FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
31.01.2025 klo 14:36:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 11 [12]
 
Kirjoittaja Aihe: Liigaseurojen markkinointi  (Luettu 24614 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
tunnustavaria

Poissa Poissa


Vastaus #275 : 11.08.2011 klo 13:36:46

Kiitoksia jo kaikille tähän mennessä vastanneille! Muistutuksena niille jotka eivät ole vielä vastanneet kysely löytyy osoitteesta
https://www.webropolsurveys.com//S/DE47EF4C46DB57DC.par

simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #276 : 11.08.2011 klo 13:41:34

Kuka keksisi tarrat, joissa lukee "tässä talossa kannatetaan XX" tai vastaavaa. Olis reteetä liimata sellanen esim. postilaatikkoon.
Mr. Mojo Risin

Poissa Poissa


Vastaus #277 : 11.08.2011 klo 13:55:10

Minulla on tarra, jossa lukee "Sydän sykkii Interille" Voin myydä sen sinulle postiluukkuun/laatikkoon laitettavaksi
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #278 : 11.08.2011 klo 14:56:08

Minulla on tarra, jossa lukee "Sydän sykkii Interille" Voin myydä sen sinulle postiluukkuun/laatikkoon laitettavaksi

:D

Laita omaan luukkuus.
k-211619

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seura jolla ei ole historiaa eli ei tulevaisuutta


Vastaus #279 : 11.08.2011 klo 15:51:01

Kiitoksia jo kaikille tähän mennessä vastanneille! Muistutuksena niille jotka eivät ole vielä vastanneet kysely löytyy osoitteesta
https://www.webropolsurveys.com//S/DE47EF4C46DB57DC.par

Miksen saa katso kaikkia kysymyksiä etukäteen niin tietäisin, vastaako tarkoitusta vastata. Eli minun vastausta ette kaipaa :) .
tunnustavaria

Poissa Poissa


Vastaus #280 : 03.09.2011 klo 14:00:12

Hyvä Futisforumin lukija,

Valmistelemme parhaillaan opinnäytetyötämme jalkapallon Veikkausliigasta ja
sen suosiosta. Haluamme selvittää, mitkä asiat vaikuttavat Veikkausliigan
kiinnostavuuteen ja etsiä syitä myös siihen, miksi sarjan seuraaminen ei
mahdollisesti kiinnosta. Meitä kiinnostaa myös se, millaista taloudellista
ja yhteisöllistä tukea yksittäiset liigaseurat saavat omilla
talousalueillaan, ja miksi.

Tutkimustyömme kohteena on myös koko
Veikkausliigan sekä sen yksittäisten seurojen markkinointi.

Opiskelemme Turun Ammattikorkeakoulussa liiketalouden koulutusohjelmassa
pääaineena markkinointi.

Sinun mielipiteesi on erittäin tärkeä ja toivommekin, että sinulla olisi
aikaa vastata kyselyymme osoitteessa:

https://www.webropolsurveys.com//S/DE47EF4C46DB57DC.par

Vastaaminen kestää noin 25 minuuttia.

Kaikki vastaukset käsitellään luottamuksellisesti ja tutkimukseen
osallistuminen ei vaadi yhteystietojen antamista.

Lisätietoja tutkimuksesta
saa sähköpostiosoitteesta tunnustavaria@gmail.com.

Kiitokset jo ennakkoon avustasi!
Pipo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Piłka nożna dla kibiców


Vastaus #281 : 03.09.2011 klo 15:19:54


Laittakaa edes omat nimenne tuollaisen kyselyn yhteyteen, jos tulette FF2:lle mainostamaan kyselyänne. Jos kyselyn tekijä ei kerro omaa nimeään, miksi kukaan edes vastaisi tuollaiseen kyselyyn?

Opiskelijoiden tutkimustöiden haastattelupyyntöjä/kyselyitä mainostetaan silloin tällöin eri foorumeilla, mutta 99% kerroista niissä on mainittu myös tekijöiden nimet. "Hei, olen opiskelija N.N ja teen opinnäytetyötä aiheesta X"...

Vaikuttaa samanlaiselta puuhastelulta kuin liigatoimiston aikaisemmat projektit. Vastauksia kyselyyn tulisi varmasti enemmän, mikäli tekijät kertoisivat oman identiteettinsä.
« Viimeksi muokattu: 03.09.2011 klo 15:22:54 kirjoittanut Pipo »
tallywagon

Poissa Poissa


Vastaus #282 : 03.09.2011 klo 15:40:57

Laittakaa edes omat nimenne tuollaisen kyselyn yhteyteen, jos tulette FF2:lle mainostamaan kyselyänne. Jos kyselyn tekijä ei kerro omaa nimeään, miksi kukaan edes vastaisi tuollaiseen kyselyyn?

Opiskelijoiden tutkimustöiden haastattelupyyntöjä/kyselyitä mainostetaan silloin tällöin eri foorumeilla, mutta 99% kerroista niissä on mainittu myös tekijöiden nimet. "Hei, olen opiskelija N.N ja teen opinnäytetyötä aiheesta X"...

Vaikuttaa samanlaiselta puuhastelulta kuin liigatoimiston aikaisemmat projektit. Vastauksia kyselyyn tulisi varmasti enemmän, mikäli tekijät kertoisivat oman identiteettinsä.

Interin sivuilta poimittua:

Lainaus
Vastikään FC Lahteen loppukaudeksi siirtynyt Sami Sanevuori valmistelee yhdessä opiskelijakollegansa Kalle Ahvenlammen kanssa opinnäytetyötään Turun Ammattikorkeakoulussa aiheena Jalkapallon Veikkausliiga ja sen suosio. Sanevuori ja Ahvenlampi haluavat selvittää opinnäytetyössään, mitkä asiat vaikuttavat Veikkausliigan kiinnostavuuteen ja etsiä myös syitä siihen, miksi sarjan seuraaminen ei mahdollisesti kiinnosta. Kaksikkoa kiinnostaa myös se, millaista taloudellista ja yhteisöllistä tukea yksittäiset liigaseurat saavat omilla talousalueillaan, ja miksi. Tutkimustyön kohteena on myös koko Veikkausliigan sekä sen yksittäisten seurojen markkinointi. Sanevuori ja Ahvenlampi opiskelevat Turun Ammattikorkeakoulussa liiketalouden koulutusohjelmassa pääaineenaan markkinointi.
Bossu

Poissa Poissa


Vastaus #283 : 09.07.2013 klo 23:56:50

HJK rantautunut taas Helsingin kaduille:
kellopeli

Poissa Poissa


Vastaus #284 : 10.07.2013 klo 00:36:00

HJK rantautunut taas Helsingin kaduille:

Enpä huomannu kun kävelin ohi matkalla duuniin.

lisäksi #Kamppi #Eerikinkatu #Kantakaupunki #Masterrace.
okra

Poissa Poissa


Vastaus #285 : 14.07.2013 klo 09:19:35

HJK rantautunut taas Helsingin kaduille:

Nätti mainos, mutta adidas.fi/football vei Addun englanninkieliselle futisetusivulle, josta kyllä löytyi Bayern Münchenit ja Chelseat yms. mutta "We are sorry but no results were found for: 'HJK'.". Vai enkö vain osaa?

Olisihan se linkki voinut osoittaa Klubin omaan shoppiin, jolloin paitojen lisäksi löytyisi kaulaliinat, lippikset ja muut. Noh, kaipa tämä sitten on osa seuran ja Adidaksen sopparia tai jotain...
Thouni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Artsakh, M'well, Zapresic boys.


Vastaus #286 : 14.07.2013 klo 16:18:36

Laitetaan nyt tännekin tämä Klubin europelejä mainostava nätti kuva. Löytyy mm. tämän aamun Hesarista. Aika omaa luokkaansa on Klubi myös markkinoinnissa verrattuna muihin liigaseuroihin.

Herstein

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Heitto


Vastaus #287 : 14.07.2013 klo 17:49:30

Minkä takia ottelua virolaista jengiä vastaan markkinoidaan "Töölön ihmeenä"? ???
Bulebule

Poissa Poissa


Vastaus #288 : 14.07.2013 klo 17:53:43

Vai tarkoitettaisiinko ihmeellä etenemistä lohkovaiheeseen. Tuohonhan tuo episodi I viittaisi.
#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #289 : 14.07.2013 klo 17:54:22

Hieno kuva, härskisti kopioitu slogan ei toimi edes vähää alusta.
Jayne Cobb

Poissa Poissa


Vastaus #290 : 14.07.2013 klo 17:54:35

Minkä takia ottelua virolaista jengiä vastaan markkinoidaan "Töölön ihmeenä"? ???

Tässähän mainostetaan koko eurokampanjaa, ei niinkään yksittäistä ottelua.
Fred

Poissa Poissa


Vastaus #291 : 19.07.2013 klo 10:57:37

Vepsun mainontaa Vaasan torilla:


 
Sivuja: 1 ... 11 [12]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa