FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 03:30:08 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2]
 
Kirjoittaja Aihe: Jani Bäckman - Challenge for the korttitilin täyttyminen  (Luettu 12775 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Bob Maali

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti


Vastaus #25 : 27.06.2017 klo 22:01:56

Ylös!

Puoliajan aikana hommattu toinen keltainen ansaitsee erikoismaininnan. Vaadimme transkriptiä Janin puoliaikaviestien sisällöstä.
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta


Vastaus #26 : 28.06.2017 klo 12:38:49

Hattua päästä. On se kova!
asian-tunti-a

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 28.06.2017 klo 12:54:35

Ylös!

Puoliajan aikana hommattu toinen keltainen ansaitsee erikoismaininnan. Vaadimme transkriptiä Janin puoliaikaviestien sisällöstä.


" Vittu mä vedän sut kylmäks", huusi Bäckman Hostikalle.



E. Toki puheita mutkan kautta. En keltään paikaltaolleelta suoraan kuullut.

« Viimeksi muokattu: 28.06.2017 klo 12:59:31 kirjoittanut asian-tunti-a »
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #28 : 28.06.2017 klo 12:56:26


" Vittu mä vedän sut kylmäks", huusi Bäckman Hostikalle.


Meneeköhän pukumiesten käsittelyyn vai jatkuuko elämä tällaisenaan? Onko tässä tämän kauden "first football, then I kill you"?
Johtaja Calu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mustat Kuhnurit, Eemeli Virta


Vastaus #29 : 28.06.2017 klo 12:58:13


" Vittu mä vedän sut kylmäks", huusi Bäckman Hostikalle.


Tuleekohan lisäpelikieltoa uhkauksesta?
Niilo Laji

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #30 : 28.06.2017 klo 13:00:02

Mitä ihmettä Bäckmanille on tapahtunut? Hän on aiemmin onnistunut sanomisillaan ja tempuillaan hankkimaan vastustajille kortteja, ja usein välttämään lapun itse, vaikka siihen olisi monesti ollut hyvä syy. Alkaako joukkueen surkea menestys ahdistaa jo noin pahasti?
Taka

Poissa Poissa


Vastaus #31 : 28.06.2017 klo 13:01:54

Meneeköhän pukumiesten käsittelyyn vai jatkuuko elämä tällaisenaan? Onko tässä tämän kauden "first football, then I kill you"?

Vissi piäni ero.
Vinnie Stigma

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch


Vastaus #32 : 28.06.2017 klo 13:37:20

Kylmäks tarkottaa kyllä hengenlähtöä.
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #33 : 28.06.2017 klo 13:45:48

Kylmäks tarkottaa kyllä hengenlähtöä.

tarkoittaa joo, mutta jos joku tuon ekan puoliajan jälkeen suutuspäissään sanoo, niin aika harva odottaa että kaveri tulee toiselle puoliajalle mutkan kanssa..
Kim Suomisen ponnari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ainoastaan omien sarjojensa mestarit


Vastaus #34 : 28.06.2017 klo 14:17:41

tarkoittaa joo, mutta jos joku tuon ekan puoliajan jälkeen suutuspäissään sanoo, niin aika harva odottaa että kaveri tulee toiselle puoliajalle mutkan kanssa..

Eipä varmaan odottanut kukaan että parimetrinen georgialainenkaan ensin jalkapallo-ottelun pelattuaan menisi tuomarin tappamaan mutta konteksti on aika lailla sama molemmissa tapauksissa ja lisäpelikieltoa toivottavasti napsuu.
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #35 : 28.06.2017 klo 15:12:40

mun puolesta bäckmanille voi antaa vaikka koko loppukauden pelikieltoa. ei varmaan haittaisi hifkiäkään.

mutta onhan tossa nyt valtava ero sanooko tuomarille "mä tapan sut" vai vastustajan pelaajalle "mä vedän sut kylmäks".

toinen jättää valtavasti tulkinnanvaraa, toinen ei. kysykää vaikka käräjäoikeudelta.

bluewhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #36 : 28.06.2017 klo 15:20:09

mun puolesta bäckmanille voi antaa vaikka koko loppukauden pelikieltoa. ei varmaan haittaisi hifkiäkään.

mutta onhan tossa nyt valtava ero sanooko tuomarille "mä tapan sut" vai vastustajan pelaajalle "mä vedän sut kylmäks".

toinen jättää valtavasti tulkinnanvaraa, toinen ei. kysykää vaikka käräjäoikeudelta.



Voihan sitä vaikka jonku panna kylmäks? Voi tarkoittaa montaa asiaa...
Tapani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: IFK Göteborg och IFK Mariehamn ja Lahden Reipas


Vastaus #37 : 28.06.2017 klo 15:42:58

Eiköhän tosta pari peliä lisäkieltoa napsahda, kun Leuka tekee raportin?
Jonatan

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 28.06.2017 klo 17:20:14

Tuskin tulee pelikieltoa, koska kyseessä ei ollut suora punainen. En äkkiseltään muista yhtään tapausta, joka olisi käsitelty kurinputovaliokunnassa, jos siitä ei ole annettu suoraa punaista. Esimerkiksi edellisellä kaudella Anthony Annan kävi tuomariin käsiksi vastaavalla tavalla kuin KuPS:n kaksikko, jolle langetettiin juuri neljä peliä ylimääräistä pelikieltoa, mutta selvisi tilanteesta keltaisella kortilla tuomarin puppeloidessa. Mitään lisäsanktioita ei tilanteesta koskaan tullut. Pari kautta sitten joku Jaron tusinaulkkari teloi Petteri Forsellin sellaisella tappotaklauksella, mistä olisi kuulunut ehdottomasti lisäpelikieltoa, mutta jälleen tuomari oli puppeloinut ja antanut tilanteesta vain keltaisen ja sanktioita ei jälkikäteen nähty.
el_Diablo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: visio 2020


Vastaus #39 : 28.06.2017 klo 18:40:55

Tuskin tulee pelikieltoa, koska kyseessä ei ollut suora punainen. En äkkiseltään muista yhtään tapausta, joka olisi käsitelty kurinputovaliokunnassa, jos siitä ei ole annettu suoraa punaista. Esimerkiksi edellisellä kaudella Anthony Annan kävi tuomariin käsiksi vastaavalla tavalla kuin KuPS:n kaksikko, jolle langetettiin juuri neljä peliä ylimääräistä pelikieltoa, mutta selvisi tilanteesta keltaisella kortilla tuomarin puppeloidessa. Mitään lisäsanktioita ei tilanteesta koskaan tullut. Pari kautta sitten joku Jaron tusinaulkkari teloi Petteri Forsellin sellaisella tappotaklauksella, mistä olisi kuulunut ehdottomasti lisäpelikieltoa, mutta jälleen tuomari oli puppeloinut ja antanut tilanteesta vain keltaisen ja sanktioita ei jälkikäteen nähty.

foorumtotuuksille :peukku:
Zeps

Poissa Poissa


Vastaus #40 : 31.07.2017 klo 19:21:03

Jälleen ajankohtanen
Sowhat

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 31.07.2017 klo 20:33:32

Näyttihän toi ja olihan se törkeä, mutta veikkaan että yritti survaista jalkansa klubin miehen jalan eteen eli myöhästyi ja sääreen. Vaikea uskoa, että oikeasti yritti tuolla potkulla sääreen tuomarin silmien edessä.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #42 : 06.04.2019 klo 16:32:18

Aloitti keräämisen ekasta matsista tällä kaudella. Ylos
Feeblebastard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MiPa ultras


Vastaus #43 : 03.10.2022 klo 15:29:52

Hattua päästä legendalle.

 
Sivuja: 1 [2]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa