FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 23:06:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Kirjoittaja Aihe: Miten SMJK voisi tukea Veikkausliigaa?  (Luettu 4374 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
mr T

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 28.04.2009 klo 13:04:25

Tässä pitää muistaa vielä kerroinvaikutuskin, joka syntyy siitä etteivät SMJK:n jäsenet yksin sinne katsomoihin lähde, vaan vetävät usein mukanaan 1-2 kaveria. Itsekin vedin viime sunnuntaina Vantaalle divarimatsiin itseni lisäksi neljä kaveria, jotka eivät olisi sinne lähteneet ellei päähäni olisi tullut tarve nähdä livefutista Veikkausliigan "tauosta" huolimatta.

Juuri tälläisiin tilanteisiin lippupaketti on hyvä apu. Helpompi houkutella kavereita mukaan, jotka ei muuten tulisi. Kynnys lähteä vähemmän kiinnostavaan peliinkin laskee ja peleissä käymisestä voi jopa tulla tapa. Kesällä kun menee esim. mökille voi samalla piipahtaa jollain paikkakunnalla katsomassa futista. Ei tämä keneltäkään ole pois. Sellaista asiaa ei ole vielä keksitty, mitä joku ei vastustaisi.

Hienoa toimintaa, Anttij!
mr T

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 28.04.2009 klo 13:45:55

Liput ostettu!
STRIKER

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 28.04.2009 klo 14:14:55

anttij:lle pitää tulla nostamaan Ylos

Voit olla ylpeä itsestäsi. Tuskin kovin moni muu on käytännössä vain omalla panoksellaan saanut samaa määrää uusia ihmisiä Veikkausliigamatseihin. (olettaen että homma rupeaa tomimaan, ja ihmisiä todella saapuu matseihin.)
Petos

Paikalla Paikalla


Vastaus #53 : 28.04.2009 klo 14:20:30

Ostettu. Ylos
Seppo Merilokki

Poissa Poissa


Vastaus #54 : 28.04.2009 klo 14:56:16

Oho, nopeeta toimintaa Ylos
Antilutuuriliput tilattu.

"Kehtaatkin antti tehdä tämmöstä, jokuhan saattaa jopa käyttää tilaamansa liput itse, eikä näin ollen maksaa täyttä hintaa kolmessa katsomassaan Veikkausliigamatsissa. Sama henkilö saattaa jopa mennä kuppipenkeille istumaan kannattamatta joukkuetta äänekkäästi väriä tunnustaen, vaikka kuuluu vielä SMJK:n." ::)
anttij

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Operaatio AM


Vastaus #55 : 28.04.2009 klo 15:16:13

Voit olla ylpeä itsestäsi. Tuskin kovin moni muu on käytännössä vain omalla panoksellaan saanut samaa määrää uusia ihmisiä Veikkausliigamatseihin. (olettaen että homma rupeaa tomimaan, ja ihmisiä todella saapuu matseihin.)

Nooh, nooh. SMJK on siitä hieno yhdistys, että meillä voi vähän sooloilla kun ottaa samalla vastuuta homman hoitamisesta kunnolla loppuun. Mutta alkusysäyksen jälkeen tässä tekee sitten koko porukka hommia, laittaa tiedotteen nettisivuille, tilaussysteemit pystyyn ja lopulta 10 vapaaehtoista postittelee lappuja viisi tuntia joku kaunis arkipäivä klo 8 alkaen, osa töistä vapaalla.

Yhdistys tarjoaa hyvän nojan, jota vasten voi lähteä asioita eteenpäin ajamaan. Voin suositella hallitustoimintaa kaikille, joilla on näkemystä suomifutiksen ja fanitoiminnan kehittämisestä! Ylos
Sinkkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018


Vastaus #56 : 28.04.2009 klo 15:18:23

Onkohan mahdoton ajatus tehdä samanlainen systeemi Ykkösen peleihin?
anttij

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Operaatio AM


Vastaus #57 : 28.04.2009 klo 15:27:42

Onkohan mahdoton ajatus tehdä samanlainen systeemi Ykkösen peleihin?

Ykköseen ei taida olla vastaavia sarjalippukirjoja? SMJK kuitenkin selvittää mahdollisuutta hankkia jäsenkorttialennuksia matseihin ottamalla yhteyttä suoraan joukkueisiin, jäsenten kontakteja mahdollisesti hyödyntäen. Mutta tämä ei välttämättä ole agendalla ihan heti, kesäkuun tuplamaaottelut työllistää meitä suunnattomasti ja pääpaino on tietysti edelleen tuolla maajoukkuepuolella.

Mutta ei siis ollenkaan mahdoton ajatus!
Chevron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #58 : 28.04.2009 klo 16:06:37

Itsehän aion käyttää liput klupin otteluissa ns. pienempiä seuroja vastaan, joihin ei muuten tulisi mentyä, koska enhän edes kannata HJK:ta. Alas Ylos
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #59 : 28.04.2009 klo 16:55:02

Trokaan huuto.netissä kovalla rahalla Ylos
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat


Vastaus #60 : 28.04.2009 klo 16:55:10

Hieno homma, jos tällä tavalla saadaan lisää uusia katsojia Veikkausliigakatsomoihin. Itse olin Tiksan tavoin siinä luulossa, että suurin osa SMJK:n jäsenistä käyvät jo aktiivisesti paikallisia pelejä katsomassa, mutta näin ei ilmeisesti sitten ole ollutkaan.
BrDead
Vastaus #61 : 28.04.2009 klo 16:58:56

Hieno homma, jos tällä tavalla saadaan lisää uusia katsojia Veikkausliigakatsomoihin. Itse olin Tiksan tavoin siinä luulossa, että suurin osa SMJK:n jäsenistä käyvät jo aktiivisesti paikallisia pelejä katsomassa, mutta näin ei ilmeisesti sitten ole ollutkaan.

Miksi kävisin katsomassa Veikkausliigaa jos/kun siellä ei yhtään suosikkijoukkuetta ole? Tukeakseni kilpailevaa seuraa?
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat


Vastaus #62 : 28.04.2009 klo 17:05:33

Miksi kävisin katsomassa Veikkausliigaa jos/kun siellä ei yhtään suosikkijoukkuetta ole? Tukeakseni kilpailevaa seuraa?

Sanamuotoni oli jälkimmäisessä virkkeessä "paikallisia pelejä" juuri tämän vuoksi. Ymmärrän, että on kannattajia, jotka eivät periaatteesta seuraa muuta jalkapalloa kuin omaa seuraansa. Itse voin nauttia jalkapallosta kannattamani joukkueen pelien lisäksi myös viihteenä ja siihen Veikkausliigapelit tarjoavat Suomessa parhaan mahdollisuuden.
BrDead
Vastaus #63 : 28.04.2009 klo 17:12:52

Sanamuotoni oli jälkimmäisessä virkkeessä "paikallisia pelejä" juuri tämän vuoksi. Ymmärrän, että on kannattajia, jotka eivät periaatteesta seuraa muuta jalkapalloa kuin omaa seuraansa. Itse voin nauttia jalkapallosta kannattamani joukkueen pelien lisäksi myös viihteenä ja siihen Veikkausliigapelit tarjoavat Suomessa parhaan mahdollisuuden.

Niin minäkin, mutta sitä näkee ilmaiseksi kentän laidalla muutenkin aivan tarpeeksi alemmissa sarjoissa/junnuissa. Ei jalkapalloa nähdäkseen tarvitse matkustaa Veikkausliigajoukkueen stadionille.
mr T

Poissa Poissa


Vastaus #64 : 28.04.2009 klo 17:20:21

Niin minäkin, mutta sitä näkee ilmaiseksi kentän laidalla muutenkin aivan tarpeeksi alemmissa sarjoissa/junnuissa. Ei jalkapalloa nähdäkseen tarvitse matkustaa Veikkausliigajoukkueen stadionille.
Sun ei varmaan kannata sitten ostaa tota pakettia.
SirLoser

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taktiikan takapajulat


Vastaus #65 : 28.04.2009 klo 17:27:12

Niin minäkin, mutta sitä näkee ilmaiseksi kentän laidalla muutenkin aivan tarpeeksi alemmissa sarjoissa/junnuissa. Ei jalkapalloa nähdäkseen tarvitse matkustaa Veikkausliigajoukkueen stadionille.

Näin. On varmasti paljon (kaltaisiasi?) ihmisiä joita ei huippujalkapallo kiinnosta siinä määrin, että jaksaisivat vääntäytyä stadioneille oman alasarjan seuran pelien ja ehkä junnujen valmennushommien lisäksi. Aikaakin on toki rajoitetusti.

Kyse oli vain alunperin siitä, että SMJK:ssa on ilmeisesti myös paljon ihmisiä, jotka eivät maajoukkuepelien lisäksi ole olleet nimeksikään paikallisessa jalkapallossa mukana missään muodossa? Jos näitä ihmisiä saadaan edes vähissä määrin jatkossa säännöllisesti suomalaisten kenttien laidoille, niin kampanja on mielestäni onnistunut.
Via Dolorosa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: SMJ, MYPA


Vastaus #66 : 28.04.2009 klo 19:01:05

Itse koen kuuluvani juuri siihen kohderyhmään mitä tällä on haettu. Mulla ei ole siteitä Veikkausliigaseuroihin, joten sen ja oman laiskuuden takia ei ole tullut matseja käytyä katsomassa. Tilaukseen menee ja jos tämän innoittamana saisin itseni raahattua jatkossa useamminkin katsomaan pääsarjafutista.

Iso Ylos tästä anttij:lle!
Filosofi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura


Vastaus #67 : 28.04.2009 klo 19:44:33

Itse koen kuuluvani juuri siihen kohderyhmään mitä tällä on haettu. Mulla ei ole siteitä Veikkausliigaseuroihin, joten sen ja oman laiskuuden takia ei ole tullut matseja käytyä katsomassa. Tilaukseen menee ja jos tämän innoittamana saisin itseni raahattua jatkossa useamminkin katsomaan pääsarjafutista.

Iso Ylos tästä anttij:lle!

Tähän sama, ja matkaakin on lähimmälle stadionille sen verran, että ei tule yksinkertaisesti lähdettyä "vain" Veikkausliigan takia ajamaan montaa kymmentä kilometriä. Jos näitä lippuja on hallussa, täytyyhän ne käyttää, jolloin tulee lähdettyä katsomaan korkeimman sarjatason jalkapalloa...
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #68 : 28.04.2009 klo 21:17:25

Miksi kävisin katsomassa Veikkausliigaa jos/kun siellä ei yhtään suosikkijoukkuetta ole? Tukeakseni kilpailevaa seuraa?
Mikä Veikkausliigassa pelaava joukkue kilpailee EBK:n kanssa ja millä tavoin?
BrDead
Vastaus #69 : 28.04.2009 klo 21:37:46

Mikä Veikkausliigassa pelaava joukkue kilpailee EBK:n kanssa ja millä tavoin?

Seurat kilpailevat. Ei Veikkausliigassa pelaava joukkue.
joks11

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Rakennusliike M. Seppälä Oy


Vastaus #70 : 28.04.2009 klo 22:49:28

Seurat kilpailevat. Ei Veikkausliigassa pelaava joukkue.
Ok. Eli EBK kärsii jos käyt vaikka HJK:n pelissä. Selevä.
BrDead
Vastaus #71 : 28.04.2009 klo 23:03:09

Ok. Eli EBK kärsii jos käyt vaikka HJK:n pelissä. Selevä.

Periaatteessa kyllä.
Sinkkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool since 2018


Vastaus #72 : 28.04.2009 klo 23:34:30

Itse olisin kiinnostunut, että miten EBK kärsii, jos käy satunnaisesti HJK:n peleissä?
Loordi

Poissa Poissa


Vastaus #73 : 29.04.2009 klo 06:58:07

Itse olisin kiinnostunut, että miten EBK kärsii, jos käy satunnaisesti HJK:n peleissä?

Rahat eivät riitä EBK:n makkaraan Ylos
Hadji

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 29.04.2009 klo 07:30:45

Täytyypä muutamalle kaverille infota tästä, jotka eivät normaalisti juurikaan kävisi peleissä. Varmasti kiinnostuvat tarjouksesta. Ylos

 
Sivuja: 1 2 [3] 4
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa