Jaakko
Poissa
|
|
Vastaus #225 : 16.04.2011 klo 12:02:49 |
|
Mielestäni kyllä. Seurat tuskin saavat tuosta suoraan (juuri) mitään.
Riippuu varmaan siitä millaisia määriä tuolla myydään kausikortteja. Tuskimpa sonera noita kovin paljon edullisemmin saa, jos myy alle kymmenen korttia per seura, mutta jos ruvetan sadoista puhumaan, niin varmasti saavat noita hyvinkin edulliseen hintaan.
|
|
|
|
TZagallo
Poissa
Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna
|
|
Vastaus #226 : 16.04.2011 klo 12:05:50 |
|
Ajattelin lähinnä että tässä saattaa hyvinkin olla joku könttäsummadiili koko liigan osalta, josta seuroille lopulta päätyy pari saludo-pakettia.
|
|
|
|
Taavetti_Merimies
Poissa
Suosikkijoukkue: AFCA
|
|
Vastaus #227 : 28.04.2011 klo 21:13:52 |
|
Tunnusta Väriä- tyyliset kampanjat sekä oheistoiminta on toissijaista puuhastelua jos itse tuote ei ole kunnossa. Potentiaalisten tähtipelaajien lukumäärä on se millä niitä pääsylippuja myydään ja mediajulkisuutta hankintaan joten tämä on markkinoinnin kannalta olennaisin asia.
Lajifanaatikot tulevat kyllä katsomoon oli peli minkälaista tahansa mutta laaja yleisö on se jota pitäisi tavoitella eikä se onnistu ilman nimiä. Tähtipelaaja ei tarkoita ainoastaan sitä eniten maaleja tekevää pelaajaa: esim. kiekkoliigan puolella riitti lehdissä koko kaudeksi juttua Peltosesta ja Karalahdesta (itse en vastaavasti edes tarkistamatta tiedä kuka voitti esim. puolustajien pistepörssin tai kiekkoliigan maalipörssin).
Nykytilanteessa näyttää että Liigan isoin nimi on edelleen 40- vuotias Litmanen joka repii isoimmat otsikot - jos pelasi niin kuinka pitkään tai jos ei niin miksi. Tosin Litmasen cameo-esiintymisistä alkaa niistäkin mennä pikkuhiljaa vetovoima pois koska vaikea on uskoa että tulevalla kaudella Turussa enää tuhannet saapuvat katsomaan onko Litmanen pelikunnossa.
Liiga tarvitsisi uusia kokeineita ja karismaattisia paluumuuttajia kuten Eremenko tai Johansson olivat. Nuoret paluumuuttajat kuten Pukki, Virtanen tai Sadik menevät suuren yleisön mielessä maitojuna- osastolle koska paluu kotimaan sarjoihin uran vasta ollessa alussa ole mitenkään rohkaiseva lähtökohta.
|
|
|
|
niftan
Poissa
Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi
|
|
Vastaus #228 : 28.04.2011 klo 22:39:21 |
|
Maajoukkue-esiintymisten perusteella liigan isoimpien nimien pitäisi olla Mika Ääritalo, Sebastian Mannström ja Ilja Venäläinen. Koska kyseisiä pelaajia ei mainita oikein missään yhteydessä, on vastuuta pakko vierittää myös median suuntaan.
|
|
|
|
simo hylje
Poissa
Suosikkijoukkue: Lahti
|
|
Vastaus #229 : 29.04.2011 klo 08:22:13 |
|
Tunnusta Väriä- tyyliset kampanjat sekä oheistoiminta on toissijaista puuhastelua jos itse tuote ei ole kunnossa. Potentiaalisten tähtipelaajien lukumäärä on se millä niitä pääsylippuja myydään ja mediajulkisuutta hankintaan joten tämä on markkinoinnin kannalta olennaisin asia.
Lajifanaatikot tulevat kyllä katsomoon oli peli minkälaista tahansa mutta laaja yleisö on se jota pitäisi tavoitella eikä se onnistu ilman nimiä. Tähtipelaaja ei tarkoita ainoastaan sitä eniten maaleja tekevää pelaajaa: esim. kiekkoliigan puolella riitti lehdissä koko kaudeksi juttua Peltosesta ja Karalahdesta (itse en vastaavasti edes tarkistamatta tiedä kuka voitti esim. puolustajien pistepörssin tai kiekkoliigan maalipörssin).
Nykytilanteessa näyttää että Liigan isoin nimi on edelleen 40- vuotias Litmanen joka repii isoimmat otsikot - jos pelasi niin kuinka pitkään tai jos ei niin miksi. Tosin Litmasen cameo-esiintymisistä alkaa niistäkin mennä pikkuhiljaa vetovoima pois koska vaikea on uskoa että tulevalla kaudella Turussa enää tuhannet saapuvat katsomaan onko Litmanen pelikunnossa.
Liiga tarvitsisi uusia kokeineita ja karismaattisia paluumuuttajia kuten Eremenko tai Johansson olivat. Nuoret paluumuuttajat kuten Pukki, Virtanen tai Sadik menevät suuren yleisön mielessä maitojuna- osastolle koska paluu kotimaan sarjoihin uran vasta ollessa alussa ole mitenkään rohkaiseva lähtökohta.
Jo alussa menit metsään. Tuon teorian mukaan jokaisella joukkueella pitäisi olla riveissään tähtipelaajia. Se on melkein yhtä kapea tie kuin menestykseen perustaminen. Jokaisella seuralla ei ole varaa tähtipelaajiin edes liigassa. Entä miten monistat tuon koskemaan jokaista jalkapalloseuraa Suomessa? Ykköseen, Kakkoseen jne. Lähtökohtaisesti pitää ajatella olevansa tärkeä yhteisölleen ILMAN menestystä, ILMAN aurinkoa, ILMAN tähtipelaajia, ILMAN mitään muuta kuin seura ja sen henki, eli mitä se viestii ympärilleen olemassa olollaan, teoillaan, sanoillaan, valinnoillaan jne. Yhden pelaajan, ottelun jne. vouhottamisella luodaan lyhytaikaista hypeä, buumia, joka varmasti näyttää hyvältä teksti-tv:ssä tai ip-lehessä isolla värikuvalla. Mutta noiden yksittäisten tempausten kantava ajatus pitäisi olla seuran sielun esitteleminen uusille ihmisille, jotka ovat paikalle eksyneet esim. ottelumainoksen tai kiinnostavan pelaajan vuoksi. Ei silloin pidä jännittää tai tehdä mitään poikkeavaa, vaan olla kuin niissä myöhäissyksyn viimeisissä peleissä, jolloin paikalla on n. 1000 henkeä, ihmiset tuntevat toisensa ja arvostavat toisiaan sen vuoksi, kun he ovat tulleet paikalle. Silloin se henki on olemassa vahvana ja jos seurat sen onnistuvat siirtämään heinäkuun hellepeliin ja tartuttamaan sen satunnaisiin vierailijoihin, olemme lähellä muutosta.
|
|
|
|
Tiksa
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat
|
|
Vastaus #230 : 29.04.2011 klo 08:52:14 |
|
Tunnusta Väriä- tyyliset kampanjat sekä oheistoiminta on toissijaista puuhastelua jos itse tuote ei ole kunnossa. Potentiaalisten tähtipelaajien lukumäärä on se millä niitä pääsylippuja myydään ja mediajulkisuutta hankintaan joten tämä on markkinoinnin kannalta olennaisin asia.
[...]
Liiga tarvitsisi uusia kokeineita ja karismaattisia paluumuuttajia kuten Eremenko tai Johansson olivat. Nuoret paluumuuttajat kuten Pukki, Virtanen tai Sadik menevät suuren yleisön mielessä maitojuna- osastolle koska paluu kotimaan sarjoihin uran vasta ollessa alussa ole mitenkään rohkaiseva lähtökohta.
Nämä Eremenkot ja Johanssonithan saivat viime vuonna aikaan sellaisen yleisöryntäyksen että ...
|
|
|
|
Taavetti_Merimies
Poissa
Suosikkijoukkue: AFCA
|
|
Vastaus #231 : 30.04.2011 klo 18:26:53 |
|
Jo alussa menit metsään. Tuon teorian mukaan jokaisella joukkueella pitäisi olla riveissään tähtipelaajia. Se on melkein yhtä kapea tie kuin menestykseen perustaminen. Jokaisella seuralla ei ole varaa tähtipelaajiin edes liigassa. Entä miten monistat tuon koskemaan jokaista jalkapalloseuraa Suomessa? Ykköseen, Kakkoseen jne. Otsikossahan keskustellaan liigaseurojen markkinoinnista - ykkösen ja kakkosen seurat ovat tapauksia erikseen. Minkä tahansa pienen paikkakunnan tai alasarjan urheiluseuran pitää olla katsojia vetääkseen "oman kaupungin juttu" - kuten vaikkapa pesäpallossa Sotkamon Jymy tai jalkapallossa Helsingin IFK. Ulkomailta lähimpänä esimerkkinä tunnen itse vain Hollannin Eredivisien mikä sekin on kaukana suurista sarjoista - UEFA:n listoilla ranking taitaa olla jossain kymmenennen paikkeilla. Sarjaa markkinoidaan jatkuvasti sen tähtipelaajilla, esimerkkinä vaikkapa tänä keväänä yhteistyössä toimivan kauppaketjun nimellisellä summalla (3 euroa) myymä DVD "Eredivisien tähtipelaajat 2000-10" jonka ostaja sai lisäksi kaksi kuukautta katsomisaikaa sarjan TV-kanavalle. Noin miljoona lukijaa viikottain tavoittava Voetbal International painottaa jatkuvasti jutuissaan kuinka tärkeää sarjan suosion kannalta on jotta tunnettuja pelaajia on kentällä - koska näitä maksavat katsojat haluavat. Samoin jos keskustelet kenen tahansa ennen Internetin ja TV:n läpimurtoa kotimaan sarjaa seuranneen kanssa niin poikkeuksetta esille nousevat entisaikojen Kaitsu Pahlmannit ja muut persoonat joita tultiin asioikseen katsomaan. Toki Suomen taloudelliset Veikkausliigan resurssit ovat minimaaliset jopa pikkuliigana pidettyyn Eredivisieen nähden (vrt. viime vuoden korkein Veikkausliigapalkka oli käsittääkseni Juho Mäkelällä, noin 60 000 euroa ja Eredivisien korkein Ibrahim Afellaylla, noin 2,1 miljoonaa euroa). Jos Veikkausliigaan saataisiin enemmän kokeneita paluumuuttajia olisi sarjan profiilia helpompi nostaa - ei ole realistista kuvitella että nykyisellä taloustilanteella voitaisiin kilpailla ulkomaalaisista nimistä jotka olisivat suurelle yleisölle edes jossain määrin tunnettuja.
|
|
|
|
tarre
Poissa
|
|
Vastaus #232 : 01.05.2011 klo 02:17:05 |
|
Ulkomailta lähimpänä esimerkkinä tunnen itse vain Hollannin Eredivisien mikä sekin on kaukana suurista sarjoista - UEFA:n listoilla ranking taitaa olla jossain kymmenennen paikkeilla. Sarjaa markkinoidaan jatkuvasti sen tähtipelaajilla, esimerkkinä vaikkapa tänä keväänä yhteistyössä toimivan kauppaketjun nimellisellä summalla (3 euroa) myymä DVD "Eredivisien tähtipelaajat 2000-10" jonka ostaja sai lisäksi kaksi kuukautta katsomisaikaa sarjan TV-kanavalle. Noin miljoona lukijaa viikottain tavoittava Voetbal International painottaa jatkuvasti jutuissaan kuinka tärkeää sarjan suosion kannalta on jotta tunnettuja pelaajia on kentällä - koska näitä maksavat katsojat haluavat. Samoin jos keskustelet kenen tahansa ennen Internetin ja TV:n läpimurtoa kotimaan sarjaa seuranneen kanssa niin poikkeuksetta esille nousevat entisaikojen Kaitsu Pahlmannit ja muut persoonat joita tultiin asioikseen katsomaan.
Toki Suomen taloudelliset Veikkausliigan resurssit ovat minimaaliset jopa pikkuliigana pidettyyn Eredivisieen nähden (vrt. viime vuoden korkein Veikkausliigapalkka oli käsittääkseni Juho Mäkelällä, noin 60 000 euroa ja Eredivisien korkein Ibrahim Afellaylla, noin 2,1 miljoonaa euroa). Jos Veikkausliigaan saataisiin enemmän kokeneita paluumuuttajia olisi sarjan profiilia helpompi nostaa - ei ole realistista kuvitella että nykyisellä taloustilanteella voitaisiin kilpailla ulkomaalaisista nimistä jotka olisivat suurelle yleisölle edes jossain määrin tunnettuja.
Olen sikäli samaa mieltä, että sarjaa pitäisi enemmän markkinoida sen tähtipelaajilla. Mielestäni siihen ei kuitenkaan tarvita paluumuuttajia. Liigassa pelaa jo nykyään paljon pelaajia, jotka oikeanlaisella markkinoinnilla olisi mahdollista saada nostettua yleisön silmissä tähtipelaajiksi (ainakin tulevaisuuden tähdiksi). Urheilulehti on jotain tällaista huonolla menestyksellä yrittänyt, mutta seurojen itsensä olisi mielestäni pyrittävä luomaan ainakin parhaista pelaajistaan yleisölle kuva tähtinä.
|
|
|
|
Tumpero
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, TPS TV, Casa
|
|
Vastaus #233 : 01.05.2011 klo 03:44:11 |
|
Resurssit - hemmetin huono tekosyy. Joku jota kiinnostaa painaisi noita hommia jopa ilmaiseksi jos saisi. Puhun nyt siis näistä pienistä jutuista jolla saataisiin jotain eloa aikaan. Hieman pelisilmää ja kekseliäisyyttä ja homma alkaisi toimia. Tuollanen ylläolevakin DVD tai vastaava olisi niin helppo toteuttaa kun kaikki pelitkin kuvataan, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jos joku toimisto antaisi materiaalit käyttöön ja pyytäisi tekemään Kauden huippuhetket tai Mestaruus-DVD:n niin aivan varmasti tekisin omalla vapaa-ajalla oli seura mikä hyvänsä. Tätä amatööri-DVD:täkin voitaisiin sitten käyttää ihan lukemattoman monella tavalla hyödyksi. Vaikka kausikortin kaupanpäällisenä jos laatu ei kelpaa ihan myyntiin saakka. Ja tuo nyt vaan yhtenä esimerkkinä. Ei tätä saada pelkillä DVD-levyillä nousuun, mutta tuli vaan mieleen tuosta aikaisemmasta postauksesta. JJK sentään yrittää jotain ja se on heti huomioitu mediassakin, muut saakin sitten hävetä.
|
|
|
|
KurviVauhti
Poissa
Suosikkijoukkue: ⊙_☉
|
|
Vastaus #234 : 01.05.2011 klo 10:41:54 |
|
Resurssit - hemmetin huono tekosyy. Joku jota kiinnostaa painaisi noita hommia jopa ilmaiseksi jos saisi. Puhun nyt siis näistä pienistä jutuista jolla saataisiin jotain eloa aikaan. Hieman pelisilmää ja kekseliäisyyttä ja homma alkaisi toimia. Tuollanen ylläolevakin DVD tai vastaava olisi niin helppo toteuttaa kun kaikki pelitkin kuvataan, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jos joku toimisto antaisi materiaalit käyttöön ja pyytäisi tekemään Kauden huippuhetket tai Mestaruus-DVD:n niin aivan varmasti tekisin omalla vapaa-ajalla oli seura mikä hyvänsä. Tätä amatööri-DVD:täkin voitaisiin sitten käyttää ihan lukemattoman monella tavalla hyödyksi. Vaikka kausikortin kaupanpäällisenä jos laatu ei kelpaa ihan myyntiin saakka. Ja tuo nyt vaan yhtenä esimerkkinä. Ei tätä saada pelkillä DVD-levyillä nousuun, mutta tuli vaan mieleen tuosta aikaisemmasta postauksesta. JJK sentään yrittää jotain ja se on heti huomioitu mediassakin, muut saakin sitten hävetä.
Postauksesi kellonajan perusteella en vielä ota tätä ihan tosissaan. Muuten kuitenkin varaukseton tälle ajatukselle. Sähköpostia vaan toimistoille ja tällä kertaa homopornon sijasta toi ehdotus. Portfoliokin näyttäis olevan kunnossa.
|
|
|
|
John Rambo
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomen seksikkäin
|
|
Vastaus #235 : 05.05.2011 klo 15:36:57 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=QyaYXFZLOosVepsu siis lähti liikkeelle varsin... mielenkiintoisen tv-spotin kanssa, varsinkin Colosseum taustalla hämmentää, vaikka toki Vallen ja Inun kaltaisia gladiaattoreita sietääkin tuoda entistä enemmän framille. Mites muiden seurojen tv-mainonnan kanssa?
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.05.2011 klo 15:39:19 kirjoittanut John Rambo »
|
|
|
|
|
Zulo
Poissa
Suosikkijoukkue: Tampere United, nyt, aina ja maanantaina!
|
|
Vastaus #236 : 05.05.2011 klo 15:46:05 |
|
varsinkin Colosseum taustalla hämmentää,
Vaasan uuden stadionin julkisivukuvat tulleet julki?
|
|
|
|
--are--
Poissa
Suosikkijoukkue: Suomi, MCFC
|
|
Vastaus #237 : 05.05.2011 klo 20:17:22 |
|
Mites muiden seurojen tv-mainonnan kanssa?
JJK:n mainos. Tullut mm. salkkareitten tauolla ja ennen kympin uutisia.
|
|
|
|
Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #238 : 05.05.2011 klo 20:57:25 |
|
http://www.youtube.com/watch?v=QyaYXFZLOosVepsu siis lähti liikkeelle varsin... mielenkiintoisen tv-spotin kanssa, varsinkin Colosseum taustalla hämmentää, vaikka toki Vallen ja Inun kaltaisia gladiaattoreita sietääkin tuoda entistä enemmän framille. Mites muiden seurojen tv-mainonnan kanssa? Toi oli mun mielestä varsin hyvä mainos itseasiassa.
|
|
|
|
V
Poissa
Suosikkijoukkue: VPS
|
|
Vastaus #239 : 05.05.2011 klo 21:11:31 |
|
Toi oli mun mielestä varsin hyvä mainos itseasiassa.
Jep. Pelkään näkeväni yöllä unta Inusta ilman paitaa.
|
|
|
|
|
Neville, G.
Poissa
|
|
Vastaus #241 : 19.05.2011 klo 08:15:37 |
|
Alennus- ja ilmaislippuja? Ei varmaankaan. Ihan Hongan keksimä idea.
|
|
|
|
JM
Poissa
|
|
Vastaus #242 : 25.05.2011 klo 12:49:59 |
|
Urheilun taustapeili: Markkinointia urheilun kuluttajille | YLE Radio SuomiMillaista on suomalainen urheilumarkkinointi, miten tutkimusta hyödynnetään ja mikä ratkaisee, minne katsojat kulkunsa suuntaavat? Vieraina ovat markkinoinnin yliopettaja Kari Puronaho Haaga Heliasta ja Risto Rasku Jyväskylän ammattikorkeakoulusta. Toimittajana Jouko Vuolle.http://areena.yle.fi/audio/1306229556895
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.05.2011 klo 13:12:32 kirjoittanut JM »
|
|
|
|
|
eeerik
Poissa
|
|
Vastaus #243 : 25.05.2011 klo 17:49:44 |
|
Pieraseeko joku kohdassa 0.01.46?
|
|
|
|
Helmut Lotto
|
|
Helmut Lotto
Vastaus #244 : 25.05.2011 klo 18:15:01 |
|
24.5.2011 13:54:00
Sunnuntaina 29. toukokuuta
Veikkausliigakauden 2011 Juhlapäivät käynnistyvät tulevana sunnuntaina ottelulla HJK-JJK. Kauden aikana vietetään kaikkiaan 12 Juhlapäivää – jokaisella liigaseuralla yksi kotiottelu on valittu Juhlapäiväksi.
Mikähän vitun...? No onhan se mukava huomata että edes tässä asiassa liiga jatkaa järkähtämättömästi valitsemallaan linjalla, eli ideoidaan omalla porukalla täysin turhanpäiväisiä kampanjoita jotka maksaa enintään pari euroa ja joita kukaan ei muista viikon kuluttua. "Teidän tämä matsi tässä on sitten juhlapäivämatsi. Pitäkäähän kivat juhlat"
|
|
|
|
Yrjänä
Poissa
|
|
Vastaus #245 : 25.05.2011 klo 20:39:21 |
|
Resurssit - hemmetin huono tekosyy. Joku jota kiinnostaa painaisi noita hommia jopa ilmaiseksi jos saisi. Puhun nyt siis näistä pienistä jutuista jolla saataisiin jotain eloa aikaan. Hieman pelisilmää ja kekseliäisyyttä ja homma alkaisi toimia. Tuollanen ylläolevakin DVD tai vastaava olisi niin helppo toteuttaa kun kaikki pelitkin kuvataan, mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Jos joku toimisto antaisi materiaalit käyttöön ja pyytäisi tekemään Kauden huippuhetket tai Mestaruus-DVD:n niin aivan varmasti tekisin omalla vapaa-ajalla oli seura mikä hyvänsä. Tätä amatööri-DVD:täkin voitaisiin sitten käyttää ihan lukemattoman monella tavalla hyödyksi. Vaikka kausikortin kaupanpäällisenä jos laatu ei kelpaa ihan myyntiin saakka. Ja tuo nyt vaan yhtenä esimerkkinä. Ei tätä saada pelkillä DVD-levyillä nousuun, mutta tuli vaan mieleen tuosta aikaisemmasta postauksesta. JJK sentään yrittää jotain ja se on heti huomioitu mediassakin, muut saakin sitten hävetä.
Samaa mieltä. Useimmat liigapaikkakunnat ovat merkittäviä yliopisto- ja amk-paikkakuntia => opinnäytetyöt ja harjoittelupaikat missä pelaa?
|
|
|
|
Nice10
Poissa
Suosikkijoukkue: I support FF
|
|
Vastaus #246 : 25.05.2011 klo 22:15:40 |
|
Samaa mieltä. Useimmat liigapaikkakunnat ovat merkittäviä yliopisto- ja amk-paikkakuntia => opinnäytetyöt ja harjoittelupaikat missä pelaa?
+ halukkaita myymään kausareita ~10% provikalla. Puhelinluettelot käteen ja puhelimet laulaan. Vesalainen myy yksin 2000 kausaria tekstareilla, niin luulisi nyt, että jotain opiskelijoita, seuraihmisiä tai ketä tahansa nuoria työttömiä tai pieniä myyntifirmoja pyörittäviä kiinnostaisi ainakin kokeilla. Kaikki keinot sallittuja kunhan pysytään hyvän maun rajoissa. Kova puhelinmyyjä myy paljon paskempiakin tuotteita 50/päivä.
|
|
|
|
Tumpero
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, TPS TV, Casa
|
|
Vastaus #247 : 25.05.2011 klo 22:23:45 |
|
Postauksesi kellonajan perusteella en vielä ota tätä ihan tosissaan. Muuten kuitenkin varaukseton tälle ajatukselle. Sähköpostia vaan toimistoille ja tällä kertaa homopornon sijasta toi ehdotus. Portfoliokin näyttäis olevan kunnossa. Nyt on hyvä aika nostaa tämä ylös ja myös osaltaan kiittää. Tuli otettua itseä niskasta kiinni ja nyt onkin aika siirtyä sanoista tekoihin kun pääsen tekemään videohommia "pääsarjatasolla". Jos on kiinnostusta, aikaa ja vähän osaamistakin niin rohkeasti vaan yhteyttä toimistoihin.
|
|
|
|
ras
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
|
Vastaus #248 : 26.05.2011 klo 07:38:57 |
|
Samaa mieltä. Useimmat liigapaikkakunnat ovat merkittäviä yliopisto- ja amk-paikkakuntia => opinnäytetyöt ja harjoittelupaikat missä pelaa?
Seurat varmaan ajattelevat niin, ettei heidän palkatulla henkilökunnalla ole kiireidensä keskellä aikaa perehdyttää ketään. Mikä on ehdottoman väärä ajatus. Sehän on myös markkinointia, että otetaan noita harjoittelijoita tms. ollaan aktiivisia.
|
|
|
|
vehmanni
Poissa
|
|
Vastaus #249 : 26.05.2011 klo 11:17:24 |
|
Nyt on hyvä aika nostaa tämä ylös ja myös osaltaan kiittää. Tuli otettua itseä niskasta kiinni ja nyt onkin aika siirtyä sanoista tekoihin kun pääsen tekemään videohommia "pääsarjatasolla".
Jos on kiinnostusta, aikaa ja vähän osaamistakin niin rohkeasti vaan yhteyttä toimistoihin.
Onneksi olkoon! Toivottavasti muut ottavat sinusta mallia ja ovat "rohkeasti" yhteydessä omaan seuraansa, jos tuntuu siltä että olisi jotain annettavaa seuralle (kohtuuhintaan, kaiken lisäksi).
|
|
|
|
|
|