FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.11.2024 klo 15:21:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 4

Kirjoittaja Aihe: Omat futisuramuistot  (Luettu 4717 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS

Vastaus #25 : 28.11.2006 klo 06:55:24

Kolmården Cupin reissusta mulle jäänyt hyvät vaikkakin suht heikot muistot. Seuraavaana kesänä olleelle Tanskan reissulle ei tullut lähettyä enää ja jälkeenpäin onkin vituttanut aikalailla, että muut asiat alko tuollon kiinnostamaan enemmän. Niin ja asia millä ei voi ylpeillä on se, että F-junnu ikäsenä tuli pelattua vuosi Olli Jokisen kanssa futista samassa joukkueessa, kun Pumpkinhead kelpuutettiin vuotta nuorempana mukaan. ::)
Bristol Rovers

Poissa Poissa

Vastaus #26 : 28.11.2006 klo 09:07:07

..hävisi finaalin Smenalle

Me voitimme FC Espoon kultaisen ikäluokan ( ::) :keskari:) kanssa juuri Smenan 1-0. Maalin iski Puustinen Ylos
päätykatsomo

Poissa Poissa

Vastaus #27 : 29.11.2006 klo 12:40:49

Me voitimme FC Espoon kultaisen ikäluokan ( ::) :keskari:) kanssa juuri Smenan 1-0. Maalin iski Puustinen Ylos

Me voitimme FC Espoon kultaisen ikäluokan kerran 2-0  :keskari: Tosin se oli joku kevät peli ja sitten kesällä tuli kuonoon samoin lukemin. Puustinen iski toisen :/
johanneskostaja

Poissa Poissa

Vastaus #28 : 29.11.2006 klo 13:38:53

Muutama vuosi sitten tuli käytyä virossa Tammeka-cupissa. Myös Gothiassa oltiin käyty ottamassa turpaan, mutta nyt matkaan lähdettiin menestys mielessä. Hyvä fiilis laski kuitenkin heti perille päästyä. Majoituspaikkana toimi näet neuvostoaikana rakennettu älyttömän paskanen ja rapistunut koulu. Oli kyllä jotain aivan järkyttävää. Seuraavana päivänä alkoivat pelit. Sateisen sään takia kaikki vähänkin paremmat nurmikentät oli suljettu eikä ainoalle tekonurmellekaan päästetty. Monia kenttiä on tullut haukuttua, mutta se jossa jouduimme ottelumme pelaamaan oli todellinen pelto. Vaikutelman täydensi vapaallakädellä vedetyt rajaviivat. Myös vinot ja ruostuneet maalit kera risojen verkkojen jäivät mieleen. Myös tuomaritoiminnale iso  Alas pari minuuttia ennen ottelua tuomaria ei näy missään kunnes selviää, että kentän reunalla maleksiva ja perunalastuja syövä mies hoitaa ne hommat. Lienee turha edes mainita ettei avustavia tuomareita ollut. Toinen muisto tuomaritoiminnasta. Suomalaisen ja latvialaisen joukkueen ottelussa latvialainen pelaaja kaataa suomalaisen keskialueella. Suomalaisjoukkueen maalivahti ryntää paikalle ja vetää sukittajaa turpaan Ylos Seurauksena torikokous ja punainen sekä sukittajalle että maalivahdille. Tästä seuraa armoton pulina latvian valmentajien ja tuomarin välille. Pian punakortin saanut peluri on taas pelissä. Asiasta kysyttäessä tuomari ilmoittaa pelaajan olevan joukkueen ainoa keskikenttäpelaaja  ;D :keskari: ja siksi hän saa jatkaa. Suomalaiset ilmoittavat että ulos lentänyt maalivahti on heidän ainoa ja niin myös hän saa jatkaa.
Lisäksi koulumme suihkuista ei tullut lämmintä vettä. Tämä osoittautui virolaisten jokakesäiseksi tavaksi säästää vettä. Kentänlaidalla oli tosin n.1000 litran muoviboxi jonka kyljessä luki "pesu." Plussaa myös ruuista löytyneistä muovin palasista.
Ehkä parasta antia reissulla oli melko vapaa ryypiskely, jota joukkue valmennusjohtoa myöten alkoi loppua kohti harrastamaan. Ai niin se menestys. Sitä ei tullut. Muistaakseni olimme 4s.
Ben

Poissa Poissa

Vastaus #29 : 29.11.2006 klo 18:56:41

Pelasin junnuna pari-kolme kautta Kangasalan Voitossa, en tehnyt yhtään maalia, koska jouduin pelaamaan lähinnä pakkina. Joskus keskikentällä. Itseni alottaessa joukkue ei enää ollut kovin hyvä (juuri siirrytty isolle kentälle, pikkukentällä olivat kuulemma vielä pärjänneet). Homma loppui, kun viimeisellä kaudella porukkaa ei enää saatu kokoon. Kai 14- 15-vuotiaana. En tiä miks alotin niin myöhään eli joku 12-vuotiaana tms., vaikka 4-5-vuotiaasta asti olin futista muuten pelannut ja koulun välitunneilla näitä seuroissa pelanneita pyöritellyt. No, todella pienikokoisena ei toi ison kentän peli oikein sopinut ton ikäsenä viä mulle, pari kautta aikasemmin pikkukentällä ois verkot varmastikin venyneet ja reeneissä niin tekivätkin.

20-vuotiaana Lappeenrannassa alotin Vitosdivarissa, siä sain pelata kärjessä, mutta yleensä 10-20 min/peli. Ekalla kaudella hajos polvi kauden lopulla turnauksessa Jyväskylässä ja 9 kk pelaamatta, mutta toisella kaudella tapahtui ihme. Jee maali  Pallo Pallo Savonlinnassa ukkosmyrskyssä. Päätty 1-1. Ja viä toinenkin myöhemmin Amiksen tekonurmella ja sit viä yks maali joka oli käytännössä ansiotani (löysä veto rankkarialueen rajalta jossa olin maskissa ja viime hetkellä nostin jalkani, mokke ei nähny mitään). Molemmat maalit muuten vasurilla, jolla yleensä vedän hyvin harvoin. Tosin eka maali olikin lähinnä nopea reaktio mokesta kimmoneeseen palloon.

En pelannu sillä kaudellakaan kuin 6 peliä erinäisten vammojen takia. (se edellissyksyn polvivamma siirsi myös kauden alotusta)

Sit muutin takas Tampereelle, ehdin 2003 käymään Lpr:ssä parissa reeneissä, mutta panostin sit Yliopiston pääsykokeisiin niin perkeleesti, että pääsin isieni maille takas.

Nyt oon viimeset 4 vuotta vaan nysvänny ja höntsäilly. Futsalia vois ruveta pelaan, kun kenttä ei oo niin vitun iso, että yks pyrähdys viä kaikki voimat. On kato nykyään paska kunto, toisin kun pienenä, kun kuuluin kestävyysjuoksussa luokan tulisimpiin. Kaverin firman pikkukenttämatseissa ainakin verkot venyi kiitettävään tahtiin tossa syksyllä.  Kalja maistunut liikaa ison kentän peliä ajatellen nääs.
« Viimeksi muokattu: 29.11.2006 klo 19:01:46 kirjoittanut Ben »
Sterling

Poissa Poissa

Vastaus #30 : 30.11.2006 klo 17:44:02

Törmäsin seiskadivarissa vastustajaan niin kovaa, että hän alkoi itkemään.  Ylos
Amado Guevara

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi

Vastaus #31 : 30.11.2006 klo 18:15:44

Törmäsin seiskadivarissa vastustajaan niin kovaa, että hän alkoi itkemään.  Ylos
;D Ylos paitsi jos oikeesti meni joku paikka paskaks niin sitten  >:(
powderfinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United

Vastaus #32 : 30.11.2006 klo 19:38:48

Lisää muistoja:

Junnuna olin vuotta nuorempien porukan "vahvistuksena" Dana-Cupissa Tanskanmaalla ja eräässä ottelussa jotain Norjalaista porukkaa vastaan päästin maaliin laukauksen joka lähti jostain vastustajan kenttäpuoliskolta. Valmentajani karjui ja huusi kentän laidalla pää punaisena että meikäläistä ei enää ikinä kysellä heidän maalille  ;D No ääni muuttui kellossa kun pari minuuttia myöhemmin torjuin hurjan vapaapotkun toisesta ylänurkasta kulmaksi. Peli taisi päättyä 3-2 tai 2-1 meille.

Myös vitosdivarista pari muistoa lisää. Pääsin yrittämään rankkaria jotain Jyväskyläläistä joukkuetta vastaan, niin ensimmäisen vedin kolme metriä maalin yli ennenkuin tuomari edes antoi luvan, joten pääsin yrittämään uudestaan. Sekään ei kovin ruusuisesti päättynyt kun veskari kävi hakemassa sijoitukseni toisesta alanurkasta aavistettuaan ensin väärään kulmaan. Olisi ehkä kannattanut vetää kovempaa  ::)

Näiden lisäksi joskus B-junnuissa päästessäni kerrankin kärkeen rymistelemään onnistuin vetämään puolittaisella saksipotkulla paristakymmenestä metristä yläriman kautta maaliin. Maali hylättiin ja sain keltaisen kortin vaarallisesta pelistä  ??? Ja se oli perkele vielä kotipeli.
Edmundo

Paikalla Paikalla

Vastaus #33 : 30.11.2006 klo 19:58:18

Sekään ei kovin ruusuisesti päättynyt kun veskari kävi hakemassa sijoitukseni toisesta alanurkasta aavistettuaan ensin väärään kulmaan.

Ei helvetti!  ;D ;D ;D ;D Lisää näitä!  ;D Ylos
naula

Poissa Poissa

Vastaus #34 : 30.11.2006 klo 20:35:22

Itsehän aloitin 7-vuotiaana Kotkan Nappuloiden korttelisarjassa. Korttelisarjassa on Kotkan eri seuduilta omat joukkueet, joista myöhemmin valitaan parhaimmat marjat edustamaan KoNaa piirijoukkueena. Itse aloitin Mussalon Maseissa. Ensimmäinen vuosi päättyi upeasti. Pihkoon Hakaa vastaan oli matsi. Tönin ja potkin vastustajia, tein kaksi upeaa maalia. Valmentaja palkitsi vihreällä kortilla, vaikka kentällä olinkin sikamainen.

Heh...itse pelasin juuri Pihkoon Hakassa 3-4 kautta. Itsekin lähinnä kentällä taitojen puutteen vuoksi vain rappasin ja pelasin kovaa. Oi muistoja...  8) Tuoppi
baccalino

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vapauttakaa HUORAA TURPAAN!

Vastaus #35 : 30.11.2006 klo 21:06:19

joskus 13-14 -vuotiaana olin yleensä aina se pelaaja joka veti rankkarit peleissä, kunnes jossain turnauksessa virossa mokasin kolme pilkkua kahdessa pelissä. Sen jälkeen en o vedelly  :(
Metsän siimes

Poissa Poissa

Vastaus #36 : 01.12.2006 klo 11:24:30

Joskus hävittiin KTP:lle jotain 13-1.
Osborne 1-0

Poissa Poissa

Vastaus #37 : 01.12.2006 klo 11:29:53

Joskus C-junnuissa piirinsarjaan tuli mukaan Lammin Veto. Nuoremmissa näitä ei ollut näkynyt joten kavereilla ei varmaan hirveästi pelikokemusta ollut, ja jannujen koosta päätellen tuokin joukkue oli saatu kasaan ottamalla mukaan pari vuotta nuorempia, ja tulos oli sen mukaista. Voitettiin ne ensin jossain turnauksessa 21-0, sitten sarjassa muistaakseni vieraissa 36-0 ja kotona 45-0  :o
Aachi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Koirat haukkuu, mutta karavaani kulkee

Vastaus #38 : 01.12.2006 klo 13:43:53

muistaakseni vieraissa 36-0 ja kotona 45-0  :o

Teit kaikki maalit?  :o ::) Ylos Pallo
MacGyver

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS

Vastaus #39 : 01.12.2006 klo 13:51:03

Pelasin yhden kauden jossain g-junnuissa. Pelipaikkana oli libero (liberotaktiikka oli siihen aikaan kuuminta hottia) vaikka en oikein tiennyt mitä se tarkoittaa (sehän on se vaippa). Tein yhden maalin mutta se vihellettiin paitsioksi. Ja paitsiohan se olikin, en siihen aikaan vielä tiennyt mitä sellainen tarkoittaa.
StenCF

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Nets Arsenal (AC) Oulu

Vastaus #40 : 01.12.2006 klo 14:13:05

Onhan noita muistoja.
Polven sivuside, ristiside, sivuside, sivuside, murtunut jalkapöytä, revennyt reisilihas.... ja 1 maali rankkarista 0-5 tilanteessa.
Bristol Rovers

Poissa Poissa

Vastaus #41 : 01.12.2006 klo 14:23:21

Me voitimme FC Espoon kultaisen ikäluokan kerran 2-0  :keskari: Tosin se oli joku kevät peli ja sitten kesällä tuli kuonoon samoin lukemin. Puustinen iski toisen :/

Missä joukkueessa pelasit? Ylos
facetious

Poissa Poissa

Vastaus #42 : 01.12.2006 klo 14:39:06

tim sparvin sukittaminen pelissä norvalla ff:ää vastaan  :-[
Osborne 1-0

Poissa Poissa

Vastaus #43 : 01.12.2006 klo 14:49:11

Teit kaikki maalit?  :o ::) Ylos Pallo

Juu, ylänurkkiin  ;D

Siis minähän enimmäkseen seurasin tilannetta puolustuksen lukkona päätäni pyöritellen... Välillä pääs palloonkin kun vihollinen veti heti aloituksesta pitkää meidän päätyä kohti epätoivoisena ajanpeluun yrityksenä.

Itse jouduttiin kerran turvautumaan samaan taktiikkaan, Toijalaa vastaan kun saatiin vain 7 pelaajaa mukaan matkaan, ja Toijala oli muutenkin sarjan kovin porukka. Me sentään pidettiin lukemat vielä jotenkuten siedettävinä, oisko ollu 0-7.

Jostain syystä Toijalan valmentaja kävi tosi kuumana siitä kun meillä ei ollut täyttä jengiä. Hemmo huuteli puol matsia törkeyksiä meidän valmentajalle ja lähti jossain vaiheessa marssimaan meidän puolta kohti, uhosi vetävänsä meidän koutsia turpaan  :-[  Onneks valmentajat oli eri puolilla kenttää ja joku ehti rauhotella sitä pelleä ennenkuin se ehti kiertää meidän puolelle.
Iron Hammer

Poissa Poissa

Vastaus #44 : 01.12.2006 klo 14:51:25

Näitähän riittää: Helsinki Cup, Kauhajoki Cup ja legendaarinen Kartsin hornankattilassa pidetty yhden päivän mittainen turnaus aina Helatorstaisin. Omiin tähtihetkiin voitaneen lukea joukkueeni vieminen finaaliin Viikinkien järjestämässä turnauksessa joskus 90-luvun alkupuolella. Heteniityn hornankattila tuskin pysyi liitoksissaan yleisön mylviessä kun IH astui antamaan pilkkua viimeisillä minuuteilla. Hallittu sijoitus oikeaan yläkulmaan ja Viikinkien unelmat järjestämänsä turnauksen finaalista oli pirstaleina. Bonuksena tottakai omat selällä, takareidellä, pohkeella ja reidellä isketyt häkit Ylos
JJO

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS PENUS

Vastaus #45 : 01.12.2006 klo 15:13:30

tein kerran maalin

JEE MAALI
Edmundo

Paikalla Paikalla

Vastaus #46 : 01.12.2006 klo 16:04:46

Yhden kerran onnistuin tekemään hattutempun Orimattilan Petoja vastaan muistaakseni. Ensimmäinen maali kulman jälkitilanteesta täysillä tykittämällä, toinen samanlaisesta tilanteesta vasurilla  :o ja kolmannessa ehdin palautuspalloon ennen maalivahtia ja siirsin sen tarkasti alanurkkaan. Tosin iloani hillitsi se, että toinen joukkueemme pelaaja oli jo samassa pelissä ehtinyt tehdä myöskin hattutempun ennen minua. Taidettiin voittaa 7-0 tai 7-1.

Toinen ikimuistoinen peli oli Reipas 2:ta vastaan. Olimme täysin ylivoimaisia koko ottelun ajan ja minäkin taisin olla läpiajossa useaan otteeseen, mutta jostain syystä maalinteko oli todella vaikeaa. Kerran lauoin päin veskaria, toisella kerralla ohitin maalivahdin, mutta tämä tarrasi takaapäin jalkoihini kiinni ja kaatoi minut rankkarin arvoisesti (ei jostain syystä saanut punaista, enkä itse päässyt vetämään rankkaria), kerran pamautin läpiajostani ylärimaan ja kerran nostin pallon upeasti maalivahdin yli (1996 EM-kisojen ja Poborskyn maalin Portugalia vastaan innoittamana), mutta pallo sujahti niukasti ohi maalin. Lopulta kaiken tämän tuskauttamana kiersin maalivahdin todella kaukaa ja vihdoin ja viimein onnistuin tekemään sen kauan kaivatun maalin. Siinä vapautui kyllä kaikki turhautumat yhdellä kertaa. Ja vielä viimeisellä minuutilla kävin nikkaamassa kulmapotkusta munilla maalin. Sekin oli kyllä sen tuskan arvoista.

Yhden kerran onnistuin tekemään maalin puolesta kentästä (pienellä kentällä tosin). Aloituksen jälkeen nimittäin joku vastustaja tallasi jaloilleni ja se sattui niin maan perkeleesti. Pitelin jalkaani keskiympyrässä vähän aikaa, kun huomasin, että pallo lipui suoraan minua kohti. Vittuunnuksissani latasin sen vain jonnekin päin ja se sattui menemään muistaakseni veskarin längeistä sisään.

Olen myös tehnyt toisenkin maalin puolesta kentästä, mutta sitä ei hyväksytty. Tämä tapahtui ihan polven korkuisena, kun olin Kuusysin jalkapallokoulussa, ja koulun lopuksi järjestetyssä turnauksessa oli tuomareina Kyykässä tuohon aikaan palloillut brassi. Ihan viime sekunneilla lauoin hädissäni pallon puolesta kentästä ihan ylänurkkaan, eikä heittäytyvä veskari voinut mitään, mutta epäonnekseni tuo brassi vihelsi pelin päättyneeksi, kun pallo oli ilmassa. Samassa turnauksessa muuten huidoin erään pojan silmään sormellani ja se vietiin sieltä pois jonnekin tarkastukseen.

Pilkkuja olen päässyt vetämään ehkä noin viisi-kuusi kertaa ja kerran olen epäonnistunut. Se oli tuossa samaisessa turnauksessa, koska olin liikaa edellä ikäisiä taktisesti. Ajattelin, että lauonpa tuohon keskelle sellaisen roikun, kun veskari heittäytyy pois alta, mutta se perhana ei liikkunutkaan mihinkään ja sai pallo syliinsä. Olin ensimmäinen vetäjä, ja kun maalivahti ei seuraavien kahden vetäjän vetojen aikanakaan liikkunut minnekään, kävi vastustajan valmentaja kertomassa tuolle pienelle veräjänvartijalle, että maalivahti saa liikkua rankkareissa... Sen jälkeen tämä retkuilikin komeasti joka suntaan. Olisipa valmentaja vaan kertonut tuon faktan aiemmin...  :(

Yhden hienon maalin onnistuin myös tekemään, eli vasurilla kantapäävippi yli oman pään ja vastaantulleen maalivahdin samalla. En ymmärrä itsekään miten sellaisen voi edes tehdä, ja ihan puhdas vahinkohan tuo oli, mutta helvetin hieno maali, josta valmentaja jaksoi vauhkota vielä kauden päättäjäisissä asti. Tuo kausi jäikin viimeiseksi, sillä valmentaja lopetti eikä uutta löytynyt. Joukkue olisi vielä saatu kasaan, mutta minkäs teet. Tuosta kaudesta jäi muistoksi parhaan maalintekijän ja parhaan keskikenttäpelaajan mitalit, vaikka suurimman osan kaudesta pelasinkin kärjessä. Tuosta palkintoseremoniasta jäi kuitenkin hieman huono maku suuhun, sillä oma isäni jakoi nuo valmentajan päättämät palkinnot, ja monet yleisön joukossa luulivatkin, että isäni oli päättänyt palkintojen saajat ja katkeroituivat saamiini kahteen mitaliin. Isänikin tajusi tilanteen vasta, kun asteli lavalle ja sai kirjekuoren, jossa oli voittajien nimet. Silloin oli liian myöhäistä perääntyä.

Tämän jälkeen kävin muutamissa Reippaan harjoituksissa ja pelasin yhden pelinkin heidän riveissään, mutta en jaksanut innostua pitkistä harjoitusmatkoista.

Pari kautta höntsäilin sitten kutosdivaria, kunnes kyllästyin ja perustin kaveriporukan kanssa oman joukkueen, jonka mukana olen nyt pyörinyt muutaman vuoden. Harjoituksia on noin viisi kertaa vuodessa, kun kaikki sattuvat olemaan samaan aikaan samalla paikkakunnalla, ja lisäksi järjestämme itse joka vuosi pienimuotoisen turnauksen, joka kantaa joukkueemme nimeä, yhteistyössä (entisen) kotikuntamme kanssa, joten saamme nurmikentän käyttöömme yhdeksi viikonlopuksi. Viimeksi tosin jäimme omassa turnauksessa viimeisiksi, joten parannettavaa löytyy! Pitää varmaan etsiä huonompia joukkueita osallistumaan turnaukseemme.  ;D
« Viimeksi muokattu: 01.12.2006 klo 16:07:26 kirjoittanut Edmundo »
johanneskostaja

Poissa Poissa

Vastaus #47 : 01.12.2006 klo 16:23:13

Itse jouduttiin kerran turvautumaan samaan taktiikkaan, Toijalaa vastaan kun saatiin vain 7 pelaajaa mukaan matkaan, ja Toijala oli muutenkin sarjan kovin porukka. Me sentään pidettiin lukemat vielä jotenkuten siedettävinä, oisko ollu 0-7.

Oho  :o. Täysin sama juttu. Muutama vuosi sitten peli Toijalaa vastaan. Meillä 7 pelaajaa mukana. Oltiin jo luopumassa pelistä, mikä olisi tietänyt koko sarjasta luopumista. (toinen luovutus saman kauden aikana) Joku kuitenkin väitti sarjasta luopumisen tuovan sakkoja seuralle. Niin asia oli selvä. Eikun pelaamaan. Tuomarikin hieman sääli meitä ja ilmoitti, että pelaisimme 35 min. puoliaikoja 40 min. sijaan. Saimme sentään maalin aikaiseksi. Tais päättyä 7-1. Matsin jälkeen valmentaja kehui pelin olleen parasta sillä kaudella.
Jälkipelin Mestari

Poissa Poissa

Vastaus #48 : 01.12.2006 klo 16:23:37

Ei kovin paljon mitään muuta mainitsemisen arvoista kuin yhteentörmäys 80-luvun ihan alussa pallon tavoittelutilanteessa erään maajoukkueessakin paljon myöhemmin esiintyneen puolustajan kanssa.  Seurauksena oli että JPM raahattiin puolitajuttomana elpymään maalin taakse. Itse en muista mitään, mutta jätkät sanoi että olin laulanut siellä itsekseni pitkät tovit. Sittemmin keskittynyt muutenkin lähinnä lallatteluun, jalkapallon pelaamisen jäätyä puulaakihommiksi ja penkkiurheilun tasolle.:keskari:

edit: Niin ja samoihin aikoihin erehdyin menemään tuomarikurssille sillä seurauksella että sain kurssin jälkeisenä viikonloppuna pikasoiton jossa tarvittiin tuomaria pikana varsinaisen sairastuttua johonkin 5-divarin matsiin. Matsin kokokohtia oli muun linjattoman höntsyilyn oheella että hylkäsin kotijoukkueen maalivahdin torjuman rankkarin, koska maalivahti liikkui mielestäni liian aikaisin. Loppupelikään ei ilmeisesti mennyt ihan putkeen koska suunnilleen koko kotijoukkue oli ryhtäisissä kiinni pelin loputtua  :( Vielä kaksi vuotta pelin jälkeen eräs kotijoukkueen pelaaja kysyi vittumaiseen äänensävyyyn baarissa, olinko ollut tuomarina ko pelissä, minun tietysti vakuutellessa etten ollut ikinä ollut tuomarina  ;D No, tulipahan samalla 2 tuomarikertaa, ensimmäinen ja viimeinen  Ylos
« Viimeksi muokattu: 01.12.2006 klo 17:12:18 kirjoittanut Jälkipelin Mestari »
Xavi Hernández

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hjk aurinko katsomo istuma kasuallit :ylos:!

Vastaus #49 : 01.12.2006 klo 16:27:28

ja kun maalivahti ei seuraavien kahden vetäjän vetojen aikanakaan liikkunut minnekään, kävi vastustajan valmentaja kertomassa tuolle pienelle veräjänvartijalle, että maalivahti saa liikkua rankkareissa..
;D Veskarin fiksuudelle Ylos. Kuinka vanha se siis oli...?

Sivuja: 1 [2] 3 4

Siirry: