut jotain pervoja juttuja joista sä et oo tykännytai joita oot pitäny vähän ahdistavina. :( :) Tuoppi

Et muistaakseeni oo  Ylos
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa


Vastaus #86 : 12.12.2006 klo 20:33:23

Ja onhan täällä aika paljon ollut esimerkiksi naisfutiksen vastaista asennetta välillä ilmassa.

Ehkä olette ymmärtäneet väärin, ei kai täällä kenelläkään mitään naisfutista vastaan ole. Se vaan sapettaa, kun jotkut tahot kuvittelevat naisfutiksella ja jalkapallolla olevan jotain yhteistä.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #87 : 12.12.2006 klo 20:38:51

Ehkä olette ymmärtäneet väärin, ei kai täällä kenelläkään mitään naisfutista vastaan ole. Se vaan sapettaa, kun jotkut tahot kuvittelevat naisfutiksella ja jalkapallolla olevan jotain yhteistä.

Täähän on kuin Petteri Sihvonen, kumoaa edellisen lauseensa seuraavalla...
Viikinki

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Viikingit


Vastaus #88 : 12.12.2006 klo 20:45:50

Joku viisas voisi tähän väliin heittää saman jutun, mutta naisfutiksen sijaan puhe suomalaisesta potkupallosta. Kannattaako näitä itseensä ottaa?
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #89 : 12.12.2006 klo 20:51:57

Joku viisas voisi tähän väliin heittää saman jutun, mutta naisfutiksen sijaan puhe suomalaisesta potkupallosta. Kannattaako näitä itseensä ottaa?

Niinpä niin. Näitä löytyy aivan liikaa... En mä itseeni tota ota... Mutta sellainen asenne vähän ottaa päähän, etteivät naiset voisi ihan tosissaan seurata jalkapalloa ja jopa ehkä tietää jotakin, ja samalla olla muuten ihan normaali. Mutta joo, pitäähän tänne jonkun heitellä vastaväitteitäkin...  ;)
kinkladze

Poissa Poissa


Vastaus #90 : 12.12.2006 klo 20:58:17

Niin no joo, totta tuokin. Ja onhan täällä aika paljon ollut esimerkiksi naisfutiksen vastaista asennetta välillä ilmassa.

Naisfutiksen vastainen asenne on surullista. Sitä esiintyy erittäin yleisesti homofobisessa ja naisiin alentavasti suhtautuvassa jalkapalloyhteisössä. Pasi Rautiainen on hyvä esimerkki naisia halventavasta ja aliarvioivasta asenteesta. Suomen naisten maajoukkue teki sen, mihin miehet eivät koskaan yltäneet. Suomalaisille jalkapallokannattajille tämä oli suurin nöyryytys, mitä voi kuvitella. Vaikka naisten jalkapallolla on vähemmän harrastajia kuin miesten jalkapallolla, se ei vie pois gloriaa naisten maajoukkeen menestykseltä. Edelleen naisfutis on vähintään sata kertaa suurempi laji kuin miesten jääkiekko. Suomen naisten maajoukkueelle  Ylos
Iron Hammer

Poissa Poissa


Vastaus #91 : 12.12.2006 klo 21:11:38

Kinkyllä taas Ofelia-tiistai menossa?
kinkladze

Poissa Poissa


Vastaus #92 : 12.12.2006 klo 21:15:48

Kinkyllä taas Ofelia-tiistai menossa?

Pinot Bianco.  Ylos
Max

Poissa Poissa


Vastaus #93 : 13.12.2006 klo 00:02:43

Häh? Siis en tarkoittanut, että sopeutuneita... ;) Naispuoleisista puhuin, eikä tule montaa mieleen, ainakaan sellaisista, ketkä kirjoittaa... Itse en kaikesta päätellen ole sopeutunut älyttömän hyvin, mutta antaa ajan näyttää... Onhan siellä pari uranuurtajaa tosiaan tasoittamassa tietäni...  :)

Oikealla FutisForumilla naiskirjoittajia oli ainakin toistakymmentä.
Amado Guevara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #94 : 13.12.2006 klo 09:17:09

Niin no joo, totta tuokin. Ja onhan täällä aika paljon ollut esimerkiksi naisfutiksen vastaista asennetta välillä ilmassa.
Eikai se nyt ihan noinkaan ole... ei mulla ainakaan ole mitään naisfutista vastaan, mutta mua ei vaan yhtään kiinnosta, ja veikkaan että monella on samat asenteet. Syynä kiinnostuksen puuttumiseen on yksinkertaisesti pelin taso. Ehkä vika on mussa enkä pysty olemaan vertaamatta pelin tasoa miesten vastaavaan, mutta se niin se vaan menee.
Ezsi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #95 : 13.12.2006 klo 15:08:01

Mielipiteet naisfutiksesta ovat sallittuja. Miksei naiskannattajistakin tai vaikkapa naisforumisteistakin, kun kaikilla on omat mieltymyksensä. Mielestäni hyvin meidät on kuitenkin otettu vastaan. Tietääkseni täällä on ollut muitakin naispuolisia forumisteja kuin me kolme selvää naista. Luin ykköstä pitkään ennen kakkoselle tuloa keväällä/kesällä, joten tiesin tasan tarkkaan futisforumin tyylin ja sisällön ja siksi olenkin täällä. Naisiin henkilöinä ei täällä kohdistu mitään ikävää. Mitä naispuolisiin futiksen ystäviin tulee, on niitä ennakkoluuloja forumin ulkopuolellakin, joten on siihen oikeastaan tottunutkin. Siitä syystä on joskus tuntunut, että olisi helpompaa olla mies, mutta onneksi muulloin ei ole tuollainen ajatus hiipinyt mieliin. :>
hassun tuuraaja

Poissa Poissa


Vastaus #96 : 13.12.2006 klo 15:16:46

Mikähän vittu siinä aina on, että joillakin vähemmistöjen edustajilla on hirvittävä tarve tuoda omaa erilaisuuttaan esiin?
Elmslie Ender

Poissa Poissa


Vastaus #97 : 13.12.2006 klo 15:31:06

Eikai se nyt ihan noinkaan ole... ei mulla ainakaan ole mitään naisfutista vastaan, mutta mua ei vaan yhtään kiinnosta, ja veikkaan että monella on samat asenteet. Syynä kiinnostuksen puuttumiseen on yksinkertaisesti pelin taso. Ehkä vika on mussa enkä pysty olemaan vertaamatta pelin tasoa miesten vastaavaan, mutta se niin se vaan menee.

Ei mulla ainakaan ole mitään suomifutista vastaan, mutta mua ei vaan yhtään kiinnosta, ja veikkaan että monella on samat asenteet. Syynä kiinnostuksen puuttumiseen on yksinkertaisesti pelin taso. Ehkä vika on mussa enkä pysty olemaan vertaamatta pelin tasoa englantilaiseen vastaavaan, mutta se niin se vaan menee.
Uuno Front

Poissa Poissa


Vastaus #98 : 13.12.2006 klo 15:40:58

Itse aion ainakin laittaa oman tyttäreni fudisjengiin, jos sitä vaan edes vähää kiinnostaa. Naisfudista voisi käydä muuten, vaikka väijymässäkin, mutta perheellisenä pitää priorisoida menoja ja naisfudis ei kuitenkaan ihan siellä kärkipäässä ole.
SSL20

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, Liverpool, Pioneeriryhmä ja Hämeenlinna


Vastaus #99 : 13.12.2006 klo 17:36:25

Mitä naispuolisiin futiksen ystäviin tulee, on niitä ennakkoluuloja forumin ulkopuolellakin, joten on siihen oikeastaan tottunutkin.

Mulla on ehkä tossa eri, kun en kauheasti ole ennakkoluuloja kohdannut, tai ne ovat ainakin hyvin äkkiä hävinneet omalla kohdallani. Tai sitten eivät vaan ole kasvokkain niitä näyttäneet...  ;D Mutta joo, varmaan oon omissa ympyröissä niin vakiokamaa, ettei kukaan ainakaan enää ihmettele. Yleensä se otetaan vaan positiivisena, että katson jalkapalloa, harvemmin mitään negatiivista kuule, ettei pitäisi tms. Tai oikeastaan koskaan.

 
Sivuja: 1 ... 3 [4] 5
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa