FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.09.2024 klo 00:19:01 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Tuletko marsseille?
Tulen Liechtenstein-marssille - 66 (8.3%)
Tulen Venäjä-marssille - 163 (20.6%)
Tulen molemmille marsseille - 262 (33.1%)
En tule kumpaakaan marssiin - 301 (38%)
Äänestäjiä yhteensä: 790

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 37
 
Kirjoittaja Aihe: Kannattajien marssit kesäkuun MM-karsintaotteluihin 6.6. ja 10.6.2009  (Luettu 42948 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Boris Pugo

Poissa Poissa


Vastaus #500 : 03.06.2009 klo 12:22:10

Tämä kukkahattupäinen nyky johto on saatava vastuuseen. Tuollainen porukka sietää saada kavion kuvan taka listoonsa. Seuraavassa SMJK.n kokouksessa kehotan kaikkia hulinaan ja kovempaan kannattajatoimintaan sitoutuneita tulemaan paikanpäälle niin voimme vallata hallituksen johtopaikat itsellemme. Sen jälkeen SMJK ei varmasti enää toimi yhteistyössä poliisin tai minkään muunkaan taantumuksellisen instituution kanssa. Laittakaapa privaa jos olette kiinnostuneita SMJK:n valtauksesta. Yhdessä olemme VOIMA. Ylos
harmooni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #501 : 03.06.2009 klo 12:23:29

Pitää nyt kuitenkin muistaa, että SMJK:han vain informoi jäseniään tiedotteella, jossa kerrottiin poliisin suhtatuvan tarkemmin soihtuihin. PISTE.

Turhaa tässä on krittiikkiä osoittaa SMJK:lle, joka siis on vain tiedottava osapuoli. Ja nyt kun kaikki tietävät tilanteen (eli poliisin mahdolisesti tiukentuneen asenteen) niin jokainen voi itse päättää haluaako marssilla soihdutella vai ei. Turha itkeä, jos ei pääse sen takia peliin. Jos tahtoo soihduttaa niin sitten vain hyväksyy sen, että huonolla tuurilla peli saattaa jäädä näkemättä. Elämä on täynnä valintoja ja jokainen valitkoon oman polkunsa.

Yleisesti olen sitä mieltä, että soihdut ovat olleet marsseilla todella tyylikkäitä ja nostattavat tunnelmaa. Mutta tuntuu oudolta, että joillekin soihtujen laittomuus marssilla vaikuttaa tulevan yllätyksenä.
Alfredo

Poissa Poissa


Vastaus #502 : 03.06.2009 klo 12:23:50

Mikäli Kinkysta asia on kiinni, ei SMJK:ta tulevaisuudessa tulla näkemään maajoukkueen kotipeleissä.
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat


Vastaus #503 : 03.06.2009 klo 12:24:15

Toisaalta en usko, että kytät oikeasti alkavat sieltä jengiä yksitellen poimimaan Stadikan edessä jonkun kuvien perusteella. Tuo on yksinkertaisesti saatanan vaikeaa ja helposti johtaa syyttömien kiinniottamiseen (joka ainakaan ForzaInterin ja kumppaneiden mielestä ei olisi mikään suuri asia ::)).

En minä niin ole todennut missään vaiheessa. Olen vain kertonut miten se voidaan välttää. Säälin vaan enemmistöä ja satunnaisia sivullisia, jotka mahdollisesti kärsivät muutaman idiootin takia.

Edit: pyytäisin hiukan tolkkua muutenkin kommentteihin, eikä ainakaan sanoja toisten suihin
« Viimeksi muokattu: 03.06.2009 klo 12:30:10 kirjoittanut ForzaInter »
harmooni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #504 : 03.06.2009 klo 12:25:21

Tämä kukkahattupäinen nyky johto on saatava vastuuseen. Tuollainen porukka sietää saada kavion kuvan taka listoonsa. Seuraavassa SMJK.n kokouksessa kehotan kaikkia hulinaan ja kovempaan kannattajatoimintaan sitoutuneita tulemaan paikanpäälle niin voimme vallata hallituksen johtopaikat itsellemme. Sen jälkeen SMJK ei varmasti enää toimi yhteistyössä poliisin tai minkään muunkaan taantumuksellisen instituution kanssa. Laittakaapa privaa jos olette kiinnostuneita SMJK:n valtauksesta. Yhdessä olemme VOIMA. Ylos

Hoh hoijaa. Poliisi kertonut olevansa tiukempi soihtujen suhteen --> SMJK:n vika. "Ylos"
Alfredo

Poissa Poissa


Vastaus #505 : 03.06.2009 klo 12:26:12

Yleisesti olen sitä mieltä, että soihdut ovat olleet marsseilla todella tyylikkäitä ja nostattavat tunnelmaa. Mutta tuntuu oudolta, että joillekin soihtujen laittomuus marssilla vaikuttaa tulevan yllätyksenä.

Kaiketi tuo rinnastetaan avotuleen kaupunkialueella ja myös on kyse hätäsoihdusta, jolla lienee säädöksiä milloin niitä saa käyttää ja milloin ei.  Savuverho myös vaikeuttaa keinotekoisesti järjestyksenpitoa.

t. kukka hattu setä
Divarijyrä

Poissa Poissa


Vastaus #506 : 03.06.2009 klo 12:29:12

Kuulin just et siellä on samana päivänä joku futismatsikin. Kelatkaa, marssi ja sit joku futispelikin vielä samana päivänä! Tuoppi
Mandariini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Business Squad


Vastaus #507 : 03.06.2009 klo 12:39:25

Pitää nyt kuitenkin muistaa, että SMJK:han vain informoi jäseniään tiedotteella, jossa kerrottiin poliisin suhtatuvan tarkemmin soihtuihin. PISTE.

Turhaa tässä on krittiikkiä osoittaa SMJK:lle, joka siis on vain tiedottava osapuoli. Ja nyt kun kaikki tietävät tilanteen (eli poliisin mahdolisesti tiukentuneen asenteen) niin jokainen voi itse päättää haluaako marssilla soihdutella vai ei. Turha itkeä, jos ei pääse sen takia peliin. Jos tahtoo soihduttaa niin sitten vain hyväksyy sen, että huonolla tuurilla peli saattaa jäädä näkemättä. Elämä on täynnä valintoja ja jokainen valitkoon oman polkunsa.

Yleisesti olen sitä mieltä, että soihdut ovat olleet marsseilla todella tyylikkäitä ja nostattavat tunnelmaa. Mutta tuntuu oudolta, että joillekin soihtujen laittomuus marssilla vaikuttaa tulevan yllätyksenä.
Tätä mieltä olen minäkin. Don't shoot the messenger.

Ja anttij & kump. tietty voivat vähän höllätä kommentointi-intoaan kun kyse ei ole SMJK:n vaan poliisin kannasta.
yksi

Poissa Poissa


Vastaus #508 : 03.06.2009 klo 12:44:13

Syön hatullisen paskaa, jos joku oikeasti otetaan kiinni soihduttamisen vuoksi.
Lance Romance

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampereen kaunein ja George Gently


Vastaus #509 : 03.06.2009 klo 12:48:30

"kuulemma" kaikki marssilla laulavat ja muuten yhtä huligaanimaisesti käyttäytyvät pidätetään, ainoastaan hassuhatut ja kasvomaalausjanarit säästetään, myös leijona-paita päällä on poliisilta turvassa :)
Lorenzo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: * * * *


Vastaus #510 : 03.06.2009 klo 12:48:39

Kaiketi tuo rinnastetaan avotuleen kaupunkialueella ja myös on kyse hätäsoihdusta, jolla lienee säädöksiä milloin niitä saa käyttää ja milloin ei.  Savuverho myös vaikeuttaa keinotekoisesti järjestyksenpitoa.

Rinnastetaan muun muassa starttipistooleihin. Ja kaikki soihdut eivät ole hätäsoihtuja. Toki veneliikkeistä soihtunsa hakevilla on juuri näitä, eikä tällaisia tulisi käyttää.
nakkisormi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1000 miglia


Vastaus #511 : 03.06.2009 klo 12:49:39

Suosittelen ihmisiä skippaamaan marssin ja säästämään savut/soihdut/bangerit matsiin. Turha näitä hakamussuttelumarsseja on joka otteluun järjestää, aiheuttavathan ne negatiivisia mielipiteitä valtaväestön kohdalla tukkien mm. Manskun...
harmooni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #512 : 03.06.2009 klo 12:55:34

Turha näitä hakamussuttelumarsseja on joka otteluun järjestää...
Miten olisi marssi kerran viidessä vuodessa? Tai kerran vuosikymmenessä...? Ettei vaan kyllästyttäisi...
ForzaInter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Mieshuorat


Vastaus #513 : 03.06.2009 klo 12:59:16

Suosittelen ihmisiä skippaamaan marssin ja säästämään savut/soihdut/bangerit matsiin. Turha näitä hakamussuttelumarsseja on joka otteluun järjestää, aiheuttavathan ne negatiivisia mielipiteitä valtaväestön kohdalla tukkien mm. Manskun...

Tämä itqpotkqraivari-ilmiö on hauska. Mm. pikkulapset tekevät samaa.

[fakta]SMJK on ilmoittanut että poliisin viestin mukaan soihtuihin puututaan tästä lähtien[/fakta]
Tämä on monen mielestä synonyymi sille, että hauskaa ei saa pitää, juopotella ei saa, laulaa ei saa, eikä matsista saa nauttia.

Hellyyttävää. :)
Finterista

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sakkoja kaikille


Vastaus #514 : 03.06.2009 klo 13:06:21

Vitut sanon minä.. Kaikki soihdut vaan mukaan mitä löytyy... Itse matsiin punainen soihtumeri pystyyn.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #515 : 03.06.2009 klo 13:08:05

Rinnastetaan muun muassa starttipistooleihin. Ja kaikki soihdut eivät ole hätäsoihtuja. Toki veneliikkeistä soihtunsa hakevilla on juuri näitä, eikä tällaisia tulisi käyttää.

Jompikumpi meistä tulkitsee lakia jotenkin väärin. Se, että laki sallii starttipistoolien ja soihtujen myynnin ilman erillistä lupaa, ei mun mielestä kuitenkaan tarkoita sitä, että niitä saisi vapaasti käyttää julkisilla paikoilla tai luvanvaraisissa kokoontumisissa. Vai mitä luulet, puuttuisiko poliisi asiaan, jos osa porukkaa hommaisi konepistoolin näköisen starttipistoolin ja heiluisi se kourassa marssilla? Niitäkin kun näkyy saavan: http://www.dekoase.com/page/p003.html

Mulla ei sinänsä mitään soihdutteluja vastaan ole, antaa mennä vaan. Mutta en todellakaan ala jotain soihduttajaa puolustamaan myllyttämällä poliiseja vastaan. Ja sivullisille vahinkojen aiheuttaminen ei myöskään ole mikään hirveän hieno homma.
MiikaHonkala

Poissa Poissa


Vastaus #516 : 03.06.2009 klo 13:08:59

Itse matsiin punainen soihtumeri pystyyn.

Sama
Rajapintojen dynamiikka

Poissa Poissa


Vastaus #517 : 03.06.2009 klo 13:09:58

Varmaan poliiseita kiinnostaa aivan älyttömän paljon jotkut soihdut. Joku nyt on päättänyt laittaa asiasta vähän noottia SMJK:lle, ja SMJK tietysti kukkahatut syvällä päässä ja muutenkin hysteerisenä porukkana vaahtoaa asiasta jäsenilleen "vastuunsa tiedostavana organisaatona". Kun vielä paikalle saapui yksi tupsulakki omine kuningasideoineen änkyttämään, saatiin tähänkin ketjuun taas kymmenen sivua lisää "sisältöä" Alas
BrDead
Vastaus #518 : 03.06.2009 klo 13:14:14

Jotenkin tästä keskustelusta paistaa ilkeästi taas läpi, että valtaosa tästä larppikansasta on tähän asti marsseille osallistunut lähinnä sen vuoksi, että marssilla voi hölmöillä äidin näkemättä ja heilutella soihtuja umpijurrissa ja heitellä flindoja jne. Samalle posselle katsomossa kaikkein suurinta hupia on kiroilu kovaan ääneen. Kai sellaisellakin toiminnalla jossain porukassa hyväksyntää saa.

Minä ainakin olen tähän asti luullut, että marssilla ja maaotteluissa ollaan jalkapallon vuoksi.

P.S. Pidetään chäntti yllä siellä kotikatsomoissakin huolimatta reissuista jääkaapille.
yksi

Poissa Poissa


Vastaus #519 : 03.06.2009 klo 13:18:51

Minä ainakin olen tähän asti luullut, että marssilla ja maaotteluissa ollaan jalkapallon vuoksi.

Muistakaa, että on vain yksi oikea tapa kannattaa.
nakkisormi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1000 miglia


Vastaus #520 : 03.06.2009 klo 13:19:46

anttij:n ja ForssaIntterin innokkuus kommentoida asiaa ihmetyttää. SMJK:n topboyn ja Julle Karjalaisen nikit?

Marssikaa ihan rauhassa. Ihmetyttää myös soihtujen rinnastaminen bussipysäkkien rikkomisiin ym. Kuka nyt haluaa pääkaupunkia laittaa paskaksi samalla marssien maaotteluun. Turkulaiset?
Alfredo

Poissa Poissa


Vastaus #521 : 03.06.2009 klo 13:20:44

Pullojenrikkojat ja hulinoijat, jotka saapuvat isiensä ja äitiensä lintukodoista tänne keskustaan marssimaan ja dokaamaan jne. jne.!HUOM! Ottakaa myös huomioon, että täällä Töölössä ja Mannerheimintien varrella asuu myös foorumisteja, jotka eivät arvosta rikkoutuneita ikkunoita eivätkä lasinsiruja kauniin kotikatunsa varrella.  Yksi fillarinkumi jo puhjennut lasinsirun aiheuttamana.
BrDead
Vastaus #522 : 03.06.2009 klo 13:26:52

Marssikaa ihan rauhassa. Ihmetyttää myös soihtujen rinnastaminen bussipysäkkien rikkomisiin ym. Kuka nyt haluaa pääkaupunkia laittaa paskaksi samalla marssien maaotteluun. Turkulaiset?

Rinnastus johtui lähinnä siitä, että ne tapaukset, mitä olen soihtujen varressa nähnyt näiden vuosien aikana, ovat olleet sellaisessa kuosissa, joita ei soihdun varteen pitäisi päästää. Läheltä piti-tilanteita on nähty takavuosina marssilla ja muuallakin johtuen juuri varomattomasta soihdun käytöstä.

Oikein käytettynä ja ympäristö huomioon ottaen soihdut ovat täysin vaarattomia. Usein näin ei ole vain ollut. Syynä ei siis ole olleet soihdut vaan niiden käyttäjät.

Lähinnä ihmettelyni johtui tästä erittäin voimakkaasta vastareaktiosta (poliisi on natsisika jne.). Ne soihdutko on oikeasti se juttu, minkä takia siellä marssilla ollaan?
Taisto Laakso

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Urjalan Palloseura, Kentänhoitaja, SMJK


Vastaus #523 : 03.06.2009 klo 13:32:48

Onko marsseilla oikeasti hajonnut jotain bussipysäkin laseja? Viime marssilla kun olin niin en nähnyt yhtäkään lentävää kaljapulloa tai mitään, mistä pitäisi olla häpeissään. Saatika sitten puhdasta idioottimaisuutta. Tämä ei silti tarkoita sitä, että tälläistä ei tapahtuisi, mutta omasta mielestäni nuo marssit ovat sujuneet ihan kohtalaisesti. Jos haluatte todella otteluun niin ei kannata soihduttaa tai muutenkaan perseillä poliisin kanssa. Löytyy teillä varmaan aikaa leikkiä kissaa ja hiirtä jonain muina päivinä. Helppoa, eikö? Itse olen sitä mieltä, että soihdut, savut yms. tuovat tunnelmaa, mutta säännöt on sääntöjä. Rakkaudesta jalkapalloon, perseilyt muulloin.
ALPPIK

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taylor Swift: You Belong With Me


Vastaus #524 : 03.06.2009 klo 13:33:26

Tämä kukkahattupäinen nyky johto on saatava vastuuseen. Tuollainen porukka sietää saada kavion kuvan taka listoonsa. Seuraavassa SMJK.n kokouksessa kehotan kaikkia hulinaan ja kovempaan kannattajatoimintaan sitoutuneita tulemaan paikanpäälle niin voimme vallata hallituksen johtopaikat itsellemme. Sen jälkeen SMJK ei varmasti enää toimi yhteistyössä poliisin tai minkään muunkaan taantumuksellisen instituution kanssa. Laittakaapa privaa jos olette kiinnostuneita SMJK:n valtauksesta. Yhdessä olemme VOIMA. Ylos
Laitan privaa, tosin nuo hallituspaikat taidetaan jakaa vasta vuosikokouksessa. Voin kuvitella yhdistyksen toiminnan hieman jatkossa muuttuvan, vaikea kuvitella hulinoitsijoiden menevän Palloliittoon lähettämään kahtatuhatta HuSea ja epämääräisiä lippuhärdellejä päälle.

 
Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 37
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa