Mietiskelin tuossa erinäisiä variaatioita ja yritin hahmottaa Royn aivoituksia. Luulen, että vaikka Eremenko pelaa Saturnissa alempana, niin Mr. Hodgson näkee Eren juurikin Litmasen korvaajana. Nurmela on jollain tapaa Hodgsonin luottomies joten on mahdollisuus että Nure nähtäisiin keskikentän keskellä. Sitten myös Porokara olisi todennäköinen avauksen mies oikealle laidalle.
--------Kuqi--------------------
------------Eremenko-----------
Kopteff-Ilola-Nurmela-Porokara
Kallio-Kuivasto-Pasanen-Nyman
----------Enckelman------------
Seuraavaan laitoin Hetemaj'n keskelle aloitukseen, mihin itse suhtaudun epäilevästi. En Perpan taitojen, vaan Royn puolustusfiksaatioiden suhteen. Nure ottaa paikkansa oikealla ja Kopteff vasemmalla.
Kopteff-Ilola-Hetemaj-Nurmela
Nyman voi myös nousta keskikentälle, vaikka hän edelleen on Jyrän mielestä oikea pakki. Tässä muodostelmassa Lampi ottaisi foorumistien riemuksi paikan avauksesta.
Kopteff-Ilola-Nyman-Nurmela
Kallio-Kuivasto-Pasanen-Lampi
Tässä sitten tuo viimeinen malli, jossa Ere on pudotetaan keskikentän pohjalle/keskelle Ilolan pariksi ja Hetemaj nousee pykälän ylemmäksi.
------------Hetemaj-----------
Kopteff-Ilola-Eremenko-Nurmela
Avainkysymys mielestäni tässä kohtaa on, laittaako (tai uskaltaako laittaa) Hodgson kahta hyökkäävää keskikenttää yhtä aikaa kentälle. Pelimuodostelmat ovat loppujen lopuksi vain numeroita, ja vaikka Ere nimellisesti pelaisi keskikentällä puolustavammassa roolissa ja Perpa kärjen takana, niin varmasti Suomi pelaisi kokonaisuutena hyökkäävämmin kuin vaikkapa Nymanin ollessa keskikentällä.
Perpan avauspaikkaan en kuitenkaan usko, sillä tämä on kuitenkin pojan ensimmäinen reissu porukan mukana. Tämän lisäksi kun ottaa huomioon Perpan medianäkyvyyden syksyn mittaan, voi olla että Roy ottaa leirin samalla ikään kuin "koulutustilaisuutena" ja antaa pojalle peliaikaa vain vähän lopusta. Ei yllättäisi minua.
Saattoi tulla hieman epäjohdonmukaista pohdintaa, mutta nyt ei jaksa enää tarkistaa.