FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.05.2024 klo 19:42:12 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12
 
Kirjoittaja Aihe: Liigaseurojen markkinointi  (Luettu 24379 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Game

Poissa Poissa


Vastaus #250 : 26.05.2011 klo 13:20:30

+ halukkaita myymään kausareita ~10% provikalla. Puhelinluettelot käteen ja puhelimet laulaan. Vesalainen myy yksin 2000 kausaria tekstareilla, niin luulisi nyt, että jotain opiskelijoita, seuraihmisiä tai ketä tahansa nuoria työttömiä tai pieniä myyntifirmoja pyörittäviä kiinnostaisi ainakin kokeilla. Kaikki keinot sallittuja kunhan pysytään hyvän maun rajoissa. Kova puhelinmyyjä myy paljon paskempiakin tuotteita 50/päivä.

Tästä on useammatkin telemarkkinointifirmat yrittäny hioa toimivaa liiketoimintamallia, mutta toistaiseksi siitä ei semmosta oikein ole saatu, että myös yritykset jotakin merkittävästi voittaisi. Sen tulisi sisältää kausarimyyntiä, sponsorihankintaa ja myös muutakin. Sehän se olisi paras tilanne, kun saisi kunnon koneiston alle takomaan rahaa, mutta pienemmässä määrin joku taitava myyjä tuosta saisi hyvät rahat esim opintotuen päälle.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2011 klo 13:26:01 kirjoittanut Game »
daja

Poissa Poissa


Vastaus #251 : 27.05.2011 klo 22:50:21

Klubin uudesta imagon rakentamisprojektista vähän juttua Ykkösen Aamu-tv:ssa:

http://areena.yle.fi/video/1306394354118

7.25 ajasta lähtien.

E: "Tärkeintä elämässä on jalkapallo" Ylos
« Viimeksi muokattu: 27.05.2011 klo 22:52:22 kirjoittanut daja »
kakkakukkanen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: torstaikooma


Vastaus #252 : 28.05.2011 klo 09:58:34

En lukenut koko topikkia läpi, joten en tiedä onko asiaa jo käsitelty, mutta postaan silti:

Paljosta olen itsekin FC Hongan joukoja parjannut, mutta jotain siellä selkeesti tehdään oikein. Vaimo nimittäin vähän aikaa sitten oli firmansa keäsjuhlatapahtumassa FC Hongan vieraana Tapiolassa, ja hänen mukaansa Hongan järjestämä osuus oli varsin positiivista. Sen lisäksi että laatunurtsilla vedettiin kolmen valmentajan avulla höntsyä, piti Honka myös lyhyen tunnin seminaarin jossa Unto Virkkala, verkostoija, esitelmöi joukkueen toimintaa ja johtoa ilmeisesti hyvinkin rehelliseen sävyyn. Vaimon firmassa on ilmeisesti aktiivisia futisihmisiä, ellei jopa foorumisteja, kun  osasivat kysellä oleellisia kysymyksiä. Kysytty oli mm. miksei peli ole alkukaudesta kulkenut, miten jengiä saadaan katsomoon, jne, ja näihin herra verkostoija oli antanut rehellisen tuntuisia vastauksia ilman typerän tuntuista hehkutusta mitä esim. liigatoimistolta männä vuosina tuli alvariinsa.

Markkinointia tämäkin, jopa toimivan kuuloista: tällaisilla tapahtumilla tavoitetaan porukkaa, jolle räätälöidyn ohjelman avulla saadaan vuorovaikutteisesti herätettyä kiinnostusta jengissä jotka muuten ei ikinä menisi esim. Hongan stadionille. Kuten nyt vaikka meikäläisen vaimo. Lisäksi vielä plussaksi laskisin ettei Isomettää oltu raijattu paikalle reiluilemaan.

EDIT: Itse asiassa esitelmöijä ei ollut Virkkala vaan Vesa Vasara.
« Viimeksi muokattu: 28.05.2011 klo 11:16:51 kirjoittanut kakkakukkanen »
Toffo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #253 : 16.06.2011 klo 22:01:12

Tiedä nyt mihin topikkiin tämäkin kuuluisi, vai kuuluisiko mihinkään. Mutta nyt liigatoimistolla on tutkittu perusteellisesti eri CRM-järjestelmiä ja päädytty siihen että tällainen Valueframen hökötys tarvitaan Ylos

http://www.veikkausliiga.com/News.aspx?type=1&ID=43696

Lainaus
Projektivastaavana Veikkausliigan puolesta toiminut Risto Oksanen kertoo ensikokemuksien olleen positiivisia ja tuoneen jo nyt selkeää hyötyä.
- Käytämme järjestelmää alkuvaiheessa lähinnä B-to-B asiakashallinnassa. Meille tärkeitä kohderyhmiä ovat yhteistyökumppanit, Veikkausliigaseurat ja muu jalkapalloperhe. Myös lehdistötiedottaminen tullaan hoitamaan ValueFramen rekistereiden pohjalta.
- Tähän asti meidän myynnin asiakasrekisterimme ovat olleet hajallaan erinäisissä Excel-tiedostoissa, joiden hallinnointi on ollut myyjän tehtävänä. ValueFramen myötä pääsemme vihdoin tilanteeseen, missä käytössämme on yhtenäinen rekisteri, jota kaikki pääsevät päivittämään, missä ja milloin tahansa. Kun lisäksi myynnin dokumentointi tapahtuu järjestelmässä, varmistetaan että syntynyt tieto jää organisaation omaisuudeksi myös mahdollisten henkilövaihdosten yhteydessä. ValueFramen käyttöönotto lisää myynnin suunnitelmallisuutta ja seurantaa merkittävästi, Oksanen kiittelee.

Ehkä tässä turha pessimisti nostaa päätään, mutta minusta tuo kuulostaa siltä että Valueframen lisenssimaksut tekevät kunnon loven budjettiin. Hyöty taas jäänee erittäin laihaksi, kun kukaan ei kuitenkaan jaksa kunnolla perehtyä työkaluun vaan hommia hoidellaan jatkossakin vasurilla ja päivitetään välillä Valueframea, välillä exceleitä, joskus ei kumpaakaan kun ei muisteta.

No, turha uutinen joka tapauksessa.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #254 : 17.06.2011 klo 11:33:21

Tiedä nyt mihin topikkiin tämäkin kuuluisi, vai kuuluisiko mihinkään. Mutta nyt liigatoimistolla on tutkittu perusteellisesti eri CRM-järjestelmiä ja päädytty siihen että tällainen Valueframen hökötys tarvitaan Ylos

http://www.veikkausliiga.com/News.aspx?type=1&ID=43696

Ehkä tässä turha pessimisti nostaa päätään, mutta minusta tuo kuulostaa siltä että Valueframen lisenssimaksut tekevät kunnon loven budjettiin. Hyöty taas jäänee erittäin laihaksi, kun kukaan ei kuitenkaan jaksa kunnolla perehtyä työkaluun vaan hommia hoidellaan jatkossakin vasurilla ja päivitetään välillä Valueframea, välillä exceleitä, joskus ei kumpaakaan kun ei muisteta.

No, turha uutinen joka tapauksessa.


Entisessä firmassa oli tapana, että vain dokumentoidusta myynnistä maksetaan palkka. Jos tapahtumaa ei oltu kirjattu CRM:ään, sitä ei ollut tapahtunut. Ei varmaan tarvi kertoa käytettiinkö järjestelmää ahkerasti vai ei.

Amatöörimäiseltä kuulostaa tuo juttu, mutta tavallaan tyypilliseltäkin; asiakastieto on myyjän henkilökohtaista tietoa, eikä yrityksen. Myyjän poistuessa ei sitten yrityksellä ole mitään hajua mistään ja myyjä vie mennessään pahimmassa tapauksessa asiakkaat uuteen firmaansa.

Voisiko muuten otsikon sijaintia vaihtaa, että tänne vois kirjoittaa myös alempien sarjojen seurojen tapahtumista? Kirjoitan silti. Lahen tj. on hommannut kannattajien kantakuppilan ulkoseinään vilkkaasti liikennöidyn tien varteen kaks FCL-lakanaa, toisessa kotipelien aikataulu ja toisessa Vahvemmat yhdessä -hömpötystä, eli Lahti, Repe, Kyykkä -kolminaisuus. Myös 25 FCL-tuoppia on roudattu 'loseen, jossa sellaisesta saa hörpätä pisseä kun pyytää (tune: salatervehdys).

Paljo muuta ei sitten mieleen tulekaan :(

Kaikki toimenpiteet ovat jotenkin pinnallisia, melkeinpä pelkkää mainontaa. Meneekö mikään seura pintaa syvemmälle? Minkälaisia sitouttamistoimenpiteitä on nähty? Jos FCL jotain tekeekin, siitä ei minulla ole mitään hajua. Ainoa voisi olla toi Vahvemmat yhdessä, mutta mitä se on käytännössä sanahelinän ja soman banderollin lisäksi? Junnuille kausarit tietty, mutta en nyt sitä laskis kaikkein kekseliäimmäksi markkinoinniksi.
Bulebule

Poissa Poissa


Vastaus #255 : 17.06.2011 klo 18:19:04

Urheilulehdessä oli suhteellisen hieno Klubin mainos. Tuollaisia pitäisi olla useamminkin lehtien sivuilla.
Lihamuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...


Vastaus #256 : 17.06.2011 klo 21:31:32

Tässä mulla olisi pari ideaa ilmaiseksi liigaseuroille, jotka markkinointialan ihmiset voivat tulla tyrmäämään. Ensin Jossain tietyssä pelissä saa alennusta lipun hinnasta kun tulee reippaasti yli 1h ajoissa paikalle ja sitten makkarakojulla on myös tarjouksia ja jotain yksinkertaista viihdettä kaljateltassa ja lapsille vaikka jotain tekemistä ja pelejä tms.. Saataisiin stadioneista vähän elävämpiä paikkoja.

Toinen voisi olla että portilla tai ennakkoon ostetusta lipusta saa alennusta jos käyttää kaupunginosaa koodina. Samalla markkinointiin saisi tietoa mistä tulee katsojia ja miten markkinointia voi alueellistaa.

Aika halpoja ja yksinkertaisia juttuja jään itsr kaipaamaan.
Toffo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: VPS


Vastaus #257 : 17.06.2011 klo 21:39:28

Ensin Jossain tietyssä pelissä saa alennusta lipun hinnasta kun tulee reippaasti yli 1h ajoissa paikalle ja sitten makkarakojulla on myös tarjouksia ja jotain yksinkertaista viihdettä kaljateltassa ja lapsille vaikka jotain tekemistä ja pelejä tms.. Saataisiin stadioneista vähän elävämpiä paikkoja.

No 90-luvulla Hietalahdessa 1000 ensimmäistä tulijaa sai aina ilmaista Kotipizzaa. Päädyssä oli mm. pomppulinna pirpanoille jne. Vepsun pelit pullisteli väkeä. Mutta tuskinpa ihmiset niinkään Rabben lättyjen perässä sinne tuli, vaan Vepsu oli silloin pitkästä aikaa pääsarjatasolla joten kiima oli kova. Jyväskylässä on nyt menossa suunnilleen samanlainen vaihe.
Yrjänä

Poissa Poissa


Vastaus #258 : 17.06.2011 klo 23:21:28

Pelaajien sopimuksiin klausuulit osallistua kaksi tuntia viikossa "yhdyskuntapalveluun" eli jalkautumiseen paikalliseen yhteisöön. Eli vierailut juniorijoukkueiden harjoituksissa, peleissä, kouluissa, päiväkodeissa, tapahtumissa.

Futista harrastaa Suomessa 350 000 ihmistä, seuroissa on 170 000 henkilöä, lisenssin omistaa 120 000 pelaajaa. Kaikki markkinointi pitäisi kohdistaa tähän ylivoimaisesti potentiaalisimpaan kohderyhmään.

Jos ympäröivältä yhteiskunnalta jotain haluaa vaatia, pitää ensin antaa.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #259 : 20.06.2011 klo 13:30:30

Pelaajien sopimuksiin klausuulit osallistua kaksi tuntia viikossa "yhdyskuntapalveluun" eli jalkautumiseen paikalliseen yhteisöön. Eli vierailut juniorijoukkueiden harjoituksissa, peleissä, kouluissa, päiväkodeissa, tapahtumissa.

Futista harrastaa Suomessa 350 000 ihmistä, seuroissa on 170 000 henkilöä, lisenssin omistaa 120 000 pelaajaa. Kaikki markkinointi pitäisi kohdistaa tähän ylivoimaisesti potentiaalisimpaan kohderyhmään.

Jos ympäröivältä yhteiskunnalta jotain haluaa vaatia, pitää ensin antaa.

Tää tuntuu olevan täysin ylivoimaista lähes kaikille. Kun tuntuu että sinne peleihin täytyy saada just ne keitä futis ei vittuakaan kiinnosta lajientusiastien kustannuksella. Valitellaan huonoja yleisömääriä ja keksitään syitä miks joku EI tullu matsiin. Kiinnittäisivät huomiota niihin, ketkä siellä peleissä käyvät ja jättäisivät heille pysyvän jäljen rintaan. Vastoin yleistä mantraa, ei niissä peleissä aina samat naamat ainoastaan käy, aina siellä on joku myös ekaa/tokaa kertaa.

Tässä mulla olisi pari ideaa ilmaiseksi liigaseuroille, jotka markkinointialan ihmiset voivat tulla tyrmäämään. Ensin Jossain tietyssä pelissä saa alennusta lipun hinnasta kun tulee reippaasti yli 1h ajoissa paikalle ja sitten makkarakojulla on myös tarjouksia ja jotain yksinkertaista viihdettä kaljateltassa ja lapsille vaikka jotain tekemistä ja pelejä tms.. Saataisiin stadioneista vähän elävämpiä paikkoja.

Toinen voisi olla että portilla tai ennakkoon ostetusta lipusta saa alennusta jos käyttää kaupunginosaa koodina. Samalla markkinointiin saisi tietoa mistä tulee katsojia ja miten markkinointia voi alueellistaa.

Aika halpoja ja yksinkertaisia juttuja jään itsr kaipaamaan.

Ideat on musta just sellaisia helppoja, joita soisi enemmän näkevän. Sen verran täytyy tyrmätä, että aika mielikuvikseton on markkinointikoneisto, jos ei mitään muuta keksi kuin lipun hinnan alennus. Mutta esim. kepun ja makkaran "happy hour" olisi toimiva. Väittäisin, että se vaatisi kyllä pubintasoiset puitteet, kuten esim. Kuopiossa ja Hesassa, ei Lahessa nähty Hassen tivoli loppujen lopuksi kanna pitkälle eikä kiinnostanutkaan kuin kulttimielessä Lahen "hc-kannattajia".

Socceri

Poissa Poissa


Vastaus #260 : 20.06.2011 klo 13:32:11

Urheilulehdessä oli suhteellisen hieno Klubin mainos. Tuollaisia pitäisi olla useamminkin lehtien sivuilla.

Totta. Oli hyvä.
Lihamuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...


Vastaus #261 : 23.06.2011 klo 13:26:19

Yrjänällä ja simon hylkeellä hyvät pointit ja varsinkin toi "yhdyskuntapalvelu" on huippuajatus.

Lipuista alennusta oli vähän yksinkertainen ajatus, mutta voihan sitä kehittää jotenkin eteenpäib että esim. perhelippu, kaksi yhden hinnalla, huivi + lippu, ennakkolippulla + saat lisämakkaran yms. Helppoja ja halpoja ideoita on mahdottoman helppo myös keksiä.

Puoliksi OT:
Pojan kanssa kävin Lintsillä toissa päivänä ja vaikka sää oli tuulinen hauskaa oli. Mukavinta tuntui olevan Xbox Kinect-teltassa. Joka liigaseuran ennen peliä ohjelmana Blobo, Kinect, Move, Wii tai miksei rankkikisa (ei oikeasti vaadi tilaa tai mitään). Nämä viihdepisteet tietenkin palkitsevat suoritukset seuran pinssillä ja parhaat saavat huivin tai sponsorilahjan. Liigan lisenssinvaatimuksena että jokaiselle liigajoukkeelle on saatava kunnon palvelut myös lapsille (kannattajia unohtamatta)

Socceri

Poissa Poissa


Vastaus #262 : 23.06.2011 klo 15:03:23

Yrjänällä ja simon hylkeellä hyvät pointit ja varsinkin toi "yhdyskuntapalvelu" on huippuajatus.

Lipuista alennusta oli vähän yksinkertainen ajatus, mutta voihan sitä kehittää jotenkin eteenpäib että esim. perhelippu, kaksi yhden hinnalla, huivi + lippu, ennakkolippulla + saat lisämakkaran yms. Helppoja ja halpoja ideoita on mahdottoman helppo myös keksiä.

Puoliksi OT:
Pojan kanssa kävin Lintsillä toissa päivänä ja vaikka sää oli tuulinen hauskaa oli. Mukavinta tuntui olevan Xbox Kinect-teltassa. Joka liigaseuran ennen peliä ohjelmana Blobo, Kinect, Move, Wii tai miksei rankkikisa (ei oikeasti vaadi tilaa tai mitään). Nämä viihdepisteet tietenkin palkitsevat suoritukset seuran pinssillä ja parhaat saavat huivin tai sponsorilahjan. Liigan lisenssinvaatimuksena että jokaiselle liigajoukkeelle on saatava kunnon palvelut myös lapsille (kannattajia unohtamatta)



Nämä kaikki ovat marginaalipuuhastelua, jotka tuovat parhaimmillaan muutaman kymmenen lisäkatsojan.

Nut ei todellakaan olla asian ytimessä, jos näitä keinoja suositellaan markkinointitoimenpiteiksi. Väitän, että jokainen seura Suomessa on näitä kokeillut ja tullut tuokseen, että ei ole vaivan väärtti.

Nämä lippukampanjat eivät myöskään toimi, koska syy pelistä poissaoloon ei ole pääsylippujen hinnossa.

« Viimeksi muokattu: 23.06.2011 klo 15:05:34 kirjoittanut Socceri »
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #263 : 23.06.2011 klo 15:09:53

Nämä kaikki ovat marginaalipuuhastelua, jotka tuovat parhaimmillaan muutaman kymmenen lisäkatsojan.

Nut ei todellakaan olla asian ytimessä, jos näitä keinoja suositellaan markkinointitoimenpiteiksi. Väitän, että jokainen seura Suomessa on näitä kokeillut ja tullut tuokseen, että ei ole vaivan väärtti.

Nämä lippukampanjat eivät myöskään toimi, koska syy pelistä poissaoloon ei ole pääsylippujen hinnossa.



Musta toi olisi jo varsin onnistunut tulos noilla toimenpiteillä! Toisi esim. Lahelle yhen ylimääräsen kotiottelun verran lipputuloja/kausi ilman ottelun järjestämisen kuluja.
Lihamuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...


Vastaus #264 : 23.06.2011 klo 15:35:33

Nämä kaikki ovat marginaalipuuhastelua, jotka tuovat parhaimmillaan muutaman kymmenen lisäkatsojan.

Lippujutut on itse asiassa muista pohjoismaista ja lajeista pöllittyjä, eikä mun itse keksimiä.

Muistetaan myös että suomalaisille seuroille noin sata lisäkatsojaakin ovat kullanarvoisia, koska budjeteista on suuri osuus lippu- ja tapahtumatuloista.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #265 : 23.06.2011 klo 15:45:13

Lippujutut on itse asiassa muista pohjoismaista ja lajeista pöllittyjä, eikä mun itse keksimiä.

Muistetaan myös että suomalaisille seuroille noin sata lisäkatsojaakin ovat kullanarvoisia, koska budjeteista on suuri osuus lippu- ja tapahtumatuloista.

Pakko korjata, täällähän suuri osa tulee sponsoreilta eikä suinkaan lipputuloista. Suhde on kutakuinkin päinvastainen niiden maiden kanssa, jossa jalkapallo on suosittua ajanvietettä ja ihmiset käyvät sankoin joukoin peleissä.
Lihamuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...


Vastaus #266 : 24.06.2011 klo 21:22:10

Ok hyvä että tämä tuli oikaistua, mutta joka tapauksessa uskon että marginaalipuuhastelukin auttaa tekemään Veikkausliiga- ja Ykkösen-peleistä, tärkeän tapahtuman kyseisellä paikkakunnalla.  Jotenkin sitä suomfutisfanina on vain korkeat odotukset.
--are--

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi, MCFC


Vastaus #267 : 07.07.2011 klo 17:04:39

Urheilulehdessä oli suhteellisen hieno Klubin mainos. Tuollaisia pitäisi olla useamminkin lehtien sivuilla.
Taas.
Jaakko

Poissa Poissa


Vastaus #268 : 08.07.2011 klo 10:05:36

Pakko korjata, täällähän suuri osa tulee sponsoreilta eikä suinkaan lipputuloista. Suhde on kutakuinkin päinvastainen niiden maiden kanssa, jossa jalkapallo on suosittua ajanvietettä ja ihmiset käyvät sankoin joukoin peleissä.

Eri. Keskimäärin joukkueiden talous rakentuu niin, että kolmannes tulee ottelutuotoista (pääsyliput+ottelymyynti), kolmannes yhteistyökumppaneilta ja kolmannes TV-oikeuksista. Tietenkin näissä isoja maa-, seura- ja sarjatasokohtaisia heittoja, mutta yleisöstä ei taida juuri missään tulla yli 50 prosenttia seuran tuloista.   
tunnustavaria

Poissa Poissa


Vastaus #269 : 21.07.2011 klo 20:46:57

Hyvä Futisforumin lukija,

Valmistelemme parhaillaan opinnäytetyötämme jalkapallon Veikkausliigasta ja
sen suosiosta. Haluamme selvittää, mitkä asiat vaikuttavat Veikkausliigan
kiinnostavuuteen ja etsiä syitä myös siihen, miksi sarjan seuraaminen ei
mahdollisesti kiinnosta. Meitä kiinnostaa myös se, millaista taloudellista
ja yhteisöllistä tukea yksittäiset liigaseurat saavat omilla
talousalueillaan, ja miksi.

Tutkimustyömme kohteena on myös koko
Veikkausliigan sekä sen yksittäisten seurojen markkinointi.

Opiskelemme Turun Ammattikorkeakoulussa liiketalouden koulutusohjelmassa
pääaineena markkinointi.

Sinun mielipiteesi on erittäin tärkeä ja toivommekin, että sinulla olisi
aikaa vastata kyselyymme osoitteessa:

https://www.webropolsurveys.com//S/DE47EF4C46DB57DC.par

Vastaaminen kestää noin 25 minuuttia.

Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja tutkimukseen
osallistuminen ei vaadi yhteystietojen antamista.

Lisätietoja tutkimuksesta
saa sähköpostiosoitteesta tunnustavaria@gmail.com.

Kiitokset jo ennakkoon avustasi!
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #270 : 21.07.2011 klo 20:53:45

Moi Sami.
Venire

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Inter Turku


Vastaus #271 : 21.07.2011 klo 22:31:28

Vastasin. Jonkun verran oli turhaa toistoa kysytyissä asioissa. Vei sen puoli tuntia, eli kannattaa vastata vain jos oikeasti haluaa.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #272 : 21.07.2011 klo 22:33:06

Vastasin myös. Melko ärsyttävää toistoa/päällekäisyyttä, mutta niinhän noissa melkein aina.
Jörg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka, 1.FC Köln


Vastaus #273 : 22.07.2011 klo 15:37:38

Vastasin myös ja samalla meni tiukat terveiset pääsponsorin kunnollisesta kilpailuttamisesta.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #274 : 22.07.2011 klo 15:58:54

Tuossahan sai haaskattua helposti melkein puoli tuntia kuolemaakin tylsemmästä työvuorosta. Vastattu siis Ylos

 
Sivuja: 1 ... 10 [11] 12
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa